Ajelen vuosimallin -97 Opelilla. No bensaa palaa, mutta sitähän riittää - se kuin vain pumpataan vaikka viherpiiparit kuinka toisin väittävät.
Jos ostaisin sähköauton, polttaisin rahaa kymmeniä tuhansia euroja. Sillä kuulkaas tankkaa aivan hemmetinmoisesti ja saa varaosiakin ja vielä jää säästöön.
Ainakin toistaiseksi suomalainen yhteiskunta suosii vanhalla polttomoottoriautolla ajavia. :)
No, pelastelkaapa te hyväuskoiset tämä maailma puolestani ja kiitos siitä. :D
Miksi on halvempaa polttaa bensaa kuin rahaa? Eikö yhteiskunta suosikaan sähköautoja?
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Opel on taloudellinen, maantie ajossa, haista vitun hybridi neuroosi kansaa alkaa vaivaamaan?
Tuohan on saman ikäinen mikä meni itseltä vaihdossa... alkoi pelti sintrasta loppumaan lokasuojien alta.
- Anonyymi
Aja vain vanhalla autolla ja jätä täysin laskuista mitä vanhan auton ylläpito maksaa. Jos edellinen omistaja on ollut neuroottinen huoltaja ja kaikki mahdollinen on tehty sekä suojattu normaalia paremmaksi, niin varmaan voitat. Mutta hyvin usein on nimenomanaan niin että viimeiset vuodet säästellään kaikessa mahdollisissa korjauksissa ja huolloissa, jolloin uudelle omistajalle tulee eteen paljon isoja ja pieniä korjauksia/huoltoja seuraavan viiden vuoden aikana.... koska monet kohdat autosta ovat jo yksinkertaisesti kuluneita. Voit toki vastata että sinulla on paikka missä korjata sujuvasti esim. ammatiltasi autonasentaja ja teet työpaikallasi työt, niin pitäähän sitä myös vapaa-ajalle laskea joku hinta, sillä huonona vuotena joudut tekemään yli 100 tuntia töitä vuodessa autosi eteen....vaikka tekisit itse ja säästät. :)
- Anonyymi
Teslan akut kestävät puolitoistamiljoonaa mailia ja sitten kun loppuvat, aikaisintaan 10 vuoden päästä, myyt ne jollekulle sähkövarastoksi ja ostat uudet korkeintaan puolella hinnalla mitä nyt maksaisivat.
Laskepa siitä, millä kannattaa ajaa. Vielä muutama öljynjalostamo kun räjähtää, niin bensan hinta on kymmenkertainen, jos sitä edes enää saa.
Nämä ovat yksinkertaisia asioita, mutta liian vaikeita Opel-kuskille. Jo se, että ajaa Opelilla, kertoo paljon omistajastaan.- Anonyymi
Tämäpä mielenkiintoista.
Minäkin ajan usein Ooppelilla. Mitähän se mahtaa kertoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista.
Minäkin ajan usein Ooppelilla. Mitähän se mahtaa kertoa?Opel-kuskeista kerrotaan vitsiä. Että taivaspaikka on varma kun on ollut helvetti maan päällä-
- Anonyymi
Ootko kuullu etanolista ? Sillä on helppo bensa korvata jos haluaa. Myös diiseliä on täysin uusiutuvista raakaineista valmistettua. Tuliko tämä tieto sulle täysin puskista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664