Shirly Karvinen pitäisi saada juontajaksi,Vappu Pimiä suhtautuu maajusseihin hieman halventavasti
Vappu vaihtoon
19
146
Vastaukset
- Anonyymi
Tai Susanna Laine tai Elina Kottonen.
- Anonyymi
Saarat kehiin!
Sieppi, chafak, Aalto, Forsberg.
- Anonyymi
joo, ei Vappua joka paikkaan, varmaan löytyis ihan uusiakin juontajia
- Anonyymi
Ella Kanninen olisi kiva juontaja
- Anonyymi
Onhanse niin et samat naamat kyllästyy ja sit aletaan arvostelee aika rumasti🤔! Vappu on juuri hermostunu haastettelussa🤗!!!. Mut julkisuuden henkilöt tietää et joutuvat arvostelun kohteeksi! Mut kaikkea ei tartte hekään sietää! Ellasta tykkään ja hän oli hyvä tansiitätien juontaja! Mut ei huonoo nytkään😂!
- Anonyymi
Ehdottomasti Ella 👍! Olen tykänny hänen esiintymisestä! Ei turhaa vöyhötä😉!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti Ella 👍! Olen tykänny hänen esiintymisestä! Ei turhaa vöyhötä😉!
Ella!!!! Kyllä kyllä kyllä
- Anonyymi
Aina se karsee farkku-asu päällä.
- Anonyymi
Joka ohjelmassa sanoo miehille, sinähän punastut... , joku ihme tarve yrittää saada nolostumaan vaikkei olisi yhtään nolo. Sille voisi sanoa vaikka, sinähän läskistyt.
- Anonyymi
Vappu on ainoa l u o n n o l l i n e n juontaja! Muut veikistelee ja tuovat enemmän itseään esiin, kuin haastateltavaa! Hyvä Vappu!!
- Anonyymi
Tietääköhän kukaan sen kuusamo laisen Miian sukunimeä?
- Anonyymi
Luulisin,että joku tietää,mitä veikkaatte näistä uusista,huonolta näyttää ainakin naisten osalta.
- Anonyymi
Entäs iisalmelainen Heikki? Mistä tarkemmin sekin kiinnostaa? Sukunimi plussaa.
- Anonyymi
Vappu nyt on yksi huonoimmista ikinä.
- Anonyymi
Ei ei ei ei!
- Anonyymi
Juontajaksi joku "uusi naama" eli sellainen jota ei ole ennen nähty muissa ohjelmissa. Voi olla myös mies.
- Anonyymi
Nyt tulee väppy jä märjä liveä.. Onko väpppy käyny kasvokiristyksessä, kun naama on kuin vauvan pylly, ei rypyn ryppyä?? Ei musta oo aiemmin ollu noin sileä naamataulu kun on esiintynyt.. Ja toi sama hirnuminen vaan jatkuu ja jatkuu nii kuin ennenkin..
- Anonyymi
Ekaa kertaa katon tätä maajussille porsian sajaa ja Vappu on tosi hyvä ja mukava juontaja, pidän kovasti.
- Anonyymi
Vappu hakee huomiota: kato mua, kato mua, kato mua! Ymmärtäkää häntä. Jostainhan se huomio on haettava, jos sitä ei läheisiltään saa vaan kaikki ahdistaa. Vappu olisi niin loman tarpeessa, mutta ei hän osaa hypätä oravanpyörästä pois. Maailman seisahtuisi jos hän ei olisi jatkuvasti esillä. Laittakaa Vappu lomalle ja ottakaa juontajaksi vaikka miellyttävä Ella Kanninen, Sanna Stellan, Alina Tomnikov, Miia Nuutila, Krista Kosonen, Milla Kangas, Heli Sutela, Minttu Mustakallio, Karoliina Blackburn, Noora Peltokukka tai Christoffer Strandberg. Onhan näitä fiksuja ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768