Oli maukas paketti. Laadukas, ja hyvin varusteltu auto. Suosittelen.
Vastaukset 9
- Anonyymi
youtubesta löytyy näpsiä videoita uudesta mallista ja myös vanhemmista
- Anonyymi
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tässä hyvä esimerkki, miten suiza ottaa esim. vesiesteet haltuun....
https://youtu.be/qr8eEWyKQHMYritin samaa kaksikertaa kalliimmalla saksalaisellani, ja sinne jolhoon jäi. Piti hinaamalla vetää maihin.....
Saksalainen paras kaikessa.
- Anonyymi
Mikä uusi susuki? Nehän ovat kaikki hieman vanhahtavia pikkuautoja.
- Anonyymi
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi junailla uusi suzuki? Vanhatkin pätkii uudet saksalaiset maastossa mennen tullen.
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi, koska maasto, ja yleensäkin luonto on minulle tuntematon käsite. Minulle vain digitaalinen elämä on se ainoa oikea elämä, ja sillä aion pärjätä......
Okay.....
- Anonyymi
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpota samalla myös omaa tilannettasi luopumalla huumeista, joita käytät!!!!
Ei ei! Älä missään tapauksessa lopeta!!.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588