Oli maukas paketti. Laadukas, ja hyvin varusteltu auto. Suosittelen.
Pääsin koeajamaan uuden suzukin
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
youtubesta löytyy näpsiä videoita uudesta mallista ja myös vanhemmista
- Anonyymi
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHMYritin samaa kaksikertaa kalliimmalla saksalaisellani, ja sinne jolhoon jäi. Piti hinaamalla vetää maihin.....
Saksalainen paras kaikessa.
- Anonyymi
Mikä uusi susuki? Nehän ovat kaikki hieman vanhahtavia pikkuautoja.
- Anonyymi
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
Okay.....
- Anonyymi
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
Ei ei! Älä missään tapauksessa lopeta!!.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764