Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan.
Lapsiperheet ovat sieltä jo paenneet mutta vanhuksia ei ydinsäteily kiinnosta enää paskojakaan.
Myykää pääkaupunkiseudun asuntonne ja ostakaa uusi Valkosta, niitä on runsaasti tarjolla ja tyhjinä.
Teille jää kymmeniä- tai satoja tuhansia euroja käyttörahaa millä vietätte kaikki talvenne vaikka Portugalissa auringon säteitä saamassa.
Sitten voitte taas tulla kesäksi merenrannalle Valkoon nauttimaan toisenlaisesta säteilystä.
Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!
5
98
Vastaukset
Helsingin Kalliossa maksaa luteinen 20:n neliön koppi 200 000 euroa, Valkossa saa yksiön meren rannalta alle 30 000:n euron.....
- Anonyymi
onko se luteinen koppi ihan siinä hiilivoimalan vieressä ?
Anonyymi kirjoitti:
onko se luteinen koppi ihan siinä hiilivoimalan vieressä ?
Heh heh, kyllä vain.
Hiilivoimala on ollut rannassa jo aika pitkään eikä siitä ole mitään vaaraa ihmiskunnalle.
Pari nokinenää olen kyllä nähnyt Hesarilla tallustelevan.
- Anonyymi
No, omistan kaksion Helsingissä, sain sen perintönä, mutta en oo ikinä itse siellä asunut. Oon antanu olla vuokrala, pitää katsoa jos myyn sen pois sitten kun nykyiset vuokralaiset muutaa pois, sais sootä varmaan pari kolme sataa tuhatta, on hyvällä paikalla Mannerheimintiellä.
- Anonyymi
Loviisan alueella säteilyä tosiaan saa keskiarvoa enemmän, joskaan ei ydinvoimalan vuoksi. Siellä kun on maaperän uraanipitoisuuden vuoksi varsin ikävä radontilanne.
Suomessa puolet kansan saamasta taustasäteilyn säteilyannoksesta tulee radonille altistumisesta. Sillä on siis merkitystä missä asuu. Jos asut rapakivialueella niin radontilanne kannattaa ehdottomasti tarkistaa. Suomessa kun on keskimäärin katsottuna maailman pahimmat radonpitoisuudet huoneilmassa tuon maaperän vuoksi.
Tämä ei siis ole mitään nazin trollausta ydinvoimasta vaan tarkistettavissa olevaa tietoa radonin haitoista. STUKin sivuilta löytyy säteilykartta josta näkee oman kuntansa tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039