Minua häiritsee ylikomisario Draddockin vasemmasta kulmakarvasta törröttävä karva,se pitäisi leikata pois.
Ylikomisario Draddock
12
738
Vastaukset
- Anonyymi
Minua taas häiritsee se, että hänen nimi kirjoitetaan väärin.
terveisin Craddock-fani- Anonyymi
Oh,I'm so sorry!
- Anonyymi
Minne se Craddock häipyi? Joko minulta on jäänyt jakso väliin tai sitten hänen häipymistään ei näytetty tai edes käsitelty. Hyvä tyyppi Craddock oli, persoonallinen ja ei-poliisimainen. Seuraaja Melton on vähän turhan väritön hahmo.
- Anonyymi
Ei ainakaan Yle jättänyt mitään näyttämättä. Mertonin tuloa edeltävässä jaksossa Kirjan kannet kiinni (Closing the Book) Craddockille tuli puhelu jonka aiheesta hän ei kuitenkaan kamarilla kertonut muille.
Mutta kun hänen vaimonsa (josta hän siis ei ollut lopullisesti eronnut vaikka emäntä olikin lähtenyt toisen miehen matkaan) kävi kaupungissa, niin lopun ravintolakohtauksessa Craddock kertoi vaimolleen:
"Minulle tarjottiin ylennystä.
Viimeinkin, ja virka on parempi kuin odotin."
"Nyt on tilaisuus aloittaa alusta, uusi elämä.
Lähden Ashfordlysta ja haluan sinut mukaani."
Areenasta löytyy ainakin toistaiseksi.
Ja loppuun näyttelijäbongaus:
Tuossa jaksossa oli Geoffrey Hughesin lisäksi toinenkin Pokka pitää -sarjan hahmo. Tuossa näyttelee Mrs. Morrisia Josephine Tewson, joka on Pokka pitäässä Hyasintin naapuri Elizabeth. Se jolla ei kahvikuppi pysy ikinä kädessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan Yle jättänyt mitään näyttämättä. Mertonin tuloa edeltävässä jaksossa Kirjan kannet kiinni (Closing the Book) Craddockille tuli puhelu jonka aiheesta hän ei kuitenkaan kamarilla kertonut muille.
Mutta kun hänen vaimonsa (josta hän siis ei ollut lopullisesti eronnut vaikka emäntä olikin lähtenyt toisen miehen matkaan) kävi kaupungissa, niin lopun ravintolakohtauksessa Craddock kertoi vaimolleen:
"Minulle tarjottiin ylennystä.
Viimeinkin, ja virka on parempi kuin odotin."
"Nyt on tilaisuus aloittaa alusta, uusi elämä.
Lähden Ashfordlysta ja haluan sinut mukaani."
Areenasta löytyy ainakin toistaiseksi.
Ja loppuun näyttelijäbongaus:
Tuossa jaksossa oli Geoffrey Hughesin lisäksi toinenkin Pokka pitää -sarjan hahmo. Tuossa näyttelee Mrs. Morrisia Josephine Tewson, joka on Pokka pitäässä Hyasintin naapuri Elizabeth. Se jolla ei kahvikuppi pysy ikinä kädessä.Näyttelijäbongauksista on oma viestiketju
- Anonyymi
niin, Merton on ehkä vähän vaisu, mutta hän on jäänyt mieleen Jennyn kautta.
- Anonyymi
Merton oli paras ylikonstaapeli,ei mitenkään vaisu mielestäni.
- Anonyymi
Ei tuossa sarjassa ole ollut ainoatakaan ylikomisariota. Ylikonstaapeleja(suomeksi) kyllä.
- Anonyymi
Ensimmäinen ylikonsta huusi jatkuvasti tosi ärsyttävästi, toinen vähemmän ja tämä viimeinen ei juuri ollenkaan.
- Anonyymi
Viimeisenä ylikonstaapelina joukon jatkoksi tuleva George Miller oli ehkäpä näistä neljästä minun suosikkini. Kyllä hän ärjyä osasi, mutta hänen silmissään oli sitä jotakin. Se yks nainen Nokes tai mikä se oli, on lähinnä vastenmielinen.
- Anonyymi
Merton. Blaketon. Ventress omia suosikkeja
- Anonyymi
mun suosikit ehdottomasti top4
1. blaketon
2. merton
3. craddock
< nokes menny ihan ohi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263056Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252098Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141640Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71348- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381216- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902