Mikä saa ihmisen kiusaamaan julkkisnaisia??

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006245287.html
Kyllä täytyy ihmisen olla todella häiriintynyt, että jaksaa tehdä satoja profiileja Instagramiin vain saadakseen huoritella itselleen tuntematonta naista. Mikä saa aikuisen ihmisen noin sekaisin? Onko se katkeruus hyvännäköisiä julkkisnaisia kohtaan, joka mahdollisesti kumpuaa omasta, ei niin hyvällä tolalla olemasta elämästä? Miesjulkkiksien kohdalla en ole tällaisesta ilmiöstä kuullut. Sen sijaan useilta hyvännäköisiltä naisjulkkiksilta kyllä.
Tälläkin palstalla ilmiö on erityisen tuttu. Tekemisiä muka arvostellaan, mutta usein kirjoituksissa toistuu sana silikonirinnat, Eli olisiko huorittelun ja herjaamisen taustalla jonkinlaista tissikateutta toisilta naisilta??

256

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut, että tällä palstalla tuo naisjulkkiksiin kohdistuva herjaaminen on vilkkaimmillaan maanantaista perjantaihin klo 08 ja 16 välillä. Mahtaako tämä kertoa herjaajien sosioekonomisesta asemasta jotain? Tosiaan itseäni myös ihmetyttää tuo silikonirinnoista jauhaminen jatkuvasti. Mikä niissä silkkareissa palstalle kirjoittaville naisille on niin hankalaa?

      • Anonyymi

        Sosioekonominem väärä vala. Jos et tyrkyttäisi sinäkään ole hyvä.


    • Anonyymi

      Toisaalta näille palstoille kirjoittavat osaavat aika verbaalisesti haukkua ja solvata myös toisiaan, siis kiusata, jos eivät mielipiteet sovi yhteen keskustelun aiheen kanssa.

    • Anonyymi

      Palstan säännöthän sanovat ettei täällä saa arvostella, kiusta eikä maalittaa ketään. Pitäisi kertoa vaan faktoja ja positiivisessa hengessä nostattaa tunnelmaa. Totta on, että täällä on paljon kateellisten kiukkua puhkuvia kirjoituksia, jotka eivät ole asiallisia. Niihin pitäisi puuttua ja olisi hyvä jos vaikka joku lääkäri tutkisi ilmiötä ja tekisi ehdotuksia mitä noille vihakirjoituksille voisi tehdä. Joku vihanhallintakurssi voisi olla noille henkilöille hyvä ensiapu.

      • Anonyymi

        Muun muassa Martinaa maalitetaan ja kirjoitetaan hänen perheestään ala-arvoisisia juttuja. Martinana tekisin asiasta rikosilmoituksen. Asialla todennäköisesti on joku häiriintynyt ihminen, jolla on pakkomielle Martinasta ja hänen perheestään. Pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muun muassa Martinaa maalitetaan ja kirjoitetaan hänen perheestään ala-arvoisisia juttuja. Martinana tekisin asiasta rikosilmoituksen. Asialla todennäköisesti on joku häiriintynyt ihminen, jolla on pakkomielle Martinasta ja hänen perheestään. Pelottavaa.

        Maalittaja vahdissa, kommentoi ja vastailee itselleen. Nyt on alkanut pelkäämäänkin, huhhuh.

        Ehkä pelot haihtuu, kun lähtee galsaan syyskeliin avoautoajelulle.

        Ja tuo vihanhallintakurssi. Aiemmin tää pölvästi tiesi jo kertoa, että osa palstan kirjoittajista on hakeutunut ko. kurssille. Ei taida itsekään muistaa mitä on satuillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittaja vahdissa, kommentoi ja vastailee itselleen. Nyt on alkanut pelkäämäänkin, huhhuh.

        Ehkä pelot haihtuu, kun lähtee galsaan syyskeliin avoautoajelulle.

        Ja tuo vihanhallintakurssi. Aiemmin tää pölvästi tiesi jo kertoa, että osa palstan kirjoittajista on hakeutunut ko. kurssille. Ei taida itsekään muistaa mitä on satuillut.

        Maalittaja on ihan itse myös laukonut todella törkeitä vihakommentteja kommentoijista, että luulisi hänenkin housujensa tutisevan. Tehnyt aikamoisia ” psykiatrisia” diagnooseja itselleen täysin vieraista ihmisistä ja verhonnut ne ” jonkun henkilön/ henkilöiden puolustamiseksi. Yhtään en yllättynyt siitä, että juuri hän on ensimmäisten joukossa huutelemassa omaa kantaansa ja totuuttaan. Tuo, menkää vihanhallintakurssille, huutelu on todella typerää, koska ” maalittajan” itse puheidensa perusteella pitäisi sinne hakeutua. Ja ei, tämä ei ollut vihapuhetta eikä solvaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittaja on ihan itse myös laukonut todella törkeitä vihakommentteja kommentoijista, että luulisi hänenkin housujensa tutisevan. Tehnyt aikamoisia ” psykiatrisia” diagnooseja itselleen täysin vieraista ihmisistä ja verhonnut ne ” jonkun henkilön/ henkilöiden puolustamiseksi. Yhtään en yllättynyt siitä, että juuri hän on ensimmäisten joukossa huutelemassa omaa kantaansa ja totuuttaan. Tuo, menkää vihanhallintakurssille, huutelu on todella typerää, koska ” maalittajan” itse puheidensa perusteella pitäisi sinne hakeutua. Ja ei, tämä ei ollut vihapuhetta eikä solvaamista.

        Maalittajan törkeät kommentit ovat ihan luettavissa kommenttipalstoilta. Kirjoitustyylistä hänet tunnistaa hyvin. Käykääpä lukaisemassa vaikka Martina- palstoilta.


    • Anonyymi

      Minä pikkuisen rohkenen epäillä, että joko toimittaja tai Sieppi on pistänyt vähän omiaan.
      Aivan varmasti Sieppi saa törkeää palautetta, mutta että olisi vainoaja, joka päivittäin (siis useamman päivän peräkkäin) pommittaa häntä sadoilla (kaksisataakaan ei mielestäni ole vielä 'satoja') törkyviesteillä eri profiileista. Ja jos viestit tulevat nimettöminä, mistä voi päätellä , että tulevat nimenomaa samalta henkilöltä (paitsi tietenkin, josseuraava viesti jatkuu siitä mihin edellinen jäi), sillä kaikenmaailman keskustelupalstat pursuavat sieppiä arvostelelevia taatusti eri henkilöiden kirjoittamia kommentteja. Olisikohan tässäkin taas kyse Siepin suosimista ylisanoista kuten 'paras ikina' ja 'miljoona kertaa'...?

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo vainoaminen on inhottavaa ja pelottavaa, mutta Sieppi voisi tehdä rikosilmoituksen vainoajastaan. Sieppi itkeskelee lehdissä milloin mitäkin ja sen takia tulee mieleen myös huomionhaku. Mene Sara poliisille kertomaan, jos kerran tunnistat ahdistelijasi samaksi henkilöksi, täällä kommenttipalstoilla ja lehtien lööpeissä sinua ei voida auttaa.


    • Anonyymi

      Kyllähän nuo tyrkyt ihan itse tekevät itsestään naurettavia ja säälittäviä!
      Jatkuvasti ollaan esillä, silikonit töröllään, matkoja ja vaatetusta kehuen. Annetaan ymmärtää, että ovat niiiiiiiiiiin onnellisia ja varakkaita ym. Sitten toisessa jutussa itketään eroja, velkoja, kiusaajia ym. Siis ei noille jutuille voi kun nauraa ja ihmetellä!!

      • Anonyymi

        Silikonit mainittu! Kerrohan nyt, että mikä sinua naisena niissä silikonirinnoissa niin korpeaa?


    • Anonyymi

      Harvalla noista meikkipytyistä on mitään oikeaa asiaa tai saavutusta, mistä voisi olla ylpeä. Kaikki julkisuus perustuu skandaaleihin, paljaaseen pintaan, parisuhteisiin ja niistä eroamisiin. Miksi joku luulee, että noita bimboja kadehditaan? Itse ovat tyhmän tyrkyn maineen julkisuuteen antannet.

      • Anonyymi

        Eli mielestäsi silloin tuollainen uusien profiilien päivittäinen luominen ja satojen huoritteluviestien lähettäminen on ihan hyväksyttävää "kommentointia"??
        Mahdatko itse tiedostaa, että tuo ajattelutapasi on todella sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielestäsi silloin tuollainen uusien profiilien päivittäinen luominen ja satojen huoritteluviestien lähettäminen on ihan hyväksyttävää "kommentointia"??
        Mahdatko itse tiedostaa, että tuo ajattelutapasi on todella sairas?

        Huoritella ei saa ketään. Huorittelusta rikosilmoitusta heti poliisille.


      • Anonyymi

        Minäkään en ymmärrä miksi aina vedetään kateuskortti! Ihmiset ihan vaan IHMETTELEVÄT tiettyjen turhien julkkisten edesottamuksia. Eikä tietenkään kiusaaminen ole ok! Kuten siepin tapauksessa.

        Ja harva kadehtii silikonitissejä terveysriskeineen. Kunhan hämmästelee että jollekulle ne ovat niin hurjan tärkeät.

        Ja nuo janitan enkelihömpät ja julkisuuteen tyrkyttäytyminen vaikka sitte syövän kanssa ovat surullisia ja OMITUISIA. Eivät ihmiset täällä rääpisi jos noilla mimmeillä olisi jotain järkevää sanottavaa


      • Anonyymi

        Luultavasti nämä kommentoijat itse näyttävät bulgarialaisilta painonnostajilta viiksineen kaikkineen niin kyllä kai siinä tulee pieni vatutus kun näkee kauniin naisen lehdessä


    • Anonyymi

      Mikä silikonirinnoissa teitä naisia harmittaa? Omiin hernepusseihinko vertaatte ja sitten nousee raivo?

      • Anonyymi

        😂😂😂 Sinä näytät olevan täällä ainoa, kenelle silikonit ovat ongelma 😂😂😂 jatkuvasti kyselet niiden perään 🤣


    • Anonyymi

      Julkisuus on vaikea ” ammatti” siinäkin mielessä, että maailman tappiin muistetaan se, miten olet julkisen urasi luonut. Tulee kritiikki sitten ansaitusti kai ansaitsemattomasti, niin ihan itse on julkkis siihen tilanteeseen itsensä laittanut. Suomessa joku ruohonjuuritasolta julkisuuteen ponnahtanut tähdenlento yrittää itse omilla, huonoillakin ihmissuhdetaidoilla selvitä, niin todella vaikeaa se on. Tulee ylilyöntejä ja mokia, joita sitten palstoilla ruoditaan. Ulkomailla julkisuuden henkilöt pärjäävät paremmin, koska heillä on henkilökunta joka hoitaa haastattelupyynnöt, brändäykset ja mahdolliset julkkiksen möhlimiset pois alta. Managerit hoitavat asiat. Täällä Suomessa tulisi julkkiksen itse hoitaa kaikki, siksi tulee näitä kohu- uutisia, ulosottoon ajautumisia yms. muuta lieveilmiötä. Pienet on ympyrät täällä vielä, eivätkä julkkiksetkaan kummoisia. Täällä pääsee kuka tahansa julkkikseksi..jopa BB- Eevis 😂 Mitä lyödään vetoa, että se flikka paistattelee lööpeissä...ainakin vuoden loppuun..Oho, tulipa pitkä sepustus 👀

    • Anonyymi

      Silikonit, meikkipytyt, matkat, tyrkyt, bimbot jne taas mainittu palstalla. Sara on lähdössä Kreikkaan lomalle ja sekin on vihakirjoittajista väärin. Täällä siis jatkuu tämä sama kauniiden, rikkaiden ja itsenäisten naisten kiusaaminen ja maalittaminen väärällä tavalla vihjaillen, vääristellen ja paheksuen. Maalittaja on myös mainittu mutta niitä on enemmän kuin yksi kun katsoo kirjoituksia. Viha kumpuaa yleensä omista ongelmista ja siitä kun koetaan jäävän näille seurapiirikaunottarille toiseksi. Positiivisuutta, positiivisuutta ja vielä kerran positiivisuutta kirjoittajat! Näin on kivempi kaikille.

      • Anonyymi

        Maalittajasta oli kirjoitettu asiallisesti. Näin hänet koetaan. Solvaajana ja räksyttäjänä. Suuri on ego hänellä, ainakin omasta mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittajasta oli kirjoitettu asiallisesti. Näin hänet koetaan. Solvaajana ja räksyttäjänä. Suuri on ego hänellä, ainakin omasta mielestään.

        ...minä en ainakaan usko, että kukaan täällä ketään vihaa 🤔 Viha on suuri sana.


      • Anonyymi

        Yleinen väärinkäsitys että kyseessä olisi "kateus" tuntemattomia kohtaan. Kait itsekkin tunnet ärsytystä joitakin ihmisiä kohtaan jostakin käsittämättömästä syystä, pistätkö sen silloin myös kateuden piikkiin. Miksi aina vedetään kateus esiin, kaikista ei vain voi pitää emmehän me ole samanlaisia toisiimme nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleinen väärinkäsitys että kyseessä olisi "kateus" tuntemattomia kohtaan. Kait itsekkin tunnet ärsytystä joitakin ihmisiä kohtaan jostakin käsittämättömästä syystä, pistätkö sen silloin myös kateuden piikkiin. Miksi aina vedetään kateus esiin, kaikista ei vain voi pitää emmehän me ole samanlaisia toisiimme nähden.

        Kyllä se lähes kaikilla kateus on, joka laittaa pahaa kirjoittamaan. Voi olla harvoja poikkeuksia, jotka esim. Kokevat alemmuuden tunnetta kun nuo kauniit julkkikset menestyvät paremmin. Sitten on toki niitä, jotka positiivisessa hengessä tsemppaavat näitä julkkiksia toivoen hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleinen väärinkäsitys että kyseessä olisi "kateus" tuntemattomia kohtaan. Kait itsekkin tunnet ärsytystä joitakin ihmisiä kohtaan jostakin käsittämättömästä syystä, pistätkö sen silloin myös kateuden piikkiin. Miksi aina vedetään kateus esiin, kaikista ei vain voi pitää emmehän me ole samanlaisia toisiimme nähden.

        Tuo maalittaja-tyyppi vetää kateuskortin melkein joka kommentissaan, kun kommentoijien haukkumiselta ehtii. Taitaa itse olla kade ja taitaa sekin ketuttaa, että täällä jokainen osaa kirjoittaa ja perustella kommenttinsa paremmin kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo maalittaja-tyyppi vetää kateuskortin melkein joka kommentissaan, kun kommentoijien haukkumiselta ehtii. Taitaa itse olla kade ja taitaa sekin ketuttaa, että täällä jokainen osaa kirjoittaa ja perustella kommenttinsa paremmin kuin hän.

        Saman olen huomannut—kun ,joku kommentoi poikkeuksellisen nasevasti pissis ohittaa sen ja siirtyy itsestään kertoviin jorinoihinsa.
        Erittäin hyvin tunnistettavissa on tämä maanvaiva.


    • Anonyymi

      Maalittaja taitaa nyt kovalla tohinalla poistaa kommenttejaan palstoilta 🤔

    • Anonyymi

      Silikonirinnat olen minäkin huomannut olevan punainen vaate monelle tänne herjaavia viestejä kirjoittavalle naiselle. "Silikonityrkky" on sana, jota käytetään jatkuvasti jopa syöpäsairaan Janita Lukkarisen viestiketjuissa. Mielestäni tuollainen viha silikonirintoja kohtaan on sairasta. Miksi se teitä häiritsee, jos joku haluaa näyttää paremmalta ja laittaa silikonit? Ei minua miehenä ainakaan häiritse, jos joku haluaa asentaa vaikka letkuun kymmenen senttiä lisää pituutta.
      Kertokaahan naiset, miksi silikonirinnat harmittavat teitä??

      • Anonyymi

        Taitaa nuo silikonit olla sinulle isompi ongelma kuin muille täällä kommentoijille 🤔 Joku yrittää nyt kovin saada ihmiset puhumaan silikoneista. Ketään täällä ei nyt näytä nuo herjaus-syytöksesi hetkauttavan suuntaan eikä toiseen. Jos tuo tissiasia sinua niin kovin kiinnostaa, niin asennuta sellaiset itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nuo silikonit olla sinulle isompi ongelma kuin muille täällä kommentoijille 🤔 Joku yrittää nyt kovin saada ihmiset puhumaan silikoneista. Ketään täällä ei nyt näytä nuo herjaus-syytöksesi hetkauttavan suuntaan eikä toiseen. Jos tuo tissiasia sinua niin kovin kiinnostaa, niin asennuta sellaiset itsellesi.

        Kummallisen vähän tosiaan silikoneista kukaan tulee tähän ketjuun kommentoimaan, vaikka Martinan, Janitan, Siepin ja muiden julkkisnaisten ketjut ovat täynnä tuota silikonikirjoittelua. Mikä mahtaa olla, ettei täällä kukaan viitsi niistä asiallisesti keskustella??


    • Anonyymi

      Jos laitattaa tekotissit, niin silloin jatkaa elämäänsä kuin höperö näitä pallukoita aina esittäen! Suurimmalla osalla naisia on luonnostaan kauniit rinnat, joillakin isotkin, eivätkä silti ole joka kuvassa tissit puolipaljaina!! Ja itse isorintaisena tiedän, ettei ne ole pelkästään vain hyvän näköiset, vaan niistä on myös paljon haittaa, siis luomuistakinJos ihminen pitää itseään jotenkin tähtenä, pelkästään tekopallukoitten vuoksi, niin ei kyllä luulisi kenenkään kadehtivan!

      • Anonyymi

        Minua ei silikonirinnat harmita ja minusta on oikein ok jos joku on ne halunnut ja laitattanut. Täälä kuitenkin usein mollataan naisia, joilla on isot ja näyttävät rinnat. Se saa monet kirjoittajat sanoisinko jopa raivonpartaalle ja sitten vuorotellen kaakatetaan kuinka rumat, kumiset, tulee syöpää, ei sovi, ja pitää joskus poistaa juttuja vaikka oikeasti vaan kadehditaan näiden menestyvien naisten elämänmenoa kaiken luxuksen keskellä. Myös noi silarit on tavallaan statussymboli samaan tapaan kun merkkilaukku tai miehillä urheiluauto. Kun itse sitten jää noista paitsi niin sitä pettymystä sitten peitellään ja todistellaan itselle etten edes haluaisi, syöpää, kumiset jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei silikonirinnat harmita ja minusta on oikein ok jos joku on ne halunnut ja laitattanut. Täälä kuitenkin usein mollataan naisia, joilla on isot ja näyttävät rinnat. Se saa monet kirjoittajat sanoisinko jopa raivonpartaalle ja sitten vuorotellen kaakatetaan kuinka rumat, kumiset, tulee syöpää, ei sovi, ja pitää joskus poistaa juttuja vaikka oikeasti vaan kadehditaan näiden menestyvien naisten elämänmenoa kaiken luxuksen keskellä. Myös noi silarit on tavallaan statussymboli samaan tapaan kun merkkilaukku tai miehillä urheiluauto. Kun itse sitten jää noista paitsi niin sitä pettymystä sitten peitellään ja todistellaan itselle etten edes haluaisi, syöpää, kumiset jne.

        Uskoisin, että jokaisella on mahdollisuus laitattaa uudet rinnat jos haluaa. Ei se mikään kateuden aihe ole nykyään, jos ei ole varaa Suomessa teettää, niin Virossa ja Turkissa sitten. Se on sitten jokaisen oma asia, haluaako sellaiset 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin, että jokaisella on mahdollisuus laitattaa uudet rinnat jos haluaa. Ei se mikään kateuden aihe ole nykyään, jos ei ole varaa Suomessa teettää, niin Virossa ja Turkissa sitten. Se on sitten jokaisen oma asia, haluaako sellaiset 😀

        Ei ole siis kateuden aihe, mutta herjaamisen aihe on? Miksi näin? Mikä saa naien käyttämään itselleen tuntemattomasta toisesta naisesta "silikonityrkkky" sanaa? Miksi ei pelkkä "tyrkky" riitä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siis kateuden aihe, mutta herjaamisen aihe on? Miksi näin? Mikä saa naien käyttämään itselleen tuntemattomasta toisesta naisesta "silikonityrkkky" sanaa? Miksi ei pelkkä "tyrkky" riitä??

        Ei yhtään vastausta. Onpa erikoista. Miksi te naiset ette kerro tuntemuksistanne? Voisi helpottaa oloanne. Miksi siis silikonirinnat ovat mielestänne niin saatanasta? Miksi "silikonityrkky"? Miksi ei pelkkä "tyrkky" riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siis kateuden aihe, mutta herjaamisen aihe on? Miksi näin? Mikä saa naien käyttämään itselleen tuntemattomasta toisesta naisesta "silikonityrkkky" sanaa? Miksi ei pelkkä "tyrkky" riitä??

        Silikonityrkky ja tyrkky on molemmat rumia haukkumasanoja, joita ei tule kenestäkään käyttää. Ne ei tunnu kivalta ja miettikääs itse kun teistä käytetään noita ilmaisuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään vastausta. Onpa erikoista. Miksi te naiset ette kerro tuntemuksistanne? Voisi helpottaa oloanne. Miksi siis silikonirinnat ovat mielestänne niin saatanasta? Miksi "silikonityrkky"? Miksi ei pelkkä "tyrkky" riitä?

        Miksi sinä olet niin sairaalloisen kiinnostunut silikonirinnoista? Väen vängällä yrität provosoida ihmisiä tuohon typerään keskusteluusi. Minä olen nainen, eikä minua hetkauta pätkääkään onko jollakin isot tai pienet tissit, muoviset vai luomut 😂 Älä viitsi yleistää ja niputtaa kaikkia naisia noihin uskomuksiisi. Mikä sinun oloasi helpottaisi? Ota ihmeessä itse ne tissit, jos ne sinua niin kiinnostavat tai avaa oikein uusi keskustelu niistä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä olet niin sairaalloisen kiinnostunut silikonirinnoista? Väen vängällä yrität provosoida ihmisiä tuohon typerään keskusteluusi. Minä olen nainen, eikä minua hetkauta pätkääkään onko jollakin isot tai pienet tissit, muoviset vai luomut 😂 Älä viitsi yleistää ja niputtaa kaikkia naisia noihin uskomuksiisi. Mikä sinun oloasi helpottaisi? Ota ihmeessä itse ne tissit, jos ne sinua niin kiinnostavat tai avaa oikein uusi keskustelu niistä 🤔

        Käytätkö sanaa "silikonityrkky"? Ja miksi minun pitäisi avata niistä uusi keskustelu? Luitko edes aloitusta, johon vastasit?? Tämä keskusteluhan nimenomaan on avattu silikonirinnoista ja siitä, että miksi ne ovat niin iso asia monelle tänne kirjoittavalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sanaa "silikonityrkky"? Ja miksi minun pitäisi avata niistä uusi keskustelu? Luitko edes aloitusta, johon vastasit?? Tämä keskusteluhan nimenomaan on avattu silikonirinnoista ja siitä, että miksi ne ovat niin iso asia monelle tänne kirjoittavalle naiselle.

        Tiedoksi ”tissimiehelle/naiselle, niin en ole koskaan käyttänyt missään ”silikonityrkky- mainintaa”, paitsi nyt tässä kun sitä niin haluat 😂 Koskaan en kuitenkaan nimittele ketään kyseisellä nimellä. On ihan jokaisen oma asia miten itseään fiksailee. Tulin tälle palstalle ottamaan kantaa julkkisnaisten kiusaamiseen, en kirjoittelemaan kenenkään rinnoista. Minun mielestäni sinä olet todella lapsellinen ja epämiellyttävä jankkaaja. Miksi sinä et antaisi ihmisten kirjoitella tänne omia mielipiteitään, vaan heidän pitäisi lähteä mukaan noihin sinun juttuihisi? Ajattelin ensin, etten viitsi sinulle edes mitään vastata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sanaa "silikonityrkky"? Ja miksi minun pitäisi avata niistä uusi keskustelu? Luitko edes aloitusta, johon vastasit?? Tämä keskusteluhan nimenomaan on avattu silikonirinnoista ja siitä, että miksi ne ovat niin iso asia monelle tänne kirjoittavalle naiselle.

        Älä nyt ragee asiallisista kommenteista.


    • Anonyymi

      On aika omituista, jos nainen tuntee itsensä naiseksi, vain jos on isot tissit!!?
      Itse kyllä arvostan aivoja enemmän!! Mietippä sitä!!

      • Anonyymi

        Se on noiden murrosikäisten kollien tasolle jääneiden miesten mielipide 🤔 Meitä naisia on kaiken kokoisia ja näköisiä ja uskoisin, että suurin osa pitää itsestään juuri sellaisena kun on. Fiksu, terveellä itsetunnolla oleva ja omillaan toimeentuleva nainen saa olla ylpeä itsestään.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun kirjoituksissa on julmaa kiusaamista, vihjailuja, nimittelyä ja jopa vihan lietsontaa. On jokaisen oma asia miltä itse haluaa näyttää ja millä keinon eikä se kuulu muille. Nämä vihakirjoitukset kertovat kirjoittajien halusta loukata vieraita ihmisiä eikä se ole oikein.

    • Anonyymi

      Suurin osa ihan asiallisia kommentteja. Mielipiteensä saa ja pitää sanoa, eikä kaikesta tarvitse olla samaa mieltä muiden kanssa.

    • Anonyymi

      Mun ei tulisi mieleen arvostella jonkun esim kadulla näkemäni naisen rintoja , olkoon sitten tavis tai julkkis. Mutta jos sama nainen esittelee päivittäin rintojaan instagramissa ja kuvsn alla lukee että kommentoi, minusta on ok kommentoida. Ja kommenttien ei välttämättä tarvitse olla kehuvia. Joskus arvostelut voivat olla paljon hyödyllisempiä. Omalla tililläni, jolla en siis esittele rintojani vaan ottamiani luontokuvia, arvostan paljon enemmän kritiikkiä kuin tyhjänpäiväisiä Upea ihana mahtava - kommentteja. Ja jos kritiikin joukossa on sellaista henkilökohtaisuuksiin menevää ja loukkaavaa tekstiä, maailman yksinkertaisin asia hypätä rivien yli, poistaa kommentti, estää kommentoija tai sulkea hetkeksi koko kommenttiosuus. Miksi tehdä asioista turhan vaikeaa?

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kanssasi 👍


      • Anonyymi

        Vertaat nyt jotain väsyneiden luontokuviesi kritisointia julkkisnaisten huoritteluun ja silikonityrkyttelyyn??? Ja joku siinä vielä samantien komppaamassa. Ehkä se huorittelu saattaisi sinustakin tuntua hieman pahemmalta kuin joku luontokuvien kritiikki?? Ja jos joku loisi satoja profiileja päästäkseen huorittelemaan sinua kuviesi kautta? Varmaan ymmärrät sanomattakin, ettei nitä asioita voi mitenkään verrata keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaat nyt jotain väsyneiden luontokuviesi kritisointia julkkisnaisten huoritteluun ja silikonityrkyttelyyn??? Ja joku siinä vielä samantien komppaamassa. Ehkä se huorittelu saattaisi sinustakin tuntua hieman pahemmalta kuin joku luontokuvien kritiikki?? Ja jos joku loisi satoja profiileja päästäkseen huorittelemaan sinua kuviesi kautta? Varmaan ymmärrät sanomattakin, ettei nitä asioita voi mitenkään verrata keskenään.

        Huono teksti ja huono vertaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono teksti ja huono vertaus.

        Täysin samaa mieltä. Kenelle tulee edes mieleen verrata ottamiensa luontokuvien kritisointia julkkisnaisten kokemaan huoritteluun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Kenelle tulee edes mieleen verrata ottamiensa luontokuvien kritisointia julkkisnaisten kokemaan huoritteluun??

        Samaa mieltä 👍 Luontokuvaajan teksti oli asiallinen ja minun mielestäni hyvin perusteltu. Törkeyksiä en siitä kyllä löytänyt. Kommentoijan vastauksesta kylläkin 🤔Ajaa tuota silikonityrkyttelyä keskusteluun kuin käärmettä pyssyyn. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaat nyt jotain väsyneiden luontokuviesi kritisointia julkkisnaisten huoritteluun ja silikonityrkyttelyyn??? Ja joku siinä vielä samantien komppaamassa. Ehkä se huorittelu saattaisi sinustakin tuntua hieman pahemmalta kuin joku luontokuvien kritiikki?? Ja jos joku loisi satoja profiileja päästäkseen huorittelemaan sinua kuviesi kautta? Varmaan ymmärrät sanomattakin, ettei nitä asioita voi mitenkään verrata keskenään.

        Tuntematta tarkemmin asiaa kutsut kuvia "väsyneiksi luontokuviksi". En toki loukkaantunut sanoistasi, mutta vaikuttaa vähän siltä, että olet itse lähtenyt vähän samalle tielle kuin nämä julkisten kiusaajat ja huorittelijat? Okei, eihän näitä asioita voi verrata, tuli vain mieleen ja vähän huvittaa, kun vaahto suussa pauhaat jostain asiasta, johon myös itse syyllistyt, pienemmässä mittakaavassa tosin...


    • Anonyymi

      Monien näiden kiusaajien motiivit ovat heidän synkimpiä salaisuuksiaan. Useita kuitenkin yhdistää oma epävarmuus näiden kauniiden, rikkaiden ja menestyvien ihmisten maailmassa. Koetaan ikään kuin omaa huonommuutta ja sen takia vähätellään näiden ihmisten ulkonäköä, saavutuksia jne. Instakuvat toimivat vain tiedonvälityskanavana.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika 😂 Et ole tosissas 🤔


      • Anonyymi

        Ekspansiivi paranoidinen keittiöpsykologi 😂


      • Anonyymi

        Totta se on nimenomaan tuo huonommuuden tunne ja siihen vielä päälle kateus ja katkeruus, jotka saa ihmiset kirjoittamaan noita vihakirjoituksia mutta usein taustalla on lisäksi kirjoittajan herkkä mutta osittain särkynyt mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on nimenomaan tuo huonommuuden tunne ja siihen vielä päälle kateus ja katkeruus, jotka saa ihmiset kirjoittamaan noita vihakirjoituksia mutta usein taustalla on lisäksi kirjoittajan herkkä mutta osittain särkynyt mieli.

        Tuo sinun keittiöpsykologiasi on sanalla sanoen naurettavaa. Mietitkö lainkaan mitä kirjoitat?


    • Anonyymi

      He,he,he, joooooo kaikki rikkaita, kauniita ja menestyneitä!! Vielä voisi lisätä, että viisaita!!

    • Anonyymi

      Jos itsellä on hiiren naama, rusinarinnat, laardia vyötäisillä tai leveä leivinuuni takamus niin ei se paljon naurata. Joillain se saa aikaan tarpeen julmasti arvostella kauniita julkkiksia kun ei kestä katsoa heidän kauniita kuviaan lehdissä ja somessa. Lisäksi aina muistetaan todeta oma älykkyys, viisaus, vastuuntunto, sosiaalisuus ja muut vastaavat hyveet, joita korostamalla on tarkoitus osoittaa omaa paremmuutta kun ulkonäkö on mikä on.

      • Anonyymi

        Tarkoitin tietty kiusaajia, ymmärsit väärin 😊


      • Lienet oikeilla jäljillä tuolla profiloinnillasi.

        Joskus täällä oli näätien kuvaama video Johanna Tukiaisen eräästä oikeuskäsittelystä. Nämä näädät eivät ensinnäkään osanneet käyttäytyä tilanteeen vaatimalla tavalla, vaan huutelivat oikeusalin porstuassa ilkeyksiä syytetylle. Lisäksi siellä lehterillä istui naisia, jotka olivat osa paksuja (ihrat pursui ja saumat huusivat hoosiannaa), osa kurttuisia iäkkäitä, laihoja, viskin ja tupakan polttamalla äänellä rohisevia "kaunokaisia". Heidän pukeutumisensa oli ettenkö sanoisi, ei niin oikeussaliin tarkoitettua virunneita ja paremmat päivänsä nähneitä T-paita-tyyliä. Hiukset hapsottivat ja niitä oli käsitelty kait kotikonstein luvattoman usein.

        Samoin oli myös Tomi Metsäkedon kunnianloukkausoikeudenkäynnissä ne syytteessä olleet ja sittemmin tuomitut naiset kouluasteikolla 4-10, luokkaa 5. Samoin heidän pukeutumisensa oli aivan hirveää.

        En tässä tarkoita, että mikään ruusu itekään olen ja että oikeuteen pitää mennä ns. puku pykälässä, mutta kyllä noi juoruakat olivat niin riman alta, kuin vaan voi olla. Nauratti oikeesti niiden habitus. Ei luulis tuollaisilla eukoilla olevan varaa arvostella julkkisnaisia. Kattosivat ekana peiliin ja tunnustaisivat itselleen totuuden rumasta ulkomuodostaan ja rumasta sisimmästään. Siitä se sitten alkaisi uusi parempi elämä ja ei tarttisi kadehtia sellaisia, joilla on mitä näyttää.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Lienet oikeilla jäljillä tuolla profiloinnillasi.

        Joskus täällä oli näätien kuvaama video Johanna Tukiaisen eräästä oikeuskäsittelystä. Nämä näädät eivät ensinnäkään osanneet käyttäytyä tilanteeen vaatimalla tavalla, vaan huutelivat oikeusalin porstuassa ilkeyksiä syytetylle. Lisäksi siellä lehterillä istui naisia, jotka olivat osa paksuja (ihrat pursui ja saumat huusivat hoosiannaa), osa kurttuisia iäkkäitä, laihoja, viskin ja tupakan polttamalla äänellä rohisevia "kaunokaisia". Heidän pukeutumisensa oli ettenkö sanoisi, ei niin oikeussaliin tarkoitettua virunneita ja paremmat päivänsä nähneitä T-paita-tyyliä. Hiukset hapsottivat ja niitä oli käsitelty kait kotikonstein luvattoman usein.

        Samoin oli myös Tomi Metsäkedon kunnianloukkausoikeudenkäynnissä ne syytteessä olleet ja sittemmin tuomitut naiset kouluasteikolla 4-10, luokkaa 5. Samoin heidän pukeutumisensa oli aivan hirveää.

        En tässä tarkoita, että mikään ruusu itekään olen ja että oikeuteen pitää mennä ns. puku pykälässä, mutta kyllä noi juoruakat olivat niin riman alta, kuin vaan voi olla. Nauratti oikeesti niiden habitus. Ei luulis tuollaisilla eukoilla olevan varaa arvostella julkkisnaisia. Kattosivat ekana peiliin ja tunnustaisivat itselleen totuuden rumasta ulkomuodostaan ja rumasta sisimmästään. Siitä se sitten alkaisi uusi parempi elämä ja ei tarttisi kadehtia sellaisia, joilla on mitä näyttää.

        Hyvä kirjoitus! 👍👍👍👍👍. Näinhän tämä asia valitettavasti on ja tällä palstallakin se näkyy noista vihakirjoituksista.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Lienet oikeilla jäljillä tuolla profiloinnillasi.

        Joskus täällä oli näätien kuvaama video Johanna Tukiaisen eräästä oikeuskäsittelystä. Nämä näädät eivät ensinnäkään osanneet käyttäytyä tilanteeen vaatimalla tavalla, vaan huutelivat oikeusalin porstuassa ilkeyksiä syytetylle. Lisäksi siellä lehterillä istui naisia, jotka olivat osa paksuja (ihrat pursui ja saumat huusivat hoosiannaa), osa kurttuisia iäkkäitä, laihoja, viskin ja tupakan polttamalla äänellä rohisevia "kaunokaisia". Heidän pukeutumisensa oli ettenkö sanoisi, ei niin oikeussaliin tarkoitettua virunneita ja paremmat päivänsä nähneitä T-paita-tyyliä. Hiukset hapsottivat ja niitä oli käsitelty kait kotikonstein luvattoman usein.

        Samoin oli myös Tomi Metsäkedon kunnianloukkausoikeudenkäynnissä ne syytteessä olleet ja sittemmin tuomitut naiset kouluasteikolla 4-10, luokkaa 5. Samoin heidän pukeutumisensa oli aivan hirveää.

        En tässä tarkoita, että mikään ruusu itekään olen ja että oikeuteen pitää mennä ns. puku pykälässä, mutta kyllä noi juoruakat olivat niin riman alta, kuin vaan voi olla. Nauratti oikeesti niiden habitus. Ei luulis tuollaisilla eukoilla olevan varaa arvostella julkkisnaisia. Kattosivat ekana peiliin ja tunnustaisivat itselleen totuuden rumasta ulkomuodostaan ja rumasta sisimmästään. Siitä se sitten alkaisi uusi parempi elämä ja ei tarttisi kadehtia sellaisia, joilla on mitä näyttää.

        Täytyy kyllä myöntää, että tuollaisia lynkkaajia on, mutta KAIKKIEN kommentoijien niputtaminen tuollaisiksi on aikamoista vihapuhetta. Kukaan täällä ei voi varmasti sanoa, minkälainen ja millaisella ulkonäöllä siunattu henkilö täällä kommentoi 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tietty kiusaajia, ymmärsit väärin 😊

        Aloitit näin: jos itsellä on hiiren naama jne. niin kyllä sinä silloin luonnehdit ihan omaa ulkonäköäsi 🤔 Mikäs siinä, kehopositiiviset ihmiset ovat muodissa nyt 😃


    • Anonyymi

      Tohon on helppo vastaus. Kiusaajalla on liian helppo elämä ja liian paljon vapaa aikaa.

    • Anonyymi

      Kertokaapa mullekin mitä tarkoittaa "maalittaja"?? En ole vielä päässyt selville mitä sellainen tekee, jos ei liity jalkapalloon tai lätkään.
      En ole kylläkään lukenut martina-palstoja, jos sieltä näkisi mitä maalittaja kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Oliskohan mielenterveyden ongelmilla jotain tekemistä asian kanssa?

      • Anonyymi

        On. Maalittaja on sellainen joka sokeasti puolustaa erästä hämärän moraalin omaavaa naista ja räksyttää rumasti muille kommentoijille 😔 Maalittaja: Muita kommentoija solvaava vihapuhuja ja omaan totuuteensa tuijottaja.


    • Anonyymi

      Vihapuhetta riittää taas näistä julkkisnaisista, jotka edustavat maatamme ja suomalaisia kotimaassa ja maailmalla. Katkerat ja kateelliset naiset, joilla ei itsellä ole julkisuusarvoa ovat niitä, jotka täällä kiusaavat mm Martinaa. Kun kirjoittaa näistä naisista joskus jotain positiivista niin puukot lentävät näiden vihakirjoittajien kommenteissa. Kun heille ei ole suotu samoja mahdollisuuksia kun näille julkkiksille niin sekös heitä harmittaa. Ovat kuin koulukiusaajia.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu, nää katkerat on just niitä pahimpia maalittajia.


      • Anonyymi

        Voi täällä muutama mieskin olla...😂


    • Anonyymi

      Menit sitte taas vastaamaan omaan kommenttiisi? Mikäs siinä, silloin saa ainakin toivotun vastauksen 😉

    • Anonyymi

      Kun selasin täälä olevia julkkisnaisia koskevia vihakirjoituksia niin huomasin useita kirjoittajia koskevia yhtäläisyyksiä. Näistä useimmiten esiintyy kiukku julkkisten menestymistä kohtaan, julkkisten elämäntavan salaa tapahtuva ihannointi eli itsekin haluaisi samanlaisen elämän mutta vain salaa koska kun istä ei voi saavuttaa niin asiaa ei voi myöntää. Mieluummin salaa ihannoinnin ja yrittää torjua asiaa vähättelemällä ja torjumalla ”minua ainakaan ei kiinnostaisi”. Kyseessä on selkeä puolustautumisreaktio, jonka avulla perustavis työntää tuon tavoitellun elämän syrjään ajatuksistaan ja näin on helpompi tyytyä omaan tavanomaisen harmaaseen arkeen, josta voi sitten etsiä pieniä ilonaiheita kuten vaikka lomamatka kerran vuodessa tai kivan vaatteen löytäminen alennuskorista.

      • Anonyymi

        Hyvä kun kerroit omista päähänpinttymistäsi tänne. Ikävää että mielestäsi julkisuus ja pintaliito on elämässä ainoita tavoittelemisen arvoisia asioita. Et sinä noilla unelmilla etkä tavoitteilla ilmeisen lahjattomana koskaan tule menestymään elämässäsi. Se on sinun jatkossakin tyytyminen siihen lomamatkaan isukin kustantamana kerran vuodessa ja alennusryysyihin. Jos vaikka aloittaisit sillä että hankkisit elämääsi edes yhden ystävän ja harrastuksen. Työkkärin tädeillä olisi tarjota sinulle varmasti kivoja koulutusvaihtoehtoja. Mene vaan rohkeasti juttelemaan. Mutta käy ensin loppuun se terapia, millä pääset eroon noista pakkomielteistäsi. Minä en ala tässä sinua diagnosoimaan. Se kuuluu ammattilaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun kerroit omista päähänpinttymistäsi tänne. Ikävää että mielestäsi julkisuus ja pintaliito on elämässä ainoita tavoittelemisen arvoisia asioita. Et sinä noilla unelmilla etkä tavoitteilla ilmeisen lahjattomana koskaan tule menestymään elämässäsi. Se on sinun jatkossakin tyytyminen siihen lomamatkaan isukin kustantamana kerran vuodessa ja alennusryysyihin. Jos vaikka aloittaisit sillä että hankkisit elämääsi edes yhden ystävän ja harrastuksen. Työkkärin tädeillä olisi tarjota sinulle varmasti kivoja koulutusvaihtoehtoja. Mene vaan rohkeasti juttelemaan. Mutta käy ensin loppuun se terapia, millä pääset eroon noista pakkomielteistäsi. Minä en ala tässä sinua diagnosoimaan. Se kuuluu ammattilaisille.

        Naulan kantaan 😃 Erittäin hyvin kommentoitu 👍👍👍👍😃👍👍😃


      • Kirjoituksessasi on "vinha perä". Mä olen joskus syväpohtinut, että miksi mä en pidä eräästä henkilöstä (ei julkkis, vaan sukulainen). Hän on hyvä ja auttavainen ihminen, mutta monessa mielessä niin tuskattuvan ärsyttävä. Kun tarpeeksi pohdin, niin selkishän se. Sillä ihmisellä on sellaisia piirteitä, mistä en vaan pidä. Mutta kattoppas kummaa. Mulla ittelläni on samoja piirteitä. Olen siis inhonnut niitä piirteitä toisessa, mutta en ole ymmärtänyt, että ittessäni on paljon samaa.

        Kun sen on hokannut, niin on paljon helpompi sietää toisen vikoja ja samalla ymmärtää omat vikansa ja yrittää kasvaa niistä vioista eroon. Kyllä sitä olen eräänkin kerran nauranut itselleni, kun olen hoksinut, että teen juuri sitä, mistä syystä toista inhoan. Joskus se itsetutkiskelu on hyvinkin hedelmällistä.


    • Anonyymi

      Täällä ovat palstalla saaneet parhaaseen virka-aikaan taas osansa palstalaisten pahasta olosta niin Jasmin, Martina, Maisa kuin Sofiakin. Miesjulkkiksista ei ole kirjoiteltu. Mikä mahtaa olla syynä?
      Älkääkä nyt äitylit vain tulko sönkkäämään mitään siitä, kuinka itse ovat julkisuuteen tunkeneet, niin kaikki teidän suoltama paska pitää kestää. Esimerkiksi Jasmin Mäntylästä on avattu ketju otsikolla "Mikä Zääzziä vaivaa" ja sitten itse tekstissä kysellään, että miksi ei kyseinen nainen ole julkaissut yhtään kuvaa viikkoon. Ettekö te sitä haluakaan?? Että poistuisivat julkisuudesta. Niinhän te väitätte. Totuus kuitenkin tiedetään. Ette te sitä halua. Te haluatte purkaa katkeruuttanne julkkisnaisiin anonyymiinä netissä. Myöntäkäähän se nyt vihdoin, niin voitte päästä ehkä joskus yli katkeruudestanne.

      • Anonyymi

        Oho, mikä katkeruuden pläjäys tuo oli? Näissä kommenteissa ei ole kyllä muita mainittu kuin Martina ja hänetkin juuri sinun kommenteissasi 🤔 Menepäs niille Jasminin, Maisan ja Sofian palstoille kommentoimaan, ettet täällä syyttömiä syyttele 🤔 Siinä kyllä olet oikeassa, että virka-aikana kun on esim. kahvitauko, on hauska käydä näitä ajatuksen lentoja lukaisemassa...ja ehkä itsekin voi vähän muurahaispesää sohaista 😁 Äläkä sinä itseäsi huoli stressata miettimällä kuinka katkeria muut ovat 🤔 se on ihan heidän oma asiansa. Huolehdi sinä oma tonttisi ja lakkaa haukkumasta muita 😊


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä! 👍👍👍👍👍👍 täällä nää maalaistavikset sönköttää ja salaa kuitenkin ihannovat Martinaa ja muita julkkiksia.


      • Anonyymi

        Niinpä myöntääkin 😊 se on jo edistystä. Vielä kun hän löytäisi fiksumman fanitettavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä myöntääkin 😊 se on jo edistystä. Vielä kun hän löytäisi fiksumman fanitettavan.

        Jos puolustaa kiusattua, niin onko silloin automaattisesti kiusatun fani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos puolustaa kiusattua, niin onko silloin automaattisesti kiusatun fani?

        On. Ja fanittaja häpeää itsekin faneuttaan niin ettei kehtaa myöntää sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos puolustaa kiusattua, niin onko silloin automaattisesti kiusatun fani?

        Kyllä se niin vaan on , että juoruakkojen mielestä on fani, jos kehta jotenkin puolustaa kiusattua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos puolustaa kiusattua, niin onko silloin automaattisesti kiusatun fani?

        Äläpä moista murehdi. Mäkin olen juoruakkojen mielestä kaikkien kiusattujen julkkisten fani, vaikken noiden turhakkeiden elämäntavastaan pidä pätkääkään. Päinvastoin inhoan esim. Johanna Tukiaisen koiriein pitoa. Mutta kaikesta huolimati en hyväksy sitä, että sairasta ihmistä rääkätään ja "potkitaan päähän" sairaan jo maatessa maassa.

        Ihmisten pitäisi osata tehdä ero arvostelun ja kiusaamisen välillä. Noi kiusaajat käyttäytyvät juuri siten, kuin koulukiusaajat käyttätyvät. Jos joku kehtaa puolustaa kiusattua, niin kiusaajat kohdistavat vihansa puolustajaan. Se kiusattu on heidän saalistaan ja kukaan ei saa tulla väliin puolustamaan pieksettyä. Jos sen teet, niin saat kuulla kunniasi ja ole joukkohalveksunnan kohde. Yksinkään noista shakaaleista ei ole yksin mitään muuta, kuin vapiseva pelkuri. Joukolla ne uskaltaa, mutta yksin, voi, voi ollaan häntä koipien välissä.

        Mä olen vahva ihminen ja mua ei tollaset räkänokkien sanat satuta.


    • Anonyymi

      Melko usein näissä julkkisnaisten herjaajien viesteissä toistuu myös sanonta "Kauneus on katoavaista". Olisiko siinä syy näiden naisherjaajien pahaan oloon? Ehkä oma ulkomuoto on nuoruusvuosista muuttunut niin radikaalisti? Laardia on kertynyt jne?? Kerronpa teille, että kaikki eivät kuitenkaan päästä itseään rupsahtamaan kuten te herjaajat. Eli ottakaapa itseänne niskasta kiinni ja tehkää elämäntaparemontti. Ehkä se vähentäisi sitä katkeruuttanne?

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus! 👍👍👍👍👍. Juuri näin eli nämä herjaajat ahkerasti vetävät esiin tämän ikäkortin ja mollaavat sitten julkkisten kasvoja, käsiä, rintoja ja milloin mitäkin. Lisäksi paheksutaan hyvinvointia lisääviä hoitoja esim joogaa ja hierontaa sekä tietty kosmeettisia toimenpiteitä; silarit, mesolangat, hiuspidennys jne sanat vilisevät näiden herjaajien mollausteksteissä. Toki myös urheilusta pitää herjata; ei osaa treenata, kisaa väärin jne ja kaikkein pahinta on kun julkkikset vielä uskaltavat kuvata tekojaan ja laittaa ne julkisesti instaan. Ihan pöyristyttävää. Tuo elämäntaparemontti olisi näille noidille tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! 👍👍👍👍👍. Juuri näin eli nämä herjaajat ahkerasti vetävät esiin tämän ikäkortin ja mollaavat sitten julkkisten kasvoja, käsiä, rintoja ja milloin mitäkin. Lisäksi paheksutaan hyvinvointia lisääviä hoitoja esim joogaa ja hierontaa sekä tietty kosmeettisia toimenpiteitä; silarit, mesolangat, hiuspidennys jne sanat vilisevät näiden herjaajien mollausteksteissä. Toki myös urheilusta pitää herjata; ei osaa treenata, kisaa väärin jne ja kaikkein pahinta on kun julkkikset vielä uskaltavat kuvata tekojaan ja laittaa ne julkisesti instaan. Ihan pöyristyttävää. Tuo elämäntaparemontti olisi näille noidille tarpeen.

        Kivasti vastattu taas omaan kommenttiisi ja olla vieläpä niin tyhmä että luulee ettei muut huomaa.


    • Anonyymi

      Onko ollut "julkkisnaisen kiusaamista", kun Maisa Torpan ja Latvalan suhdetta on ihmetelty ja arvosteltu? Eikö me "kateelliset" oltu TAAS oikeassa, kun tiedettiin sen todellinen laita heti alusta asti? Kyllä nämä tyrkyt ihan itse tekevät itsestään naurettavia.

      • Anonyymi

        Kyllä pissis tuohonkin jotain Maisaa puolustavaa keksii, vaikka hampaat irvessä 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pissis tuohonkin jotain Maisaa puolustavaa keksii, vaikka hampaat irvessä 😬

        Eli jos Seiskassa sanotaan olevan suhde ja Iltalehdessä Maisa ja it-mies sanovat itse, ettei ole suhdetta, niin Seiskan tarina on ehdottomasti oikein? Mistähän syystä? Koska se sopii paremmin teille kiusaajille, niin se on silloin totuus.
        Olen muuten ennenkin kertonut olevani nelilymppinen mies? Tarkoitatko tuolla pissikseksi kutsumisella, että minulla olisi jo eturauhasvaivoja? Ei minulla kuitenkaan ole.
        Kertokaa te naiset toki, että onko olo helpottunut tänään, kun olette koko työpäivän verran saaneet herjata Maisaa?? Eipä se oma huono ja katkera olo vaan sillä taida helpottaa, pitäisikö miettiä jotain muuta?
        Aika moni äityleistä saanut taas juttuihinsa mukaan muutaman halveksivan sanan silikonirinnoista. Tarkoittaako se automaattisesti, jos naisella on silikonirinnat, että hän pettää miestään? Vai miten silikonirinnat tähän liittyvät??
        Vai olisiko kuitenkin niin, että äityleiden omat hernepussit ja vyötäröllä lepäävä ripulirengas ovat ne pohjimmainen syy pahaan oloon ja katkeruuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos Seiskassa sanotaan olevan suhde ja Iltalehdessä Maisa ja it-mies sanovat itse, ettei ole suhdetta, niin Seiskan tarina on ehdottomasti oikein? Mistähän syystä? Koska se sopii paremmin teille kiusaajille, niin se on silloin totuus.
        Olen muuten ennenkin kertonut olevani nelilymppinen mies? Tarkoitatko tuolla pissikseksi kutsumisella, että minulla olisi jo eturauhasvaivoja? Ei minulla kuitenkaan ole.
        Kertokaa te naiset toki, että onko olo helpottunut tänään, kun olette koko työpäivän verran saaneet herjata Maisaa?? Eipä se oma huono ja katkera olo vaan sillä taida helpottaa, pitäisikö miettiä jotain muuta?
        Aika moni äityleistä saanut taas juttuihinsa mukaan muutaman halveksivan sanan silikonirinnoista. Tarkoittaako se automaattisesti, jos naisella on silikonirinnat, että hän pettää miestään? Vai miten silikonirinnat tähän liittyvät??
        Vai olisiko kuitenkin niin, että äityleiden omat hernepussit ja vyötäröllä lepäävä ripulirengas ovat ne pohjimmainen syy pahaan oloon ja katkeruuteen?

        Oolalalaa, siellä taas silikonirintoja kuolaava peräkammarinpoika aktivoitui haukkumaan oikeita ja aitoja naisia, kun ei saa ollenkaan naista. Ja vielä 15-vuotiaan teinikollin ajatukset nelikymppisen miehen päässä. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos Seiskassa sanotaan olevan suhde ja Iltalehdessä Maisa ja it-mies sanovat itse, ettei ole suhdetta, niin Seiskan tarina on ehdottomasti oikein? Mistähän syystä? Koska se sopii paremmin teille kiusaajille, niin se on silloin totuus.
        Olen muuten ennenkin kertonut olevani nelilymppinen mies? Tarkoitatko tuolla pissikseksi kutsumisella, että minulla olisi jo eturauhasvaivoja? Ei minulla kuitenkaan ole.
        Kertokaa te naiset toki, että onko olo helpottunut tänään, kun olette koko työpäivän verran saaneet herjata Maisaa?? Eipä se oma huono ja katkera olo vaan sillä taida helpottaa, pitäisikö miettiä jotain muuta?
        Aika moni äityleistä saanut taas juttuihinsa mukaan muutaman halveksivan sanan silikonirinnoista. Tarkoittaako se automaattisesti, jos naisella on silikonirinnat, että hän pettää miestään? Vai miten silikonirinnat tähän liittyvät??
        Vai olisiko kuitenkin niin, että äityleiden omat hernepussit ja vyötäröllä lepäävä ripulirengas ovat ne pohjimmainen syy pahaan oloon ja katkeruuteen?

        Onko päiväannos Hustleria jo katsastettu peräkammarisi perukoilla? Mä vähän luulen et kelpais munkin c-kupin luomut sulle, mutta ei ei, mä odotan mieheltä vähän jotain henkistä tasoa ennen kun päästän lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko päiväannos Hustleria jo katsastettu peräkammarisi perukoilla? Mä vähän luulen et kelpais munkin c-kupin luomut sulle, mutta ei ei, mä odotan mieheltä vähän jotain henkistä tasoa ennen kun päästän lähelle.

        Minä taas luulen, etteivät hernepussisi saisi minussa aikaan minkäänlaista mielenkiintoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oolalalaa, siellä taas silikonirintoja kuolaava peräkammarinpoika aktivoitui haukkumaan oikeita ja aitoja naisia, kun ei saa ollenkaan naista. Ja vielä 15-vuotiaan teinikollin ajatukset nelikymppisen miehen päässä. Säälittävää.

        Just samaa ajattelin 🤔 Olen jo muutaman kerran neuvonut peräkammarin silikonipoitsua teetättämään itselleen ihan omat silikonirinnat, niin loppuis tuo ainainen marina 🙄 Alkaa jo kyllästyttää tuon mesoaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas luulen, etteivät hernepussisi saisi minussa aikaan minkäänlaista mielenkiintoa. :D

        Omalle miehelleni ne ovat kelvanneet jo 15 vuotta, mutta hän onkin teistä se joka on normaali heteromies. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalle miehelleni ne ovat kelvanneet jo 15 vuotta, mutta hän onkin teistä se joka on normaali heteromies. :D

        Ai sinä alat poistattamaan viestejä, jos niiden sisältö ei sinulle sovi?? :D Eli meinaatko ukkosi uskaltavan sanoa sinulle, että Maisan rinnat ovat tuhat kertaa sinun luomulärpättimiäsi upeammat?? :D :D Näin se nimittäin kuitenkin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä alat poistattamaan viestejä, jos niiden sisältö ei sinulle sovi?? :D Eli meinaatko ukkosi uskaltavan sanoa sinulle, että Maisan rinnat ovat tuhat kertaa sinun luomulärpättimiäsi upeammat?? :D :D Näin se nimittäin kuitenkin ajattelee.

        Kyllä sun täytyy aikamoiset näkijän lahjat omistaa, kun sä pystyt mua tuntematta ja minusta tietämättä sanomaan rinnoistani yhtään mitään, samoin kuin mieheni mieltymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä alat poistattamaan viestejä, jos niiden sisältö ei sinulle sovi?? :D Eli meinaatko ukkosi uskaltavan sanoa sinulle, että Maisan rinnat ovat tuhat kertaa sinun luomulärpättimiäsi upeammat?? :D :D Näin se nimittäin kuitenkin ajattelee.

        Peräkammarin pervolle vielä tiedoksi, myös luomurinnat voivat olla kauniit. Se, ettei ole silikonia, ei automaattisesti tarkoita sitä, että rinnat olisivat rumat. Sun tosiaan kannattaisi harkita sitä erään palstalaisen neuvoa teettää ihan itsellesi unelmiesi silikonirinnat. Sä tuskin niitä muuten pääset puristelemaan ilman että ne olisivat kiinni omassa kehossasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun täytyy aikamoiset näkijän lahjat omistaa, kun sä pystyt mua tuntematta ja minusta tietämättä sanomaan rinnoistani yhtään mitään, samoin kuin mieheni mieltymyksistä.

        Siinä ei kuule mitään selvännäkijää tarvita, että osaa päätellä teidän julkkisnaisia herjaavien akkojen ulkomuodon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei kuule mitään selvännäkijää tarvita, että osaa päätellä teidän julkkisnaisia herjaavien akkojen ulkomuodon. :D

        Mistä sen pystyy päättelemään? Ok jos sun mielestä seksinuken näköinen muovihirvitys on kaunis. Sen pystyy hyvin arvaamaan, että peräkammarinpojalla ei ole muusta kokemusta, niin ei voi aidon naisen ihanuutta ymmärtää. Meillä ei sun kanssas ihan kohtaa nuo kauneuskäsitykset. Minullakin sen verran ihana mies ja sen verran hyvin asiat että voit heittää tuon katkeruus ja kateus kortin ihan roskiin. Vai pitäiskö tässä olla huonomaineisille pettäjille ja rikollisille kateellinen, jotka ovat vieläpä luomuna olleet ilmeisesti rumia, kun on varsin epäonnistuneesti pitänyt ulkonäköä alkaa muokkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei kuule mitään selvännäkijää tarvita, että osaa päätellä teidän julkkisnaisia herjaavien akkojen ulkomuodon. :D

        Mutta mikä saa peräkammarin pojan kiusaamaan luomuja tavisnaisia? Onko se katkeruus omasta naisettomuudestaan vai mikä? Kertokaapa peräkammareiden tumputtajat. Onko se kateus kunnon miehiä kohtaan, kun vievät teidän nenän edestä naiset, vai onko se kiukku ja katkeruus aitoja naisia kohtaan, kun eivät edes vilkaise teitä peräkammarin mitättömyyksiä.


    • Anonyymi

      Moikkelis, täällä taas peruspirkot katkerana vääntävät vihakirjoituksia ja positiivisia tekstejä kirjoittavat tetaan myös maalitauluksi. Kyllä se kiusaaminen varmaan on tuölästä mutta minkäs teette kun ette röllömahojenne kanssa uskalla ihmisten ulottuville niin ei auta muu kun purkaa kiukkua tietsikan välityksellä tänne kirjoittaen. Mulla on ollut ihana päivä! Aurinkoisella ilmalla oli ihana kävellä espalla ja kaverin kanssa nautittiin ihanat lattekahvit voileipien kera, namskis!

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä "kiusaatte" fiksua Maisa Torppaa? Hänhän vain toteuttaa itseään, nauttii elämästään - rikkaitten ukkojen pedin lämmittäjänä!! Miksi tuota kiusataan?? ;)

      • Anonyymi

        Onko totuuden sanominen kiusaamista? Vaikka em. nainen kiristi valeraskauksilla miehiltä rahaa ja on itse sen myöntänyt, eikö sitä saisi avoimesti kommentoida?

        Koska palstalla ei saa mollata ketään, niin tuosta tapauksestan saisi oikein hauskan huumoripläjäyksen. No, en viitsi nyt vaivautua, ehkä toisella kertaa ....


    • Anonyymi

      Aivottomat taikinat täällä taas paasaa rinnoistaan kiukuspäissään. Toisaalta haukutaan silareita eikä niitä näemmä voi ottaa kaiken maailman verkuueiden varjolla ja toisaalta omia riippulattoja puolustellaan urakalla kun on niin hyvät, luomut ja vaikka mitä. Miespuoliset kirjoittajat saavat kuulla kunniansa, puolustaudutaan, uhriudutaan ja parjataan. Ei hyvää päivää mitä pölvästejä täällä riittää. Oikein pahaa tekee tuota katsella ja mietin, että kohta varmaan siirryn johonkin toiselle palstalle jos keskustelun taso ei nouse. Täällä älyllisen keskustelun käyminen näyttää mahdottomalta. Mutta hei, nyt meen herkulliselle aamupalalle ja jätän tän asian omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Tervemenoa vaan toisille palstoille. Ja niitä omia luomuja ei sen takia tarvitse korjailla silikonilla kun ne on hyvät ja kauniit näin. Ei kaikilla ole rumat lättänät niin kuin sulla. Mene itse vaan ottamaan ne silarit äläkä tyrkytä niitä hyvärintaisille. Minullakin omasta takaa jo sen verran kokoa ja kiinteyttä näissä, että vielä jos pitäis ottaa lisää niin huh huh. Tässä iässä ei ole enää epävarma itsestään ja muodoistaan. Epävarmat ne silareita ja kauneusleikkauksia teetättää. Sä olet sellainen epävarma ja huono itsetuntoinen raukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa vaan toisille palstoille. Ja niitä omia luomuja ei sen takia tarvitse korjailla silikonilla kun ne on hyvät ja kauniit näin. Ei kaikilla ole rumat lättänät niin kuin sulla. Mene itse vaan ottamaan ne silarit äläkä tyrkytä niitä hyvärintaisille. Minullakin omasta takaa jo sen verran kokoa ja kiinteyttä näissä, että vielä jos pitäis ottaa lisää niin huh huh. Tässä iässä ei ole enää epävarma itsestään ja muodoistaan. Epävarmat ne silareita ja kauneusleikkauksia teetättää. Sä olet sellainen epävarma ja huono itsetuntoinen raukka.

        Kokoa ja kiinteyttä löytyy! :D :D Ja sitten sinä heräsit! :D :D Ei tule naurusta loppua! :D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoa ja kiinteyttä löytyy! :D :D Ja sitten sinä heräsit! :D :D Ei tule naurusta loppua! :D:D

        Halvat on huvit säälittävällä hullulla. Peräkammarin limainen Erkkikin ehti tänne kommentoimaan ehdittyään pellolta kyntöhommista. Mikä lie mielensairaus tuo kun luulee tietävänsä millainen ihminen täältä anonyyminä kirjoittelee. Et sä mua tunne etkä tiedä. Mä väittäisin että pelkän tekstin perusteella on aika vaikea päätellä millaiset rinnat kirjoittajalla on. Epävarmat ja huonorintaiset ne rintojaan leikkauksilla korjailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvat on huvit säälittävällä hullulla. Peräkammarin limainen Erkkikin ehti tänne kommentoimaan ehdittyään pellolta kyntöhommista. Mikä lie mielensairaus tuo kun luulee tietävänsä millainen ihminen täältä anonyyminä kirjoittelee. Et sä mua tunne etkä tiedä. Mä väittäisin että pelkän tekstin perusteella on aika vaikea päätellä millaiset rinnat kirjoittajalla on. Epävarmat ja huonorintaiset ne rintojaan leikkauksilla korjailee.

        Mutta miksi peräkammarin Erkki kiusaa täällä luomuja tavisnaisia? Mitä pahaa siinä on jos joku ei ole käynyt kauneusleikkauksessa? Eikös se juuri niin ole että rumat ne kauneusleikkauksissa ramppaa? Hänellä tuntuu olevan lievästi sanottuna pakkomielle noihin silikonirintoihin. Tuskin oikeita rintoja koskaan livenä nähnyt. Ja jos kyseessä vielä nelikymppinen mies niin huh! Iästä puolet pois niin sitten voisi joten kuten ymmärtää. Meitä on joka junaan, toiset jää tietylle asteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi peräkammarin Erkki kiusaa täällä luomuja tavisnaisia? Mitä pahaa siinä on jos joku ei ole käynyt kauneusleikkauksessa? Eikös se juuri niin ole että rumat ne kauneusleikkauksissa ramppaa? Hänellä tuntuu olevan lievästi sanottuna pakkomielle noihin silikonirintoihin. Tuskin oikeita rintoja koskaan livenä nähnyt. Ja jos kyseessä vielä nelikymppinen mies niin huh! Iästä puolet pois niin sitten voisi joten kuten ymmärtää. Meitä on joka junaan, toiset jää tietylle asteelle.

        Niin kai sitä anonyymiä nettikiusaamista voisi tosiaan ymmärtää, jos olisi teini-ikäinen. Minkä ikäinen muuten itse olitkaan, kun oma kirjoittelusi on ilmeisesti mielestäsi sopivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitä anonyymiä nettikiusaamista voisi tosiaan ymmärtää, jos olisi teini-ikäinen. Minkä ikäinen muuten itse olitkaan, kun oma kirjoittelusi on ilmeisesti mielestäsi sopivaa?

        Niin kaiku vastaa kun sille huutaa. Ette te tyrkkyjen puoltajat ole sen parempia. Samalla tavalla sieltä tulee pilkkaa ja rumia ilmaisuja täysin teille tuntemattomia kohtaan.


    • Anonyymi

      Monet näitä julkkiskaunottaria parjaavat naiset omaavat jonkin epäkohdan, minkä takia jäävät heille kakkoseksi. On laardia vyötäisillä, lattatissit, oravan ulkonäkö, huono itsetunto, vähän rahaa, perusluukku lähiössä tms ja se sitten puretaan näihin hyväosaisiin naisiin palstalla anonyymisti kun ei ole uskallusta muuten olla esillä. Kaiken takana on oma huonopi asema ja sitä myötä ei löydy miljonäärimiestä tai muuten on sössinyt oman elämänsä. Moni tosin sitten perustelee omaa asemaansa kertomalla olevansa luomu, älykäs, vastuuntuntoinen jne vaikka tuo oma alemmuudentunto kytee taustalla eikä sitä kenelekään kerrota. Kun joku ei haukukaan näitä seurapiirikaunottraia niin se vasta palstalla saakin puukkoa selkään kun uskaltaa olla eri mieltä. Eri mieltä oleva ikään kuin pilaa keskinäisen julkkisnaisten silmät kiiluen tapahtuvan haukkumisen tuoman hyvän olon tunteen jota kirjoittajat keskenään nostattavat palstalla mentaliteetilla kuka nyt vielä keksisi jotain nasevampaa ja törkeämpää sanottavaa.

      • Anonyymi

        Itsesi siinä kuvailit, kirotusvirjeneen kaikkineen, heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsesi siinä kuvailit, kirotusvirjeneen kaikkineen, heh!

        Olen samaa mieltä kanssasi. Omia ominaisuuksiaan hän täällä luettelee ja listaa. Tekstistään huokuu kokemuksen syvä rintaääni siitä miltä tuntuu olla ulkonäöltään tuollainen kummajainen, vieläpä varaton. Varmasti nuo kaikki rumat nimirykset hän on kuullut muuden suusta itselleen huudeltavan ja täällä purkaa niitä epätoivoissaan meihin muihin. Useassa tekstissään hän on kuvaillut sitä tuskaa mitä tuntee odottaessaan seuraavaa tilipäivää, kun työt eikä koulutus kelpaa, kun se on niin puuduttavaakin. Pitäisi pissiksen päästä Martinaksi Martinan paikalle. Helppo elämä kiehtoo. Tällä ihmisellä on paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi. Omia ominaisuuksiaan hän täällä luettelee ja listaa. Tekstistään huokuu kokemuksen syvä rintaääni siitä miltä tuntuu olla ulkonäöltään tuollainen kummajainen, vieläpä varaton. Varmasti nuo kaikki rumat nimirykset hän on kuullut muuden suusta itselleen huudeltavan ja täällä purkaa niitä epätoivoissaan meihin muihin. Useassa tekstissään hän on kuvaillut sitä tuskaa mitä tuntee odottaessaan seuraavaa tilipäivää, kun työt eikä koulutus kelpaa, kun se on niin puuduttavaakin. Pitäisi pissiksen päästä Martinaksi Martinan paikalle. Helppo elämä kiehtoo. Tällä ihmisellä on paha olla.

        Edelleen pitää tiedustella, että onko nelikymppinen mies mielestäsi pissis? Itse olen ajatellut sen sanan kuvailevan jotain muuta. Minä olen nelikymppinen mies ja miehiä taitavat olla nuo muutkin teitä anonyymejä nettikiusaajanaisia arvostelevat kirjoittajat.
        Kummalla meistä on mielestäsi pahempi olla; minulla, joka puutun teidän harrastamaanne naisjulkkiksien anonyymiin nettiherjaamiseen, vai teillä naisilla, jotka päivänne käytätte tuohon toimintaan? Vai onko meillä sitten yhtä paha olla? Jos minulla mielestäsi on paha olla, kun arvostelen teitä, niin eikö se automaattisesti tarkoita, että teilläkin on paha olla herjatessanne julkkisnaisia?? Vai miksi se tarkoittaisi vain minulla olevan paha olo, mutta teillä naisherjaajilla ei??


    • Anonyymi

      Aika moneen ketjuun ovat naiset tänään kerinneet anonyyminä julkkisnaisia herjaamaan, mutta kiusaamista käsittelevään ketjuun ei jostain syystä ole ollut aikaa tulla motiiveistaan kertomaan.
      Miksi tavisnainen kokee, että Maisan, Martinan, Jasminin tai Siepin herjaaminen parantaisi omaa katkeruutta.
      Miksi herjaamisen kohteeksi ei valikoidu esimerkikiksi korviaan myöten veloissa olevat Tauski tai Neumann?

      • Anonyymi

        Nainen on kateellinen parempiosaiselle naiselle, kun itsellä ei ole kaunottaren ulkonäköä, miljonäärimiestä, luxuselämää jne niin oma arvo miesmarkkinoilla on vähäinen ja se kiukuttaa. On se ihmeellistä, että nämä huonon itsetunnon omaavat naikkoset ei keskity oman elämänsä parantamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on kateellinen parempiosaiselle naiselle, kun itsellä ei ole kaunottaren ulkonäköä, miljonäärimiestä, luxuselämää jne niin oma arvo miesmarkkinoilla on vähäinen ja se kiukuttaa. On se ihmeellistä, että nämä huonon itsetunnon omaavat naikkoset ei keskity oman elämänsä parantamiseen.

        Outoa,että pidät näitä silaribimboja parempiosaisina.
        Huonon itsetunnon omaavat naisethan niitä silareita hankkivat parantaakseen menestystään miesmarkkinoilla.
        Kaikille naisille ei ole onni ja autuus luxuksen toivossa elää jonkun miljonäärivätyksen lattiamattona.
        Eiköhän ole niin,että oikeasti hyvää itsenäistä elämää eläville naisille nää ameeban aivoilla varustetut tyrkyt on vain kevyttä viihdettä ja niiden elämä niin kaukana omasta elämänpiiristä,että niiden toilauksia on kaltaistensa kanssa huvittavaa seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa,että pidät näitä silaribimboja parempiosaisina.
        Huonon itsetunnon omaavat naisethan niitä silareita hankkivat parantaakseen menestystään miesmarkkinoilla.
        Kaikille naisille ei ole onni ja autuus luxuksen toivossa elää jonkun miljonäärivätyksen lattiamattona.
        Eiköhän ole niin,että oikeasti hyvää itsenäistä elämää eläville naisille nää ameeban aivoilla varustetut tyrkyt on vain kevyttä viihdettä ja niiden elämä niin kaukana omasta elämänpiiristä,että niiden toilauksia on kaltaistensa kanssa huvittavaa seurata.

        Mistä päättelet, että silikonirinnat ja aivot eivät voi olla samassa kropassa? Miksi silikonirinnat ovat sinulle ja kaltaisillesi punainen vaate? Olisiko syy kuitenkin siinä omassa vartalossa?? Onko päässyt laardia kertymään? Vai ovatko ne kiinteät "luomut" kuitenkin enemmän mallia hernepussi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että silikonirinnat ja aivot eivät voi olla samassa kropassa? Miksi silikonirinnat ovat sinulle ja kaltaisillesi punainen vaate? Olisiko syy kuitenkin siinä omassa vartalossa?? Onko päässyt laardia kertymään? Vai ovatko ne kiinteät "luomut" kuitenkin enemmän mallia hernepussi??

        Oikeastaan pitäisi jättää tämä kommentti omaan arvoonsa,mutta koska missasit niin ilmiselvästi koko pointin niin vastataan taas.
        Kyllä juttu on niin,että näitä päänkokoisia ponttooneja hankkineet naiset ovat myös älykkyydeltään varsin vaatimattomia ,lisäksi usein moraaliltaan ja menneisyydeltään kyseenalaisia.
        Seiskan tapaisiin juorulehtiinhän nämä tyrkyt selittelee sössimisiään ja noloja kinnijäämisiään milloin mistäkin.
        Iltalehdyköissä sitten kaikilla on luottotoimittajat,jotka valkopesevät pahimpia sotkuja.
        Mistä muuten päättelet,että kaikki näitä tolloja arvioivat ovat ilmanmuuta ulkonökörajoitteisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan pitäisi jättää tämä kommentti omaan arvoonsa,mutta koska missasit niin ilmiselvästi koko pointin niin vastataan taas.
        Kyllä juttu on niin,että näitä päänkokoisia ponttooneja hankkineet naiset ovat myös älykkyydeltään varsin vaatimattomia ,lisäksi usein moraaliltaan ja menneisyydeltään kyseenalaisia.
        Seiskan tapaisiin juorulehtiinhän nämä tyrkyt selittelee sössimisiään ja noloja kinnijäämisiään milloin mistäkin.
        Iltalehdyköissä sitten kaikilla on luottotoimittajat,jotka valkopesevät pahimpia sotkuja.
        Mistä muuten päättelet,että kaikki näitä tolloja arvioivat ovat ilmanmuuta ulkonökörajoitteisia?

        Edelleenkään se ei ole mikään peruselu, jos toteat, että "kyllä juttu on niin".
        Jos kerran silikonirinnat tarkoittavat automaattisesti vaatimatonta älykkyyttä, niin linkkaisitko ystävällisesti vaikka yhden tutkimuksen, jossa näin todetaan? Kun olet sen tehnyt, niin minäkin voin liittyä tuohon teidän herjaporukkaanne. En pidättele henkeä odotellessani. Ja kun et ole tätä tietoa mistään tutkimuksesta saanut, niin minun täytyy olettaa tuon "tiedon" olevan vain sinun ja kaltaistesi mielipide.
        Tästä päästäänkin jälleen asiaan; mikä niissä silikonirinnoissa teitä naisia niin ärsyttää?? Kertokaa nyt joku rehellisesti?
        Ps. Miten se sitten menee, jos joutuu poistattamaan rintansa vaikka terveyssyistä ja päättää hankkia silikonit? Tuleeko tästäkin naisesta silloin ölykkyydeltään vaatimaton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään se ei ole mikään peruselu, jos toteat, että "kyllä juttu on niin".
        Jos kerran silikonirinnat tarkoittavat automaattisesti vaatimatonta älykkyyttä, niin linkkaisitko ystävällisesti vaikka yhden tutkimuksen, jossa näin todetaan? Kun olet sen tehnyt, niin minäkin voin liittyä tuohon teidän herjaporukkaanne. En pidättele henkeä odotellessani. Ja kun et ole tätä tietoa mistään tutkimuksesta saanut, niin minun täytyy olettaa tuon "tiedon" olevan vain sinun ja kaltaistesi mielipide.
        Tästä päästäänkin jälleen asiaan; mikä niissä silikonirinnoissa teitä naisia niin ärsyttää?? Kertokaa nyt joku rehellisesti?
        Ps. Miten se sitten menee, jos joutuu poistattamaan rintansa vaikka terveyssyistä ja päättää hankkia silikonit? Tuleeko tästäkin naisesta silloin ölykkyydeltään vaatimaton?

        Vain aivoton taikina voi väittää, että kaikki silarit ottaneet naiset ovat älykkyydeltään vaatimattomia. Kertakaikkiaan väärä ja loukkaava väite. Miljoonat naiset ovat ottaneet silarit koska ymmärtävät estetiikan arvon ja varmasti he voivat paremmin kun ryhdikäs ulkonäkö on kunnossa. Tällä ei ole mitään tekemistä seiskan eikä luottotoimittajien kanssa mutta toki lehdet mielelään kirjoittavta misseistä ja seurapiirikaunottraista on sitten silarit tai ei. Tyypillinen kaunottarien haukkuja on joku norsun näköinen, lattarintainen, pyylevä tai vaatimattoman älyllisen kapasiteetin omaava nainen eli aivoton taikina. Tämä ei ole arvostelijan haukkumista vaan kylmää faktaa siitä, että kun oma ulkonäkö ja menestys on mitä on niin se saa aikaan raivoreaktion näitätä kauniita julkkiksia kohtaan. Myös julkkisten käyttäytymistä aletaan arvostelemaan vaikka tavikset käyttäytyvät ihan samalla tavalla, siitä ei vaan kukaan kiinnostu eikä kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään se ei ole mikään peruselu, jos toteat, että "kyllä juttu on niin".
        Jos kerran silikonirinnat tarkoittavat automaattisesti vaatimatonta älykkyyttä, niin linkkaisitko ystävällisesti vaikka yhden tutkimuksen, jossa näin todetaan? Kun olet sen tehnyt, niin minäkin voin liittyä tuohon teidän herjaporukkaanne. En pidättele henkeä odotellessani. Ja kun et ole tätä tietoa mistään tutkimuksesta saanut, niin minun täytyy olettaa tuon "tiedon" olevan vain sinun ja kaltaistesi mielipide.
        Tästä päästäänkin jälleen asiaan; mikä niissä silikonirinnoissa teitä naisia niin ärsyttää?? Kertokaa nyt joku rehellisesti?
        Ps. Miten se sitten menee, jos joutuu poistattamaan rintansa vaikka terveyssyistä ja päättää hankkia silikonit? Tuleeko tästäkin naisesta silloin ölykkyydeltään vaatimaton?

        Vai vielä perustella pitää?
        Kyllä tähän riittää aivan tavallinen maalaisjärki ja yleinen elämänkokemus toteamaan,että julkisuuteen silikonirinnan mitalla tunkevilla tyrkyillä ei kovin korkeaa älykkyysosamäärää ole,sen todistaa myös ne lukuisat sössimiset,joihin nämä tollot syyllistyvät.
        Todista itse toisin ,jos kykenet.
        Siitä päästäänkin asiaan —ei näissä härpäkkeissä mikään sinäänsä ärsytä—hyvällä maulla asennettuina ne voivat hyvinkin parantaa naisten elämänlaatua ja tähän kategoriaan kuuluvat myös ne ,jotka ovat rinnat terveyssyistä ottaneet ,mutta täällähän on keskusteltu näistä julkisuuteen silareiden avulla tyrkyttäytyneista ,mitään muuta ansiota omaavista turhakkeista ja heidän kiivasta puolustamista kyllä ihmettelen.
        Miesten pään sisään on naisena mahdotonta asettua,joten tämä muovisten naisten ihannointi jää minulle arvoitukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain aivoton taikina voi väittää, että kaikki silarit ottaneet naiset ovat älykkyydeltään vaatimattomia. Kertakaikkiaan väärä ja loukkaava väite. Miljoonat naiset ovat ottaneet silarit koska ymmärtävät estetiikan arvon ja varmasti he voivat paremmin kun ryhdikäs ulkonäkö on kunnossa. Tällä ei ole mitään tekemistä seiskan eikä luottotoimittajien kanssa mutta toki lehdet mielelään kirjoittavta misseistä ja seurapiirikaunottraista on sitten silarit tai ei. Tyypillinen kaunottarien haukkuja on joku norsun näköinen, lattarintainen, pyylevä tai vaatimattoman älyllisen kapasiteetin omaava nainen eli aivoton taikina. Tämä ei ole arvostelijan haukkumista vaan kylmää faktaa siitä, että kun oma ulkonäkö ja menestys on mitä on niin se saa aikaan raivoreaktion näitätä kauniita julkkiksia kohtaan. Myös julkkisten käyttäytymistä aletaan arvostelemaan vaikka tavikset käyttäytyvät ihan samalla tavalla, siitä ei vaan kukaan kiinnostu eikä kirjoita.

        Dodii!!
        Yrittäppäs sieltä raivoreaktiosi keskeltä vielä kerran LUKEA kommentoimasi teksti,ei siinä puhuttu KAIKISTA silikoonit hankkineista naisista,vaan juuri näistä tyrkyistä,jotka niiden avulla rimpuilevat julkisuudessa,kun muuta substanssia ei ole.
        Tässä kirjoittaja taas kuvaavasti toistaa kaikki eri mieltä olevien ominaisuudet
        -norsu näköinen
        -lattarintainen
        -pyylevä
        -aivoton taikina
        -vaatimattoman älyllisen kapasiteetin omaava
        Tämä ei siis ole arvostelijan haukkumista eikä väärä eikä loukkaava väite vaan kylmää faktaa—tämä tietysti perustuu aukottomaan tutkimukseen ja faktatietoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai vielä perustella pitää?
        Kyllä tähän riittää aivan tavallinen maalaisjärki ja yleinen elämänkokemus toteamaan,että julkisuuteen silikonirinnan mitalla tunkevilla tyrkyillä ei kovin korkeaa älykkyysosamäärää ole,sen todistaa myös ne lukuisat sössimiset,joihin nämä tollot syyllistyvät.
        Todista itse toisin ,jos kykenet.
        Siitä päästäänkin asiaan —ei näissä härpäkkeissä mikään sinäänsä ärsytä—hyvällä maulla asennettuina ne voivat hyvinkin parantaa naisten elämänlaatua ja tähän kategoriaan kuuluvat myös ne ,jotka ovat rinnat terveyssyistä ottaneet ,mutta täällähän on keskusteltu näistä julkisuuteen silareiden avulla tyrkyttäytyneista ,mitään muuta ansiota omaavista turhakkeista ja heidän kiivasta puolustamista kyllä ihmettelen.
        Miesten pään sisään on naisena mahdotonta asettua,joten tämä muovisten naisten ihannointi jää minulle arvoitukseksi.

        Sinä esitit väitteen:

        """""Kyllä juttu on niin,että näitä päänkokoisia ponttooneja hankkineet naiset ovat myös älykkyydeltään varsin vaatimattomia ,lisäksi usein moraaliltaan ja menneisyydeltään kyseenalaisia.""""

        Kyllä sun tarttee näyttää väitteesi pohjaksi joku oikea tutkimustieto. Se, joka moisen väitteen esittää, esittää myös silloin luotettavan todisteen väitteensä tueksi, eikä suinkaan sano vastaväittelijälle; """Todista itse toisin ,jos kykenet."""" Tuommoinen "todista itse" huutelu osoittaa suurta tyhmyyttä. No tosin sehän paistaa läpi jo sun kirjoitustaidostakin. Ja kehtaatkin haukkua muita tuollaisilla nimityksillä.

        Huomaatko kirjoituksestasi, että mihinkä luokkaan itsesi tahtomattasi lokeroit? Taitaa nämä sun haukkumat "silarit" mennä kirkkaasti susta ohi, jos älykkyyttä pitää alkaa mittaamaan.

        Jään odottelemaan, että poistat kommenttini.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sinä esitit väitteen:

        """""Kyllä juttu on niin,että näitä päänkokoisia ponttooneja hankkineet naiset ovat myös älykkyydeltään varsin vaatimattomia ,lisäksi usein moraaliltaan ja menneisyydeltään kyseenalaisia.""""

        Kyllä sun tarttee näyttää väitteesi pohjaksi joku oikea tutkimustieto. Se, joka moisen väitteen esittää, esittää myös silloin luotettavan todisteen väitteensä tueksi, eikä suinkaan sano vastaväittelijälle; """Todista itse toisin ,jos kykenet."""" Tuommoinen "todista itse" huutelu osoittaa suurta tyhmyyttä. No tosin sehän paistaa läpi jo sun kirjoitustaidostakin. Ja kehtaatkin haukkua muita tuollaisilla nimityksillä.

        Huomaatko kirjoituksestasi, että mihinkä luokkaan itsesi tahtomattasi lokeroit? Taitaa nämä sun haukkumat "silarit" mennä kirkkaasti susta ohi, jos älykkyyttä pitää alkaa mittaamaan.

        Jään odottelemaan, että poistat kommenttini.

        Ei oikeastaan ”tartte” näyttää väitteen pohjaksi muuta kuin kehoitus mennä somen ihmeelliseen maailmaan —sieltä ne todisteet tyrkkyjen älynlahjoista on löydettävissä.
        Teot kyllä todistaa enemmän kuin tarpeeksi mistä on kysymys.
        Edelleen voisit kyllä itse todistaa toisin ,senverran ”perehtynyt”tunnut olevan aiheeseen.
        Suurta tyhmyyttä ei siis osoita eri mieltä oleville räyhääminen tai nimittely?
        Kehtaat kuitenkin omalla kirjoitustaidollasi arvostella muiden mielipiteitä ja kertoa oletuksiasi motiiveista.
        Mihin lokeroon itsesi tahtomattasi lokeroit?
        Kaikin mokomin antaa silareiden yrittää ”mennä kirkkaasti”alyllisesti ohi -sinä et siihen näköjään pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan ”tartte” näyttää väitteen pohjaksi muuta kuin kehoitus mennä somen ihmeelliseen maailmaan —sieltä ne todisteet tyrkkyjen älynlahjoista on löydettävissä.
        Teot kyllä todistaa enemmän kuin tarpeeksi mistä on kysymys.
        Edelleen voisit kyllä itse todistaa toisin ,senverran ”perehtynyt”tunnut olevan aiheeseen.
        Suurta tyhmyyttä ei siis osoita eri mieltä oleville räyhääminen tai nimittely?
        Kehtaat kuitenkin omalla kirjoitustaidollasi arvostella muiden mielipiteitä ja kertoa oletuksiasi motiiveista.
        Mihin lokeroon itsesi tahtomattasi lokeroit?
        Kaikin mokomin antaa silareiden yrittää ”mennä kirkkaasti”alyllisesti ohi -sinä et siihen näköjään pysty.

        Kyllä noi kirjoituksesi kertovat sinusta paljon. Teet päätelmiä hyvinkin vajavaisin tiedoin. Silikonirintoja on aivan varmasti melkoisen paljon kellä mistäkin syystä. Tuijotat vaan näitä inhoamiasi julkisuuden henkilöitä. Yleistät heidän mukaansa kaikki silikonirinnat ottaneet tyhmiksi. Se, jos mikä on tyhmyyttä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä noi kirjoituksesi kertovat sinusta paljon. Teet päätelmiä hyvinkin vajavaisin tiedoin. Silikonirintoja on aivan varmasti melkoisen paljon kellä mistäkin syystä. Tuijotat vaan näitä inhoamiasi julkisuuden henkilöitä. Yleistät heidän mukaansa kaikki silikonirinnat ottaneet tyhmiksi. Se, jos mikä on tyhmyyttä.

        Taas tahallaan väärinymmärretty.
        EN OLE YLEISTÄNYT KAIKKIA SILIKONIRINTOJA OTTANEITA TYHMIKSI.
        Ymmätäisit tämän ,jos ajatuksella LUKISIT mitä kirjoitin.
        Tyhmyyttä on räyhätä asioista pelkkien olettamuksien perusteella.
        Todisteita tyrkkyjen tyhmyydestä on netti pullollaan ja niitä tulee päivittäin lisää.
        Luulisi,että tuolla kokemuksella ei voi niistä täysin tietämätön olla.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sinä esitit väitteen:

        """""Kyllä juttu on niin,että näitä päänkokoisia ponttooneja hankkineet naiset ovat myös älykkyydeltään varsin vaatimattomia ,lisäksi usein moraaliltaan ja menneisyydeltään kyseenalaisia.""""

        Kyllä sun tarttee näyttää väitteesi pohjaksi joku oikea tutkimustieto. Se, joka moisen väitteen esittää, esittää myös silloin luotettavan todisteen väitteensä tueksi, eikä suinkaan sano vastaväittelijälle; """Todista itse toisin ,jos kykenet."""" Tuommoinen "todista itse" huutelu osoittaa suurta tyhmyyttä. No tosin sehän paistaa läpi jo sun kirjoitustaidostakin. Ja kehtaatkin haukkua muita tuollaisilla nimityksillä.

        Huomaatko kirjoituksestasi, että mihinkä luokkaan itsesi tahtomattasi lokeroit? Taitaa nämä sun haukkumat "silarit" mennä kirkkaasti susta ohi, jos älykkyyttä pitää alkaa mittaamaan.

        Jään odottelemaan, että poistat kommenttini.

        " Jään odottamaan että poistat kommenttini."
        Ei täällä tietääkseni ole sellaista nappia josta keskustelijat pystyy toistensa kommentit poistamaan. Kyllä sen tekee ylläpito jos aiheelliseksi katsoo, sulla ilmeisesti ovat aiheelliseksi katsoneet useinkin. Sen verran vainoharhaista tekstiä ja perusteetonta rumaa haukkumista ihmisistä joista et edes mitään tiedä.


    • Anonyymi

      Miksi tässä Maisan mahdollisessa miessuhteessa vain naispuolinen saa palstan täydeltä kuraa? Eikös palstan äityleiden mukaan myös IT-tyypillä ollut puoliso?? Ei ole kuitenkaan kommentin kommenttia tullut ukosta.
      Miksi nainen on toiselle naiselle niin julma?

    • Anonyymi

      Mopomeininkiä. Kerran ryöminyttä pitää aina painaa, lihanhimo, humala, mikä lie... Jumalan kauneus pitää tappaa, hävittää keinolla millä tahansa...

    • Anonyymi

      Tulkaahan naiset tännekin välillä kommentoimaan. Miksi olette vain Maisan kimpussa, mutta tämä väitetty salamies ei herätä teissä kiinnostusta tai tarvetta herjaamiseen??

    • Olen lukenut tätä viestiketjua ja ainakin selväksi on tullut, että isot luomurinnat omaavat "neitokaiset" ovat polttaneet päreensä ihan totaalisesti. Tuollakin eräs kehuu, jotta kuinka upeat isot luomurinnat hänellä on ja kuinka mies tykkää niistä.

      Tekstistä on selkeästi havaittavaissa, että tämä isot luomurinnat omaava on jotenkin pelokas ja haluaa omia ne isot luomurinnat vaan itselleen. Hän ei voi sietää sitä, että joku ehkäpä paremman näköinen ja kroppainen kilpasisko pääsee kilpailemaan silikonirinnoilla hänen luomujansa vastaan. Eli se pelkää, että hänen rintojensa haluttavuus miesten keskuudessa laskee ja ohi menee hyvännäköinen silikoneilla varustettu "neitokainen",.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu Raili! Ei kyllä näin miehenä aukea, että miten se auttaa omasta kropasta johtuvaan katkeruuteen, jos herjaa netissä anonyyminä paremmnannäköisiä julkkiksia, joita ei tunne millään tasolla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu Raili! Ei kyllä näin miehenä aukea, että miten se auttaa omasta kropasta johtuvaan katkeruuteen, jos herjaa netissä anonyyminä paremmnannäköisiä julkkiksia, joita ei tunne millään tasolla??

        Itsehän noi turhat julkkikset jotka tyrkyttävät iseään jokapaikkaan.
        Jokaisessa juoru ja iltapäivälehdessä haastatteluja,selfieitä,
        televisiossa joka vitun ohjelmassa koheltamassa.
        Sitten itketään ja ruikutetaan.


      • Anonyymi

        Raili,Raili sä olet nyt kyllä aika hakoteillä noilla argumenteillasi.
        Kyllä tosimiehen tunnistaa juuri siitä että se arvostaa aitoa naista.
        Keskenkasvuisille,naisista hyvin vähän vielä ymmärtäville kolleille maitorauhaset saattaa olla kriteeri naisen valinnassa,aikuinen henkisesti kypsä mies arvostaa jo muitakin ominaisuuksia.
        Kyllä sinunkin luulisi naisena ymmärtävän,että nainen on hyvin paljon muutakin kuin tissit.
        Vai laskee luomujen naisten haluttavuus näiden silaritelineiden rinnalla—enpä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raili,Raili sä olet nyt kyllä aika hakoteillä noilla argumenteillasi.
        Kyllä tosimiehen tunnistaa juuri siitä että se arvostaa aitoa naista.
        Keskenkasvuisille,naisista hyvin vähän vielä ymmärtäville kolleille maitorauhaset saattaa olla kriteeri naisen valinnassa,aikuinen henkisesti kypsä mies arvostaa jo muitakin ominaisuuksia.
        Kyllä sinunkin luulisi naisena ymmärtävän,että nainen on hyvin paljon muutakin kuin tissit.
        Vai laskee luomujen naisten haluttavuus näiden silaritelineiden rinnalla—enpä usko.

        Tämä kun ei ole uskon asia. Kerron sinulle miehenä, ettei sillä ole mitään merkitystä miten nainen on itseään parannellut. Siis meille miehille. Seksikäs on seksikäs. Teillä naisilla se ongelma niiden silikonirintojen kanssa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kun ei ole uskon asia. Kerron sinulle miehenä, ettei sillä ole mitään merkitystä miten nainen on itseään parannellut. Siis meille miehille. Seksikäs on seksikäs. Teillä naisilla se ongelma niiden silikonirintojen kanssa on.

        Niitä on miehiä ja sitten on poikasia.
        Tunnustat siis,ettei sinnulle merkitse mitään miten nainen on rakennettu,kunhan sinun silmiäsi miellyttää —just.
        Yhtään en ihmettelisi,jos saat siellä peräkamarissa yksin istuskella ja kuolata näiden sexyjen tyrkkyjen kuvia,kun aidot naiset kiertää kaltaisesi hyypiön kaukaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kun ei ole uskon asia. Kerron sinulle miehenä, ettei sillä ole mitään merkitystä miten nainen on itseään parannellut. Siis meille miehille. Seksikäs on seksikäs. Teillä naisilla se ongelma niiden silikonirintojen kanssa on.

        Voi ei!
        Nyt on Kurhinen pannut lapun luukulle siellä muovinukke bordellissa,miten me nyt sulle nainen hankitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei!
        Nyt on Kurhinen pannut lapun luukulle siellä muovinukke bordellissa,miten me nyt sulle nainen hankitaan?

        Älä huoli, niitä on kyllä riittänyt. ;D
        Ja itse asiassa mieluummin olisin kyllä vaikka ilman, jos vaihtoehtona olisi nainen, joka ei huolehdi itsestään ja ulkonäöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei!
        Nyt on Kurhinen pannut lapun luukulle siellä muovinukke bordellissa,miten me nyt sulle nainen hankitaan?

        Ei hätiä mitiä.
        Kaukaa viisas Kurhinen myy nukkeja verkkokaupassa.
        Vähän kolhuisia ja käytettyjä kuuluvat olevan—se tuskin haittaa niin ovat nää elävät virkasiskotkin.
        Siitä vaan suosikki nukkea valitsemaan.


      • Anonyymi

        Katsoppas sieltä kristallipallostasi ja tule meille muillekin kertomaan mikä niissä mun luomurinnoissani on niin kauheata että niitä pitää päivä tolkulla täällä kauhistella. Pistä kanssa mun nimeni siihen alle kun sä kerran tunnet ja tiedät mut. Pistäppä nyt kristallipallostasi faktaa peliin eikä mitään arvailuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätiä mitiä.
        Kaukaa viisas Kurhinen myy nukkeja verkkokaupassa.
        Vähän kolhuisia ja käytettyjä kuuluvat olevan—se tuskin haittaa niin ovat nää elävät virkasiskotkin.
        Siitä vaan suosikki nukkea valitsemaan.

        Nyt on kyllä aiheellista veetuilua,tälle silarifriikille miekkoselle.
        Kyllä meidän työpaikan kahvihuoneessa, naisten kesken nauru raikasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili,Raili sä olet nyt kyllä aika hakoteillä noilla argumenteillasi.
        Kyllä tosimiehen tunnistaa juuri siitä että se arvostaa aitoa naista.
        Keskenkasvuisille,naisista hyvin vähän vielä ymmärtäville kolleille maitorauhaset saattaa olla kriteeri naisen valinnassa,aikuinen henkisesti kypsä mies arvostaa jo muitakin ominaisuuksia.
        Kyllä sinunkin luulisi naisena ymmärtävän,että nainen on hyvin paljon muutakin kuin tissit.
        Vai laskee luomujen naisten haluttavuus näiden silaritelineiden rinnalla—enpä usko.

        Eipä ole silarit mun juttu. En voisi kuvitella, että itse sellaiset hankkisin. En hankkis, vaikka rintasyöpään sairastuisinkin. Eikä se ole multa pois, jos joku tekotissit hankkii.

        Miksi vaahdota sellaisesta, minkä ei pitäisi liikuttaa omaa elämää puoleen jos toiseenkaan. Jos noiden silikonijulkkisten katselu ärsyttää, niin miksi et vaihda "kanavaa"? Eihän niitä ole pakko katsoa, jos koska noin mielensä niistä kuvista pahoittaa.

        Ja kyllä se vaan on melkoista putkinäköä, jos tuomitsee silareiden ottamiset noiden muutamien julkkisten silarikuvilla. Jos tuhat ottaa silarit ja niistä kymmenen esittelee niitä roskalehtien sivuilla, niin melkoisen pieneksi jää sun otanta, kun tuomitset kaikki silarit ottaneet milloin miksikin bimboiksi. Kohtuus kaikessa ja järki päähän tuomitsemisessakin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eipä ole silarit mun juttu. En voisi kuvitella, että itse sellaiset hankkisin. En hankkis, vaikka rintasyöpään sairastuisinkin. Eikä se ole multa pois, jos joku tekotissit hankkii.

        Miksi vaahdota sellaisesta, minkä ei pitäisi liikuttaa omaa elämää puoleen jos toiseenkaan. Jos noiden silikonijulkkisten katselu ärsyttää, niin miksi et vaihda "kanavaa"? Eihän niitä ole pakko katsoa, jos koska noin mielensä niistä kuvista pahoittaa.

        Ja kyllä se vaan on melkoista putkinäköä, jos tuomitsee silareiden ottamiset noiden muutamien julkkisten silarikuvilla. Jos tuhat ottaa silarit ja niistä kymmenen esittelee niitä roskalehtien sivuilla, niin melkoisen pieneksi jää sun otanta, kun tuomitset kaikki silarit ottaneet milloin miksikin bimboiksi. Kohtuus kaikessa ja järki päähän tuomitsemisessakin.

        Raili ei näköjään lue edes tekstejä joita kommentoi,ja jos lukee ei ymmärrä.
        Missä tossakin kirjoituksessa tuomittiin KAIKKI silarit ottaneet naiset?
        Kyllä se putkinäkö taitaa olla Raili sinun vaivasi ,kun täytyy ihan asiallista kommenttia käydä rähjäämässä.
        Järki päähän ja lukulasit nenälle.


    • Anonyymi

      Martina, Maisa, Sofia jne kaikki missejä ja miehet juoksevat perässä. Palstan laardiosasto marmattaa kun itsellä on yksinäistä tai joku kaljamaha löhöää sohvalla. Nuo julkkiskaunottaret voivat valita miehistä parhaat.

      • Anonyymi

        Hih! No tässäpä on oikein malli joukko naisista,joilla on silareilla saalistettuna mies.
        Onko ne miehet valiojoukkoa? Siitä voi olla montaa mieltä.
        Hm.Sofian mies istuu linnassa epäiltynä erinäisistä rahanpesuista ja huumekaupoista.
        Martinan vätys on pettänyt naista koko yhdessäolo ajan , bisnesmies,joka on saanut jo useita yrityksiään nurin ,tuhlaa isänperintöään kiivaaseen tahtiin, eikä suostu edes yhteiskuviin ”rakkaansa” kanssa.häistä ei tietoakaan Martinan hehkutuksista huolimatta.
        Parhaiten on onnistunut Maisa,jonka rallisankari ei lotkauta korviaan useille todistuille pettämisille,eli on ilmeisen yksinkertainen .
        Itse en kuulu laardiosastoon,mutta silti huvittaa tää ”miehistä parhain” lista.


      • Anonyymi

        Missejä, kyllä suomalaiset missit ovat luomuja, milloin on ollut muovinaikkosten missikisat!


    • Anonyymi

      Täällä pullukkanaikkoset haukkuu noita seurapiirikaunottaria kun nämä naiset on näyttäviä, ryhdikkäitä ja vievät vielä miehetkin. Salaa tutkiskelevat kehoaan ja joku jopa yrittää käydä salilla mutta eihän sitä jaksa laardien kanssa treenata. Näin treenaus vaihtuu suklaalevyyn, löämiseen ja palstalla tapahtuvaan julkkisten kiusaamiseen. Julkkikset senkun porskuttavat luxuselämäänsä ja pullukoiden luxus löytyy katsomalla tosi TV ohjelmia ja päivittelemällä sitä kaikkea turhuutta, jota miljonääreillä on.

      • Anonyymi

        Ai jaa.. Ei tarvitse olla niin Martinan kuin Maisankaan fani pitääkseen kunnostaan ja olemuksestaan huolta. Minunkaan kun ei tarvitse lähteä kotoa kauemmas kuntoilemaan, kun kuntosalilaitteet löytyy kotoa. Ihmisellä voi mennä hyvin ilman että olet julkkis tai silikonitykky puhumattakaan heidän ihailijansa.Terveisiä vain pohjoisen pissikselle omalta juoksumatolta. ;-D Nyt jään odottamaan kateellista ja pahansuopaa kommenttiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.. Ei tarvitse olla niin Martinan kuin Maisankaan fani pitääkseen kunnostaan ja olemuksestaan huolta. Minunkaan kun ei tarvitse lähteä kotoa kauemmas kuntoilemaan, kun kuntosalilaitteet löytyy kotoa. Ihmisellä voi mennä hyvin ilman että olet julkkis tai silikonitykky puhumattakaan heidän ihailijansa.Terveisiä vain pohjoisen pissikselle omalta juoksumatolta. ;-D Nyt jään odottamaan kateellista ja pahansuopaa kommenttiasi.

        Hyvin sinä kirjoitat viestiä juoksumatolta. :D
        Koitapa laittaa töpseli vielä seinään, niin auttaa paremmin siihen vatsanröllykkään. :D
        Tosin se on silloin huomattavasti raskaampaa pysytellä kyydissä. :D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sinä kirjoitat viestiä juoksumatolta. :D
        Koitapa laittaa töpseli vielä seinään, niin auttaa paremmin siihen vatsanröllykkään. :D
        Tosin se on silloin huomattavasti raskaampaa pysytellä kyydissä. :D:D

        Sieltähän se odottamani kateellinen, katkera ja pahansuopa kommentti tuli, kun et ole itse koskaan päässyt lähellekään kyseisiä laitteita. :D Se on voi voi, kaikilla ei vain rahat riitä. Tiedätkö, niissä on sellainen toiminto, että sen voi laittaa hetkeksi tauolle. Huomaa ettet itse ole koskaan kyseistä laitetta käyttänyt, kun et niiden toiminnasta tuotakaan tiedä. Että pidäppä huolta vain siitä omasta vatsanröllykästäsi. :D :D Joko päivän maiskisateria on syöty? Ja kaverin laskuun taas tietysti. Vai joko se kauan ja hartaasti odottamasi tilipäivä on koittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän se odottamani kateellinen, katkera ja pahansuopa kommentti tuli, kun et ole itse koskaan päässyt lähellekään kyseisiä laitteita. :D Se on voi voi, kaikilla ei vain rahat riitä. Tiedätkö, niissä on sellainen toiminto, että sen voi laittaa hetkeksi tauolle. Huomaa ettet itse ole koskaan kyseistä laitetta käyttänyt, kun et niiden toiminnasta tuotakaan tiedä. Että pidäppä huolta vain siitä omasta vatsanröllykästäsi. :D :D Joko päivän maiskisateria on syöty? Ja kaverin laskuun taas tietysti. Vai joko se kauan ja hartaasti odottamasi tilipäivä on koittanut?

        Kyllä hän vielä kaverinsa laskuun syö tänäänkin. Mt-eläkkeiden maksupäivä ei ole vielä kuukauden ensimmäinen päivä. Yst. terv. Kelan täti


      • Anonyymi

        Tää se vaan jaksaa noista pullukkanaisista horista ja tulee paljastaneeksi omat ongelmansa.
        Sieltä sohvan pohjalta,suklaata syöden on helppo uskotella kuuluvansa tohon näyttävien ja ryhdikkäiden(?) kaunotarten kaartiin ja päätyä palstalla tapahtuvaan tavisten kiusaamiseen ja solvaamiseen—siinä on tän pissiksen luxus.
        Koita nyt vaan itse raahautua sinne niin mainostamallesi salille,jos vaikka tulisi parempi mieli.


    • Anonyymi

      Moikkelis moikkelis, täällä on taas katkerat ja pilkkaavat kirjoitukset lennelleet. Tulin tässä kurkkaamaan palstaa ja sama katkerien naikkosten kirjoitusvimma on päällä. On se vaan hirveä sairaus tuo kauniiden julkkisnaisten inho. Itse kävin aamupäivällä uimassa ja vielä kotona voimisteluliikeet ja venyttelyt päälle. Mieheni kanssa söimme ihanan herkkuillallisen; tuoretta ahventa, lisukkeet ja ihanaa salaattia sekä lasilliset valkoviiniä, namskis! Nyt onkin kiva lukea hyvää kirjaa ja rentoutua ennen nukkumaan menoa. Jatkakaa te täällä rauhassa toistenne mosilointia jos ette mitään järkevämpää keksi 😊😊😊

    • Anonyymi

      Eipä ole taas palstan äityleillä ollut tämänkään työpäivän aikana sellaista hetkeä, että olisivat tulleet tänne motiiveistaan kertomaan. Julkkisnaisten herjaamiseen on kyllä riittänyt aikaa. Tuliko sen lisäksi tehtyä tänään mitään hyödyllistä? Liikunta taisi taas jäädä väliin?? Luulisi sitä kotiäitinä makaavilla olevan aikaa muuhunkin kuin anonyymiin julkkisnaisten nettikiusaamiseen.

    • Anonyymi

      Maisaa on näköjään taas ollut palstan naisilla aikaa herjata. Viestejä on tullut kymmeniä, ellei satoja. Maisan väitetty salarakasmies ei kuitenkaan teitä kiinnosta. Miksi näin? Onko mahdollisessa salasuhteessa nainen aina syyllinen teidän äitylien mielestä? Tuo mieshän perheensä on rikkonut? Maisa kai on onnellisesti yhdessä Jari-Matin kanssa.

      • On kyllä melkoisen omalaatuista porukkaa ja oikeeta "sisarˋrakkautta" tuomita pelkästään Maisa ja tämä varattu mies ei saa minkäänlaista halveksuntaa. Onhan siinä varattu mieskin ollut osallisena.

        Miksi noi mossottavat naiset eivät osaa vastata kysymykseen, että miksi Maisaa haukutaan, mutta toista osapuolta ei haukuta?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        On kyllä melkoisen omalaatuista porukkaa ja oikeeta "sisarˋrakkautta" tuomita pelkästään Maisa ja tämä varattu mies ei saa minkäänlaista halveksuntaa. Onhan siinä varattu mieskin ollut osallisena.

        Miksi noi mossottavat naiset eivät osaa vastata kysymykseen, että miksi Maisaa haukutaan, mutta toista osapuolta ei haukuta?

        Sen takia koska Maisa on julkkis ja tämä it-salarakas ei ja tämä on julkkisjuoru palsta. Täällä keskustellaan julkkiksista, ei taviksista.


      • Anonyymi

        Tämä on julkkisjuoru palsta ja täällä kirjoitetaan julkkiksista, ei taviksista. Maisa on julkkis, it herra ei. Voiko se Maisa kovin onnellisesti yhdessä olla JM:n kanssa jos siihen väliin on mahtunut toinen mies..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkkisjuoru palsta ja täällä kirjoitetaan julkkiksista, ei taviksista. Maisa on julkkis, it herra ei. Voiko se Maisa kovin onnellisesti yhdessä olla JM:n kanssa jos siihen väliin on mahtunut toinen mies..

        Ja höpö, höpö. Kyllä te keksitte mitä kummallisempia selityksiä antaaksenne itsellenne oikeutuksen tarttua jonkun julkimon asioiden puintiin.

        Tuossa Maisankin tapauksessa on kovasti juoruakkojen toimesta nähty selvittämisen vaivaa, jotta kuka tuo mies on. Kun hänen henkilöllisyytensä selvisi, niin se riitti juoruakoille. Tunnustakaa pois vaan, että teitä Maisa ja Maisan silarit ja mitä niitä muita apuja onkaan tehty, risoo niin paljon, että te ette edes huomioi toista osapuolta sillä mielen, että myös hän on pettäjä (siis, jos juttu pitää paikkansa).


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpö, höpö. Kyllä te keksitte mitä kummallisempia selityksiä antaaksenne itsellenne oikeutuksen tarttua jonkun julkimon asioiden puintiin.

        Tuossa Maisankin tapauksessa on kovasti juoruakkojen toimesta nähty selvittämisen vaivaa, jotta kuka tuo mies on. Kun hänen henkilöllisyytensä selvisi, niin se riitti juoruakoille. Tunnustakaa pois vaan, että teitä Maisa ja Maisan silarit ja mitä niitä muita apuja onkaan tehty, risoo niin paljon, että te ette edes huomioi toista osapuolta sillä mielen, että myös hän on pettäjä (siis, jos juttu pitää paikkansa).

        Just noin. Nää aivottomat akat paheksuvat kaikkia näitä näyttäviä julkkisnaisia ja oikein piehtaroivat negatiivisissa kirjoituksissaan. Kun oma ulkonäkö on mitä on eikä ole missin mittoja suotu niin ei auta muu kun täällä puhista milloin mitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Nää aivottomat akat paheksuvat kaikkia näitä näyttäviä julkkisnaisia ja oikein piehtaroivat negatiivisissa kirjoituksissaan. Kun oma ulkonäkö on mitä on eikä ole missin mittoja suotu niin ei auta muu kun täällä puhista milloin mitäkin.

        Täällä keskustellaan ja puidaan edelleen julkkisten asioita. Sä voit mennä purkamaan katkeruuttasi tavisnaisiin ja haukkumaan heidän ulkonäköänsä ja rintojaan muille palstoille, jotka käsittelevät taviksia.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ja höpö, höpö. Kyllä te keksitte mitä kummallisempia selityksiä antaaksenne itsellenne oikeutuksen tarttua jonkun julkimon asioiden puintiin.

        Tuossa Maisankin tapauksessa on kovasti juoruakkojen toimesta nähty selvittämisen vaivaa, jotta kuka tuo mies on. Kun hänen henkilöllisyytensä selvisi, niin se riitti juoruakoille. Tunnustakaa pois vaan, että teitä Maisa ja Maisan silarit ja mitä niitä muita apuja onkaan tehty, risoo niin paljon, että te ette edes huomioi toista osapuolta sillä mielen, että myös hän on pettäjä (siis, jos juttu pitää paikkansa).

        Täällä keskustellaan ja puidaan julkkisten asioita. Sulla tuntuisi olevan suuri tarve parjata ja haukkua tavisnaisten rintoja ja ulkonäköä. Ole ystävällinen ja siirry tekemään se taviksia käsitteleville palstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Nää aivottomat akat paheksuvat kaikkia näitä näyttäviä julkkisnaisia ja oikein piehtaroivat negatiivisissa kirjoituksissaan. Kun oma ulkonäkö on mitä on eikä ole missin mittoja suotu niin ei auta muu kun täällä puhista milloin mitäkin.

        Hienoa. Siinähän sinä itsesi lyhyesti ja kattavasti kuvailit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkkisjuoru palsta ja täällä kirjoitetaan julkkiksista, ei taviksista. Maisa on julkkis, it herra ei. Voiko se Maisa kovin onnellisesti yhdessä olla JM:n kanssa jos siihen väliin on mahtunut toinen mies..

        Eikös tämä IT-herra ole esiintynyt useammassakin mediassa työnsä puolesta?? Esiintynyt mediassa=julkkis?? Vai miten se teidän äityleiden mielestä on? Eli mikä se oikea syy nyt olisi, että Maisa saa teiltä päivästä toiseen, mutta tämä julkisuudessa ollut IT-mies ei??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä IT-herra ole esiintynyt useammassakin mediassa työnsä puolesta?? Esiintynyt mediassa=julkkis?? Vai miten se teidän äityleiden mielestä on? Eli mikä se oikea syy nyt olisi, että Maisa saa teiltä päivästä toiseen, mutta tämä julkisuudessa ollut IT-mies ei??

        Ei ole mun mielestä edelleenkään julkkis jonka kaikki pelkän nimen perusteella tuntis. Ei julkkikseksi tituuleeramiseen riitä että on joskus ollut jossain lehdessä firman asioita kertoilemassa. Tästä miehestä et vääntänälläkään saa sen tason julkkista joista tällä palstalla keskustellaan. En mä esim. koskaan ollut kuullutkaan kyseistä nimeä ennen tätä Maisa geissiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä IT-herra ole esiintynyt useammassakin mediassa työnsä puolesta?? Esiintynyt mediassa=julkkis?? Vai miten se teidän äityleiden mielestä on? Eli mikä se oikea syy nyt olisi, että Maisa saa teiltä päivästä toiseen, mutta tämä julkisuudessa ollut IT-mies ei??

        Se, että sä peräkammarinpoika olet ihastunut ja lääpälläsi silikonityrkkyihin kuten Maisa ja Martina, ei sulje pois sitä tosiasiaa ettei me, ehkä jopa kymmenet muut voida heistä täällä käydä keskustelua. Minäkin olin 15-17- vuotiaana lääpällään erääseen poikabändin jäseneen. Minulla se jäi siihen aikaan ja nyt mulla on ihan oikea rakas kumppani ollut jo toistakymmentä vuotta. Sinä olet nelikymppinen mies, joka ei ole päässyt vielä yli julkkisihastus asteelta. Sinä olet yhä se teinipoika nelikymppisen miehen ruumiissa ja se jos mikä on mielestäni säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että sä peräkammarinpoika olet ihastunut ja lääpälläsi silikonityrkkyihin kuten Maisa ja Martina, ei sulje pois sitä tosiasiaa ettei me, ehkä jopa kymmenet muut voida heistä täällä käydä keskustelua. Minäkin olin 15-17- vuotiaana lääpällään erääseen poikabändin jäseneen. Minulla se jäi siihen aikaan ja nyt mulla on ihan oikea rakas kumppani ollut jo toistakymmentä vuotta. Sinä olet nelikymppinen mies, joka ei ole päässyt vielä yli julkkisihastus asteelta. Sinä olet yhä se teinipoika nelikymppisen miehen ruumiissa ja se jos mikä on mielestäni säälittävää.

        Taitaa olla niin, että itse olet se jo hieman syrjäytynyt ja rupsahtanut. Se varmaan saa sinut kadehtimaan näitä näyttäviä naisia ja kun vielä uskaltavat kohentaa ulkonäköään niin se saa kiukun aikaan. Ei siellä kotona tietty tarvitse meikata eikä käyttää muotivaatteita kun lähikauppaan voi mennä hiukset pesemättä verkkareissa. Oma tilanne ei kuitenkaan oikeuta muiden jatkuvaa arvostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että itse olet se jo hieman syrjäytynyt ja rupsahtanut. Se varmaan saa sinut kadehtimaan näitä näyttäviä naisia ja kun vielä uskaltavat kohentaa ulkonäköään niin se saa kiukun aikaan. Ei siellä kotona tietty tarvitse meikata eikä käyttää muotivaatteita kun lähikauppaan voi mennä hiukset pesemättä verkkareissa. Oma tilanne ei kuitenkaan oikeuta muiden jatkuvaa arvostelua.

        Voi kuule en ole vielä neljää kymmentäkään ja ulkonäöstä ja kunnosta pidetään huolta terveillä elämäntavoilla. Kun on omasta takaa ulkonäkö kunnossa ja kun en ole epävarma en tarvitse kauneusoperaatioitakaan. :D Mitään syytä ei ole kadehtia itsensä ihan omatoimisesti ryvettäneitä julkkis "kaunottaria", koska itselläni on asiat paremmin, on omat rahat, isompi omakotitalo kun yhdelläkään heistä, pitkä tasapainoinen parisuhde ja ihana perhe. Että ei ole kateutta vaan halveksuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule en ole vielä neljää kymmentäkään ja ulkonäöstä ja kunnosta pidetään huolta terveillä elämäntavoilla. Kun on omasta takaa ulkonäkö kunnossa ja kun en ole epävarma en tarvitse kauneusoperaatioitakaan. :D Mitään syytä ei ole kadehtia itsensä ihan omatoimisesti ryvettäneitä julkkis "kaunottaria", koska itselläni on asiat paremmin, on omat rahat, isompi omakotitalo kun yhdelläkään heistä, pitkä tasapainoinen parisuhde ja ihana perhe. Että ei ole kateutta vaan halveksuntaa.

        Nyt kyllä kirjoituksesta jo näkee, että narraat.... voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä kirjoituksesta jo näkee, että narraat.... voimia!

        Nyt kyllä kirjoituksestasi näkee että kateus ja katkeruus heräsi ja siitä johtuen yrität kieltää kaiken. Voimia. En narraa. Toisin kuin sinulla, niin minulla on kaikki totta mitä kirjoitan. Monella täällä kriittisesti julkkis tyrkyistä kirjoittavilla menee paljon paremmin kuin tyrkyllä ja heidän faneillaan. Siksi heidän toilailujaan täällä ihmetellään, että miksi jotkut voivat vajota niin alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä kirjoituksestasi näkee että kateus ja katkeruus heräsi ja siitä johtuen yrität kieltää kaiken. Voimia. En narraa. Toisin kuin sinulla, niin minulla on kaikki totta mitä kirjoitan. Monella täällä kriittisesti julkkis tyrkyistä kirjoittavilla menee paljon paremmin kuin tyrkyllä ja heidän faneillaan. Siksi heidän toilailujaan täällä ihmetellään, että miksi jotkut voivat vajota niin alas.

        Se kertoo jo kaiken kun pitää täällä palstalla vähän kehaista itseä.... taidat olla henkisesti aika yksinäinen. Siihen auttaa sosiaalinen kanssakäyminen ja netin käytön rajoittaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule en ole vielä neljää kymmentäkään ja ulkonäöstä ja kunnosta pidetään huolta terveillä elämäntavoilla. Kun on omasta takaa ulkonäkö kunnossa ja kun en ole epävarma en tarvitse kauneusoperaatioitakaan. :D Mitään syytä ei ole kadehtia itsensä ihan omatoimisesti ryvettäneitä julkkis "kaunottaria", koska itselläni on asiat paremmin, on omat rahat, isompi omakotitalo kun yhdelläkään heistä, pitkä tasapainoinen parisuhde ja ihana perhe. Että ei ole kateutta vaan halveksuntaa.

        Ja sitten sä heräsit! :D :D Ettei siellä nyt vain kirjoittelisi taas yksi elämäänsä kyllästynyt kotiäiti, joita tällä palstalla tuntuu riittävän? Mikä sinua silikonirinnoissa pelottaa? Onko siellä taustalla ehkä tieto siitä, että jos ukonturjakkeesi saisi mahdollisuuden edes yhteen yöhön Maisan kaltaisen naisen kanssa, hän tarttuisi tuohon mahdollisuuteen silmääkään räpäyttämättä? Näin se nimitäin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun mielestä edelleenkään julkkis jonka kaikki pelkän nimen perusteella tuntis. Ei julkkikseksi tituuleeramiseen riitä että on joskus ollut jossain lehdessä firman asioita kertoilemassa. Tästä miehestä et vääntänälläkään saa sen tason julkkista joista tällä palstalla keskustellaan. En mä esim. koskaan ollut kuullutkaan kyseistä nimeä ennen tätä Maisa geissiä.

        Jaa tässä tapauksessa se ei teille äityleille riitäkään. Julkkikseksi kutsumiseen tällä palstalla on mielestänne riittänyt vallan mainiosti se, että on esim. Jasmin Mäntylän äiti, vaikka ei olisi ikinä sanaakaan mediasssa sanonut. Aika valikoivaa mielestäni tuo teidän julkkikseksi luokittelu, vai mitä tuumaat? Eikö vain tunnustettaisi nyt se tosiasia, että te palstan naiset olette vain näyttävien julkkisnaisten kimpussa, julkkismiehet eivät ole jostain syystä tuota kuraanne ansainneet. Ja mikähän mielestäsi voisi tällaiseen käytökseen olla syynä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tässä tapauksessa se ei teille äityleille riitäkään. Julkkikseksi kutsumiseen tällä palstalla on mielestänne riittänyt vallan mainiosti se, että on esim. Jasmin Mäntylän äiti, vaikka ei olisi ikinä sanaakaan mediasssa sanonut. Aika valikoivaa mielestäni tuo teidän julkkikseksi luokittelu, vai mitä tuumaat? Eikö vain tunnustettaisi nyt se tosiasia, että te palstan naiset olette vain näyttävien julkkisnaisten kimpussa, julkkismiehet eivät ole jostain syystä tuota kuraanne ansainneet. Ja mikähän mielestäsi voisi tällaiseen käytökseen olla syynä??

        No mä esimerkiksi henkilökohtaisesti en ole koskaan kirjoittanut sanan sanaa Jasminia koskeville palstoille, että väärää puuta haukut. Ei oikein voi kirjoittaa julkkiksista joiden elämää ei seuraa ja joista ei sillä tavalla tiedä mitään. Ja kauneuskäsityksiä on niin erilaisia. Itse en pidä näitä sinun kauniina pitämiäsi bimboja erityisen hyvännäköisiä. Siksi heille on nimen omaan kauneusoperaatioita tehty, kun ovat olleet varsin mitättömän näköisiä ilman. Ei kaunis, itseensä tyytyväinen ihminen tarvitse korjailla itseään. Katso vaikka niitä oikeasti meikittömiä salakuvia Maisasta kantamassa legginseissään ja kulahtaneessa neulepaidassaan kauppakassia. Niissäkään kun ei ole laittautunut eikä kuvia muokattu, ei eroa paljon peruspirkosta, eikö vaan?1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tässä tapauksessa se ei teille äityleille riitäkään. Julkkikseksi kutsumiseen tällä palstalla on mielestänne riittänyt vallan mainiosti se, että on esim. Jasmin Mäntylän äiti, vaikka ei olisi ikinä sanaakaan mediasssa sanonut. Aika valikoivaa mielestäni tuo teidän julkkikseksi luokittelu, vai mitä tuumaat? Eikö vain tunnustettaisi nyt se tosiasia, että te palstan naiset olette vain näyttävien julkkisnaisten kimpussa, julkkismiehet eivät ole jostain syystä tuota kuraanne ansainneet. Ja mikähän mielestäsi voisi tällaiseen käytökseen olla syynä??

        No herjataan sun mieliks sit niitä miesjulkkiksia. On se Oskari tärkee kun on ajanut kännissä ja ilman korttia, eihän niin saa tehdä, olipa sitten mies tai nainen. Muuta en osaa sanoa kun en muuta hänestä tiedä, kun ei sillä tavalla tyrkytä itseänsä julkisuuteen ja kuvaa elämäänsä julkisuuteen 24/7 kuten nämä naisjulkkikset tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tässä tapauksessa se ei teille äityleille riitäkään. Julkkikseksi kutsumiseen tällä palstalla on mielestänne riittänyt vallan mainiosti se, että on esim. Jasmin Mäntylän äiti, vaikka ei olisi ikinä sanaakaan mediasssa sanonut. Aika valikoivaa mielestäni tuo teidän julkkikseksi luokittelu, vai mitä tuumaat? Eikö vain tunnustettaisi nyt se tosiasia, että te palstan naiset olette vain näyttävien julkkisnaisten kimpussa, julkkismiehet eivät ole jostain syystä tuota kuraanne ansainneet. Ja mikähän mielestäsi voisi tällaiseen käytökseen olla syynä??

        Nää negatiivisesti julkkisnaisista kirjoittelevat naikkoset unelmoi julkkismiehen saamisesta eikä silloin tietty sovi arvostella heitä. Ei ne julkkismiehet kuitenkaan natsaa kun ei ne liiku samoissa piireissä kun nämä palstan naikkoset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sä heräsit! :D :D Ettei siellä nyt vain kirjoittelisi taas yksi elämäänsä kyllästynyt kotiäiti, joita tällä palstalla tuntuu riittävän? Mikä sinua silikonirinnoissa pelottaa? Onko siellä taustalla ehkä tieto siitä, että jos ukonturjakkeesi saisi mahdollisuuden edes yhteen yöhön Maisan kaltaisen naisen kanssa, hän tarttuisi tuohon mahdollisuuteen silmääkään räpäyttämättä? Näin se nimitäin menee.

        Voi, olet toivoton. Missähän kohtaa tekstissäni käy ilmi että olen kotiäiti tai elämääni kyllästynyt? No siksi en halua silikonirintoja itselleni, kun mulla on jo luonnostaan c-kuppi. En haluu mitään hirveitä selkäkipuja ja muita terveysvaikutuksia liian isoista rinnoista. Minulle on ihan yks ja sama onko kanssasisarella isot vai pienet. Kannan ylpeydellä kroppani, epävarmuus siitä ei takaraivossani kolkuttele. Miehekseni olen valinnut ikätasoisensa miehen. On miehiä ja sitten on poikasia. Mieheni kuuluu ensimmäiseen, sinä jälkimmäiseen eli on teinipoikia nelikymppisen miehen kropassa. Antaako se herran oma kroppa myöten haaveet silarijulkkis rakastajattaresta? Oot kova kyselemään, vastaa välillä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo jo kaiken kun pitää täällä palstalla vähän kehaista itseä.... taidat olla henkisesti aika yksinäinen. Siihen auttaa sosiaalinen kanssakäyminen ja netin käytön rajoittaminen.

        Kukahan se kehuu täällä päivästä toiseen olemattomilla maiskispäivällisillä, avo-auto -ja veneajeluilla kavereiden miesten veneillä, asunto karselmuksilla olemattomiin luksusasuntoihin ja omilla mukamas treeneillään niillä laardeillas muka.:D Taitaa olla oma elämäsi aika yksinäistä, kun riittää aika täällä päivästä toiseen satuilla omasta muka paremmasta elämästäsi. Kun kaikkihan sen huomaa mikä sinä oot. Oisit luovuttanut jo pohjoisen tyttö silloin, kun jäit ekan kerran kiinni siinä Kasinon terassi jutussa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo jo kaiken kun pitää täällä palstalla vähän kehaista itseä.... taidat olla henkisesti aika yksinäinen. Siihen auttaa sosiaalinen kanssakäyminen ja netin käytön rajoittaminen.

        Voi voi. Ja sekö kehaiseminen sai sinut suunniltaan. Nyt pitää paha olo purkaa tuollaisen epäsopivan tekstin laatimiseen. Helppoa saada köyhä neiti kyyneliin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää negatiivisesti julkkisnaisista kirjoittelevat naikkoset unelmoi julkkismiehen saamisesta eikä silloin tietty sovi arvostella heitä. Ei ne julkkismiehet kuitenkaan natsaa kun ei ne liiku samoissa piireissä kun nämä palstan naikkoset.

        Ahaa.. Älä pistä ajatuksia ainakaan mun mieleeni. Mä en unelmoi julkkismiehestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tässä tapauksessa se ei teille äityleille riitäkään. Julkkikseksi kutsumiseen tällä palstalla on mielestänne riittänyt vallan mainiosti se, että on esim. Jasmin Mäntylän äiti, vaikka ei olisi ikinä sanaakaan mediasssa sanonut. Aika valikoivaa mielestäni tuo teidän julkkikseksi luokittelu, vai mitä tuumaat? Eikö vain tunnustettaisi nyt se tosiasia, että te palstan naiset olette vain näyttävien julkkisnaisten kimpussa, julkkismiehet eivät ole jostain syystä tuota kuraanne ansainneet. Ja mikähän mielestäsi voisi tällaiseen käytökseen olla syynä??

        Ihan samaa ajattelin ja olin juuri aikeissa kirjoittaa tuosta, mutta ehdit ensin 🤗.

        Juurikin Jasmin Mäntylän äitiä on haukuttu täällä todella rumilla nimillä. Kun siitä on huomautettu, niin juoruakat ovat huutaneet, että se on julkkis, koska on esiintynyt Jasminin kuvissa.

        Samoin Martina Aitolehden äitiä on haukuttu ja kun siitä on huomautettu, niin juoruakat ovat huutaneet ottanahka punasena käämit käryten, että saa haukkua, koska se on julkkis, koska on esiintynyt Martinan kuvisa.

        Samoin Marja Tukiaista on haukuttu, kuin vierasta sikaa siitä syystä, että hän on Johannan äiti.

        Noiden juoruakkojen ajatusmaailma on hyvin kiero ja harhainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä keskustellaan ja puidaan julkkisten asioita. Sulla tuntuisi olevan suuri tarve parjata ja haukkua tavisnaisten rintoja ja ulkonäköä. Ole ystävällinen ja siirry tekemään se taviksia käsitteleville palstoille.

        Etkö muuta enää keksinyt? Kun et pysty kommentoimaan kirjoituksiani, niin kehoitat poistumaan. Tiedätkö mitä? Tuo kertoo susta ainakin sen, että olet ns. huono keskustelukumppani ja luovuttaja (lue; luuseri).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se kehuu täällä päivästä toiseen olemattomilla maiskispäivällisillä, avo-auto -ja veneajeluilla kavereiden miesten veneillä, asunto karselmuksilla olemattomiin luksusasuntoihin ja omilla mukamas treeneillään niillä laardeillas muka.:D Taitaa olla oma elämäsi aika yksinäistä, kun riittää aika täällä päivästä toiseen satuilla omasta muka paremmasta elämästäsi. Kun kaikkihan sen huomaa mikä sinä oot. Oisit luovuttanut jo pohjoisen tyttö silloin, kun jäit ekan kerran kiinni siinä Kasinon terassi jutussa. :D

        Jopas tuli kiukkuisia purkauksia, toisi osua ja upota tuo julkkismiehen tavoittelun toteaminen. Ei se kuule onnistu tällä muita tölvimällä vaan pitäisi olla vähän naisellisuutta, pelisilmää ja ennen kaikkea rohkeutta lähteä sieltä kotoa vähän hesan piireihin pyörimään. Helpompi täällä toki on kiusata meitä faktakirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No herjataan sun mieliks sit niitä miesjulkkiksia. On se Oskari tärkee kun on ajanut kännissä ja ilman korttia, eihän niin saa tehdä, olipa sitten mies tai nainen. Muuta en osaa sanoa kun en muuta hänestä tiedä, kun ei sillä tavalla tyrkytä itseänsä julkisuuteen ja kuvaa elämäänsä julkisuuteen 24/7 kuten nämä naisjulkkikset tekee.

        Tyrkytä itseään julkisuuteen?? Eli et millään pysty käyttämään nettiä osumatta Maisan, Jasminin tai Martinan sometileille?? Tai kaupasta et pääse ulos, kun nämä naisjulkkikset "tyrkyttävät" lehtijuttunsa ostoskoriisi?? Etköhän sinä ja kaltaisesi kuule kuitenkin aivan itse etsiydy näiden naisten tekemisiä vahtaamaan? Miksi se on niin vaikeaa tunnustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas tuli kiukkuisia purkauksia, toisi osua ja upota tuo julkkismiehen tavoittelun toteaminen. Ei se kuule onnistu tällä muita tölvimällä vaan pitäisi olla vähän naisellisuutta, pelisilmää ja ennen kaikkea rohkeutta lähteä sieltä kotoa vähän hesan piireihin pyörimään. Helpompi täällä toki on kiusata meitä faktakirjoittajia.

        Kiitos tarjouksesta mutta mulla on ollut jo omani 15 vuotta. Hyvää ei tarvitse vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkytä itseään julkisuuteen?? Eli et millään pysty käyttämään nettiä osumatta Maisan, Jasminin tai Martinan sometileille?? Tai kaupasta et pääse ulos, kun nämä naisjulkkikset "tyrkyttävät" lehtijuttunsa ostoskoriisi?? Etköhän sinä ja kaltaisesi kuule kuitenkin aivan itse etsiydy näiden naisten tekemisiä vahtaamaan? Miksi se on niin vaikeaa tunnustaa?

        Voit olla huoletta, minun ostoskoriini ei päädy yhden yhtä lehteä tai tavaraa jossa nämä naiset on osallisena. Nettiä ja sos.mediaa seuraan ihan siinä missä kuka tahansa täällä. Väkisinkin näiden naisten tempauksista kertovat, kirkuvat otsikot osuu silmiin muttei se tarkoita sitä että lukisin näitä paskajournalismin tuotteita sen syvällisemmin.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Etkö muuta enää keksinyt? Kun et pysty kommentoimaan kirjoituksiani, niin kehoitat poistumaan. Tiedätkö mitä? Tuo kertoo susta ainakin sen, että olet ns. huono keskustelukumppani ja luovuttaja (lue; luuseri).

        Yritän vain ohjata sinua kiinnostuksen kohdettasi vastaaville saiteille. Täällä sun silari fiksaatios ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas tuli kiukkuisia purkauksia, toisi osua ja upota tuo julkkismiehen tavoittelun toteaminen. Ei se kuule onnistu tällä muita tölvimällä vaan pitäisi olla vähän naisellisuutta, pelisilmää ja ennen kaikkea rohkeutta lähteä sieltä kotoa vähän hesan piireihin pyörimään. Helpompi täällä toki on kiusata meitä faktakirjoittajia.

        Tirsk, kun nyt pohjoisen tyttönä ensin itse saisit rohkeutta jalkautua sinne suuren ja ihmeellisen hesan piireihin ensin. :D Siis ihan aikuisten oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla huoletta, minun ostoskoriini ei päädy yhden yhtä lehteä tai tavaraa jossa nämä naiset on osallisena. Nettiä ja sos.mediaa seuraan ihan siinä missä kuka tahansa täällä. Väkisinkin näiden naisten tempauksista kertovat, kirkuvat otsikot osuu silmiin muttei se tarkoita sitä että lukisin näitä paskajournalismin tuotteita sen syvällisemmin.

        Väkisin? Minä käytän myös nettiä, mutta väkisin sieltä ei silmiini osu yhtään mitään. Väitätkö muka, ettet ole ikinä vieraillut näiden herjaamiesi julkkisnaisten, kuten Maisan, some-tilejä katsomassa?? Niinpä. Eli miksi koet tarvetta mennä katsomaan niitä Maisan kuvia ja sitten tulla tänne purkamaan pahaa oloasi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirsk, kun nyt pohjoisen tyttönä ensin itse saisit rohkeutta jalkautua sinne suuren ja ihmeellisen hesan piireihin ensin. :D Siis ihan aikuisten oikeasti.

        Yritän tosiaan kerätä rohkeutta, kiitos kannustuksesta 👍👍👍. Kiva kun sinulla on kaikki hyvin. 😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkisin? Minä käytän myös nettiä, mutta väkisin sieltä ei silmiini osu yhtään mitään. Väitätkö muka, ettet ole ikinä vieraillut näiden herjaamiesi julkkisnaisten, kuten Maisan, some-tilejä katsomassa?? Niinpä. Eli miksi koet tarvetta mennä katsomaan niitä Maisan kuvia ja sitten tulla tänne purkamaan pahaa oloasi??

        Kyllä kun tuolla seuraa noita saitteja niin otsikot tulee siihen näkökenttään ihan vääjäämättä. Samoin kaupan kassajonossa, siinähän ne lehdet on kassan päädyssä. Väkisinkin tulee otsikoita silmältyä. En aatellut jatkossakaan näiden turhakkeiden takia laput silmillä kulkea. Ja ole huoletta, he eivät aiheuta minussa minkään sortin pahan olon tunnetta. Olen niin heidän ja tempaustensa yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun tuolla seuraa noita saitteja niin otsikot tulee siihen näkökenttään ihan vääjäämättä. Samoin kaupan kassajonossa, siinähän ne lehdet on kassan päädyssä. Väkisinkin tulee otsikoita silmältyä. En aatellut jatkossakaan näiden turhakkeiden takia laput silmillä kulkea. Ja ole huoletta, he eivät aiheuta minussa minkään sortin pahan olon tunnetta. Olen niin heidän ja tempaustensa yläpuolella.

        Jostain syystä sellainen otsikko, jossa Maisa kertoi ettei mitään suhdetta ole, ei osunut sinun silmiisi kun "seurasit noita saitteja". Mitkä nämä saitit muuten ovat, joissa tällaisia otsikoita kirkuu?? Ettei vaan se selain kuitenkin eksyisi Seiskan sivuille, tai näiden naisten Instagramiin?? Mikä siinä nyt niin hankalaa on myöntää, että käyt siellä Maisan Instagramissa, jos tämä herjaaminen on mielestäsi ok, jota te täällä kutsutte arvosteluksi? Huomaatko muuten lievän ironian tuossa lauseessasi "Olen niin heidän ja tempaustensa yläpuolella"?? Kuitenkin täällä päivät pitkät räävit heidän tekemisiään ja ulkonäköään?


      • Anonyymi

        Minun netinkäyttöni eikä elämäni edelleenkään sinulle kuulu. Mä elän elämääni ja käytän somea ja nettiä edelleenkin kuten olen tähänkin asti käyttänyt. Mikä himputin tarve sulla on puuttua ventovieraan ihmisen elämään? Mikä palstapoliisi sä luulet olevas? Sä et tiedä mun elämästä etkä minusta mitään. Ja mulla on elämä ihan kunnossa ja kaikki kunnossa vaikkei silikoneja ja rikosrekisteriä mulla olekaan enkä ole edes pettäjä, voitko kuvitella että tällaisiakin ihmisiä vielä löytyy. Enkä todellakaan ole mikään kuvailemasi aggressiivinen ihminen, herranjestas jos täällä tehdään päätelmiä ihmisestä jonkun pelkän lyhyen tekstin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun netinkäyttöni eikä elämäni edelleenkään sinulle kuulu. Mä elän elämääni ja käytän somea ja nettiä edelleenkin kuten olen tähänkin asti käyttänyt. Mikä himputin tarve sulla on puuttua ventovieraan ihmisen elämään? Mikä palstapoliisi sä luulet olevas? Sä et tiedä mun elämästä etkä minusta mitään. Ja mulla on elämä ihan kunnossa ja kaikki kunnossa vaikkei silikoneja ja rikosrekisteriä mulla olekaan enkä ole edes pettäjä, voitko kuvitella että tällaisiakin ihmisiä vielä löytyy. Enkä todellakaan ole mikään kuvailemasi aggressiivinen ihminen, herranjestas jos täällä tehdään päätelmiä ihmisestä jonkun pelkän lyhyen tekstin perusteella.

        Edelleenkin kirjoitat kovin aggressiivisesti, mutta et kuitenkaan jostain syystä saa kerrottua motiivistasi herjata julkkisnaisia. Miksi ensin kerroit näiden naisten tekemisten sattumalta osuvan silmiisi, kun käytät nettiä? Kaikkihan tiesimme, ettei se niin ole, vaan menet sinne some-tileille varta vasten katsomaan, että mistä aiheesta voisit kaltaistesi kanssa keksiä herjattavaa. Eli ilmeisesti tätä harrastusta kuitenkin hieman osaat hävetä, koska yritit ensin pimittää sitä? Se on hyvä alku. Ehkä jonain päivänä sinun ei enää tarvitse herjata netissä anonyyminä sinulle tuntemattomia julkkisnaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin kirjoitat kovin aggressiivisesti, mutta et kuitenkaan jostain syystä saa kerrottua motiivistasi herjata julkkisnaisia. Miksi ensin kerroit näiden naisten tekemisten sattumalta osuvan silmiisi, kun käytät nettiä? Kaikkihan tiesimme, ettei se niin ole, vaan menet sinne some-tileille varta vasten katsomaan, että mistä aiheesta voisit kaltaistesi kanssa keksiä herjattavaa. Eli ilmeisesti tätä harrastusta kuitenkin hieman osaat hävetä, koska yritit ensin pimittää sitä? Se on hyvä alku. Ehkä jonain päivänä sinun ei enää tarvitse herjata netissä anonyyminä sinulle tuntemattomia julkkisnaisia.

        Mikä minun tekstistäni tekee aggressiivisen? Mä en ole tilivelvollinen kertomaan sulle motiiveistani. Mutta miksi sä yrität muuttaa mua ja mun mielipiteitäni täällä? Minun syntini on mielestäsi siis se, että herjaan täällä anonyyminä minulle tuntemattomia julkkisnaisia. Anonyyminä olen koska ei täällä kukaan mukaan nimeään kerro, ethän sinä itsekkään kerro. Tuntemattomia ja "tuntemattomia". Onko siinä tapauksessa kovin tuntematon jos kuvaa elämäänsä 24/7 ja raportoi joka pieraisun julkisuuteen. Mielestäni ei. Ja mielestäsi minun mielipiteeni on herjaamista, sinun mielipiteesi ainoa oikea. Kukahan se itse kirjoittaa aggressiivisesti. Ja vielä yrität analysoida ja diagnosoida minua ja muita eriävän mielipiteen esittäjiä. Kukahan se on aggressiivinen?.. Mene välillä peilin eteen ja itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä minun tekstistäni tekee aggressiivisen? Mä en ole tilivelvollinen kertomaan sulle motiiveistani. Mutta miksi sä yrität muuttaa mua ja mun mielipiteitäni täällä? Minun syntini on mielestäsi siis se, että herjaan täällä anonyyminä minulle tuntemattomia julkkisnaisia. Anonyyminä olen koska ei täällä kukaan mukaan nimeään kerro, ethän sinä itsekkään kerro. Tuntemattomia ja "tuntemattomia". Onko siinä tapauksessa kovin tuntematon jos kuvaa elämäänsä 24/7 ja raportoi joka pieraisun julkisuuteen. Mielestäni ei. Ja mielestäsi minun mielipiteeni on herjaamista, sinun mielipiteesi ainoa oikea. Kukahan se itse kirjoittaa aggressiivisesti. Ja vielä yrität analysoida ja diagnosoida minua ja muita eriävän mielipiteen esittäjiä. Kukahan se on aggressiivinen?.. Mene välillä peilin eteen ja itseesi.

        Yritän vääntää rautalangasta sinulle ja kaltaisillesi, että anonyymi nettiherjaaminen ei ole oikein. Minkäänlainen kiusaaminen ei ole. Oli kyseessä julkkis tai ei. Sinä et sanoisi tänne kirjoittamiasi asioita kasvotusten esim. Maisalle. Sen sijaan minä voisin sanoa kaikki tänne kirjottamani asiat sinulle myös kasvotusten. Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän vääntää rautalangasta sinulle ja kaltaisillesi, että anonyymi nettiherjaaminen ei ole oikein. Minkäänlainen kiusaaminen ei ole. Oli kyseessä julkkis tai ei. Sinä et sanoisi tänne kirjoittamiasi asioita kasvotusten esim. Maisalle. Sen sijaan minä voisin sanoa kaikki tänne kirjottamani asiat sinulle myös kasvotusten. Vai mitä?

        Minä en sinun kaltaiseltasi ihmiseltä mitään neuvoja kaipaa, en kirjallisesti enkä kasvotusten. Minä olen mitä mieltä olen, enkä mielipidettäni muuta. Piste! Minä en herjaa enkä nimittele rumasti toisia anonyymejä nettikirjoittajis joista en tiedä mitään. Toisin on nämä ihan itse maineensa pettäen ja väkivalloin sössineet julkkikset. Silloin voi vähän sanoakin. Julkisuudessa ei voi saada vain niitä rusinoita pullasta, varsinkin kun itse oma ehtoisesti sössii.


      • Anonyymi

        Sinä kirjoitat minusta kuin olisin sairas ihminen ja minun täytyisi mennä vihanhallinta kurssille, vaikket edes tiedä kuka minä olen. Sitten sinä kirjoitat jostain Martinasta ihailevaan sävyyn, jolla on todistettavastk kaksi tuomiota pahoinpitelystä, kolmaskin oli lähellä viime kesänä. Hänen ei sitten mielestäsi tarvitse hakeutua vihanhallintakurssille, vaan tuollainen on jopa ihailtavaa ja puolusteltavaa käytöstä. Tiedätkö, minulla ei ole merkinnän merkintää rikosrekisterissä, en ole edes ikinä kännissä ajanut, en edes käytä alkoholia. Eiköhän perheeni ja ystäväni minut kuitenkin oikeasti tunne. Tuskin minun parisuhteeni olisi toistakymmentä vuotta kestänyt jos oisin ihan hirveä ihminen. Entäs nämä sinun niin ihannoimat bimbot. Ovatko he yhä alkuperäisissä parisuhteeissaan? Et ilmeisesti ole otsikon otsikkoa huomannut heidän parisuhteustaan kirjoitettavan ja jos olet niin aina on ollut seesteistä vai?..


      • Anonyymi

        Meitä nettikiusaamista vastustavia on täällä muuten ainakin kaksi. Minä olen se nelikymppinen mies. Toisen samaa mieltä kanssani olevan iästä tai sukupuolesta en tiedä. En minä ihannoi yhtäkään julkkista. Se on minulle aivan yhdentekevää ketä te haukutte, se on yksiselitteisesti väärin. Oli se kohde sitten julkkis tai ei. Teistä kukaan ei noita herjojanne sanoisi julkkisnaisille päin naamaa, vaikka te väitätte täällä heidän itse ansainneen tuollaisen kuran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä nettikiusaamista vastustavia on täällä muuten ainakin kaksi. Minä olen se nelikymppinen mies. Toisen samaa mieltä kanssani olevan iästä tai sukupuolesta en tiedä. En minä ihannoi yhtäkään julkkista. Se on minulle aivan yhdentekevää ketä te haukutte, se on yksiselitteisesti väärin. Oli se kohde sitten julkkis tai ei. Teistä kukaan ei noita herjojanne sanoisi julkkisnaisille päin naamaa, vaikka te väitätte täällä heidän itse ansainneen tuollaisen kuran.

        Kyllä sitä anonyymiä nettiherjaamista osaa harjoittaa julkkisbimbojen puolustajatkin. Onko sulta jäänyt välistä esim tämän pohjoisen pissikseksi kutsutun tekstit vai oletko katsellut niitä ruusun punaisten silmälasien läpi? Aina meille taviksille rumilla nimityksillä vinoilemassa ja ivaamassa. Ja teidän mielestähän me ei saada puolustautua. Kovasti sinä nelikymppinen mies osaat olla Maisojen ja Martinoitten tekorintojen perään ja meidän mukamas hernepusseja haukkuen. Että älä väitä olevasi sen parempi. Kyllä sinäkin kiusata osaat, et vaan huomaa roskaa omassa silmässäsi.


    • Anonyymi

      Se älähtää johon kalikka kalahtaa. Nyt selvästi lähiötavis otti nokkiinsa ja osui siis arkaan paikkaan. Nämä julkkiskaunottaret ei ansaitse sun typeriä ja negatiivisia kommentteja ja voisit itsekin paremmin kun kirjoittaisit positiivisesti. Täällä ei saa tuolla tapaa räyhätä joten siivoa kirjoituksesi jatkossa. On se välillä turhauttavaa vääntää tälle laardiosastolle rautalangasta.

      • Anonyymi

        " Täällä ei saa tuolla tapaa räyhätä joten siivoa kirjoituksesi jatkossa." Mutta täällä saa ilmeisesti haukkua täysin tuikituntemattomia laardiosastoksi. "On se välillä turhauttavaa vääntää tälle laardiosastolle rautalangasta." Siivoappa omat kirjoituksesi ihan kuule itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Täällä ei saa tuolla tapaa räyhätä joten siivoa kirjoituksesi jatkossa." Mutta täällä saa ilmeisesti haukkua täysin tuikituntemattomia laardiosastoksi. "On se välillä turhauttavaa vääntää tälle laardiosastolle rautalangasta." Siivoappa omat kirjoituksesi ihan kuule itse.

        Nyt taisi tuo laardi osua ja upota 😊😊😊. Nyt suu vaan kiinni, samoin tietsikka ja mene vaikka ulos kivelle istumaan hetkeksi, jotta pahimmat vihantunteet helpottavat. Kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi tuo laardi osua ja upota 😊😊😊. Nyt suu vaan kiinni, samoin tietsikka ja mene vaikka ulos kivelle istumaan hetkeksi, jotta pahimmat vihantunteet helpottavat. Kyllä se siitä.

        Sinä kirjoitat täällä siis vihakirjoituksia loukkaamismielessä ja kun onnistut tavoitteissasi, se tuottaa sinulle nautintoa. Ja sitten pasaat täällä olevasi parempi ihminen ja kehtaat vielä paasata jostain palstakiusaamisesta, vaikka teet itse ihan samaa. Ja ei, ei osunut eikä uponnut vaikka luulit niin. Mulla on ihan kännykässä netti millä näitä kirjoittelen ja terveisiä oman pihan rauhasta pohjoisen pissikselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisi tuo laardi osua ja upota 😊😊😊. Nyt suu vaan kiinni, samoin tietsikka ja mene vaikka ulos kivelle istumaan hetkeksi, jotta pahimmat vihantunteet helpottavat. Kyllä se siitä.

        Tä?? Eikös täältä suurin osa jo vihanhallintakurssille lähtenyt? Sun "tietojes" mukaan?

        Ja sinä valkoviinille suljetulle terassille...


    • Anonyymi

      Janinalle ilmavaivat riittävät vertauskuviksi. Seuraavan lapsen nimi on sebastiannalle...............

    • Anonyymi

      Mä oon kyllä sitä mieltä että mikäli mielit turhaksi julkimoksi ja käyttäydyt kuin pelle ja lauot mitä vain sylki suuhun tuo - niin pitää varautua meihin nimettömiin kommentoijiin jotka ei välttämättä arvosta sellasta ja antaa takaisin. Julkisuuden hyvät ja huonot puolet. Elämä on. Kannattaa pysyy pois julkisuudesta niinkuin maisa.

    • Anonyymi

      Kateushan se on mikä saa ihmiset haukkumaan julkkiksia. Katsokaapas vaikka Johanna Tukiaista, miten hyvin sillä menee? Kaikki hamraat suomalaiset naiset on kateellisia sen glamourelämälle. Johannalla on Veijo joka kustantaa sen elämisen ja Maisalla on LatvaLaho. Johannahan on upeasti laihtunut 60kg kun on syönyt vain ravintoloissa. kohta näyttää paremmalta kuin 10 vuotta sitten ja paremmalta kuin Maisa koskaan.
      Sitten joku miljonääri nappaa sen ja me hamraat tavikset ollaan tosi kateellisia.

      • Anonyymi

        Kyllä tuolle listalle kuuluu vielä ehdottomasti liikuntaguru ja triathlon ”ammattilainen” Martina,
        Kyllä tavispirkon mieltä kalvaa,että nainen ihan ulkomailla asti leirittää hengenheimolaisiaan lonkerotatskat vilkkuen Ja saa siitä lystistä palkkaakin ja kuviaan instan pullolleen.
        Kotimaassa luottotoimittajat väsymättä putsaavat eukon mainetta,että kusetettavia riittäisi.
        Ilman tarvittavaa koulutusta nainen myös jakaa maksusta ravinto-opillisia ohjeitaan ja tolloja pissiksiä riittää ostajiksi,ihmeteltävän paljon.
        Tokkihan tuollaiselle supertalentille kadehtijoita riittää—vai kuinka?


    • Anonyymi

      Moikkelis, täällä kateellisten vihakirjoittaja naikkosten kerho taas näemmä kokoontuu itseään hieman kehuen. On pihaa, nettiä kännykässä, muka asiallista juttua ja vaikka mitä. Yksi tiskaaja mukana joukossa. Oikeasti siellä lähiöiden sohvilla yritetään tihrustaa näyttöä pullonpohjalasit päässä kun ei jaksa urheilla eikä siivota. Namipussin rapistelu ja tosi TV vie voiton ja välillä pitää käydä purkamassa turhautumista kauniisiin julkkisnaisiin täällä palstalla. Heh heh mitä perrustuhnun hommaa. Minulla on onneksi ollut ihanan urheilullinen päivä ja makoisa illallinen siihen vielä päälle, heippa! 😊😊😊

      • Anonyymi

        Pitipä itsesikin vähän madaltaa meitä ja kehua itseäsi muka urheilullisella päivälläsi ja illallisillasi. Ja sitten sinä heräsit. :D :D


      • Anonyymi

        Huomenta kaikille vihakirjoittajille! Taas on uusi päivä ja jo aamusta alkaen kannattaa kerätä vihaa julkkiksia kohtaan. Onnistuu helposti kun selailette instaa, seiskaa ja palstaa. Sitten vaan katselette omaa kroppaanne peilistä ja tarkistatte oman tilinne saldon niin eiköhän se kateus ja kiukunpuuska sieltä tule ja sitten vaan kirjoittamaan. Koska itse suhtaudun kaikkeen positiivisesti niin aloitin päiväni hyvän huomenen aamupalalla. Musiikkia soimaan, herkkuvoileipä täysjyväleivästä, maustamatonta jugurttia ja tuoreita marjoja. Selailin samalla sisustuslehtiä uutta kotiamme ajatellen. Ah, ihanaa! Tässä teille minun vaihtoehto päivän aloitukseen 👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kaikille vihakirjoittajille! Taas on uusi päivä ja jo aamusta alkaen kannattaa kerätä vihaa julkkiksia kohtaan. Onnistuu helposti kun selailette instaa, seiskaa ja palstaa. Sitten vaan katselette omaa kroppaanne peilistä ja tarkistatte oman tilinne saldon niin eiköhän se kateus ja kiukunpuuska sieltä tule ja sitten vaan kirjoittamaan. Koska itse suhtaudun kaikkeen positiivisesti niin aloitin päiväni hyvän huomenen aamupalalla. Musiikkia soimaan, herkkuvoileipä täysjyväleivästä, maustamatonta jugurttia ja tuoreita marjoja. Selailin samalla sisustuslehtiä uutta kotiamme ajatellen. Ah, ihanaa! Tässä teille minun vaihtoehto päivän aloitukseen 👍👍👍👍

        "Sitten vaan katselette omaa kroppaamme peilistä ja tarkastatatte oman tilimme saldon niin eiköhän se kateus ja kiukunpuuska sieltä tule.." Hienosti kertoilet omista tuntemuksistasi. Piti pohjoisen pissiksen taas heti aamusta tulla purkamaan pahaa oloaan vihakirjoituksin meihin tavallisiin ihmisiin, joilla tiedät itsekin syvällä sisimmässäsi menevän sinua paremmin. Ja taas ruokaa, ruokaa ja paljon ruokaa, paljon lihottavia herkkuvoileipiä maiskis. Itse ajattelin keittää terveellisen puuron aamupalaksi ja marjoja päälle. Kummasti sinä sitä muuttoa suunnittelet, mutta kas kun sitä ei koskaan tule. Turha sinne pieneen lähiöluukkuusi on uusia huonekaluja suunnitella, ei sinne mitään mahdu. Voimia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitten vaan katselette omaa kroppaamme peilistä ja tarkastatatte oman tilimme saldon niin eiköhän se kateus ja kiukunpuuska sieltä tule.." Hienosti kertoilet omista tuntemuksistasi. Piti pohjoisen pissiksen taas heti aamusta tulla purkamaan pahaa oloaan vihakirjoituksin meihin tavallisiin ihmisiin, joilla tiedät itsekin syvällä sisimmässäsi menevän sinua paremmin. Ja taas ruokaa, ruokaa ja paljon ruokaa, paljon lihottavia herkkuvoileipiä maiskis. Itse ajattelin keittää terveellisen puuron aamupalaksi ja marjoja päälle. Kummasti sinä sitä muuttoa suunnittelet, mutta kas kun sitä ei koskaan tule. Turha sinne pieneen lähiöluukkuusi on uusia huonekaluja suunnitella, ei sinne mitään mahdu. Voimia sinulle.

        Kiitti palautteesta! Taidan itsekin kokeilla taas puuroa vaikka huomenna. Ei meidän asunto nyt niin pieni ole ja voi olla, että uusi onkin pienempi kun nykyinen. Asuntojen koot kantakaupungissa tuppaa olemaan pienempiä. Kiva laittaa samalla huonekalut uusiksi. Ei toi meidän aamupala nyt niin lihottava ollut 😊😊


    • Anonyymi

      Huomattavan paha on taas ollut olla palstan naisilla. Ei edes viikonloppuna helpota katkeruus. Sellaista tahtia on taas suollettu herjauksia palstalle julkkisnaisia kohtaan.
      Ehkä pääsette vielä yli tuosta kaiken alleen jättävästä katkeruudesta.

      • Anonyymi

        Katkeruus mistä? Selittäppä tarkemmin. Taitaa olla niin että katkeruus on itsellesi tuttu tunne ja korreloituu juuri naisiin. Ei tainnut peräkammarinpojalla käydä flaksi tänäkään viikonloppuna ja siksi piti tulla katkeruutta naisiin tänne purkamaan. Ei se auta, vie kaikki naiset vain yhä kauemmas sinusta. Tee olemuksellesi ja asenteillesi jotain.


    • Anonyymi

      Julkkisia kiusaavien naisten katkeruus johtuu siitä, että näiden julkkisten menestymistä inhotaan, kadehditaan ja salaa ihaillaan. Nämä seurapiirijulkkikset ovat onnistuneet elämässään saamaan ne parhaat miehet, luxusvaatteet ja -laukut. Heillä on rahaa vaikka ei tarvitse käydä töissä, on matkoja, asuvat luxushotelleissa, miehet kuljettavat heitä porscheilla, ferrarreilla ja Lamboilla. Heillä on elämä helppoa, koti on kuin suoraan sisustuslehdestä, lomia on lukematon määrä vuodessa ja rahaa riittää aina vaan uusiin elämyksiin. Uusia miehiä on jo heti jonoksi asti jos nykyisen kanssa tulee ongelmia. He ovat tämän päivän Suomen kuninkaallisia.

      Vastakohta on tänne palstalle kirjoittelevat naikkoset, joille ei ole suotu missin ulkonäköä, he asuvat lähiöluukuissaan tai maalla pikku paikkakunnalla, työttömyys on saattanut kohdata tai on painettava pitkää päivää jossain kämäsessä pikkufirmassa. Osa luulee olevansa ns yläluokkaa kun saa keikistellä toimistolla pikkupomojen flirttaillessa. Tosiasiassa he säästävät siihen vuotuiseen Thaimaan matkaan, venyttävät eurojaan juosten prisman tarjousten perässä ja kiukkuiset lapset koettelevat pinnaa. Jos näille naikkosille on mies suotu niin kyseessä voi olla kaljaa latkiva möhömaha. Nämä naikkoset eivät tyypillisesti ole tyytyväisiä itseensä. On silavaa vyötäisillä, kauneuskirurgiaan ei ole varaa ja urheilullisuuden korvaa Tosi TV, jota tuijotellaan illasta toiseen. Kyllä siinä sitten alkaa tuntua tuo oma huono-osaisuus ja se aikaan tuon katkeruuden noita menestyjiä kohtaan. Suurimmat julkkikset Martina, Maisa, Jasmin ja Sofia on yleisesti katkeruuden kohteena kun uskaltavat kertoa instassa luxuselämästään ja heillä on tuhansia faneja tykkäämässä.

      • Anonyymi

        Hienosti ja yksityiskohtaisesti kuvailit elämääsi. Tiedätkö, kauneuskirurgiaa et välttämättä tarvitse, ulkoilma ei maksa mitään, tekee iholle hyvää ja lastenrattaiden työntely on varsinaista rasvanpolttoa. Koeta!

        Aika köyhää sulla varmaan on, jos pidät esim. Jasminin elämää luxuksena. Hän on varaton, ulosotossa oleva puhelinmyyjä ja asuu oululaisessa lähiössä pian eläkeikäisen miehensä kanssa. Jos ei olisi löytänyt tätä miestä, asuisi äitinsä kodissa.


      • Anonyymi

        Onpa harvinaisen harhaista settiä. Huono teksti, en allekirjoita väitteitäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti ja yksityiskohtaisesti kuvailit elämääsi. Tiedätkö, kauneuskirurgiaa et välttämättä tarvitse, ulkoilma ei maksa mitään, tekee iholle hyvää ja lastenrattaiden työntely on varsinaista rasvanpolttoa. Koeta!

        Aika köyhää sulla varmaan on, jos pidät esim. Jasminin elämää luxuksena. Hän on varaton, ulosotossa oleva puhelinmyyjä ja asuu oululaisessa lähiössä pian eläkeikäisen miehensä kanssa. Jos ei olisi löytänyt tätä miestä, asuisi äitinsä kodissa.

        Entäs Martina sitten?
        Useasti on todettu,että muijan parisude on kaikkea muuta kuin mitä nainen uskottelee.
        Vätys tuntuu hädin tuskin sietävän avokkiaan ja on muuttanut jopa toiseen kaupunkiin että saisi olla rauhassa.
        Kouluttamaton ”valmentaja” sinkoilee sinne tänne,että saisi kaavittua kokoon ”luxuselämäänsä”vaadittavat killingit.
        Maisa rukka testailee uutta miestä,kun rallisankarin ura on laskusuunnassa ja miljoonasopimus katkolla.
        Kyllä juttu on niin,että näiden tyrkkyjen elämässä ei ole mitään kadehtimisen aihetta tavallista hyvää arkea ja vakaata,arvostavaa parisuhdetta elävälle tavikselle.
        Sadut on satua ja hattara hattaraa.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä kirjoitus. Osui naulankantaan. Lähiötavikset kiemurtelevat 😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä kirjoitus. Osui naulankantaan. Lähiötavikset kiemurtelevat 😊😊😊

        Hyvähän se on omaa tekstiään kehua koska muilta ei sada kehuja. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on omaa tekstiään kehua koska muilta ei sada kehuja. 😉

        Ihmettelen miten täällä nää negatiiviset naikkoset saa maalittaa näitä julkkiskaunottaria. Tuo pitäisi oikein lailla kieltää ja negatiivisilta ottaa tietsikat ja kännykät talteen vähäksi aikaa niin eiköhän oppi menisi perille.


      • Anonyymi

        Tässä oli kyllä erinomaisesti kitetytetty koko tämä ilmiö. Miksi tämä katkeruus mahtaa vain naisilla näyttäytyä tällaisena anonyyminä nettiherjaamisena? Miehillä ei ole tarvetta tällaista harjoittaa? Miehillä voi ihan yhtä lailla olla paskamahaa, rahat vähissä yms. mutta miehet eivät silti kuvittele olon helpottavan haukkumalla muita miehiä anonyyminä netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miten täällä nää negatiiviset naikkoset saa maalittaa näitä julkkiskaunottaria. Tuo pitäisi oikein lailla kieltää ja negatiivisilta ottaa tietsikat ja kännykät talteen vähäksi aikaa niin eiköhän oppi menisi perille.

        Siitä vaan kansalaisaloitetta tekemään. Toimi, äläkä vaikerra täällä.
        Joko olet soittanut kansanradioon tästä maalitusahdistuksestasi? Se on yhtä tehokas kanava saada jotain aikaan kuin tämä julkkisjuorupalsta.

        Lakia odotellessa me jatkamme täällä julkkisten elämänmenon kommentointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miten täällä nää negatiiviset naikkoset saa maalittaa näitä julkkiskaunottaria. Tuo pitäisi oikein lailla kieltää ja negatiivisilta ottaa tietsikat ja kännykät talteen vähäksi aikaa niin eiköhän oppi menisi perille.

        Ketä julkkiskaunottaria?


    • Anonyymi

      No paistattelu. Eipä näytä olevan turhan turhamaisinta molemmilta sukupuoliltakaan. Medialisointi ja somelisointi on poppii.

    • Anonyymi

      Montako herjaavaa viestiä mahtaa palstan anonyymeiltä nettikiusaajilta tänään tärähtää eetteriin? Itse veikkaan 200-300. Suurin osa Maisaa herjaavia.
      Koville ottaa tavisnaisen elämä näköjään Suomessa, kun tuollainen määrä törkyä kirjoitetaan joka ikinen päivä. Ja tässä on kyseessä vasta tämän yhden foorumin viestit.
      Yrittäkäähän naiset päästä yli katkeruudestanne!

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä! Tuo negatiivisten naikkosten katkeruus on käsin kosketeltavaa. Yhtenä laumana hyökkäävät näiden seurapiirikaunottarien kimppuun.


      • Anonyymi

        Selvä. Kerro illemmalla montako löysit ja mistä pengoit. Siinähän sulle työtä piisaa. Kytätä palstan kirjoittelijoita.

        Joko hahmottelit kansalaisaloitteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, olen täysin samaa mieltä! Tuo negatiivisten naikkosten katkeruus on käsin kosketeltavaa. Yhtenä laumana hyökkäävät näiden seurapiirikaunottarien kimppuun.

        Vastailet itsellesi.

        Meehän vaik eekbärille tai rinbärille kaffille, ja stoccalle katteleen syysmuotia. Kyl me tää palsta pystyssä pidetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet itsellesi.

        Meehän vaik eekbärille tai rinbärille kaffille, ja stoccalle katteleen syysmuotia. Kyl me tää palsta pystyssä pidetään.

        Enkä vastannut omaan kommentiini mutta täällä ei näemmä ymmärretä että on paljon kannustavia kirjoittajia. Niin ja mä en viitsi käydä ainakaan aamuisin ekbergillä kun siellä on se aamupalapöytä, jonka ympärillä asiakkaat jonottavat, se on vähän rahvaanomaista. On kivempi käydä kaffella ja aamupalalla paikoissa, joissa on pöytiin tarjoilu. Esim. la Torrefazione aleksanterinkadulla on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä vastannut omaan kommentiini mutta täällä ei näemmä ymmärretä että on paljon kannustavia kirjoittajia. Niin ja mä en viitsi käydä ainakaan aamuisin ekbergillä kun siellä on se aamupalapöytä, jonka ympärillä asiakkaat jonottavat, se on vähän rahvaanomaista. On kivempi käydä kaffella ja aamupalalla paikoissa, joissa on pöytiin tarjoilu. Esim. la Torrefazione aleksanterinkadulla on ihana.

        No voi että!

        Mites rahvaanomaista on vierailla suljetuilla terasseilla ja leikkiä, että ne ovat auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä vastannut omaan kommentiini mutta täällä ei näemmä ymmärretä että on paljon kannustavia kirjoittajia. Niin ja mä en viitsi käydä ainakaan aamuisin ekbergillä kun siellä on se aamupalapöytä, jonka ympärillä asiakkaat jonottavat, se on vähän rahvaanomaista. On kivempi käydä kaffella ja aamupalalla paikoissa, joissa on pöytiin tarjoilu. Esim. la Torrefazione aleksanterinkadulla on ihana.

        Hyvä kirjoitus. Minäkin pidän laadukkaista kahviloista. Kämpissä on ihan hyvä aamupala jos haluaa syödä buffet aamupalan.


    • Anonyymi

      Onkos naisilla katkeruus tänään yhtään helpottanut palstalle herjauksia suoltaessa? Vai menikö hukkaan taas tämäkin päivä? Nyt sitten ilta kotona ukonturjakkeen ja mukuloiden kanssa, mutta takaraivossa kytee jatkuvasti ajatus, että hieman pitäisi päästä Maisaa herjaamaan palstalle?
      Eikö se mielestänne kerro katkeruudesta omaa elämää kohtaan, jos se oma "ihana" perhe on kotona, mutta teidän pitää silti päästä herjaamaan julkkisnaista anonyyminä netissä?? Minun mielestäni se kertoo juurikin siitä.

      • Anonyymi

        Olipa ruma kirjoitus. Olet varmaan aika yksinäinen ja syrjäytynyt. Ei auta tilannettasi kun täällä negatiivisuudessasi piehtaroit.


      • Anonyymi

        Kysele itseltäsi vaan. Sinullehan nuo ukonturjakkeet ja mukulat ovat arkipäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa ruma kirjoitus. Olet varmaan aika yksinäinen ja syrjäytynyt. Ei auta tilannettasi kun täällä negatiivisuudessasi piehtaroit.

        Päin vastoin, perheellinen ihminen ei ole koskaan yksinäinen. Ihmettelen vaan tuon peräkammarin kutaleen naisvihaa.


    • Anonyymi

      Toivottavatsi hupalahden vavlonta-aseman hnekilöstö on valppaana.

    • Anonyymi

      Moikkelis, aamun juoksulenkki ja aamupala takanapäin. Tänään söin neljän viljan puuroa mustikoilla, vihreää teetä ja vihannesshotin. Nyt on taas energiaa vaikka kuinka ✌️✌️✌️ Tenttikirjoja pitäisi hieman lukea mikä onkin ok kun aurinko ei paista. Sen verran kommentoin, että tuo julkkisten jatkuva kiusaaminen ei heistä varmaankaan tunnu kivalta eli häiriintyneet vinkki vinkki. Toivottavasti kaverini ehtii kanssani iltapäivällä kaupungille.

    • Anonyymi

      Kyllä on palstan katkerilla naisilla kiirettä pitänyt taas tänään. Työttömänä kotiäitinä vissiin aikaa keskittyä koko päivä anonyymiin nettiherjaamiseen. Olisipa mukava joskus tavata teitä ihan kasvotusten. Ei tule muuta paikkaa tämän palstan lisäksi mieleen, jossa noin suuri määrä katkeruutta on pakattuna samaan osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Monta sataa viestiä tänäänkin, joissa herjataan Maisaa. IT-miehestä ei sanaakaan. Onko salasauhteissa yleensäkin vain yksi syyllinen? Tai miksi salasuhteessa nainen on teidän muiden naisten mielestä enemmän syyllinen?
      Miksi nainen on toiselle naiselle niin julma?

      • Anonyymi

        Niin, kysy itseltäsi ja tuu sitten vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kysy itseltäsi ja tuu sitten vastaamaan.

        Miksi sinä et naisena vastaisi mieluummin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et naisena vastaisi mieluummin?

        Tämä on julkkisjuorupalsta. Täällä kommentoidaan julkkisten, esim. Maisan törppöilyitä.

        Hänen salarakkaansa ei ole julkkis. Hän on vain mies, joka p*ni julkkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkkisjuorupalsta. Täällä kommentoidaan julkkisten, esim. Maisan törppöilyitä.

        Hänen salarakkaansa ei ole julkkis. Hän on vain mies, joka p*ni julkkista.

        Esimerkiksi Jasmin Mäntylän äiti kuitenkin on teidän mielestänne julkkis vain siksi, että on Jasmin Mäntylän äiti. Eikö ole vähän ristiriitaista.
        Tänään oli jälleen Iltalehdessä juttua seksikkäästä naisesta, jonka somessa olevat kuvat ovat aiheuttaneet häneen kohdistuvaa anonyymiä nettikiusaamista. Onkin kiva nähdä, kun vihapuhelait astuvat voimaan, että minkälaista porukkaa tälläkin palstalla kirjoittelee. Syytettähän tuosta huorittelusta ja muusta seuraa samantien.
        Miksi Suomessa on niin paljon elämäänsä pettyneitä naisia? Helpottaako anonyymi nettiherjaaminen katkeruutta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Jasmin Mäntylän äiti kuitenkin on teidän mielestänne julkkis vain siksi, että on Jasmin Mäntylän äiti. Eikö ole vähän ristiriitaista.
        Tänään oli jälleen Iltalehdessä juttua seksikkäästä naisesta, jonka somessa olevat kuvat ovat aiheuttaneet häneen kohdistuvaa anonyymiä nettikiusaamista. Onkin kiva nähdä, kun vihapuhelait astuvat voimaan, että minkälaista porukkaa tälläkin palstalla kirjoittelee. Syytettähän tuosta huorittelusta ja muusta seuraa samantien.
        Miksi Suomessa on niin paljon elämäänsä pettyneitä naisia? Helpottaako anonyymi nettiherjaaminen katkeruutta?

        Noinhan se on. Juoruakkojen mieli on niin kiero, kuin vaan kiero voi olla. Niillä löytyy seli-seli-selittelyä kulloisenkin mielialansa mukaan. Samalla he haukkuvat julkkiksia, nimenomaan naisjulkkiksia, kieroilusta, vaikka itse harrastavat sitä mielin määrin.

        Mutta ajatellaan postiivisesti. On pirun hyvä, että he saavat purkaa raivonsa, pettymyksensä, katkeruutensa, kateutensa (nassukka aina vihreenä), kotiorjuutensa, kersojensa ilkiteot, ukkonsa pettämiset, yms. yms. paineet täällä. Jos tollaset polttais päreensä kaduilla ja toreilla, niin silloin korttelin mittainen suora olisi hätää kärsimässä.


    • Anonyymi

      no joku haluu vaikka nuo silikoon "RINNAT"ok jos jotensakki olo paranee?no mä meen mettään ja otan silmikon ja moottorisaha ja olo on hyvä.näin naisena on iltasin myös saunan jälkeen hienoo ku järvi on tyyni ja sorsapoikue rannassa kaik ettii sitä parastaan Elämässään.Jättäkää tuo nainenkin rauhaan Jos se sit haluu.minäkin omien touhujeni kaa oon rauhassa-eiku rauhaa.

    • Anonyymi

      Onko palstan sairaiden nettikiusaajanaisten olo yhtään helpottanut tänään? Toivottavasti, koska muuten on mennyt todella iso määrä palstalle naputettua herjausta jälleen täysin hukkaan.

    • Anonyymi

      Mitenkäs äityleillä tänään menee? Kiristääkö katkeruus tänäänkin samaan malliin kuin muina päivinä? Ainakin siltä vaikuttaisi palstalle suolletun kuran määrästä päätellen.
      Pitäisikö teidän nyt viettää edes yksi päivä sen ihanaksi kehumanne perheen kanssa ilman julkkisnaisiin kohdistuvaa anonyymiä nettiherjaamista? Onnistuuko?

    • Anonyymi

      Helpottaako olo?

    • Anonyymi

      Osa noista vihakirjoittaja naikkosista älysi lopettaa ivalliset kirjoitukset ja hakeutui vihanhallintakurssille tai psykiatrin juttusille. Maisaa pommitetaan muissa ketjuissa mutta sekin loppuu kohta. Muutamia luupäitä on edelleen kirjoittamassa mutta sekin on hyytymään päin. Ihan hyvä, pelkäsin, että sairastuvat kroonisesti.

    • Anonyymi

      Työpäivän verran taas rouvat tehneet palstalla hommia. Harmi vaan, ettei tuo työ tuota kenellekään mitään. Ei edes heille itselleen, koska yhtä katkeria he ovat huomennakin ja sama meininki jatkuu.

    • Anonyymi

      Tulkaahan nyt naiset kertomaan motiiveistanne? Miksi näette tarpeelliseksi tuomita Maisan täällä anonyyminä?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe