Kytösavun aukeilla mailla on kansa mi aina on vaalinut vapauttansa
Kytösavun aukeilla mailla
11
98
Vastaukset
- Anonyymi
On aivan typerää ja joutavaa ajanhukkaa vouhottaa ilmastonmuutoksesta.
- Anonyymi
Typerää ja joutavaa on asenteesi. Ilmastonmuutos on tosiasia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää ja joutavaa on asenteesi. Ilmastonmuutos on tosiasia!!
Lakeuksien pellot metsälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää ja joutavaa on asenteesi. Ilmastonmuutos on tosiasia!!
Ilmastonmuutoksia on ollut historian kuluessa monia. Ihminen ei voi niille mitään. Meidän tulee Suomessa ajatella ennen kaikkea omaa maatamme. Suomihan hyötyy ilmastonmuutoksesta.
- Anonyymi
Ilmaston vaaliminen pitää olla joka-aikaista, mutta nyt sillä tehhään vain politiikkaa ja vähät välitetään ilmaston muutoksista
-ei muutakuin joutilasta pierentää pietään yllä ja mailmaa kierreteen turhanpäiväisesti
-ilmaston huuhaa on hulua pisnestä millä happemme poltetaan ja varmasti Mukavaa kun tulee lämmin ja ihmiset muuttuu ruskeiksi. Ilmastonmuutoksesta on hyötyä 👦🏾
- Anonyymi
Se näkyy jo nyt katukuvassa ketkä ovat olleet paljon ulkona. Osa on aivan mustia.
- Anonyymi
Lakeusmaisemassa näkyy vuosisatojen takaisten kätten työ.
- Anonyymi
Eikö täälläkin pitäs olla onnellisia ihmisten ilmaston lämpenemisestä saa junttajussi olla pellolla pitempään...eikä niille tarvis maksaa niin pirusti tukia kun homma rupes kannattaa....hä? Sais siat ja lehmät olla pihalla talvellakin. .eikä tarvis lähtee Kanarialle...eihän ilmaston muutoksessa oo ku hyviä puolia ny röökiä suuhun sikaa uuniin ja riisseli Mersu käyntiin oikeen porukalla...kampanja pystyyn...fossiilisen maapallon puolesta...ei talvea
- Anonyymi
Sorsanpesään meinaavat kylpylää.
- Anonyymi
Erittäin hyvä idea joka olis pitönyt toteuttaa jo 20 vuotta sitten.Hieno paikka ja sijainti.
Eteläinen kaupunkialue on Seinäjoen kauneinta ympäristöä.Keskustaankaan ei oo kuin 3 kilsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519