TAYS:ssa palvelu pelaa

Anonyymi

Taksiautojono on etupihalla ja lanssijono sisäpihalla sekä ruumisautojono takapihalla .

15

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ja ne taksiautot rutkuttavat jatkuvasti tyhjäkäyntiä siinä ovien edessä.

      • Anonyymi

        Jos ne on mersuja niitä ei voi sammuttaa kun eivät lähde käyntiin .


    • Anonyymi

      Olin kerran potilaana TAYS:ssa ei ole surkeampaa paikkaa kuin TAYS:issa kaikki lääkärit oli samassa porukassa kaikki hoidot etukäteen suunniteltu tutkimuksia tehtiin aivan turhaan yritettiin peittää hoitovirhe. Ei ole ihme että sairaanhoito maksaa kun yritetään löytää jotain muuta syytä hoitovirheen peittämseksi.

    • Anonyymi

      Taysissa on kommunisti lääkäreitä, jotka hoitaa vain kommarit ja korkeat virkamiehet. Vanhat punikki suvut vihaa valkoisia, täytyy jotenkin yrittää kostaa kun heidän mielestä punikit saivat huonoa kohtelua sisällissodan aikaa.

    • Anonyymi

      Hehh heh hahh, niin vallan mainion hyvä aloitus, jotta myllä mua nauratti tuo kuvaus.
      Elämä on.
      Sinänsä en ihan ymmärrä noita negatiivisia kommentteja, hmm?

      • Anonyymi

        Täytyy olla TAYS:in toiminnassa jotain vikaa kun tulee paljon valituksia.
        Näilläkin palstoilla on paljon moitteita TAYS:sin lääkäreistä.
        Ei näytä hyvältä tähän pitäisi jo poliisien puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla TAYS:in toiminnassa jotain vikaa kun tulee paljon valituksia.
        Näilläkin palstoilla on paljon moitteita TAYS:sin lääkäreistä.
        Ei näytä hyvältä tähän pitäisi jo poliisien puuttua.

        Nuo "runsaat valitukset" tällä palstalla taitaa olla vain yhden henkilön masinoimasta TAYS:n haukkumiskierteestä (ilmeisesti hän kokee saaneensa huonoa kohtelua). Yhdenkin henkilön on helppoa kirjoitella runsaasti moittivia viestejä koska ne kirjoitetaan anonyyminä. Jos täällä pitäisi kirjautua niin näkisi että onko yksi kirjoittaja lähettänyt samasta aiheesta runsaasti viestejä.

        Jos noilla valituksilla olisi jotain perusteita, niistä pitäisi ilmoittaa TAYS:n johdolle tai Valviraan. Viesteissä ei ole mitään sellaisia tapauksia jotka edellyttäisi poliisin tutkimuksia muuten kuin viestejä lähettäneen osalta (mahdollisia perättömiä syytöksiä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "runsaat valitukset" tällä palstalla taitaa olla vain yhden henkilön masinoimasta TAYS:n haukkumiskierteestä (ilmeisesti hän kokee saaneensa huonoa kohtelua). Yhdenkin henkilön on helppoa kirjoitella runsaasti moittivia viestejä koska ne kirjoitetaan anonyyminä. Jos täällä pitäisi kirjautua niin näkisi että onko yksi kirjoittaja lähettänyt samasta aiheesta runsaasti viestejä.

        Jos noilla valituksilla olisi jotain perusteita, niistä pitäisi ilmoittaa TAYS:n johdolle tai Valviraan. Viesteissä ei ole mitään sellaisia tapauksia jotka edellyttäisi poliisin tutkimuksia muuten kuin viestejä lähettäneen osalta (mahdollisia perättömiä syytöksiä).

        Se on sama kun hautaan menisi kun menee TAYS:iin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "runsaat valitukset" tällä palstalla taitaa olla vain yhden henkilön masinoimasta TAYS:n haukkumiskierteestä (ilmeisesti hän kokee saaneensa huonoa kohtelua). Yhdenkin henkilön on helppoa kirjoitella runsaasti moittivia viestejä koska ne kirjoitetaan anonyyminä. Jos täällä pitäisi kirjautua niin näkisi että onko yksi kirjoittaja lähettänyt samasta aiheesta runsaasti viestejä.

        Jos noilla valituksilla olisi jotain perusteita, niistä pitäisi ilmoittaa TAYS:n johdolle tai Valviraan. Viesteissä ei ole mitään sellaisia tapauksia jotka edellyttäisi poliisin tutkimuksia muuten kuin viestejä lähettäneen osalta (mahdollisia perättömiä syytöksiä).

        Poliisit on Pirkanmaalla samanlaisia pölvästejä kuin muutkin viranomaiset ne saa kaikki sotkea suohon ja syvälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit on Pirkanmaalla samanlaisia pölvästejä kuin muutkin viranomaiset ne saa kaikki sotkea suohon ja syvälle .

        Minkälaisia rangaistuksia olet saanut kun olet noin katkera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia rangaistuksia olet saanut kun olet noin katkera?

        Se ei ole saanut psykiatrian puolelta oikeanlaista lääkitystä. Siitä sen katkeruus johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole saanut psykiatrian puolelta oikeanlaista lääkitystä. Siitä sen katkeruus johtuu.

        Miksi psykiatri on määrännyt väärät lääkkeet?


    • "Nuo 'runsaat valitukset' tällä palstalla taitaa olla vain yhden henkilön masinoimasta TAYS:n haukkumiskierteestä (ilmeisesti hän kokee saaneensa huonoa kohtelua). Yhdenkin henkilön on helppoa kirjoitella runsaasti moittivia viestejä koska ne kirjoitetaan anonyyminä. Jos täällä pitäisi kirjautua niin näkisi että onko yksi kirjoittaja lähettänyt samasta aiheesta runsaasti viestejä.

      Jos noilla valituksilla olisi jotain perusteita, niistä pitäisi ilmoittaa TAYS:n johdolle tai Valviraan. Viesteissä ei ole mitään sellaisia tapauksia jotka edellyttäisi poliisin tutkimuksia muuten kuin viestejä lähettäneen osalta (mahdollisia perättömiä syytöksiä)."

      - Ei pidä paikkaansa, että olisi vain yhden henkilön havaintoja, kun meitä on monia, joita olen koonnut seuraavaan listaan ja viesteihin, joita siitä pääsee lukemaan:

      Maassa, jossa kaikki käy ja www.valinnanvapaus.fi on sama kuin Tays, jota se yksin mainostaa.
      https://www.one-tab.com/page/Ox_AyxwYSlOrrWCL7O-E1Q

      Onhan Taysissä hyvääkin palvelua, mutta sen eteen pitää tehdä oikeasti töitä, eikä vain potkia sairaita hoitamatta pellolle.

      En jaksa kirjoittaa nyt huonossa kunnossa enempää. Jo pelkkä materiaalin koostaminen vei voimia, kun sitä on niin tuhottoman paljon ja edellisessä linkissä vaan osa siitä.

      Olisi aika näppärää tukkia ihmisten suut, mutta julkisessa asemassa olevien on jo rikoslain https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L24P9 mukaan kestettävä kritiikkiä:

      -- kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

      Kunnianloukkauksena ei myöskään pidetä yleiseltä kannalta merkittävän asian käsittelemiseksi esitettyä ilmaisua, jos sen esittäminen, huomioon ottaen sen sisältö, toisten oikeudet ja muut olosuhteet, ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."

      • Anonyymi

        Minä olen saanut hyvää hoitoa TAYS:ssa toukokuusta asti. Vielä on yksi poliklinikkakäynti ensi viikolla ja hoitoni on hoidettu kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut hyvää hoitoa TAYS:ssa toukokuusta asti. Vielä on yksi poliklinikkakäynti ensi viikolla ja hoitoni on hoidettu kiitettävästi.

        Olet varmaan synnytysoston asiakas kaikki muut palvelut on TAYS:ssa päin persettä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe