911 - katsokaa kuinka rakennus 7:ssa räjähtelee korkealla!

22

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta. Virkkareita on kusetettu, byääääääh!

      • Anonyymi

        Ei siinä näy ko pari pamausta. Jos se olis tuotu alas kontrolloidusti niin panoksia olis ollu enempi. Mikä tässä on takan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä näy ko pari pamausta. Jos se olis tuotu alas kontrolloidusti niin panoksia olis ollu enempi. Mikä tässä on takan?

        https://www.bitchute.com/video/YhjFwp7ialhA/

        Katsokaa itse. Mutta eikö noo muut samana päivänä tapahtuneet huijaukset ole mielenkiintoisimpia. Pentagon ja Shanksville ja tornit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.bitchute.com/video/YhjFwp7ialhA/

        Katsokaa itse. Mutta eikö noo muut samana päivänä tapahtuneet huijaukset ole mielenkiintoisimpia. Pentagon ja Shanksville ja tornit.

        Pentagonissakin on mielenkiintoista kuinka matalalla kone on liikkunut ennen kuin törmännyt rakennukseen. Aika tarkkaa ohjaamista amatööreiltä uskomattoman kovassa vauhdissa. Eli siis kone on lentänyt suoraan juuri ja juuri maata hipoen ilman laskutelineitä ja sitten törmännyt seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä näy ko pari pamausta. Jos se olis tuotu alas kontrolloidusti niin panoksia olis ollu enempi. Mikä tässä on takan?

        Wtc torneissa näkyy myös samanlaisia kipinäsuihkuja rakennuksen kyljistä kuin thermiteä käytettäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtc torneissa näkyy myös samanlaisia kipinäsuihkuja rakennuksen kyljistä kuin thermiteä käytettäessä.

        Mitään helvetin lieskoja ei näkynyt missään rakennuksessa kuten vaikkapa Notre Damessa joka sekin pääpiirteittäin pystyyn jäi sekä lukemattomat muut pilvenpiirtäjä palot joissa liekit nuolevat koko pytinkiä eikä yksikään romahda sijoilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä näy ko pari pamausta. Jos se olis tuotu alas kontrolloidusti niin panoksia olis ollu enempi. Mikä tässä on takan?

        Kiitoksia, ei tuu naurusta loppuu, oot hassu setä.


    • Anonyymi

      Maksoiko Soros ja Clintonit tämänkin ketjun aloittajalle jotta levittää valheita Republikaaneista?

      • Olisipa maksanutkin. Ostaisin lisää aurinkopaneeleita paskahuussini katolle!


      • Anonyymi

        Ei tässä ole kyse valheista eikä rebuklikaaneista vaan siitä mikä on totuus ja millaisia liikkeitä ja liikeratoja koneilla pystytään tekemään ja fysiikasta siitä että voiko rakennukset tippua suoraan sijoilleen sellainenkin johon ei ole mikään törmännyt. Tässä on lähdetty murhaamaan lajitovereita väärin perustein ja rikkomaan jumalan käskyä joka on älä tapa. Nyt amerikkalaiset ovat taas lähtemässä tappamaan lajitovereita mukamas varmalla tiedolla he ovat toistaneet samaa jekkua jo vuosikymmeniä ja jokakerta on käynyt ilmi että ovat valehdelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse valheista eikä rebuklikaaneista vaan siitä mikä on totuus ja millaisia liikkeitä ja liikeratoja koneilla pystytään tekemään ja fysiikasta siitä että voiko rakennukset tippua suoraan sijoilleen sellainenkin johon ei ole mikään törmännyt. Tässä on lähdetty murhaamaan lajitovereita väärin perustein ja rikkomaan jumalan käskyä joka on älä tapa. Nyt amerikkalaiset ovat taas lähtemässä tappamaan lajitovereita mukamas varmalla tiedolla he ovat toistaneet samaa jekkua jo vuosikymmeniä ja jokakerta on käynyt ilmi että ovat valehdelleet.

        Näinkö nopeasti se menneisyys katoaa mielestä?

        Republikaanit ja Bush oli kaikkien hampaissa juuri 9/11 tapauksen takia.

        Miksi mieli muuttui?

        Vai oliko siis koko 9/11 uutisointi niitä Soroksen ja Clintonin valeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö nopeasti se menneisyys katoaa mielestä?

        Republikaanit ja Bush oli kaikkien hampaissa juuri 9/11 tapauksen takia.

        Miksi mieli muuttui?

        Vai oliko siis koko 9/11 uutisointi niitä Soroksen ja Clintonin valeita?

        Toki on hampaissa ollut kun kerran media niin väittää. Itse olen ollut vain sitä mieltä että terrori-iskut eivät tapahtuneet niin kuin virallinen taho väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki on hampaissa ollut kun kerran media niin väittää. Itse olen ollut vain sitä mieltä että terrori-iskut eivät tapahtuneet niin kuin virallinen taho väittää.

        Niin, eli siis Republikaanit ja Bush valehtelivat?

        Sitäkö koitat sanoa?

        He olivat se virallinen taho tässä tapauksessa.

        Vai siis lavastiko Soros ja Clintonit tuollakin kertaa kunniallisen kansanpuolueen syylliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli siis Republikaanit ja Bush valehtelivat?

        Sitäkö koitat sanoa?

        He olivat se virallinen taho tässä tapauksessa.

        Vai siis lavastiko Soros ja Clintonit tuollakin kertaa kunniallisen kansanpuolueen syylliseksi?

        On aika hankalaa ajatella Busheista ja rebublikaaneista yhtään mitään kun tässä sopassa on niin monta tekijää. Ennemmin kannatta vain miettiä mikä on teknisesti ja fyysisesti mahdollista. Presidentti on siinä mielessä hankalassa asemassa koska hänkin saa vain sitä tietoa mitä hänelle annetaan. Tiedonantajilla voi olla oma lehmä ojassa eli setelit aseteollisuudessa. Ei näistä koukeroista voi tietää kukaan ja siksi niin hyvin toimiikin.


    • Anonyymi

      Höh, videolla näkyy miten ikkunat alkavat hajota vähän ennen kuin rakennus sortuu lopullisesti, ei mitään räjähdyksiä. Valon välähdykset johtuvat auringon säteistä jotka heijastuvat rikkoutuvista ikkunoista.

      • Anonyymi

        Niin ja mihin rakennus sortui?


      • Anonyymi

        Tippuiko pilvenpiirtäjä niille sijoilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuiko pilvenpiirtäjä niille sijoilleen?

        B25 on aika paljon pienempi kuin modernit matkustajakoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B25 on aika paljon pienempi kuin modernit matkustajakoneet.

        Totta mutta wtc:t oli itseasiassa suunniteltu kestämään monien paljon suurempien koneiden osumat kuin mikä siihen osui. Ei pelkästään yhden vaan monien. Väitätkö että ihmisiä koulutetaan insinööreiksi ja siltikin joku luolamies pystyy tuhoamaan monien vuosien suunnittelua vaatineet rakennukset? Ei pelkästään yhtä vaan molemmat. Tarkan suunnitelman mukaisesti kaikki luonasi juuri niinkuin luolamies oli suunnitellut? Insinöörien kannattaisi opiskella samoja juttuja kuin Laadeni.

        Thermiten kaltaista kipinäsuihkua näkyy rakennuksien kyljissä ja sillä leikattiin ja heikennettiin terästä. Varmasti muitakin jippoja käytettiin mutta lentokoneet eivät rakennuksia tiputtaneet. Ei siellä voinut olla niin kauhean kuuma kun ihmiset notkuivat pitkään "koneen" tuloaukossa. Silti väitettiin että hirrrvittävä kuumuus tiputti jokaisen kerroksen niille sijoilleen.


    • Anonyymi

      No, missä kyseisen videon voi katsella?

      Tuossa on vaan pari sekuntia selkeästi pidemmästä videsota.

    • Anonyymi

      Juu ta loinen teki sen taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe