Päivähoidosta

Jumalan säätämää on, että ihmisen elämän perusyksikkö on perhe. Jumalan säätämään perheeseen kuuluu isä, äiti ja lapset. Koti on lapsen paikka. Lapsen hoitaja on äiti. Isän tehtävä on elannon hankkiminen. Se että tämä harvoin enää toteutuu ei muuta sitä tosiasiaa, että tämä järjestys on Jumalan säädön ja myös lapsille parasta.

Nyt ihminen on lähinnä ns. tasa-arvon nimissä myokannut yhteiskunnan niin, ettei perhe oikeastaa voi taloudellsista syistä enää olla perhe, vaan myös lapsen luonnollinen hoitaja, eli äi, lähtee töihin, ja lapset viedään päivähoitoon. Kuinka luonnotonta. Miski tehdä edes lapsia, kun heidät viedään vieraalle hoitoon? Rukoilkaamme että saamme palautettua normaalin perhemallin takaisin.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoituksessasi on hyvä pointti. Lapsen kasvatus on ulkoistettu yhteiskunnalle, ja kun lapset voivat huonosti tai uupuvat on vika yhteiskunnan. Lapsi viedään aamuvarhaisella päiväkotiin ja iltasella kotiin, syödään ja lapsen onkin jo aika mennä nukkumaan. Missä on perheen yhteinen aika? Pehmeämpiä arvoja tarvittaisiin kipeästi Suomalaiseenkin yhteiskuntaan.

      • "Missä on perheen yhteinen aika?"

        Tähän kun vielä lisätään perheenjäsenten rome-aika niin eipä ole juuri missään sitä yhteistä aikaa. Kuitenkin juuri sitä aikaan tarvitsisivat pienet lapset kehittyäkseen täysipäisiksi kansalaisiksi.


    • Anonyymi

      Se on sitä evoluutiota, sopeudu tai jää vajaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe