Ylikomisario Draddock

Anonyymi

Minua häiritsee ylikomisario Draddockin vasemmasta kulmakarvasta törröttävä karva,se pitäisi leikata pois.

12

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua taas häiritsee se, että hänen nimi kirjoitetaan väärin.
      terveisin Craddock-fani

      • Anonyymi

        Oh,I'm so sorry!


    • Anonyymi

      Minne se Craddock häipyi? Joko minulta on jäänyt jakso väliin tai sitten hänen häipymistään ei näytetty tai edes käsitelty. Hyvä tyyppi Craddock oli, persoonallinen ja ei-poliisimainen. Seuraaja Melton on vähän turhan väritön hahmo.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan Yle jättänyt mitään näyttämättä. Mertonin tuloa edeltävässä jaksossa Kirjan kannet kiinni (Closing the Book) Craddockille tuli puhelu jonka aiheesta hän ei kuitenkaan kamarilla kertonut muille.

        Mutta kun hänen vaimonsa (josta hän siis ei ollut lopullisesti eronnut vaikka emäntä olikin lähtenyt toisen miehen matkaan) kävi kaupungissa, niin lopun ravintolakohtauksessa Craddock kertoi vaimolleen:

        "Minulle tarjottiin ylennystä.
        Viimeinkin, ja virka on parempi kuin odotin."
        "Nyt on tilaisuus aloittaa alusta, uusi elämä.
        Lähden Ashfordlysta ja haluan sinut mukaani."

        Areenasta löytyy ainakin toistaiseksi.

        Ja loppuun näyttelijäbongaus:
        Tuossa jaksossa oli Geoffrey Hughesin lisäksi toinenkin Pokka pitää -sarjan hahmo. Tuossa näyttelee Mrs. Morrisia Josephine Tewson, joka on Pokka pitäässä Hyasintin naapuri Elizabeth. Se jolla ei kahvikuppi pysy ikinä kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan Yle jättänyt mitään näyttämättä. Mertonin tuloa edeltävässä jaksossa Kirjan kannet kiinni (Closing the Book) Craddockille tuli puhelu jonka aiheesta hän ei kuitenkaan kamarilla kertonut muille.

        Mutta kun hänen vaimonsa (josta hän siis ei ollut lopullisesti eronnut vaikka emäntä olikin lähtenyt toisen miehen matkaan) kävi kaupungissa, niin lopun ravintolakohtauksessa Craddock kertoi vaimolleen:

        "Minulle tarjottiin ylennystä.
        Viimeinkin, ja virka on parempi kuin odotin."
        "Nyt on tilaisuus aloittaa alusta, uusi elämä.
        Lähden Ashfordlysta ja haluan sinut mukaani."

        Areenasta löytyy ainakin toistaiseksi.

        Ja loppuun näyttelijäbongaus:
        Tuossa jaksossa oli Geoffrey Hughesin lisäksi toinenkin Pokka pitää -sarjan hahmo. Tuossa näyttelee Mrs. Morrisia Josephine Tewson, joka on Pokka pitäässä Hyasintin naapuri Elizabeth. Se jolla ei kahvikuppi pysy ikinä kädessä.

        Näyttelijäbongauksista on oma viestiketju


    • Anonyymi

      niin, Merton on ehkä vähän vaisu, mutta hän on jäänyt mieleen Jennyn kautta.

      • Anonyymi

        Merton oli paras ylikonstaapeli,ei mitenkään vaisu mielestäni.


    • Anonyymi

      Ei tuossa sarjassa ole ollut ainoatakaan ylikomisariota. Ylikonstaapeleja(suomeksi) kyllä.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen ylikonsta huusi jatkuvasti tosi ärsyttävästi, toinen vähemmän ja tämä viimeinen ei juuri ollenkaan.

    • Anonyymi

      Viimeisenä ylikonstaapelina joukon jatkoksi tuleva George Miller oli ehkäpä näistä neljästä minun suosikkini. Kyllä hän ärjyä osasi, mutta hänen silmissään oli sitä jotakin. Se yks nainen Nokes tai mikä se oli, on lähinnä vastenmielinen.

      • Anonyymi

        Merton. Blaketon. Ventress omia suosikkeja


    • Anonyymi

      mun suosikit ehdottomasti top4
      1. blaketon
      2. merton
      3. craddock
      < nokes menny ihan ohi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe