Omituiset palvelumaksut Osuuspankissa

Anonyymi

Tiliasiointi Osuuspankin konttorissa 5 euroa. Ihmetyttää vaan, kun en konttorissa käy vaan maksan netissä. Jos siis tulee ylimääräisiä laskuja e-laskujen lisäksi kuten ostoksia netistä.

7

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan tyypillistä kaikilla pankeilla, tiliasiointi konttorissa maksaa yleensä aina (ja paljon). Joissakin jopa nettipankissa käväisykin (esim. saldon tarkistus) maksaa. Kannattaa vertailla eri pankkien palvelumaksuja ja miten ne suhtautuu toisiinsa. Joissakin yksityishenkilöt voivat saada johonkin kiinteään kuukausimaksuun kaikki nettipalvelut ja mm. joitakin käteisnostoja automaatilla. Löytyy mm. suomalaispankki joka tarjoaa nettipalvelut yksityishenkilöille maksutta.

Yhdistykset ja yritykset maksavat sitten kaikesta pankkitoiminnasta viimeisen päälle.

• Anonyymi

Kun edes ottaisivatkin vain hinnaston palvelumaksut, mutta ainakin minun kohdallani keksivät palvelumaksuja hatusta. En saanut mitään selvitystä enkä palautusta liikaa perityistä palvelumaksuista. Olivat käsitelleet minua yritysasiakkaana, vaikka olen yksityishenkilö, eikä minulla ole koskaan ollutkaan yritystä. Ylimielistä ja töykeää sekä mielivaltaista kohtelua, en voi suositella kenellekään ainakaan Tampereen seudun OP:ta. Mielellään juoksuttavat asiakkaita konttoriin, ja tekevät yksinkertaisista asioista mahdollisimman vaikeita, nojaten milloin mihinkin. Oikeuksiaan saa koko ajan olla vaatimassa, ennen kuin asiat menee laillisesti ja oikein.

• Anonyymi

OP taitaa olla ainoa pankki, jossa palveluhinnastoja ei ole avoimesti esillä? Vain kirjautuneena nettipankkiin voi tutustua palvelumaksuihin. Eli täytyy jo olla asiakas, ennenkuin kyseisen pankin voi kilpailuttaa?

• Anonyymi

Google-haun ensimmäisestä linkistä https://www.op.fi/hinnasto
        Ei ollut kovin hyvin piilotettu. Siihen sitten vaan osuuspankki, jonka hinnat haluaa nähdä.

• Anonyymi

Ainakaan ei ole mitään selitystä ollut, että mistä 5 euroa on peritty. Pitää itse tietää, mikä on erikoista pankkitoimintaa. Pitäisi antaa kuitenkin periaatteessa luotettava kuva palvelusta.

• Anonyymi

Samoin mitä ihmettä?

• Anonyymi

Sijoitus eläkkeen maksut oli järkyttäviä 168 €/kk, tässä OP onko se muuten venäläisen raha pesupaikka kun toi logo edelleen ovessa ompi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe