Uutta valoa!

Sumerin suuresta arkkeolookikuopasta on löydetty ainutlaatuinen, ihmisiholle noin 4000 vuotta sitten tehty uskonnollinen tatuointi. Tatuointi on hyvin korkeatasoinen sekä taiteellisesti, että uskonnollisessa mielessä. Johtavat tutkiat Petroskoin ja Kärsämäen arkklogoogian laitoksilta ovat päätyneet kuvan esittävän aivan ensimmäisten jt muistonviettoa. On upeaa saada tietoa maailman parhaan uskonnon aivan aamuhämäristä.
http://3.bp.blogspot.com/-L0QXU38FKHs/TwHoB52Sw4I/AAAAAAAAD2Q/jAALjn0H6fU/s1600/monkey anus tattoo on man dr heckle funny photo blog.jpg

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      selvä kuva, vaatii 65" ruudun että pääsee oikeuksiinsa

    • Anonyymi

      Pönttöurpo!

      • No mikäs nyt on? Eikö muka ole kiva saada varmennettua tietoa parhaimman uskonnon todellisesta historiasta.


    • Anonyymi

      ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ

      • Anonyymi

        Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
        Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
        Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?

        No voihan pylly sentään: joku kehtaa epäillä maailman parhaasta uskonnosta henkistyttetysti keskustelua muka pellehommaksi. Ei tietenkään ole.
        Luulosi uskovien osallistumisesta keskusteluun on väärä. Esimerkkinä edellä olevat henkitystettyt vastaukset: " Pönttöurpo!", ja oikein niin maan perusteellisen henkistytetytty vastaus: "ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ".
        Minä keskityn vain tällä palstalla jeesuksen maailman parhaaksi valitseman uskonnon ylistämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
        Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?

        Ei missään nimessä KooKoo kirjoittele muualla kuin jt palstalla. Hänelle kelpaa vain oikea totuus. Karttaa kovasti väärää uskontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
        Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?

        "Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista."

        Niimmeonki perustettu jo aikoja sitte..

        Mutta lisäpläjäykSEKSI me halutaan tuoda ajatuksiamme vapaaseen lukuun tällekkii plastalle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe