Orivedellä on ollut kaupunginjohtaja pitkään virassaan ja maineikas uraputki jatkuu Oriveellä. Mitä tämä johtaja on saanut aikaan? Orivesi on näivettynyt maalaiskaupunki ja kohta on pakkoliitos edessä Tampereeseen jotta voidaan taata kuntalaisille peruspalvelut. Mitäs jos kaupunki maksaisi hänelle huomattavasti parempaa palkkaa jotta tulisi parempia tuloksia, raha yleensä motivoittee tuloksiin. Olkaa päättäjät nyt kerrankin reiluja ja nostakaa kaupunginjohtajan palkka Suomen parhaaksi, reilu Orivesi!
Milloin johtaja vaihtoon?
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Aamulehdessä juttua ettäTampere naapurikuntineen vetää väkeä. Aamulehden otsikointi antaa ymmärtää että Orivesi kuuluu tähän naapurikuntien kasvavaan joukkoon. Kuusiston johtamana tulevaisuudessa vain kuusikot kasvaa Orivedellä
- Anonyymi
Ottamatta kantaa kehenkään henkilöön erityisesti, on sekä yritykselle / yhteisölle että sen henkilöstölle pelkästään hyvä asia uusiutua muutaman vuoden välein. Visioita ja tahtotilaa vaativissa hommissa pitäisi kiinnittää huomiota varsinkin tuloksellisuuteen ja ideoiden sekä hankkeiden vaikuttavuuteen (henkilöiden muiden hyvien ominaisuuksien lisäksi).
- Anonyymi
Johtoryhmä nosti palkkojaan 10% , vaikka talous sukeltaa.
- Anonyymi
Hyvin Orivedellä menee. Kasvua on ollut ja tulee olemaan. Hyvät johtajat, etenkin Kuusisto on maan parhaimpia johtajia mitä on Orivedelle tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin Orivedellä menee. Kasvua on ollut ja tulee olemaan. Hyvät johtajat, etenkin Kuusisto on maan parhaimpia johtajia mitä on Orivedelle tarjolla
Jos kommentoi noin sarkastisesti, se pitää huomauttaa erikseen ettei kukaan luule että olet tosissasi tai tyhmä.
- Anonyymi
Jouluna monesti mietitään kuka oli joulupukkina? Aamulehdessä on kuva-arvoituksia mietittäväksi jouluksi
, mutta jos tässä olisi tekstinäytettä. Arvauksia kuka oriveteläinen "johtaja" on kyseessä:
.Sen uskallan sanoa, että
> ihan kohtalaisen hyvin meillä Orivedellä menee, kun vertailee moniin
> naapurikuntiin tai vaikkapa seudullisiin kuntayhtymiin. On toki
> probleemia
> ollut meilläkin ja parannettavaa on edelleen paljon.
>
> Mitä tulee näihin demarivaltuutetun kommentteihin, niin sanon suoraan
> ettei oikeasti minua hetkauta tipan vertaa, sulka hattuun vaan jos joku
> sosialisti tällaista mieltä on..
>
> Ja aivan samaa mieltä olen siitä, että ulosoton perinnän yksityistämistä
> kannattaisi pohtia.. Kansanedustajana olisin siitä jo aloitteen
> tehnyt..:) "
Kuka hän on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837