Kyttääminen

Anonyymi

Utelias kyttääminen ja toisten asioiden nuuskiminen on tyypillisin karkkilalaispiirre ja Karkkilassa se on pahempaa kuin muualla.

Siitä tunnistaa muualle muuttaneen karkkilalaisen helposti. Vaikka olisi asunut vuosikymmeniä muualla, siitä on vaikea päästä irti. Paraskin kallonkutistaja puistelisi turhautuneena päätään.

Eli: karkkilalaisella on pakonomainen tarve työntää nenänsä muiden asioihin, olivatpa he nykyisiä tai entisiä naapureita tai läheisempiä tai kaukaisempia sukulaisia. Paremman puutteessa siihen käy joku onneton julkkiskin, jonka yksityis-, perhe- ja raha-asioita setvitään, vatvotaan ja päivitellään. Luetaan lehdistä, seurataan telkusta ja ajetaan ympäri maata perässä keikoilla, jotta saataisiin kuva albumiin ja päästäisiin puheisiin... jos saataisiin urkittua joku tiedonmuru...

Kato juu nääs...

15

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Karkkilalaisen kyttääminen perustuu geeneihin, eivät voi sille mitään.
      Tuijotus heille on luontaista - kerrotaan, että varsinkin Lohjalaiset ovat heikkoina Karkkilalaiseen tuijotukseen ja siksi heidän jälkikasvuaan sinne suuntaan onkin jopa huomiota herättävästi syntynyt.
      Karkkilalaiset tuijottavat naiset ovat taas heikkoina jäyhiin hämäläisiin, he kun eivät ehdi panikoida vasta kuin häävuoteessa.

• Anonyymi

Niin, muuallahan tätä piirrettä ei havaita.. Suosittelen avartamaan hieman maailmankuvaasi ja käymään välillä muillakin paikkakunnilla, tai jopa ulkomailla.

• Anonyymi

Tämä on niin totta. Karkkilassa asuu vain vanhempaa väkeä joilla ei ole muuta tekemistä kuin kytätä toisten tekemisiä. Sekä myöskin se on tarttunut näihin surullisen kuuluisiin YH-äiteihin jotka kyttää toisten tekemisiä ja muiden kakaroiden. No sitä se on kun on Kakkilalaisilla päivät aikaa kytätä ja valittaa.

• Anonyymi

Mistähän saisi edullisesti hyviä kiikareita tai kaukoputkia ihan vaan tarkkailuun?
      Ulkomailta varmaan tilaamalla mutta en osaa sellaista kauppaa tehdä. Oliskos vinkkejä.

• Anonyymi

Sitten on näitä naapureita,jotka ei välitä pätkääkään muista ihmisistä(muualta tulleet).Eletään kuin omistettaiisin koko kylä,tuotetaan roskaa ja melua periaatteella MINÄ MINÄ,MINÄ.

• Anonyymi

Parasta kiertää kaukaa moinen paikka. Kiitos kun kerroitte.

• Anonyymi

Tähän pitäisi jo virkavallan puuttua yleistä häiriötä lähes päivittäin.

• Anonyymi

Ja kiikareiden linssit välähtelee auringossa.

• Anonyymi

Joku yhteisö on vaan kylänpilaaja.

• Anonyymi

Polarin pahanpuhujat pistää ainkin sen verran omiaan että vastuu siirtyy kuulijalle.ä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polarin pahanpuhujat pistää ainkin sen verran omiaan että vastuu siirtyy kuulijalle.ä

Polarin paviaanit yrittää karkottaa täält viimesetki veronmaksajat, onnee vaa..

• Anonyymi

Itse ainakin olen niin uskomattoman komea, että pienet tuijottelut ei haittaa lain..
      Miesten tuijotuksen tyrmään jääkylmän vihreillä silmilläni heti alkuun, mutta neidoille isken vain silmää ja jatkan puuhasteluitani...
      Ja vaikka teurastaisin sikaa, lammasta tai tunkeilevaa naapuria, niin hurmaava minäni on silti avoin kunnon seikkailulle.

• Anonyymi

juu narsisti, ihan tänne asti näkee..

• Anonyymi

Olen kyttääjä,olen näin menneenä lumisena talvena hiihdellyt, seurannut asumusten takapihoja,jotka tosiassa ovat jonkun ikkunanäkymiä.Huh heijaa mitä sieltä paljastuukaan.Olisiko ympäristöihmisillä aihetta puuttua asiaan?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe