Pääsee tuttuun puuhaansa:
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015123020891065
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/700-000-ilman-kilpailutusta-tama-on-outoa-paaministeri-katainen/a512f133-5b40-3834-b498-8b1e5dc84a0d
Katainen törsäämässä Sitran rahoja
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katainen jonka ura politiikassa alkoi asiakirjan väärentämisellä jatkaa loisen uraansa.
Iso ja kallis täi.- Anonyymi
Veronmaksajien piikistä 700 000 euron humpuukki ohjelma, Himasen muutaman liuskan A4 nostattamaan Kataiselle fantastisia huudahduksia - ei prkle en paremmin sano. Nyt ukko alkaa lypsää 200 000 euron vuosipalkkaa.
- Anonyymi
Pääsi oikeaan paikkaan, Shitraan.
- Anonyymi
Nyt löytyy rahaa teettää mielensä mukaisia tutkimuksia ja sit pääsee tutkimuksiinsa nojaten neuvomaan eli komentelemaan ja painostamaan poliitikkoja.
EU tasolla ei tainnut ketään kiinnostaa Katainen. Ainakin aika vähän oli uutisissa esillä sanomisistaan. - Anonyymi
Miksi näistä poliittisista "hyvä veli"
nimityksistä ei päästä eroon.Poliitikko
ei ole asiantuntija monessakaan hommassa. - Anonyymi
Jygä boy käteisen valinta osoittaa, että Suomessa on härskimmän luokan hyväveli verkosto. Kokoomuksen ja keskustan ohella Demarit ratkaisi luihun valinnan puolesta.
"Kataisen puolesta äänestivät hallintoneuvoston puheenjohtaja Antti Lindtman (sd) sekä jäsenet Kalle Jokinen (kok), Markus Lohi (kesk), Petteri Orpo (kok) ja Pia Viitanen (sd)."
Lähde:Iltalehti- Anonyymi
Lindtman ja Viitanen ovat oikeistodemareita eli piilokokoomuslaisia ja toivottavasti älyävät siirtyä reilustui kokoomukseen kuten Juhana Vartiainen teki. Kokoomuksen desantteja ei tarvita Rinteen johtamassa SDP:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lindtman ja Viitanen ovat oikeistodemareita eli piilokokoomuslaisia ja toivottavasti älyävät siirtyä reilustui kokoomukseen kuten Juhana Vartiainen teki. Kokoomuksen desantteja ei tarvita Rinteen johtamassa SDP:ssä.
Näyttää tarvitsevan. Kyllä noilla poliittisilla suhmuroinneilla on aina johdon siunaus, eli tässä tapauksessa myös Antti Rinteen, joka puoluejohtajana ja pääministerinä Demareita ohjastaa. Antti Lindtman on yksi keskeisimmistä johtohahmoista, mikä tuli hyvin ilmi kevään eduskuntavaalien jälkeen kun demarit alkoi koota hallitusta.
- Anonyymi
Aina olen äänestänyt demareita tämän jälkeen en enään koskaan ja kerron myös lähituttaville tarkoin mitä demut teki.
löytää syöttötuolia
haluaa kehittää työpaikkoja - myös eduskuntaa - ystävällisemmiksi, ja mainitsi kuinka vaikea eduskunnasta on löytää esimerkiksi syöttötuolia: sitä ei ole.
Hän kaipaisi eduskunnalle myös torkkupeittoja ja helistimiä sekä uniaikaa keskelle päivää.- Anonyymi
Käteispa$ka kerjätköön kadulla rahansa,
jos joku vielä haluaa tuota elukkkaa elättää. ja ruokkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872