Miksi ateistit ovat aina niin happamia?

Anonyymi

Ihan vatsaa vääntää, kun katsoo vapareiden kokouksista otettuja kuvia.

38

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi uskovat ovat aina niin vihaisia. Ihan vatsaa vääntää kun lukee näiden raivohullujen vihanlietsojien sysimustia itkuvirsiä vapareista ja ateisteista.

      • Anonyymi

        Minä olen ainakin suurimman osan aikaa onnellinen ateisti, vaikka en käytä mielelläni sanaa onnellinen...no, olen ainakin suhtkoht tyytyväinen elämääni ja kaikkeen mitä siihen liittyy. Usko tekee jotkut kitkeriksi ja tuomitseviksi. Itse en kuitenkaan pystyisi koskaan uskomaan, ja olen aina ihmetellyt miksi uskotaan
        ja mihin uskoa tarvitaan.


      • Anonyymi

        Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?
        Siinä sinulle syy uskomiseen Jumalaan luojana, koska kysymykseen ei ole muuta vastausta.
        Järki sanoo, evoluutio on teoriaa, mitään ei synny tyhjästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?
        Siinä sinulle syy uskomiseen Jumalaan luojana, koska kysymykseen ei ole muuta vastausta.
        Järki sanoo, evoluutio on teoriaa, mitään ei synny tyhjästä!

        Syntyihän tuo sinunkin aivopierusi täysin tyhjästä päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin suurimman osan aikaa onnellinen ateisti, vaikka en käytä mielelläni sanaa onnellinen...no, olen ainakin suhtkoht tyytyväinen elämääni ja kaikkeen mitä siihen liittyy. Usko tekee jotkut kitkeriksi ja tuomitseviksi. Itse en kuitenkaan pystyisi koskaan uskomaan, ja olen aina ihmetellyt miksi uskotaan
        ja mihin uskoa tarvitaan.

        Uskoa tarvitaan toisten ihmisten sortoon, syrjintään, alistamiseen, vihaamiseen ja tuomitsemiseen ja siihen sitä on kautta aikain eniten käytettykin. Loistava työkalu kaiken maailman vihanlietsojille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?
        Siinä sinulle syy uskomiseen Jumalaan luojana, koska kysymykseen ei ole muuta vastausta.
        Järki sanoo, evoluutio on teoriaa, mitään ei synny tyhjästä!

        "Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?"

        Kuka loi ensimmäisen mäyräkoira-parin? Mitään ensimmäistä paria ei ollut koskaan olemassa vaan mäyräkoiramaisuus lisääntyi välitellen populaatiossa jalostuksen tuloksena.

        Aivan samoin ihmismäisyys lisääntyi apinapopulaatiossa luonnon realiteettien ohjaamana - toki sattumallakin on merkitys.

        Vain hölnö kuvittelee, että ihminen tuli tyhjästä tai maan tomusta jonkun Yliolennon taikomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?
        Siinä sinulle syy uskomiseen Jumalaan luojana, koska kysymykseen ei ole muuta vastausta.
        Järki sanoo, evoluutio on teoriaa, mitään ei synny tyhjästä!

        Siispä uskovaisellaktaan ei ole mItään syytä uskoa, Eevan ja Aatamin tarina on puhtaasti symbolinen tarina, kaikissa kulttureissa on samanlaisia tarinoita. Mistähän se teidän jumalanne sitten tuli...tyhjästäkö hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyihän tuo sinunkin aivopierusi täysin tyhjästä päästä.

        Tuu torille, ni mä
        Näytän sulle kuinka jumalaton saa haipakkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa tarvitaan toisten ihmisten sortoon, syrjintään, alistamiseen, vihaamiseen ja tuomitsemiseen ja siihen sitä on kautta aikain eniten käytettykin. Loistava työkalu kaiken maailman vihanlietsojille.

        Höpön höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?"

        Kuka loi ensimmäisen mäyräkoira-parin? Mitään ensimmäistä paria ei ollut koskaan olemassa vaan mäyräkoiramaisuus lisääntyi välitellen populaatiossa jalostuksen tuloksena.

        Aivan samoin ihmismäisyys lisääntyi apinapopulaatiossa luonnon realiteettien ohjaamana - toki sattumallakin on merkitys.

        Vain hölnö kuvittelee, että ihminen tuli tyhjästä tai maan tomusta jonkun Yliolennon taikomana.

        Mitä samaa on apinassa kuin ihmisrssä, ei juuri nitään!
        Älä heittäydy ihan urpoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siispä uskovaisellaktaan ei ole mItään syytä uskoa, Eevan ja Aatamin tarina on puhtaasti symbolinen tarina, kaikissa kulttureissa on samanlaisia tarinoita. Mistähän se teidän jumalanne sitten tuli...tyhjästäkö hänkin.

        Mistäkö jumala.......
        Eihän sillä tiedolla kukaan tee yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäkö jumala.......
        Eihän sillä tiedolla kukaan tee yhtään mitään!

        Kyllähän se on aika tärkeä kysymys, mistä se teidän jumalanne tuli, jos te sanotte että hän on olemassa. Ettekö osaa vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä samaa on apinassa kuin ihmisrssä, ei juuri nitään!
        Älä heittäydy ihan urpoksi!

        Ihmiset osaavat kirjoittaa, apinat näköjään eivät.
        Nitään nitään vain sinullekin urpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyihän tuo sinunkin aivopierusi täysin tyhjästä päästä.

        Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka loi ensimmäisen ihmisparin?"

        Kuka loi ensimmäisen mäyräkoira-parin? Mitään ensimmäistä paria ei ollut koskaan olemassa vaan mäyräkoiramaisuus lisääntyi välitellen populaatiossa jalostuksen tuloksena.

        Aivan samoin ihmismäisyys lisääntyi apinapopulaatiossa luonnon realiteettien ohjaamana - toki sattumallakin on merkitys.

        Vain hölnö kuvittelee, että ihminen tuli tyhjästä tai maan tomusta jonkun Yliolennon taikomana.

        Jumalalle on kaikki mahdollista!
        Yksinkertaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se on aika tärkeä kysymys, mistä se teidän jumalanne tuli, jos te sanotte että hän on olemassa. Ettekö osaa vastata?

        Me vastaamme sen mitä Raamatussa kerrotaan.
        Jumala on aina ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me vastaamme sen mitä Raamatussa kerrotaan.
        Jumala on aina ollut

        "Jumala on aina ollut.."

        ...mielikuvitusolento ja sellaisena pysyy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu torille, ni mä
        Näytän sulle kuinka jumalaton saa haipakkaa!

        moni uskovainen onkin ajellut torille rekallaan.. ihmisien liki ja Jumalan sallimana
        uskovaisille tuo on ihan vain huumoria.. toria..


    • Minua naurattaa uskovaisten lapselliset jutut ja väitteet :D
      Uskovaisten päässä asusteleva Saatana todella muuttaa
      heidän harhojaan ja antaa heille väärän todistuksen muista.

    • Anonyymi

      Happamia ovat.

      • Anonyymi

        Happamia ovat sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kuinka katkera ja kateellinen sitä täytyykään olla, jos jaksaa vielä penkoa jotain kuvia vapareista ja sitten itkupotkuraivota ihmisten ulkonäöstä. Säälittävä luuseritollo.


      • Anonyymi

        Jatka vaan ihan rauhassa leikkimistä aielä tarhassa.....anna aikuisille keskustelu rauha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka vaan ihan rauhassa leikkimistä aielä tarhassa.....anna aikuisille keskustelu rauha!

        aielä aielä tarhassa - aikuiset osaavat kirjoittaa.
        Ja keskustelurauha on yhdyssana, senkin tollo.

        Koita säälittävä ressukka kasvaa aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aielä aielä tarhassa - aikuiset osaavat kirjoittaa.
        Ja keskustelurauha on yhdyssana, senkin tollo.

        Koita säälittävä ressukka kasvaa aikuiseksi.

        Juupas eipäs urpo


    • Lisään avaukseeni, että vatsanvääntelyt aiheutti ripuli, ei kuvat.

      Miksi minulle uskovaisena Valitse kaikki kuvat, joissa on
      linja-autoja näytettän, herjausta!

      • Anonyymi

        Ateismi-palstalla pitäisi olla robotintorjuntavalikkona:

        Valitse kaikki kuvat jotka tiede on todistanut liittyvän linja-auton evoluutioon.


    • Anonyymi

      Miksi ateistit ovat aina niin happamia?

      Etkö sitä tiedä?
      Synti ja jumalattomuus lyövät leimansa synninharjoittajien kasvoille.
      Synti on vakava asia !
      Se vie ilon elämästä.

      • Anonyymi

        Et viitsisis trollata. On niin tyhmän näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viitsisis trollata. On niin tyhmän näköistä.

        Ihan hyvä että uskovat täällä näyttävät millaista idioottimaisuutta se heidän uskonsa on ja millaista aivottomuutta se maailmaan tuottaa. Aivan erinomaisia varoittavia esimerkkejä uskon säälittävästä typeryydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viitsisis trollata. On niin tyhmän näköistä.

        "Et viitsisis trollata. On niin tyhmän näköistä."

        Jaa, vastasin vain oman mielipiteeni aloittajan tekemään kysymykseen.
        Minusta oman mielipiteensä esittäminen ateismi-palstalla ei ole trollaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et viitsisis trollata. On niin tyhmän näköistä."

        Jaa, vastasin vain oman mielipiteeni aloittajan tekemään kysymykseen.
        Minusta oman mielipiteensä esittäminen ateismi-palstalla ei ole trollaamista.

        En usko että oikeasti uskot näihin mielikuvitusjumaliin ja hömppäsynteihin. Eli trollaat :)


    • Anonyymi

      Miksi teistin pitää luoda vääristelyitä ihmisistä, joita ei suvaitse? Jokin uusi ilosanoma?

    • Anonyymi

      Olisi hyvä, jos jokaisen kirjoittajan kuva näkyisi tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Olisihan se huvittava kun törkeimmin kirjoittavat ateistit ja teistit ovat kaikki sama henkilö, kreationistimme G4G.


    • Anonyymi

      Happamia ovat.

      • Anonyymi

        Uskovaiset tuntuvat olevan hyvin ulkonäkökeskeisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe