Haukat kyttäävät pihan varpusia.

Anonyymi

Tänäänkin lähti navetan päästä tikkailta kaksi ruskeaa haukkaa, joilla oli pitkä kapea pyrstö ja teräväkärkiset pitkät sirot siivet, ehkä noin harakan kokoisia. Alapuolella ruusupensaikossa pikkuvarpusert lymysivät piilossa. Ehkäpä haukat olivat hiirihaukkoja.

7

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haukkoja on meilläkin pihapiirissä ja ympäristössä aivan harmiksi asti. Joskus niitä näkee pikkulinnunpönttöjenkin päällä. Joka vuosi näkyy monia höyhenkasoja maassa. Siinä sitä haukanperkele on murhannut ja syönyt suihinsa kauniin pikkulinnun. Se on aina surullista se. Olen kyllä ottanut monia valokuviakin eri haukoista. Mieluummin kyllä pitäisin haukat mahdollisimman etäällä pikkulintujemme pesintä- ja ruokailualueelta.

• Anonyymi

Tarjoa haukoille porkkanoita, syksyllä myös omenat ovat hyvä houkutin niin ei tarvitse pikkulintuja syödä

• Anonyymi

No mikäs sen ylväämpi lintu, kuin haukka. Mistä saisi haukkoja pihamaalle?

• Anonyymi

Meillä käy 10 fasaania syömässä auringonkukan siemeniä pihalla. Eiköhän se haukkakin sen pian huomaa........

• Anonyymi

Nälkäänsä se haukkakin syö. Lisää vain pikkulinnuille sapuskaa, että pysyvät pulleina.

• Anonyymi

Haukalle voi tehdä houkuttimeksi piikkipulun.
      Loppuu syömiset.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe