Martinan ja Stefanin luksustalo Espanjassa on valmis

Anonyymi

Martinan ja Stefanin ihana ja hulppea luksustalo Espanjassa on valmistunut ja perhe on alkanut käyttää sitä kakkoskotinaan. Tämä mahdollistaa joustavan asumisen pitkiäkin aikoja Espanjassa omassa kodissa aurinkoisella alueella. Koti sijaitsee kansainvälisellä alueella, joka on miljonäärien suosiossa. Onnea koko perheelle!

108

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on Martina pelannut korttinsa oikein.
      Ja kyllä...olen minä vähän kateellinen. Nyt.

      • Anonyymi

        En ole kateellinen ja ei vähempää voisi kiinnostaa julkkisten elämä!


    • Anonyymi

      Ihanaa! Nyt Martina voi olla vaikka talvet Espanjassa ja järjestää siellä hyvinvointivalmennuksia. Lapset voi mennä siellä joko espanjalaiseen tai suomalaiseen kouluun ja toki Stefan voi hoidella bisneksiään myös sieltä käsin. Perhe on nyt ottanut ison loikan kohti monien miljonäärien suosimaa elämäntapaa.

      • Anonyymi

        Juu,tervemenoa koko konkkkaronkalle!!!
        Päästään täällä rauhaan jokapuolelta tunkevasta informaatiosta,siitä kuinka hyvin pyyhkii.
        Luottotoimittajat voi etsiä uuden kohteen,jonka juttuja toivottavasti ei tarvitse niin paljon väritellä,tai pimittää.


    • Anonyymi

      ......kunnes kupla puhkeaa....

    • Anonyymi

      Väritön, kliininen, kolkko kolhoosi. Ei käy kateeksi. En viihtyisi tuollaisessa neliön mallisessa kivilaatikossa. Sisälläkin varmaan kaikuu. Tavallinen ja pienehkö uima-allas ja muoviset aurinkotuolit.

      • Anonyymi

        Tässä hieno esimerkki tosi kateellisen todennäköiseti aika varattoman kiusaajan kirjoituksesta, joka huokuu pahaa tahtoa lähimmäiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hieno esimerkki tosi kateellisen todennäköiseti aika varattoman kiusaajan kirjoituksesta, joka huokuu pahaa tahtoa lähimmäiselle.

        Miksi olisin kateellinen? Enkö juuri mielipiteessäni tuonut esille sen seikan etten pidä ja en viihtyisi asunnossa. Mene kouluun jossa opetetaan luetun ymmärtämistä mars!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin kateellinen? Enkö juuri mielipiteessäni tuonut esille sen seikan etten pidä ja en viihtyisi asunnossa. Mene kouluun jossa opetetaan luetun ymmärtämistä mars!

        Ai et viihtyisi Espanjassa, jos saisit tilaisuuden lähteä. Älä viitsi valehdella. Kiva että kuitenkin viihdyt siellä lähiöluukussa pienituloisena ja vähäosaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et viihtyisi Espanjassa, jos saisit tilaisuuden lähteä. Älä viitsi valehdella. Kiva että kuitenkin viihdyt siellä lähiöluukussa pienituloisena ja vähäosaisena.

        En asu lähiössä. En asu missään luukussa vaan omakotitalossa. Tykkään asua ihan Suomessa. Täällä on turvallista ja neljä omalla tavallaan upeaa vuodenaikaa. Kaikki eivät nauti samoista asioista. Mielestäni ei tarvii koko ajan olla lämmintä tai valoisaa, en ole helteistä nauttivaa sorttia. Nyt syksyllä esimerkiksi on ihania pimeneviä iltoja joista voi nauttia kynttilän valossa oman kullan kainalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu lähiössä. En asu missään luukussa vaan omakotitalossa. Tykkään asua ihan Suomessa. Täällä on turvallista ja neljä omalla tavallaan upeaa vuodenaikaa. Kaikki eivät nauti samoista asioista. Mielestäni ei tarvii koko ajan olla lämmintä tai valoisaa, en ole helteistä nauttivaa sorttia. Nyt syksyllä esimerkiksi on ihania pimeneviä iltoja joista voi nauttia kynttilän valossa oman kullan kainalossa.

        Seli seli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli...

        Enköhän mä kuitenkin tiedä itse oman elämäni ja omat mieltymykseni parhaiten. Ennemmin mä lomailen vaikka Islannissa kuin käristän nahkaani jossain aurinkorannoilla. Pidä sinä huoli vaan omasta elämästäsi, siinä sitä riittää varmasti petrattavaa.


    • Anonyymi

      Mulle tulee mieleen asunnosta joku sairaala. Olemukseltaan hyvin laitosmainen, väritön, kolkko, ei viihtyisä. Mulle tulis kylmä tuollaisessa tilassa. Vähän jotain väriä ja lämpöä kehiin. Miksi Espanjan talon pitää olla skandinaavinen?

    • Anonyymi

      Kaikki niiden asunnot ovat persoonattomia koska vuokraavat niitä ollessaan muualla. Kukin elää tyylillään, ankeaa.

    • Anonyymi

      Kuvien perusteella näyttää tavalliselta maa-uimalan allasosastolta otetulta kuvalta.

      Itse rakennusta ei kuvissa paljon näy, mistähän se kertoo... Eikö kiinteistönomistaja päästänytkää sisälle kuvaamaan?

      • Anonyymi

        Kuvasi se stooriin taas joka nurkan. Se siitä Steffin yksityisyydestä. Hänen omistama talo esiteltiin taas kuin omanaan koko kansalle. Tuskin kysyi omistajan lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasi se stooriin taas joka nurkan. Se siitä Steffin yksityisyydestä. Hänen omistama talo esiteltiin taas kuin omanaan koko kansalle. Tuskin kysyi omistajan lupaa.

        Hohhoijaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa.....

        Hohhoijaa vaan itselles. :-D Et taida osata mitään muuta kuin tuon fraasin.


    • Anonyymi

      Ihanan moderni luksustalo uima-altaalla eikä mukavuudet varmaan pääty siihen. Tuolla on kiva ottaa aurinkoa omassa rauhassa ja kutsua kavereita illallisille. Autolla porhaltaa hetkessä Puerto Banuksen luxusliikeisiin viimeisimmän muodin pariin ja tasokkaisiin ravintoloihin. Perustaviksella ei ole varaa tuollaiseen vaan ne on jossain kahden tai kolmen tähden normihotelleissa luteiden syötävänä.

      • Anonyymi

        Ai onko niissä luteita? Sulla on selvästi kokemusta. Itse olen ollut paremmissa kohteissa niin en tuommoisesta tiedä. Hyvä kun kerroit kokemuksestasi, tiedän varoa. Voimia vähävaraisuuteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko niissä luteita? Sulla on selvästi kokemusta. Itse olen ollut paremmissa kohteissa niin en tuommoisesta tiedä. Hyvä kun kerroit kokemuksestasi, tiedän varoa. Voimia vähävaraisuuteesi.

        Olen myös paljon matkustellut ja jopa kolmen tähden hotelleihin majoittunut joskus, mutta luteisiin en kyllä koskaan ole törmännyt 😂 Kyllä tuo pissis vetää nuo matkustelujuttunsa niin hatusta, että huomaa kyllä, ettei Rovaniemeä kauempana olla oltu 😂 Että osaa tehdä itsensä tyhmäksi ja noloksi hän 😂


      • Anonyymi

        Mä meen aina 5 tähden hotelliin jos hotellissa tarvii yöpyä. Mm Savoy Lontoossa on ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä meen aina 5 tähden hotelliin jos hotellissa tarvii yöpyä. Mm Savoy Lontoossa on ihan hyvä.

        Joo ihan varmasti. 😂 Sä meet Savoyhin ihan vaan unissas.


    • Anonyymi

      Lastenhoitajakin on päässyt eka luokkalaista hoitamaan.

      • Anonyymi

        Hyvä, saavat vanhemmat sisustaa uutta kotia ja treenata rauhassa.


      • Anonyymi

        Ja storyyn kuvattu kun lapsi tekee kouluhommia!! Nyt on todistusaineisto, että ei siellä vaan lomailla!


      • Anonyymi

        Kuka sitä lapsiparkaa opettaa?
        Käynee ruotsinkielistä koulua - iso-käsi-ÄITI ei ruotsia osaa...


    • Anonyymi

      Ei tuo kyllä kovin luxukselta näytä. No, varmaan etevä emäntä luo puutarhan talon ympärille ja istutusten ja hedelmäpuiden alla varjossa lepäilee raskaan työn päätteeksi. Ihanat kukkaistutukset kiertävät postimerkin kokoisen palstan reunoja ja uima-allasta. Menikö siitä tontin ohi tie tai katu? Mahtaa olla vilkas liikenne, kun paparazzit zuumailevat Martinaa. Onnea heille, toivottavasti muutttavat sinne.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi huokuu kateutta, pahaa ilkeyttä, toivomusta Martinan epäonnistumiselle joten epäilen, että olet itse mitä kirjoitat eli kateellinen, ilkeä, toisten epäonnistumista toivova ihminen. Tiedoksesi, että isojen talojen puutarhat on tuolla alueella aina pieniä kun viranomaiset myöntää lupia vaan pieniin tontteihin, jotta mahtuu paljon taloja. Itsekin olen vieraillut tuolla upeissa Villoissa usein ja aina on pieni tontti ja muuri ympärillä. Totahan ei tavallinen kateellinen tollukka tiedä.


      • Anonyymi

        Minusta piha ja talo oli ennen remonttia viihtyisämpi. Silloin pihassa oli kasvillisuutta eikä pelkkää valkeaa kiveä. Talossakin oli väriä eikä ollut pelkkä vaalea auringossa hohtava kivikasa. No, he haluavat asua neliön muotoisessa laatikossa kiven sisässä. Espanjassa koleat talvet. Mahtaa marmorilattia tuntua kylmältä jalkojen alla. Hirveännäköistä, liian kirjava marmori, kuin joku pankin lattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi huokuu kateutta, pahaa ilkeyttä, toivomusta Martinan epäonnistumiselle joten epäilen, että olet itse mitä kirjoitat eli kateellinen, ilkeä, toisten epäonnistumista toivova ihminen. Tiedoksesi, että isojen talojen puutarhat on tuolla alueella aina pieniä kun viranomaiset myöntää lupia vaan pieniin tontteihin, jotta mahtuu paljon taloja. Itsekin olen vieraillut tuolla upeissa Villoissa usein ja aina on pieni tontti ja muuri ympärillä. Totahan ei tavallinen kateellinen tollukka tiedä.

        Olihan Sofian ja Nikonkin pihalla kokoa. Eli tiedoksesi, eivät ole aina pieniä. Tuo on ihan pötypuhetta ja väärää faktaa! Stefanilla ei ollut varaa isompaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta piha ja talo oli ennen remonttia viihtyisämpi. Silloin pihassa oli kasvillisuutta eikä pelkkää valkeaa kiveä. Talossakin oli väriä eikä ollut pelkkä vaalea auringossa hohtava kivikasa. No, he haluavat asua neliön muotoisessa laatikossa kiven sisässä. Espanjassa koleat talvet. Mahtaa marmorilattia tuntua kylmältä jalkojen alla. Hirveännäköistä, liian kirjava marmori, kuin joku pankin lattia.

        Espanjassa on lattialämmitykset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan Sofian ja Nikonkin pihalla kokoa. Eli tiedoksesi, eivät ole aina pieniä. Tuo on ihan pötypuhetta ja väärää faktaa! Stefanilla ei ollut varaa isompaan.

        Talon koko suhteutetaan tontin kokoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espanjassa on lattialämmitykset

        Olipa tai ei, niin makua ei voi rahalla ostaa. Ihan kuin asuisivat kivisessä pankkiholvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi huokuu kateutta, pahaa ilkeyttä, toivomusta Martinan epäonnistumiselle joten epäilen, että olet itse mitä kirjoitat eli kateellinen, ilkeä, toisten epäonnistumista toivova ihminen. Tiedoksesi, että isojen talojen puutarhat on tuolla alueella aina pieniä kun viranomaiset myöntää lupia vaan pieniin tontteihin, jotta mahtuu paljon taloja. Itsekin olen vieraillut tuolla upeissa Villoissa usein ja aina on pieni tontti ja muuri ympärillä. Totahan ei tavallinen kateellinen tollukka tiedä.

        Sinä et tiedä minusta mitään, joten puheesi olkoon mitätön. Ja voihan isomman tontin ostaa kauniilta paikalta myös muualta. No, oli miten oli, sama se. Minua ei oikeasti kiinnosta. Kunhan kirjoitin yhden huomion ja mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tai ei, niin makua ei voi rahalla ostaa. Ihan kuin asuisivat kivisessä pankkiholvissa.

        Onneksi se on vain sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tai ei, niin makua ei voi rahalla ostaa. Ihan kuin asuisivat kivisessä pankkiholvissa.

        Näyttää jotenkin keskeneräiseltä, kuin rakennustyömaalta. Pienehkö uima-allas harmaiden betonilaattojen ympäröimänä.


    • Anonyymi

      Joo on ihan ymmärrettävää, että palstan kateelliset ämmät haukkuvat Martinan Espanjantalon. Se on kylmä, lattia viileä, kivikasa, pieni tontti, tien vieressä, liikenteen päästöjä, huono sisustus, lentokoneet lentää yläpuolella, huonekalut mauttomat, huonolla alueella, rikollisuutta, merihirviöitä, aaveita, liian rikkaat naapurit jne.

      Tosiasia kuitenkin on, että oikein kiva ja hieno talo aurinkorannikon parhaalla paikalla, jossa perheen on kiva viettää aikaa yhdessä. Hyvät palvelut läheellä ja hipercorin ruokatarjonta aivan uskomattoman hyvä. Täällä lahiöpullukat, työttömät, maalaiset, siiderivalaat ja muut katkerat pölvästit jauhaa samaa pahansuopaa puppua yrittäen helpottaa omaa ahdistusta ja pahaa oloa. Martina perheineen sen kun porskutta omalla uima-altaalla Espanjassa.

      • Anonyymi

        Täällä pahansuovat ihmiset koettavat nostaa egoaan haukkumalla muita alatyylisillä nimityksillä ja kehumalla omaa paremmuuttaan muka.


      • Anonyymi

        Niinhän se on, että sydämen sivistystä ei voi ostaa eikä opiskella. Sitä joko on tai sitten ei. - Nämä fiksut lukijat ja kanssakirjoittelijat varmaan ymmärtävät tämän sanomattakin, oman egon buustaajat eivät. Eihän heissä ole mitään vikaa. He eivät arvostele "tyskkyjulkkiksia", he arvostelevat muita kirjoittajia ja mollaavat heidän mielipiteitään. Miten se eroaa ns. kirjoittajien "ilkeistä mielipiteistä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, että sydämen sivistystä ei voi ostaa eikä opiskella. Sitä joko on tai sitten ei. - Nämä fiksut lukijat ja kanssakirjoittelijat varmaan ymmärtävät tämän sanomattakin, oman egon buustaajat eivät. Eihän heissä ole mitään vikaa. He eivät arvostele "tyskkyjulkkiksia", he arvostelevat muita kirjoittajia ja mollaavat heidän mielipiteitään. Miten se eroaa ns. kirjoittajien "ilkeistä mielipiteistä"?

        Hehehehe, täällä Martinaa arvostelevat vihakirjoittajat maalittavat Martinaa ja kun joku uskaltaa arvostella tuota epäasiallista, sivistymätöntä ja väärää kommentointia niin näiden sivistymättömien oma itsetunto romahtaa ja alkaa kiukkuinen Martinan ja kirjoittajan uusi mollaaminen ja vihakirjoituskierre. Mieti nyt vähän omaakin kirjoitustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehehe, täällä Martinaa arvostelevat vihakirjoittajat maalittavat Martinaa ja kun joku uskaltaa arvostella tuota epäasiallista, sivistymätöntä ja väärää kommentointia niin näiden sivistymättömien oma itsetunto romahtaa ja alkaa kiukkuinen Martinan ja kirjoittajan uusi mollaaminen ja vihakirjoituskierre. Mieti nyt vähän omaakin kirjoitustasi.

        Tyrkyt ovat itse asettuneet julkisuuteen ja saavat elantonsa siitä. Tämä palsta on ko. aihetta koskeva keskustelu. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Turha siis mollailla muita kirjoittajia. Mikä siinä on sen sivistyneempää kuin tyrkkyjen arvostelussa? Muiden kirjoittajien arvostelu/nimittely on säännöissä kielletty. Fokus on itse aiheessa. Tässäkään ketjussa ei ole juuri itse Martinan ulkonäköä tai tekemisiä arvosteltu, vaan kohteena on Seiskassa julkaistu uutinen, joka koskee kesäpaikkaa Espanjassa. Kyllä siitä saa ja voi sanoa mielipiteensä. Nämä kirjoittajien tuomitsijat eivät kestä negatiivista palautetta kohteesta.


      • Anonyymi

        Valitettavasti olen eri mieltä panettelusta huolimatta. Minusta tuo ei ole kiva eikä hieno. Ihan tavanomainen pienehkö kesänviettopaikka Espanjassa ja olen samaa mieltä edellä esitetyistä mielipiteistä, että kasvillisuutta ei ole lisäämässä viihtyisyyttä ja talokin on pelkistetyn yksinkertaisen näköinen. Ei tuossa yhdessä lätäkössä kauan jaksa porskutella, mutta se tuskin onkaan tarkoitus. - Toisin kuin väität, en toivo Martinan epäonnistumista, vaan kerron, miltä tuo paikka minusta näyttää. Kukin taaplaa tyylillään. Jos se häntä miellyttää, niin mikäs siinä. Todennäköisesti se on rakennettu mahdollisesti myyntiä silmällä pitäen sijoitusmielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olen eri mieltä panettelusta huolimatta. Minusta tuo ei ole kiva eikä hieno. Ihan tavanomainen pienehkö kesänviettopaikka Espanjassa ja olen samaa mieltä edellä esitetyistä mielipiteistä, että kasvillisuutta ei ole lisäämässä viihtyisyyttä ja talokin on pelkistetyn yksinkertaisen näköinen. Ei tuossa yhdessä lätäkössä kauan jaksa porskutella, mutta se tuskin onkaan tarkoitus. - Toisin kuin väität, en toivo Martinan epäonnistumista, vaan kerron, miltä tuo paikka minusta näyttää. Kukin taaplaa tyylillään. Jos se häntä miellyttää, niin mikäs siinä. Todennäköisesti se on rakennettu mahdollisesti myyntiä silmällä pitäen sijoitusmielessä.

        Menee joko myyntiin tai vuokrakäyttöön. Oletteko huomanneet miten Marina pääsee Espanjaan aina vain parhaimman sesongin ulkopuolella. Espanjan asunto on ollut ilmeisestikin siis vuokralla, ja Martina pääsee lomailemaan vain kylmimpänä aikana. Sitkeästi Martina kyllä kärvistelee bikineissä kuvissa aina, kun paikalliset vetävät jo toppatakit ylle.


    • Anonyymi

      menee 2v. päästä myyntiin, kuten sekin kämppä johon syksyllä muuttivat.

      • Anonyymi

        Jotenkin vanhan aikainen sisustus talossa ja samalla sisustustyylillä vedetty muutkin asunnot. Marmori ei ole enää muodikasta ja varsinkin noin kirjava marmori on nou, nou. Kannattaisi palkata osaava sisustussuunnittelija eikä sisustaa kaikkia asuntoja kalseaan ja persoonattomaan tyyliin mustaa, valkoista, harmaata ba möhkälemäisiä huonekaluja. Taitavat sisustajat käyttävät luovasti eri materiaaleja, puuta kiveä, laattaa talon eri pinnoissa. Mutta makuuasioista ei voi kiistellä, joku tykkää kalseasta tyylistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin vanhan aikainen sisustus talossa ja samalla sisustustyylillä vedetty muutkin asunnot. Marmori ei ole enää muodikasta ja varsinkin noin kirjava marmori on nou, nou. Kannattaisi palkata osaava sisustussuunnittelija eikä sisustaa kaikkia asuntoja kalseaan ja persoonattomaan tyyliin mustaa, valkoista, harmaata ba möhkälemäisiä huonekaluja. Taitavat sisustajat käyttävät luovasti eri materiaaleja, puuta kiveä, laattaa talon eri pinnoissa. Mutta makuuasioista ei voi kiistellä, joku tykkää kalseasta tyylistä.

        Eiköhän se sisustus ole persoonaton,kun mainittavaa persoonallisuutta asukkailla ei vaan ole.
        Kotoisuus syntyy kerrostuksellisuudesta,asukkaille tärkeistä esineistä ja rohkeudesta kulkea sisustajanakin omaa tietään.
        Makuasioista ei toki voi kiistellä,mutta kyllä tuo kliininen kalseus kertoo ainoastaan asukaitten sokeasta trendien seuraamisesta ja oman maun puutteesta.


    • Anonyymi

      Jännä muuten, että lapsi on nenä kiinni puhelimessa - mutta puheliton vyöhyke taisi olla vain Hanko?

      • Anonyymi

        Se puhelin kielto Hangossa ihan keksitty juttu. Tyttäret joka paikassa puhelin kourassa, jopa ruokaillessa. Miten nololta näytti Vikke 10v. kun oli pakotettu videon ajaksi leikkimään muovieläimillä. Yleensä noilla leikkivät n. 3 vuotiaat. Mara vaan hehkutti että on ihana katsoa kun lapset leikkivät normaaleja lasten leikkejä. Mara ei tiedä lasten normaalista kehitystasosta näköjään mitään. Nolaa koulu-ikäiset lapsensa noilla päähäpistoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puhelin kielto Hangossa ihan keksitty juttu. Tyttäret joka paikassa puhelin kourassa, jopa ruokaillessa. Miten nololta näytti Vikke 10v. kun oli pakotettu videon ajaksi leikkimään muovieläimillä. Yleensä noilla leikkivät n. 3 vuotiaat. Mara vaan hehkutti että on ihana katsoa kun lapset leikkivät normaaleja lasten leikkejä. Mara ei tiedä lasten normaalista kehitystasosta näköjään mitään. Nolaa koulu-ikäiset lapsensa noilla päähäpistoillaan.

        Keksimällä keksittyä juttua. Asioita vääristellään ja luullaan tietävänsä mitä tapahtuu, vaikkei olla edes paikan päällä. Vainoharhaistako????
        Petshopit oli pop koko alakoulun ajan meillä. Ja tänä päivänä on hienoa nähdä lasten leikkivän!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksimällä keksittyä juttua. Asioita vääristellään ja luullaan tietävänsä mitä tapahtuu, vaikkei olla edes paikan päällä. Vainoharhaistako????
        Petshopit oli pop koko alakoulun ajan meillä. Ja tänä päivänä on hienoa nähdä lasten leikkivän!!!

        Lapsen ilme kyllä paljastaa enemmän kuin tuhat sanaa. Isänsä kanssa ei koskaan näytä näin hämmentyneeltä eikä myöskään teennäiseltä. Tottakai lasten kuuluu ja on tervettä leikkiä mahdollisimman pitkään. Pelkkä kännykän kanssa pelaaminen ei ole terveellistä. En vaan ole koskaan nähnyt edes heidän lastenhuoneissaan leluja, vaikka kaikkia asuntoja esitellään ja kuvataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsen ilme kyllä paljastaa enemmän kuin tuhat sanaa. Isänsä kanssa ei koskaan näytä näin hämmentyneeltä eikä myöskään teennäiseltä. Tottakai lasten kuuluu ja on tervettä leikkiä mahdollisimman pitkään. Pelkkä kännykän kanssa pelaaminen ei ole terveellistä. En vaan ole koskaan nähnyt edes heidän lastenhuoneissaan leluja, vaikka kaikkia asuntoja esitellään ja kuvataan.

        Se että sinä et ole lastenhuoneessa nähnyt leluja, ei tarkoita sitä ettei niitä siellä olisi. Ihmisillä on erilaisia säilytysratkaisuja. Ehkä sinun lapsesi säilyttävät lelunsa ja tavaransa pitkin lattioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sinä et ole lastenhuoneessa nähnyt leluja, ei tarkoita sitä ettei niitä siellä olisi. Ihmisillä on erilaisia säilytysratkaisuja. Ehkä sinun lapsesi säilyttävät lelunsa ja tavaransa pitkin lattioita.

        Kyllä normaali lapsiperheissä leluja näkyy, jos ne on leikkimistä varten ostettu. Mitä ne niissä säilytyslaatikoissa tekevät. Ei sellainen koti ole mikään koti, jossa lelut pitää piilottaa, etteivät vaan sotke sisustusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä normaali lapsiperheissä leluja näkyy, jos ne on leikkimistä varten ostettu. Mitä ne niissä säilytyslaatikoissa tekevät. Ei sellainen koti ole mikään koti, jossa lelut pitää piilottaa, etteivät vaan sotke sisustusta.

        Katsos kun useimmissa perheissä lelut kerätään leikin jälkeen laatikoihin. Siksi niitä ei näy lattioilla tai tasoilla. Tämä on sinulle varmaan aivan uutta asiaa. Voisit opettaa omille lapsillesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun useimmissa perheissä lelut kerätään leikin jälkeen laatikoihin. Siksi niitä ei näy lattioilla tai tasoilla. Tämä on sinulle varmaan aivan uutta asiaa. Voisit opettaa omille lapsillesikin.

        Katsos kun Martinan tai siis Stefanin asunnoissa ei näy edes niitä laatikoita.


    • Anonyymi

      jooooooooooooooooooo

    • Anonyymi

      Martinan talon yksityiskohdat hivelevät silmää. Klassinen mutta samalla moderni tyyli yhdistettynä Andalusian perinteisiin pikku yksityskohtiin kertoo, että ammattilaiset ovat olleet asialla. Varmaan joku avotakka menee tekemään jutun Martinan uudesta kodista. Jännä seurata kumpi vie voiton Eira vai Puero Banus? molemmat ovat ihania paikkoja ja voikin käydä niin, että asuminen noissa kannattaa ajoittaa vuoden aikojen mukaan. Itse olemme etsiskelleet asuntoa Eira-Ullanlinna alueelta mutta vielä ei ole tärpännyt.

      • Anonyymi

        Ehkä se Puero Banus. Tai Marella.

        Mites sulla siellä skutsissa? Käväisitkö Strinberillä? Vai Eckberillä? Mites Stoccalla, piipahditko? Kenties jollain suljetulla terassilla.

        Sallithan mun nauraa sun saduilles!


      • Anonyymi

        Molemmat on kivoja paikkoja. Eira on ihan hyvä asuinalue ja palvelut on hyviä varmaan Martina on viihtynyt.


      • Anonyymi

        Kai hankit myös kakkoskodin Puerostasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai hankit myös kakkoskodin Puerostasi?

        Miettikääpä tämän kirjoittajan ajatusmaailmaa? minkälainen ihminen on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikääpä tämän kirjoittajan ajatusmaailmaa? minkälainen ihminen on kyseessä.

        Mitä ilmeisemmin ihminen, jota suuresti naurattaa, kun pullistelet avoautoillasi, Rinberillä, Stokkalla ja suljetuilla terasseilla käymisillä sun muilla hölmöilyilläsi.

        Sopiihan, että sulle edelleen nauretaan?


    • Anonyymi

      Martina AitoLehti on pelle. Ja hänhän kerää rahaa netissä siis ruokailu ohjeilla joten kaikkienhan kannattaa tilata koska Hän Itse nauttii ateriansa Mäkkärissä. nais,,

      • Anonyymi

        Martinan instassa näkyy aina terveelliset ja maittavan näköiset ateriat. Tuo mäkkärijuttu on vaan kaupunkilegendaa.


    • Anonyymi

      Kenen rahoilla ei varmaankaan Martinan, nämä kaikki naiset Sofia ja se Espanjan vaalea autovaras.

      Kaikki samanlaisia vosuaj, joille kelpaa Luxus ja pilulla saa mitä haluaa. On ne vaan miehet tyhmiä. Naiset maksattaa kaiken.

      Miettikää kuinka monen lihapatukan edessä nämä samat tavarat leviää!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Halvalla myyvät sielunsa. Ovat kuin jotain harakoita, kaikki kelpaa mikä kiiltää, keinoja kaihtamatta.


    • Anonyymi

      Moikkelis, uusi aamu ja viikonloppu edessä. Pidän tänään vapaapäivän, jotta tulee pidennetty viikonloppu. Aamutreenit jäi väliin tänään kun on hyvä pitää silloin tällöin välipäiviä mutta tein siti venytykset ja voimisteluliikkeet. Tänään menen etsimään uutta iltapukua kun on tulossa yhdet juhlat, joissa pukukoodina on pitkä iltapuku. Kuuklasin useamman putiikin kun haluan sellaisen hiheman kimaltavan joka on kuitenkin klassinen. Martinalla on ihan tyylikkäitä juhlavaatteita mutta en ole nähnyt hänellä missään kuvissa pitkää iltapukua.

      • Anonyymi

        Menehän ostamaan hiheman kimaltava puku.

        Ha en bra dag. Kato kuukle kääntäjästä mitä tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän ostamaan hiheman kimaltava puku.

        Ha en bra dag. Kato kuukle kääntäjästä mitä tarkoittaa.

        Heh, oikeinkirjoituskyylä iski. Monella palstalla tämä sama kyylä tuo keskusteluihin omaa lisäarvoaan. 👍👍👍 ihan hauska.


    • Anonyymi

      Onko Stefan myös sellainen K-kaupias?

      • Anonyymi

        Onko Nikon sisko jo päässyt tutkinnasta? Koska ne kyselee stefun rahojen perään. Verotkin maksamatta parissa firmassa.


    • Anonyymi

      Hieno talo on kuvien perusteella. On hienoa kun vaurastuneet suomalaiset kuten Martina hankkivat itselleen ihanan kakkoskodin ja näin suomalaiset pikku hiljaa ovat entistä useammin maailman kansalaisia, jotka sopeutuvat hyvin kansainvälisten seurapiirien kermaan. Ei enään ole pakko olla kylmässä ja lumisessa Suomessa talvisin vaan voi nauttia Espanjan lämmöstä talvet kun on tajunnut hankkia huvilan. Hyvä Martina!

      • Anonyymi

        Mistä tällaisia ihmisiä tulee jotka ihannoivat kv. seurapiirejä ja Instagramin luomaa kuvitteellista elämää. Sääliksi käy jos ei ole muuta sisältöä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tällaisia ihmisiä tulee jotka ihannoivat kv. seurapiirejä ja Instagramin luomaa kuvitteellista elämää. Sääliksi käy jos ei ole muuta sisältöä elämässä.

        Nuoria alle kakskymppisiä vielä kotona asuvia mammojen ja isien paapomia minä minä minä flikkoja, jotka eivät ymmärrä vielä todellisesta elämästä mitään ja mitä se ihan aikuisten oikeasti on ottaa ihan itse vastuuta omasta elämästään. Kaikki tämä kyllä kuuluu teksteistään ja ei voi kun huvittuneena seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoria alle kakskymppisiä vielä kotona asuvia mammojen ja isien paapomia minä minä minä flikkoja, jotka eivät ymmärrä vielä todellisesta elämästä mitään ja mitä se ihan aikuisten oikeasti on ottaa ihan itse vastuuta omasta elämästään. Kaikki tämä kyllä kuuluu teksteistään ja ei voi kun huvittuneena seurata.

        Minusta nää negatiiviset fanit on kyllä vanhempia ja epäilen, että moni on jo sellainen hieman maailmaa nähnyt ja ehkä vähän rupsahtanut. Kun huomaa, ettei elämä menekään ihan kuin elokuvissa, ulkonäköpaineet kasaantuvat ja on ehkä rahahuolia niin Martinan kaltaisten menestyjien lifestyle-elämä saa sapen kiehumaan ja sitten tänne kirjoitetaan asiattomia vihakirjoituksia ja mollataan Martinan valitsemaa elämäntapaa. Ennemmin kannattaisi kohentaa omaa elämää josko sieltä niitä valonpilkahduksia löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoria alle kakskymppisiä vielä kotona asuvia mammojen ja isien paapomia minä minä minä flikkoja, jotka eivät ymmärrä vielä todellisesta elämästä mitään ja mitä se ihan aikuisten oikeasti on ottaa ihan itse vastuuta omasta elämästään. Kaikki tämä kyllä kuuluu teksteistään ja ei voi kun huvittuneena seurata.

        Näin on näppylät!
        Isin hemmottelemat pikku pissikset postailevat tänne haavemaailmaansa ja siinä sivussa solvaavat järkeään käyttäviä aikuisia ihmisiä.
        Huomionhaustahan tuo kertoo ja helpon elämän tavoittelusta.
        Tyttöset,jotka eivät itse pysty ostamaan edes vessapaperirullaa. kuvittelevat,että työtä vieroksumalla ja ”bisneskuvioita”suunnittelemalla on mahdollista rahoittaa luxuselämää—kyllä elämä noikin joskus opettaa rankalla kädellä.


      • Anonyymi

        En edelleenkään pidä talosta enkä pienen tontin istutusten puutteesta. No, ehkä niitä kasveja vielä tulee. Aika tavallinen pieni tontti ja pulahteluallas. Miksi sitä muuten pitää julkisesti mainostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään pidä talosta enkä pienen tontin istutusten puutteesta. No, ehkä niitä kasveja vielä tulee. Aika tavallinen pieni tontti ja pulahteluallas. Miksi sitä muuten pitää julkisesti mainostaa?

        Minusta talo vaikuttaa ihanalta! Puerto Banus on rakennettu jo 70 ja 80-luvuilla aika pienelle alueelle ja isojenkin villojen tontit on helposti alle 600m2, jotta alueelle on saatu rakennettua paljon. Siellä muuten ne ei ole taloja vaan nimenomaan villoja ja siitä tietää kuka on oikeasti alueen asiantuntija. Monet välttävät puita, pensaita ja muita kasveja koska ne roskaavat tontin ja vaativat säännöllistä hoitoa. Meidänkin käyttämällä villalla käy viikottain puutarhuri, joka kastelee puut ja pensaat sekä kerää niistä uima-altaaseen lentäneet roskat. Onneksi olkoon Martinalle ja perheelle hienosta hankinnasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on näppylät!
        Isin hemmottelemat pikku pissikset postailevat tänne haavemaailmaansa ja siinä sivussa solvaavat järkeään käyttäviä aikuisia ihmisiä.
        Huomionhaustahan tuo kertoo ja helpon elämän tavoittelusta.
        Tyttöset,jotka eivät itse pysty ostamaan edes vessapaperirullaa. kuvittelevat,että työtä vieroksumalla ja ”bisneskuvioita”suunnittelemalla on mahdollista rahoittaa luxuselämää—kyllä elämä noikin joskus opettaa rankalla kädellä.

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta nää negatiiviset fanit on kyllä vanhempia ja epäilen, että moni on jo sellainen hieman maailmaa nähnyt ja ehkä vähän rupsahtanut. Kun huomaa, ettei elämä menekään ihan kuin elokuvissa, ulkonäköpaineet kasaantuvat ja on ehkä rahahuolia niin Martinan kaltaisten menestyjien lifestyle-elämä saa sapen kiehumaan ja sitten tänne kirjoitetaan asiattomia vihakirjoituksia ja mollataan Martinan valitsemaa elämäntapaa. Ennemmin kannattaisi kohentaa omaa elämää josko sieltä niitä valonpilkahduksia löytyisi.

        👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎


    • Anonyymi

      Luksustalo Espanjassa! Hekoheko! Tuolla alueella on tosiaan Espanjan kalleimmat luksustalot; juuri äsken oli myynnissä sellainen n. 60 miljoonaa euroa maksava tönö. Tuo kuvissa esiintynyt talo olisi siivottu pois koko ympäristöstä, jos olisi ollut näkyvillä.

      • Anonyymi

        Tavallinen, pieni omakotitalo liikennöidyn kadun varressa. Ei mainittavaa omaa tonttia. Pieni oleskelualue ja pikkiriikkinen pulahdusallas. Ihan tavallista siis eikä mitään luksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen, pieni omakotitalo liikennöidyn kadun varressa. Ei mainittavaa omaa tonttia. Pieni oleskelualue ja pikkiriikkinen pulahdusallas. Ihan tavallista siis eikä mitään luksusta.

        Kyllä tuo Martinan talo on kaikin puolin luxusta, luxusalueella muiden miljonäärien talojen joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo Martinan talo on kaikin puolin luxusta, luxusalueella muiden miljonäärien talojen joukossa.

        Mitä luksusta siellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luksusta siellä on?

        Onhan siellä vaikka mitä, iso talo hienosto alueella, luxusliikkeet rantakadulla, luxusravintolat, luxusbileitä, luxusta on myös urheilumahdollisuudet, sää ja miljonäärien joukko,joka viettää aikaa jetset piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä vaikka mitä, iso talo hienosto alueella, luxusliikkeet rantakadulla, luxusravintolat, luxusbileitä, luxusta on myös urheilumahdollisuudet, sää ja miljonäärien joukko,joka viettää aikaa jetset piireissä.

        Mutta miten tämä kaikki liittyy Martinaan joka vain oleilee miehensä siivellä miehensä omistamassa PIENESSÄ talossa? Ei hän siellä miljonäärien kanssa liiku vaan on ihan tyytyminen Jereen ja Nannaan, jotka ei tietääkseni ole miljonäärejä.


      • Anonyymi

        Asioita vielä hyvin vähän ymmärtävistä pissiksistä Espanjan talo näyttäytyy luxuksena.
        Siellä asuvista talo on todennäköisesti varsin vaatimaton.
        Köyhän lapsuuden elänyt Martina on tietysti myös haltioissaan tostakin tönöstä,vaikkei sitä itse edes omista.
        Ainahan naisen mielestä kaikki on huikeeta ja mahtavaa sallittakoon se hänelle,muttei sitä uskoa tarvitse.


    • Anonyymi

      Kuvissa talo näyttää kyllä luxustalolta ja pitää muistaa, että se on luxusalueella, jossa on talot kaikkein rikkaimmilla. Yhteisö nauttii alueen korkeatasoisista palveluista ja on kansainvälinen tunnelma. Taviksella ei tietty ole varaa tuohon ja tyypillisempää onkin, että tavisten mökit on jossain korvessa pitkän ajomatkan päässä. Siellä sitten monet täälläkin kirjoittavista yrittävät viettää kesää hyttysten syötävinä. Martina on onnekas kun hänellä on koti tuolla luxusalueella ja pitää muistaa, että heillä on lomapaikat myös Hangossa ja Levillä. Kun on noin monta paikkaa niin sekin jo kertoo perheen varallisuudesta.

      • Anonyymi

        Ehkä sinun silmääsi näyttää luksukselta joo kun joudut asumaan siellä pienessä luukussasi. Itse kun asun tilavassa omakotitalossa niin lähinnä naurattaa tuo sun hehkuttamisesi. Myös toinen köyhistä oloista kotoisin oleva eli Martina hehkuttaa, kun saa viettää aikaa toisen omistamassa varmaan alueen pienimmässä tönössä, jossa ei ole edes pihaa. Mutta se on hyvä että se riittää Martinalle. Halvat on köyhien yksinhuoltajien tyttärillä huvit. 😁


      • Anonyymi

        Ei ole Espanjan hienointa aluetta tuo. Hienoimmat talot ovat Espanjassa suuria lukaaleja, isolla tontilla ja meren rannalla. Ei tuommoinen pieni talo, pienellä oleskelualueella, kaukana merestä ja vilkkaasti liikennöidyn ja rauhattoman kadun varrella ole mikään luksustalo, vaan tavallinen keskituloisen ihmisen talo. Kaikenlisäksi vielä remontilla mauttomaksi, värittömäksi ja luonnottomaksi turmeltu. Martinalle köyhätaustaisena riittää koska tietää että parempaan ei rahkeet riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Espanjan hienointa aluetta tuo. Hienoimmat talot ovat Espanjassa suuria lukaaleja, isolla tontilla ja meren rannalla. Ei tuommoinen pieni talo, pienellä oleskelualueella, kaukana merestä ja vilkkaasti liikennöidyn ja rauhattoman kadun varrella ole mikään luksustalo, vaan tavallinen keskituloisen ihmisen talo. Kaikenlisäksi vielä remontilla mauttomaksi, värittömäksi ja luonnottomaksi turmeltu. Martinalle köyhätaustaisena riittää koska tietää että parempaan ei rahkeet riitä.

        Ei ole hienointa aluetta lähelläkään.
        Merenranta on kaukana ja valtaväylä aivan talon nurkalla.
        Piha on pieni ja sen ”kruunaa ”pieni polskutteluallas,jonne hädin tuskin rantalelut mahtuvat.
        Martinasta tuo on tietysti hienouden huippu ja saahan nainen nyt paistatella omalla pihallaan lonkerotatskoineen,jotka varmasti herättivät kiusallista huomiota hienostohotellien allasalueilla.
        Nainen ei varmasti ollut kotonaan oikeasti rikkaiden ihmisten parissa.


    • Anonyymi

      Hyvä Stefan ja Martina. Nätti talo. Kommentteihin liittyen Feng suissa jo sanotaan, että ne ajatukset mitkä lähetät maailmalle, ne palaavat sinulle itsellesi takaisin. Jos toivot hyvää, saat hyvää. Jos toivot pahaa, paha palaa sinulle itsellesi takaisin ja silloin ei kannata miettiä mistä johtuu, kun en ole saanut elämässä mitään tai asiat ovat huonosti. Pidin enemmän alkuperäisestä talosta. Se oli ihana. En ehkä itse haluaisi kuitenkaan olla heidän tilanteessaan sillä oma kokemus Espanjasta on Niinistöä lainatakseni kasakka (espanjalainen) ottaa sen mikä irti lähtee. Espanjassa se tarkoittaa, että maa on tietyllä tavalla varkaiden paratiisi. Välistävetäjiä on mitä ihmeellisimmissä paikoissa joihin suomalaisina emme ole tottuneet ja toinen asia, Espanja ottaa aina omansa. Ja viime keväältä olemme voineet lukea eläkeläisistä, jotka olivat vuosien Espanjassa asumisen jälkeen saaneet jopa 20 000€:n sakkoja puutteellisista verotiedoista tai suomalaisista, jotka ovat vuosia asunnon oston jälkeen saaneet ylimääräisiä veroja tuhansia euroja. Omassa tiedossani on vanha sukulaismies, jonka tyttärelle oli tehty pankissa vanhuksen tilinkäyttöoikeus mutta kun tytär meni vuosien jälkeen pankkiin, hänelle sanottiin ettei siellä ole mitään tiliä. No onneksi kyseessä oli vanhus jolla järki vielä toimi ja hän oli säilyttänyt tiliotteet . Pankin oli lopulta myönnettävä että hups onhan täällä tili. Tai ei oikeastaan tili vaan hänelle oli myyty jokin sijoitusvakuutus. Ja nyt tyttären tilinkäyttöoikeus pitää hakea uudestaan notaarilta ja sitten päästään selvittämään minkälainen sijoitusmuoto vanhukselle on kaupattu. Espanja on ihana maa mutta vain turistina. Mikään ei ole parempi ja turvallisempi maa omistaa ja sijoittaa kuin Suomi. Verot on pieni riesa kun ei joudu huijatuksi.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, Espanja ei sovi kaikille eikä etenkään heikkohermoisille. Kun podet tuota fobiaasi niin kannattaa pysyä Suomessa ja vielä turvallisempaa on kun pysyt kotona ja pidät oven lukossa. Kaupassa nyt kannattaa kuitenkin välillä käydä mutta kannattaa suosia suomalaisia elintarvikkeita kun ulkomaisissa on kuitenkin ne riskinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet, Espanja ei sovi kaikille eikä etenkään heikkohermoisille. Kun podet tuota fobiaasi niin kannattaa pysyä Suomessa ja vielä turvallisempaa on kun pysyt kotona ja pidät oven lukossa. Kaupassa nyt kannattaa kuitenkin välillä käydä mutta kannattaa suosia suomalaisia elintarvikkeita kun ulkomaisissa on kuitenkin ne riskinsä.

        Fobia ja realismi on kaksi eri asiaa.


    • Anonyymi

      Nacci on nyt jäänyt kiinni, joko totuus selviää?

      • Anonyymi

        Entinen jengijohtaja vangittiin poissaolevana eilen Helsingin käräjäoikeudessa. Epäillään uudesta rikoksesta. Kyseessä törkeä huumerikos. (IL).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen jengijohtaja vangittiin poissaolevana eilen Helsingin käräjäoikeudessa. Epäillään uudesta rikoksesta. Kyseessä törkeä huumerikos. (IL).

        tuskin on marsun rahoilla ostettu. ukon sijoitus kämppä. kun omistaa 2v. saa myyntituoton verottomana, kuten tähtiksen kämppä.


    • Anonyymi

      Martinan luxustalo Espanjassa on hieno. Se kiukuttaa Martinaa mollaavia tahvoja.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Talo on myös hienostoalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Talo on myös hienostoalueella.

        Katsotan nyt ensin, kuinka tuossa onni kukoistaa, vai hajoaako "korttitalo" ensi kesään mennessä.


      • Anonyymi

        Ai, mites paljon teitä tahvoja on? Tai, keitäs te oikein ootte? Te tahvot.


      • Anonyymi

        Mua ei kyllä Martina kiinnosta, vaan Stefan.


    • Anonyymi

      Hieno tukikohta hienostoalueella Marbellassa. Tuosta talosta on perheelle iloa vuosikausia ja aikanaan lapset voivat käyttää sitä kavareidensa kanssa. Tuonne on ihana paeta arjen kiireitä. Aurinkoa riittää ja paikassa on oma kansainvälinen leimansa. Tuolla ei köyhiä asu.

      • Anonyymi

        Itä-Helsingissäkin on kansainvälinen leima nykyään.

        Itiksessä ei suomenkieltä paljon kuule, kun siellä kansainvälisen puheensorinan seassa koittaa HenkkaMaukalta itselleen löytää parempaa Dresmannia päällepuettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Helsingissäkin on kansainvälinen leima nykyään.

        Itiksessä ei suomenkieltä paljon kuule, kun siellä kansainvälisen puheensorinan seassa koittaa HenkkaMaukalta itselleen löytää parempaa Dresmannia päällepuettavaksi.

        Mä en periaatteesta mee Kulosaarta idemmäs.


      • Anonyymi

        Espanjan hienostoalueilta jo kaksi Martinan ja Stefanin ystäväpiiristä kaltereiden takana, rakennusalan ammattilaisia. Kukahan on seuraava.


    • Anonyymi

      Onko nyt Ninnunnannan perheen tukikohtana - Capitaalilla Luxusvuokralaiset!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe