TUOMIOISTA

Fasebookista teksti tuomioista:
Uskonsisaren 19.9.2019 saama sanoma tuomioista ja ylösotosta

Liisa kertoo:

Tänään uskonsisar tuli kylään.

Voitelin hänet saamallani isopin öljyllä. Öljypullossa lukee psalmin teksti. "Puhdista minut isopilla että puhdistuisin, pese minut, että lunta valkeammaksi tulisin." Psalmi 51:9.

Voitelun aikana puhuin vähän kielillä, mutta pian tuli pitkä litania kieltä, jota en tuntenut.

Sitten hän alkoi puhua kielillä, tunnistin välillä jonkin sanan. Pian alkoi tulla vuorotellen suomea ja väliin tuntematonta kieltä. Ja hän alkoi itkeä samalla.

Hyvin hiljaisella ja surullisella äänellä tuli profetiaa.

Nyt en enää tule heikkona...en ristillä…se meni...nyt istun Jumalan oikealla puolella. Ihmisten saasta ja löyhkä nousee taivaaseen. Kauhea löyhkä. Tätä saastaa ei Jumala kestä nähdä.

Näkyy taivaan pöytä, valkeat liinat ja kynttilät. Huone valmistetaan. Morsian ei ole vielä valmis. Morsiamen on puhdistauduttava ja saatava puhdas rypytön vaate.
Tulen pian ja haen omani pois.

Maailma on täynnä saastaa…älä katso sitä, älä mene mukaan. Tee parannus.

Minua ei kutsuta juhliin. Minua ei kaivata maailman juhlissa.

Hollywood jää veden alle. He koettavat kätkeytyä vuorten kätköihin. Minä ilkun heitä. Eivät he voi minua paeta. Halkaisen vuoret ja saan heidät onkaloistaan.

Taivaalla on suuri kirkkaus, kun haen omani ylös.

Sen jälkeen maa pimenee. Tulee paljon pommeja. Ihmiset pakenevat vuorille, jotka ovat pimeinä.

Mutta eivät he taivu. He eivät taivu. Vain pieni joukko pelastuu.
Tämä oli vahva profetia, ja sisar pyyhki silmiään koko ajan ja sanoi lopuksi että Pyhä Henki murehtii ja itkee. Ihmettelimme tätä profetiaa, joka oli todella vakava ja selkeä ja muistuttaa seurakuntaa valmistumaan. Herra tulee hetkenä jona emme arvaa. On oltava valmis ja pyhityttävä ja puhdistauduttava.

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huuhaata.
      Keskity pelkästään Raamatun sanaan, se toimii, ei muu!

      • Ei ole huuhaata, Raamattu nimenomaan sanoo, että Herra, Herra ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille Aamos 3:7.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Ei ole huuhaata, Raamattu nimenomaan sanoo, että Herra, Herra ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille Aamos 3:7.

        oma sanasi on oikeaa siis Raamattu huuhaata mielestäsi
        Kiitos tästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oma sanasi on oikeaa siis Raamattu huuhaata mielestäsi
        Kiitos tästä.

        Älä viitsi kääntää nurinpäin Raamattu ei ole huuhaata, ja eivät ole myöskään profetiat jotka noudattavat Raamattua ja ovat sen kanssa samoilla linjoilla.


    • Anonyymi

      1.Korinttolaiskirje:
      14:3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi

      ....kaikki se, mitä hän puhuu vastoin Raamattua, kirjoitettua Jumalan sanaa,
      on armotta hylättävä - profeetta on puhunut silloin omiaan.

    • Ainahan ovat humoristisia uskonsisarten saamat visiot.

    • Anonyymi

      Fasebookista vallan :D

    • Anonyymi

      Profetian armolahjan (1. Korinttolaiskirje  12:10)kautta puhuneen henkilön profetia on arvioitava / arvosteltava, koska henkilö voi lisätä puhumaansa profetiaan omasta itsestään lähteviä tulkintoja.
      Raamattu on profetiaa arvosteltaessa ylin auktoriteetti.

      * Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot; *  
      (1.Korinttolaiskirje  14:29)

      * Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. 
      Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. *
      (1. Korinttolaiskirje  13:9,10) 

       *Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.  * (2.Pietarin kirje: 1:19)

    • Anonyymi

      Palataan tähän sitten kun Hollywood jää veden alle, Jeesus halkaisee vuoren ja aloittaa pommitukset. Sitä ennen tämä on vain mielisairaan höperrystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe