Hyvädokumentti

Anonyymi

Oli Areenassa koskien kehitysapua, Afrikassa toimittajat haastattelivat em asian tiimoilta kansalaisia, näkyykö apu ja mihin kohdistuu ?, no kansalaiset: lopettakaa apu, rahat menee eliitille jotka pitävät olot tarkoituksella kurjina ettei rahavirta tyrehdy..Suomi tosiaan on kohta itse kehitysmaa kun velkarahoja kylvävät ympäriinsä, paitsi omien kansalaisten hyväksi, no poliitikot nauraa varsinkin Vihreät pride marssiessaan: meiltä ei rahat lopu, Pekka nostaa palkkaa...

3

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieman näin se menee.

Ainoastaan koulutusprojektit, jonka suorittavat luotetut järjestöt tai paikalliset tiukasas valvonnassa sekä jotkut infran rakennusprojektit tulisi rahoittaa kehitysavulla. Noissa rakentamisissakin on se ongelma, että ne eivät saa pidettyä niitä kunnossa.

Perimmäinen ongelma on, että monilla alueilla ei ole tuottaa mitään kansainväliseen kauppaan, ja niillä joilla on, esim. öljyä, ulkomaiset yhtiöt tai paikalliset rikkaat (yhdessä rikollisten kanssa) kahmivat omistukset, eivät maksa mitään veroja, ja loppuporukka nääntyy ympärillä.

• Anonyymi

Amerikkalaiset ja brittiläiset yhtiöt kahmivat voitot omistuksistaan, joten saavat maksaa kehitysavunkin. Ei todellakaan kuulu Suomelle.

• Anonyymi

Viimeinen kappale kuten Suomessa myös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe