Katsoin ja kauhistuin. Tämä on varmaankin vain jäävuoren huippu, itsekin myönsivät.
Demarit ovat oikeita lieroja, sen ole todennut jo kunnallispolitiikassa ollessani.
https://areena.yle.fi/1-4530600
Mot ohjelma
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne ei olisi lieroja, niin ei ne olisi demareitakaan.
- Anonyymi
Se joka parhaiten osaa on kansakuntamme kaapinpäällä ja kovin arvostettu ja tärkeä.Eihän tavis tiedä eikä ymmärrä.Mikä on paraspeli.
-enintään vähäistä suurempaa haittaa.mutta tavalliselle on asetettava niin paljon maksuja ja pelotteita,että nöyrästi tekee pilkunpäälle ettet joudu kunniattomiin kirjoihin.Mitä enemmän yrität sitä enemmän valvontaa ja velvotteita isketään.Saammehan olla ytimessä päättämässä mm. Minäkin katsoin ohjelman.
Kuinka leväperäistä rahan jakaminen maassamme oikein on?
En usko että niin kauan kun Demarit on vallassa asiat miksikään muuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832