Tällä palstalla on äärimmäisen pieni ja häviävä vähemmistö ateisteja, jotka nimittelevät "kaikkia" kristittyjä mielisairaiksi, vajakeiksi, idiooteiksi, älykääpiöiksi, tolloiksi, jne.
Millä tavalla ateistien valtaisa enemmistö kohtelee eriuskoisia ihmisiä, joista kristityt ovat suurin ja tärkein ryhmä näin Suomessa?
Miten on oikein suhtautua uskoviin?
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen aikuinen joka uskoo satuihin on selkeästi johonkin mainitsemaasi ryhmään kuuluva.
Oliko sinulla joku pointti?- Anonyymi
No pointti?
Oou pisteistä puhen olen
Sain mensan testistä 10 pistettä, aika hyvin ateistisellla koluarvoastuekolla !
t. G4G
Ei haukku haavaa tee.
- Anonyymi
Debiilin nussijasta se lähti, jos et tiennyt.
- Anonyymi
Uskovaisiin on oikein suhtautua siten kuin he eivät olisi ihmisiä ja ihmisarvon omaavia henkilöitä?
Suhtaudun kaikkiin ihmisiin samalla tavalla ihan uskonnosta riippumatta. Pyrin kunnioittamaan jokaista ihmisenä, vaikka olisinkin asioista eri mieltä. Harvoinpa uskonasiat tulevat arkielämässä edes puheenaiheeksi. En itseasiassa edes tiedä ketkä työkavereistani ovat teistejä ja ketkä ateisteja.
Aika usein tulee sanottua uskonnoista aika suoraan millaista kuraa ne on, mutta uskovaisia en ole lähtenyt nimittelemään. Lapsena saadulla indoktrinaatiolla on iso vaikutus myöhempään uskovaisuuteen. Syytön kai ihminen siihen lapsena saamaansa aivopesuun on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752