Sukupuoliko työllistymisen syynä?

Anonyymi

Näin videon, jossa keskusteltiin etuoikeuksista Kaliforniassa. Siinä valkoinen mies kertoi, kuinka oli tehnyt hakemuksen ja odottanut peräti kaksi vuotta pääsyä työpaikkahaastatteluun paikalliseen palokuntaan.

Kun tuo mies lopulta pääsi, hän jonotti haastatteluun mustan nuoren naisen vieressä. Mies kysyi tuolta naiseta, koska hän laittoi hakemuksen sisään. Nainen vastasi: "Tiistaina"!!??

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäys.

      Kirjoitin tuosta tapauksesta Rasismi-palstalle, mutta se poistettiin välittömästi. Kommentti liittyi niin sanottuun valkoiseen etuoikeuteen(white privilege), jota vasuritahot ja muut SJW-tyypit väittävät olevan USA:ssa.

      Laitoin kommentin avauksena tälle palstalle, koska siinä oli kyse MYÖS sukupuolesta. USA:kin feministit ovat yleensä vasemmistolaisiia valkoisen heteromiehen inhoajia.

      Näköjään tälläkin foorumilla on femakkomoderaattoreita. Koska mitään rasistista tai vihapuhetta ei tuossa asiallisessa kommentissani varmasti ole!

    • Anonyymi

      USA:ssa valkoinen heteromies alkaa olla jo hylkiön asemasa monessa suhteessa. Kyse on ilmiselvästä rasimista, sukupuolisesta syrjinnästä ja seksuaalisesta syrjinnästä.

      Räikeimmin se näkyy valtamediassa, Hollywoodissa, Netflixissä ja muussa viihteessä. Mutta myös varsinkin Demokraattien hallitsemissa osavaltioissa ja kaupungeissa.


      Demokraattinen Puolue on siirtynyt paljon vasemmalla ja femakot ovat siiinä yhä hallitsevammassa asemasssa.

    • Anonyymi

      Niin, tosiasiassa me elämme maailmassa mikä EI suosi miehiä vaan yhä useammalla tavalla naisia. Tämä lienee feministien tarkoituskin. Tehdä naisista päivä päivältä aina vain etuoikeutetumpi ihmisryhmä.

      Joka tapauksessa heidän ja heitä myötäilevien toiminta johtaa siihen. Liian moni tuntuu uskovan, että naiset muka ovat sorrettu ryhmä, joka ansaitsee erityistukea ja huomiota.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei muuten pidä paikkansa! Jos otetaan huomioon kaikki seikat, niin palkkaus on tasaveroista. Olen nähnyt selkeän tilaston siitä. Eli esitit vain femakkomediamme propagandaa.

        Mitä tulee "naisvaltaisiin" aloihin, on sekin kyseenalainen argumentti. Koska palkkaus on aina kytköksissä aloihin! Sukupuolisuus ei siis ratkaise sitä. Naisia nyt vain on enemmän vähemmän koulutusta vaativissa ammateissa.

        Pitäisikö sinun mielestä maksaa vähemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa samaa palkkaa kuin enemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa VAIN sen takia, että niissä työskentelee paljon naisia!? Järjetön ja kohtuuton vaatimus.

        Muuten. Miehiä on paljon enemmän mm. raskaissa ja vähän arvostetuissa rakennusalan työpaikoissa. Miksi femakot eivät vaadi naisia enemmän noille aloille tasapuolisuuden
        nimissä? Mutta vaativat kyllä kaikkiin kevyisiin, hyvinpalkattuihin ja arvostettuihin ammatteihin ja virkoihin?!

        Femakkojen mielestä miehet saavat tehdä kaikessa rauhassa kaikki välttämättömät raskaat duunarihomat keskenään? Hyvät ammatit ja virat varataan naisille!


      • Naisen euro on siinä 113 senttiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa! Jos otetaan huomioon kaikki seikat, niin palkkaus on tasaveroista. Olen nähnyt selkeän tilaston siitä. Eli esitit vain femakkomediamme propagandaa.

        Mitä tulee "naisvaltaisiin" aloihin, on sekin kyseenalainen argumentti. Koska palkkaus on aina kytköksissä aloihin! Sukupuolisuus ei siis ratkaise sitä. Naisia nyt vain on enemmän vähemmän koulutusta vaativissa ammateissa.

        Pitäisikö sinun mielestä maksaa vähemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa samaa palkkaa kuin enemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa VAIN sen takia, että niissä työskentelee paljon naisia!? Järjetön ja kohtuuton vaatimus.

        Muuten. Miehiä on paljon enemmän mm. raskaissa ja vähän arvostetuissa rakennusalan työpaikoissa. Miksi femakot eivät vaadi naisia enemmän noille aloille tasapuolisuuden
        nimissä? Mutta vaativat kyllä kaikkiin kevyisiin, hyvinpalkattuihin ja arvostettuihin ammatteihin ja virkoihin?!

        Femakkojen mielestä miehet saavat tehdä kaikessa rauhassa kaikki välttämättömät raskaat duunarihomat keskenään? Hyvät ammatit ja virat varataan naisille!

        "Femakkojen mielestä miehet saavat tehdä kaikessa rauhassa kaikki välttämättömät raskaat duunarihomat keskenään? Hyvät ammatit ja virat varataan naisille!"

        Totta.

        Kun vähän kärjistää niin voi todeta, että
        naiset tekevät mielellään siistejä sisätöitä virka-ajalla.
        Pitävän pitkät lomat ja lyhyet työpäivät.
        Naiset sairastavat enemmän ja tekevät vähemmän ylityötä.

        Jostain syystä näissä palkka/ansiojulkaisuissa ei huomioida myöskään sitä, että miehet tekevät vuodessa huomattavasti enemmän työtunteja kuin naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa! Jos otetaan huomioon kaikki seikat, niin palkkaus on tasaveroista. Olen nähnyt selkeän tilaston siitä. Eli esitit vain femakkomediamme propagandaa.

        Mitä tulee "naisvaltaisiin" aloihin, on sekin kyseenalainen argumentti. Koska palkkaus on aina kytköksissä aloihin! Sukupuolisuus ei siis ratkaise sitä. Naisia nyt vain on enemmän vähemmän koulutusta vaativissa ammateissa.

        Pitäisikö sinun mielestä maksaa vähemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa samaa palkkaa kuin enemmän koulutusta ja taitoa vaativissa ammateissa VAIN sen takia, että niissä työskentelee paljon naisia!? Järjetön ja kohtuuton vaatimus.

        Muuten. Miehiä on paljon enemmän mm. raskaissa ja vähän arvostetuissa rakennusalan työpaikoissa. Miksi femakot eivät vaadi naisia enemmän noille aloille tasapuolisuuden
        nimissä? Mutta vaativat kyllä kaikkiin kevyisiin, hyvinpalkattuihin ja arvostettuihin ammatteihin ja virkoihin?!

        Femakkojen mielestä miehet saavat tehdä kaikessa rauhassa kaikki välttämättömät raskaat duunarihomat keskenään? Hyvät ammatit ja virat varataan naisille!

        Mitäs tähän sanot?
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tutkijan-yllattava-selitys-naisten-alempaan-palkkaan-nama-vievat-aikaa-varsinaisilta-tyotehtavilta/7b6375a7-bb91-457b-9329-3641b67f4f81

        Tutkimusten mukaan naiset ovat liian epäitsekkäitä. Pitäisi nostaa ääntään ja vaatia vähintään koulutuksenmukaisia ja sitä korkeampia töitä organisaatiohierarkiassa. Naisten kannattaa siis kehittyä itsekkäiksi nykyisen epäitsekkyyden sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tähän sanot?
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tutkijan-yllattava-selitys-naisten-alempaan-palkkaan-nama-vievat-aikaa-varsinaisilta-tyotehtavilta/7b6375a7-bb91-457b-9329-3641b67f4f81

        Tutkimusten mukaan naiset ovat liian epäitsekkäitä. Pitäisi nostaa ääntään ja vaatia vähintään koulutuksenmukaisia ja sitä korkeampia töitä organisaatiohierarkiassa. Naisten kannattaa siis kehittyä itsekkäiksi nykyisen epäitsekkyyden sijaan.

        Hehheh!? Tuon kirjoitit kyllä täysin väärälel palstalle. ;-)

        Nimittäin femakkoja itsekkäämpiä ihmisiä ei maailmassa olekaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe