Katsoin ja kauhistuin. Tämä on varmaankin vain jäävuoren huippu, itsekin myönsivät.
Demarit ovat oikeita lieroja, sen ole todennut jo kunnallispolitiikassa ollessani.
https://areena.yle.fi/1-4530600
Mot ohjelma
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne ei olisi lieroja, niin ei ne olisi demareitakaan.
- Anonyymi
Se joka parhaiten osaa on kansakuntamme kaapinpäällä ja kovin arvostettu ja tärkeä.Eihän tavis tiedä eikä ymmärrä.Mikä on paraspeli.
-enintään vähäistä suurempaa haittaa.mutta tavalliselle on asetettava niin paljon maksuja ja pelotteita,että nöyrästi tekee pilkunpäälle ettet joudu kunniattomiin kirjoihin.Mitä enemmän yrität sitä enemmän valvontaa ja velvotteita isketään.Saammehan olla ytimessä päättämässä mm. Minäkin katsoin ohjelman.
Kuinka leväperäistä rahan jakaminen maassamme oikein on?
En usko että niin kauan kun Demarit on vallassa asiat miksikään muuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450