Sumerin suuresta arkkeolookikuopasta on löydetty ainutlaatuinen, ihmisiholle noin 4000 vuotta sitten tehty uskonnollinen tatuointi. Tatuointi on hyvin korkeatasoinen sekä taiteellisesti, että uskonnollisessa mielessä. Johtavat tutkiat Petroskoin ja Kärsämäen arkklogoogian laitoksilta ovat päätyneet kuvan esittävän aivan ensimmäisten jt muistonviettoa. On upeaa saada tietoa maailman parhaan uskonnon aivan aamuhämäristä.
http://3.bp.blogspot.com/-L0QXU38FKHs/TwHoB52Sw4I/AAAAAAAAD2Q/jAALjn0H6fU/s1600/monkey anus tattoo on man dr heckle funny photo blog.jpg
Uutta valoa!
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
selvä kuva, vaatii 65" ruudun että pääsee oikeuksiinsa
- Anonyymi
Pönttöurpo!
No mikäs nyt on? Eikö muka ole kiva saada varmennettua tietoa parhaimman uskonnon todellisesta historiasta.
- Anonyymi
ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ
- Anonyymi
Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä? Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?No voihan pylly sentään: joku kehtaa epäillä maailman parhaasta uskonnosta henkistyttetysti keskustelua muka pellehommaksi. Ei tietenkään ole.
Luulosi uskovien osallistumisesta keskusteluun on väärä. Esimerkkinä edellä olevat henkitystettyt vastaukset: " Pönttöurpo!", ja oikein niin maan perusteellisen henkistytetytty vastaus: "ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ".
Minä keskityn vain tällä palstalla jeesuksen maailman parhaaksi valitseman uskonnon ylistämiseen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?Ei missään nimessä KooKoo kirjoittele muualla kuin jt palstalla. Hänelle kelpaa vain oikea totuus. Karttaa kovasti väärää uskontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä pellejen oma kerho? Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista. Tuskin uskonnosta kiinnostuneet viitsivät osallistua edelläoleviin kirjoituksiin.
Kirjoitteletko myös muiden uskontojen keskustelupalstoilla, vai oletteko osa niistä?"Voitte perustaa oman sivustonne, jossa voitte keskustella omista kiinnostuksenne kohteista."
Niimmeonki perustettu jo aikoja sitte..
Mutta lisäpläjäykSEKSI me halutaan tuoda ajatuksiamme vapaaseen lukuun tällekkii plastalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
