Olen löytänyt rauhan

Anonyymi

Rauha painaa noin 57 kg ja on noin 165 cm pitkä. Rauha tuo iloa ja nautintoa elämääni.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä löysin Uskon.
      Usko painaa 88kg ja hän on hyvin varustettu.
      Hän tuo minulle iloa ja nautintoa joka päivä.

      • Anonyymi

        Taisit vaan herätä horroksestasi aamukaljalle.


    • Usko petti ja Toivo jätti, mutta ei hätää, sillä Yrjö on tulossa!

      • Anonyymi

        Heh...tuosta sai tämän päivän makeat naurut!

        Elämä siis pelastettu ja Yrjöä vaan odotellaan... :-D


    • Anonyymi

      Kengän koko vielä puuttuu. Jaxinhotellissa voisi olla kiinnostusta, jos koko on alle 39.

      • Anonyymi

        Nimestä päätellen se on aika vanha ja hyyyvin suurella todennäköisyydellä sillä on silloin riipputissit...

        Ei jatkoon...eikun siis jakoon...


    • Anonyymi

      Rauha on mustalaisnimi! Saitko koko suvun riesaksesi samalla, kun löysit rauhan?

      • Anonyymi

        Kyöstejä ne on kaikki ne romaanit, olkoon sitten naaras tai uros.

        Adventtikirkko ei halua romaaneja riesakseen. Me kun olemme yhteisö, jossa rahavirta kulkee yhteisössämme sisään päin ja romaaneilla se on aivan samoin. Joten kilpailu saalista olisi liian raakaa.

        Pastori HKI


      • Anonyymi

        En minä ole löytänyt Rauhaa sen paremmin kuin Uskoa tai Toivoakaan. Toivottavasti se Yrjökään ei tule...

        Se oli tuo aloittaja, joka sen Rauhan löysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole löytänyt Rauhaa sen paremmin kuin Uskoa tai Toivoakaan. Toivottavasti se Yrjökään ei tule...

        Se oli tuo aloittaja, joka sen Rauhan löysi.

        Sorry, en huomannutkaan, että kommentoit juuri aloittajalle. Tämä uusi sivusto on mielestäni epäselvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, en huomannutkaan, että kommentoit juuri aloittajalle. Tämä uusi sivusto on mielestäni epäselvä.

        Rauha laskeutui päälleni!
        Hyvä, että hän ei ole ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Etpä ole Ilona täälläkään. Ei oo Tarusta apua! Ootteko saaneet Maria?

      • Anonyymi

        Maria sätkä-leena kyllä tarjosi, mutta menin extaasiin ja nain nakuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe