Tulenteko vaikeaa

Anonyymi

Jo 5 päivää ilman tulta, mutta miksi naiset eivät tee mitään, vain miehet hankaa, väkisin kädet väsyy ja ehtii jäähtyä. Ja mikseivät kokeile pyörivää tikkua tulen tekoon, nauhaa hatuissa ja varmaan muuallakin, olisi paljon tehokkaampi tapa kuin edestakaisin hankaaminen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, Arttu luovutti kun äitiä ikävä, voi pientä. Sitkeimmin teki tulta ja onnistui, silti moni äänesti pois, ei kai se haava edes paha ollut.

      • Anonyymi

        Haavasta minä entiedä, kun en ollut paikalla. Nuo tämän päivän nuoret ei kestä minkäänlaisia vastoinkäymisiä tai edes elämisen realitettejä. Se on se prkleen kännykkä ja some, mitkä ovat kaikkein tärkeimpiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavasta minä entiedä, kun en ollut paikalla. Nuo tämän päivän nuoret ei kestä minkäänlaisia vastoinkäymisiä tai edes elämisen realitettejä. Se on se prkleen kännykkä ja some, mitkä ovat kaikkein tärkeimpiä asioita.

        Artun sotilasarvo on luovuttaja vauva.


    • Anonyymi

      Onkohan Arttu käynyt inttiä?

      Yllättävän heikosti toinen joukkue pärjännyt vaikka enemmän nuoria ja urheilijoitakin. Taitaa nuoret naiset pilata, mutta nyt kai ne kohta yhdistyy. Sara ihmeen hyvä ja kova kieroilemaan.

    • Anonyymi

      Tulenteko näytti olevan hyvin vaikeaa, ihmettelin kyllä heti aluksi, että eikös auringossa olisi kannattanut yrittää sitä tulta tehdä eikä jossain varjossa kun auringon lämpö olisi ehkä auttanut syttymään paremmin, kuin "yrittää tehdä tulta hinkkaamalla jossain etelä-napamantereella" :D

      • Anonyymi

        Mutta hiki tuli varjossakin, ehkä vedessä istuen auringonpaisteessa. Jos olisi jollakin ollut silmälasit niin olisi voinut käyttää polttolinssinä. Mitenköhän ne huoltaa piilolinssejä vai eikö kukaan tarvitse. Tai olisivat ottaneet ottaneet salaa johonkin tikkuun tulen soihdusta, kyteminenkin olisi riittänyt.


    • Anonyymi

      Yleensäkin Mies tekee ja nainen katselee avuttomana ja laiskana vierestä. Tulenteko, kaikenlainen korjaaminen ja rakentaminen. Kalastus, metsästys..jne. Nainen viilaa kynsiä ja vetelehtii. Ei osallistu. Ei jatkoon...

    • Anonyymi

      Huvittavaa kun studiossa taas joku valitti miten aina puhutaan miehistä ja voimista, mutta voimathan tuolla useinkin ratkaisee. Joissakin tehtävissä hyötyä myös keveydestä ja/tai ketteryydestä ja tietysti kekseliäisyydestä, mutta velttoilusta ei ainakaan ole hyötyä.

      Naisten pakko kieroilla kun eivät pärjää muuten yhtä hyvin, jos laittavat vahvimmat miehet heti pois, häviävät varmasti. Olisi oikeastaan parempi kun olisi miehille ja naisille omat kilpailut. Parempi kun aina tippuisi heikoimmat, mutta oliskohan liian tylsää ilman kieroilua. Toivottavasti se kyttä tippuu seuraavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe