Se johtuu siitä, että Jumala ei ymmärrä suomea. Jumalalle pitää puhua juuri oikella tavalla ja se tapahtuu kuten tässä näytetään: https://www.youtube.com/watch?v=6k0JeEKR3Do
Miksi Jumala ei vastaa?
62
<50
Vastaukset
Jumalalle pitää puhua kielillä. Ja koska ihmisellä on vain yksi kieli, paitsi naisilla myös häpykieli, siksi Jumalalle on tosi hankalaa puhua kielillä. Olen kuullut, että joissakin uskonnollisissa tilaisuuksissa jotkut ovat alkaneet puhua kielillä. Ilmeisesti siis naiset ovat saaneet tulemaan äänen jopa häpykielestään. Se esitys olisi hauska nähdä. Vai sanoisinko kuulla. Pimpalla eestiä :D
- Anonyymi
Eikö siinolaisilla ateistella ole minkäänlaista kulttiyhteisöä, jossa opeteltaisiin puhumaan pohjois-koreaa:
"tsing sung zang geng Kim Jong Il Sun Sos dem Jong vang vong NiCocacolau Zaucescu romang zZecevara Cuba Mao TseTse Tsung Zstalin RuzziijaZovjet"
Siinolainen yhteisö voisi järjestää vaikka bussimatkoja Bohjois-Coreaan oppimaan kunnon ateismia eikä vain leikkimään sillä. Sitten kun sen maan kieli on hanskassa - myös Kim olisi varmaan samoilla linjoilla. Anonyymi kirjoitti:
Eikö siinolaisilla ateistella ole minkäänlaista kulttiyhteisöä, jossa opeteltaisiin puhumaan pohjois-koreaa:
"tsing sung zang geng Kim Jong Il Sun Sos dem Jong vang vong NiCocacolau Zaucescu romang zZecevara Cuba Mao TseTse Tsung Zstalin RuzziijaZovjet"
Siinolainen yhteisö voisi järjestää vaikka bussimatkoja Bohjois-Coreaan oppimaan kunnon ateismia eikä vain leikkimään sillä. Sitten kun sen maan kieli on hanskassa - myös Kim olisi varmaan samoilla linjoilla.Ahaa! Se on Bohjois-Coreaa, jota uskovaiset jokeltavat tilaisuuksissaan. Sinulta se näyttää sujuvan. Olisiko Herra itse antanut tuon kyvyn sinulle, halleluuja!!! Mahtavaa. Kim Jong on varmasti ylpeä sinusta HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA!!!!
kusettava_kirkko kirjoitti:
tämäkään ei auta jos julama on kuuro.
Niin, jostain syystä jumala ei tosiaan kuule ikinä mitään.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Niin, jostain syystä jumala ei tosiaan kuule ikinä mitään.
Jumala kuuntelee jatkuvaa pilkkaa. Pitäisikö siihen vastata.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Ahaa! Se on Bohjois-Coreaa, jota uskovaiset jokeltavat tilaisuuksissaan. Sinulta se näyttää sujuvan. Olisiko Herra itse antanut tuon kyvyn sinulle, halleluuja!!! Mahtavaa. Kim Jong on varmasti ylpeä sinusta HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA!!!!
Saatana rakastaa sinua!
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kuuntelee jatkuvaa pilkkaa. Pitäisikö siihen vastata.
Jumala ei kuuntele mitään. Hänen kaikki aikansa kuluu homojen pyllyjä kaukoputkella katsellessa.
Anonyymi kirjoitti:
Saatana rakastaa sinua!
Saatana asuu korviesi välissä. Siksi tiedät, mitä se tekee.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Ahaa! Se on Bohjois-Coreaa, jota uskovaiset jokeltavat tilaisuuksissaan. Sinulta se näyttää sujuvan. Olisiko Herra itse antanut tuon kyvyn sinulle, halleluuja!!! Mahtavaa. Kim Jong on varmasti ylpeä sinusta HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAAA!!!!
Jos hallitset tuon verran:
...kielillä puhumista, niin pärjäät erittäin hyvin attejen bussimatkanjohtajana Bohjois-Coreassa.
Jo muutaman päivän jälkeen voit sähköttää Suomi24n muille ateille - jos nettiyhteys toimii - että te ette vielä tiedä telaketjuateismista hökkäsen pölähtävää, kun ette ole käyneet täällä Bohjois-Coreassa.
Varmemmaksi vakuudeksi voit lähettää lausunnon alla mainitun korkearvoisen upseerin tovereilta, joka upseeri teloitettiin saatujen tietojen mukaan ilmatorjuntakonekeväärillä, kun sattui nukahtamaan rivissä.
ATTELUJAA !!!!!!!
"Pohjois-Korea on teloittanut puolustusministerinsä ja armeijan päällikkönsä Hyon Yong-cholin, kertoo Etelä-Korean tiedustelupalvelu uutistoimisto Yonhapin mukaan. Hyon nimitettiin virkaansa alle vuosi sitten. Syynä teloitukseen oli, että hän oli torkahtanut armeijan järjestämässä tilaisuudessa.
Tätä pidettiin maanpetturuutena ja epäkunnioituksena maan johtajaa Kim Jong-unia kohtaan.
Teloituksen kerrotaan tapahtuneen 30. huhtikuuta, ja sitä seurasi satoja virkamiehiä. Eteläkorealaisten lähteiden mukaan Hyon ammuttiin ilmatorjuntakonekiväärillä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinolainen yhteisö voisi järjestää vaikka bussimatkoja Bohjois-Coreaan oppimaan kunnon ateismia eikä vain leikkimään sillä. Sitten kun sen maan kieli on hanskassa - myös Kim olisi varmaan samoilla linjoilla.Sääli vaan että pohjois-korea ei ole ateistinen, vaan syvästi Juche-uskonnollinen valtio. Oikea tyyppiesimerkki uskovaisten hallitsemasta maasta.
Anonyymi kirjoitti:
Jos hallitset tuon verran:
...kielillä puhumista, niin pärjäät erittäin hyvin attejen bussimatkanjohtajana Bohjois-Coreassa.
Jo muutaman päivän jälkeen voit sähköttää Suomi24n muille ateille - jos nettiyhteys toimii - että te ette vielä tiedä telaketjuateismista hökkäsen pölähtävää, kun ette ole käyneet täällä Bohjois-Coreassa.
Varmemmaksi vakuudeksi voit lähettää lausunnon alla mainitun korkearvoisen upseerin tovereilta, joka upseeri teloitettiin saatujen tietojen mukaan ilmatorjuntakonekeväärillä, kun sattui nukahtamaan rivissä.
ATTELUJAA !!!!!!!
"Pohjois-Korea on teloittanut puolustusministerinsä ja armeijan päällikkönsä Hyon Yong-cholin, kertoo Etelä-Korean tiedustelupalvelu uutistoimisto Yonhapin mukaan. Hyon nimitettiin virkaansa alle vuosi sitten. Syynä teloitukseen oli, että hän oli torkahtanut armeijan järjestämässä tilaisuudessa.
Tätä pidettiin maanpetturuutena ja epäkunnioituksena maan johtajaa Kim Jong-unia kohtaan.
Teloituksen kerrotaan tapahtuneen 30. huhtikuuta, ja sitä seurasi satoja virkamiehiä. Eteläkorealaisten lähteiden mukaan Hyon ammuttiin ilmatorjuntakonekiväärillä."Sinähän hyvin olet perillä Pohjois-Korean asioista kieltä myöten. Kiinnostusta riittää. Olet jo varmasti varannut menolipun sinne. Tervemenoa vaan :D Ei tule tuollaista tolloa ikävä. Olet siellä tollona muiden tollojen seurassa SLALOM VAAN!!!! HAAAAAH HAAAAAH HAAAAA!
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Sinähän hyvin olet perillä Pohjois-Korean asioista kieltä myöten. Kiinnostusta riittää. Olet jo varmasti varannut menolipun sinne. Tervemenoa vaan :D Ei tule tuollaista tolloa ikävä. Olet siellä tollona muiden tollojen seurassa SLALOM VAAN!!!! HAAAAAH HAAAAAH HAAAAA!
En ole varannut menolippua, mutta kuule !
Sinä muistaakseni joskus täällä kommentoidessasi mainitsit, että tulet uskoon heti, jos saat varmuuden Jumalan olemassaolosta.
Jos niin tapahtuu, niin eiköhän järjestetä evankelioimisryhmän kanssa bussimatka Pohjois-Koreaan.
Ja kun Siino julistaa siellä väkevän pelastussanoman Jeesuksesta Kristuksesta
p-korealaisille, niin tuhansia, kymmeniätuhansia ihmisiä voi tulla elävään uskoon.
Tästä saatamme joutua maksamaan kovan hinnan; paluuta sieltä ei ehkä ole, varsinkin jos Kim ei niele sanomaasi.
Mutta Taivaassa sitten tavataan. Anonyymi kirjoitti:
En ole varannut menolippua, mutta kuule !
Sinä muistaakseni joskus täällä kommentoidessasi mainitsit, että tulet uskoon heti, jos saat varmuuden Jumalan olemassaolosta.
Jos niin tapahtuu, niin eiköhän järjestetä evankelioimisryhmän kanssa bussimatka Pohjois-Koreaan.
Ja kun Siino julistaa siellä väkevän pelastussanoman Jeesuksesta Kristuksesta
p-korealaisille, niin tuhansia, kymmeniätuhansia ihmisiä voi tulla elävään uskoon.
Tästä saatamme joutua maksamaan kovan hinnan; paluuta sieltä ei ehkä ole, varsinkin jos Kim ei niele sanomaasi.
Mutta Taivaassa sitten tavataan.Varaa ihmeessä lippu! Sinussa on muuttoainesta!
Sitä Jumalan olemassaolon varmuutta ei ole edelleenkään todistettu, joten minulla ei ole velvollisuutta tulla mukaan busssimatkallesi. Mene vaikka yksinäsi, kudbai. Ei tule ikävä.
Kuoltuasi et valitettavasti tapaa enää ketään, vaikka satukuvitelmissasi jotain hienompaa suunittelit.
- Anonyymi
Ilman mitään sivuajatuksia voin mainita, luen usein Isä meidän rukouksen sekä suomeksi, että englanniksi.
- Anonyymi
Oletko havainnut valikutuksessa eroa? "Isä meidän, joka olet pilvessä..."
- Anonyymi
Mikä järki on rukoilla englanniksi, kun nämä ensimmäiset kristityt rukoilivat arameaksi, kreikaksi, latinaksi, etiopian ja egyptin kielillä... berberikieletkin olisivat parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
siis yhtäaikaa sanat vuorotelle ja takaperin, kuulostaa mojovalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis yhtäaikaa sanat vuorotelle ja takaperin, kuulostaa mojovalta
Jumala jälleen antoi meille uuden päivän ja sen mukana kaikkea muutakin. Vaikka emme rukoilleetkaan sitä. Siis aivan armosta. Jos tietäisimme mikä meille on parasta, siinä tapauksessa olisimme Jumalan kaltaisia ja pystyisimme itse kukin luomaan luomaan uusia taivaita ja uusia maita ja kaikki mitä niissä on. Olemme aikalailla vajavaisia Jumalaan nähden. Kuitenkin hän pitää luomakunnastaan huolen, vaikka emme ikinä rukoile sitä. Lukekaapa Jumalan puhetta uudestatestamentista, Niissä kirjoituksissa meille maan matosille, on annettu suora yhteys Taivaan Isän sydämelle Jeesuksen kristuksen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala jälleen antoi meille uuden päivän ja sen mukana kaikkea muutakin. Vaikka emme rukoilleetkaan sitä. Siis aivan armosta. Jos tietäisimme mikä meille on parasta, siinä tapauksessa olisimme Jumalan kaltaisia ja pystyisimme itse kukin luomaan luomaan uusia taivaita ja uusia maita ja kaikki mitä niissä on. Olemme aikalailla vajavaisia Jumalaan nähden. Kuitenkin hän pitää luomakunnastaan huolen, vaikka emme ikinä rukoile sitä. Lukekaapa Jumalan puhetta uudestatestamentista, Niissä kirjoituksissa meille maan matosille, on annettu suora yhteys Taivaan Isän sydämelle Jeesuksen kristuksen kautta.
Oi te siunatut:
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti, ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan ja siksi te saatte tänään siunauksen."
Vähemmän siunatut:
Ja Herra puhui : ”Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton, jalkansa tai kätensä taittanut, kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai kuohittu. Älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni."
Vielä vähemmän siunatut:
Ja Herra sanoi hänelle:
"Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”
Kyllä se on sitten hienoa ja kaunista tuo jumalallinen armo! Anonyymi kirjoitti:
Mikä järki on rukoilla englanniksi, kun nämä ensimmäiset kristityt rukoilivat arameaksi, kreikaksi, latinaksi, etiopian ja egyptin kielillä... berberikieletkin olisivat parempi vaihtoehto.
Onko jotain järkeä mumista itsekseen ei millekään?
Anonyymi kirjoitti:
Oi te siunatut:
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti, ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan ja siksi te saatte tänään siunauksen."
Vähemmän siunatut:
Ja Herra puhui : ”Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton, jalkansa tai kätensä taittanut, kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai kuohittu. Älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni."
Vielä vähemmän siunatut:
Ja Herra sanoi hänelle:
"Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä. Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten. Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä.”
Kyllä se on sitten hienoa ja kaunista tuo jumalallinen armo!"Kyllä se on sitten hienoa ja kaunista tuo jumalallinen armo!"
Sepä se. Ja yhtä armollisia ovat uskovaiset. Pelkkää tuomiota sataa niskaan. Sitä he nimittävät rakkaususkonnoksi HAAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Kyllä se on sitten hienoa ja kaunista tuo jumalallinen armo!"
Sepä se. Ja yhtä armollisia ovat uskovaiset. Pelkkää tuomiota sataa niskaan. Sitä he nimittävät rakkaususkonnoksi HAAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!Miltä tuntuu hävitä kartalta lannoittamaan koiranputkea ikuisiksi ajoiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu hävitä kartalta lannoittamaan koiranputkea ikuisiksi ajoiksi?
Kiitos samoin
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Kiitos samoin
Lukekaa ystävät aluksi Johanneksen evangeliumin. Sitten muukin uusitestamentti. Se on lääke aivan kokonaisvaltaiseti jokaiselle ihmiselle. Varsinkin sinulle joka tunnet tarvitsevasi apua, johon ei kukaan oikein ole voinut sinulle apua antaa. Minäkin olen lukenut ja saanut avun.
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa ystävät aluksi Johanneksen evangeliumin. Sitten muukin uusitestamentti. Se on lääke aivan kokonaisvaltaiseti jokaiselle ihmiselle. Varsinkin sinulle joka tunnet tarvitsevasi apua, johon ei kukaan oikein ole voinut sinulle apua antaa. Minäkin olen lukenut ja saanut avun.
Kannaatta aina rukoilla vieraita jumalia koska niillä linjoilla ei ole ruuhkaa.
"Emme saa yhtyttä valitsemaanne numeroon (jumalaan) j. n. e........Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kirjoittamat sadut eivät pelasta ketään kuolemalta. Eivät sinuakaan, vaikka ylimielisenä omahyväisenä niin kuvittelet.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Ihmisten kirjoittamat sadut eivät pelasta ketään kuolemalta. Eivät sinuakaan, vaikka ylimielisenä omahyväisenä niin kuvittelet.
Ei kukaan ole sitä väittänyt, että lihallista kuolemaa ei ole, mutta sitten on eri asia, mitä tapahtuu lihallisen kuoleman jälkeen. Saathan sinä elää siinä toivossa ja uskossa elää, että lihallisen kuoleman jälkeen, ei ole mitään, ei sitä sinulta kukaan kiellä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ole sitä väittänyt, että lihallista kuolemaa ei ole, mutta sitten on eri asia, mitä tapahtuu lihallisen kuoleman jälkeen. Saathan sinä elää siinä toivossa ja uskossa elää, että lihallisen kuoleman jälkeen, ei ole mitään, ei sitä sinulta kukaan kiellä.
Lihallisen kuoleman jälkeen ole kuollut,
vaikka olisit kuinka olemattoman jumalan persuksia nuollut.- Anonyymi
siino kirjoitti:
Lihallisen kuoleman jälkeen ole kuollut,
vaikka olisit kuinka olemattoman jumalan persuksia nuollut.Tuo on ainoastaan sinun mielipiteesi, toisilla on toisenlaiset mielipiteet, eivätkä sinun laisesi. Vai pitäisikö kaikilla olla, kaikista samat mielipiteet, kuin sinulla siino? Enhän minäkään tyrmää sinun mielipiteitäsi, se on sinun asiasi ja silloin kannat myöskin vastuun sanomisistasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ainoastaan sinun mielipiteesi, toisilla on toisenlaiset mielipiteet, eivätkä sinun laisesi. Vai pitäisikö kaikilla olla, kaikista samat mielipiteet, kuin sinulla siino? Enhän minäkään tyrmää sinun mielipiteitäsi, se on sinun asiasi ja silloin kannat myöskin vastuun sanomisistasi.
Ei se ole mielipide, tollo. Se on fakta, tosiasia. Kaikki hihhulit ovat kuoltuaan hyvin hyvin kuolleita. Niin käy sinullekin, vaikka yrittäisit pyristellä mielikuvitusleikeilläsi ja minua tuomitsemalla kuinka vastaan. Sinä et ota sanomisistasi mitään vastuuta. Kunhan herjaat ja valehtelet muina miehinä ja olet omahyväisenä niin ylimielistä niin ylimielistä. Se sinun kuviteltu mikkihiiresi ei tee sinun mielipuolipiteestäsi mitenkään ylivertaista toisten mielipiteeseen. Lähetä ihan itsesi vaan helvettiin. Minä en sinne lapselliseen mielikuvituskohteeseen ole menossa, vaikka yrittäisit minua sinne kautta Teutateksen!!!
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Ei se ole mielipide, tollo. Se on fakta, tosiasia. Kaikki hihhulit ovat kuoltuaan hyvin hyvin kuolleita. Niin käy sinullekin, vaikka yrittäisit pyristellä mielikuvitusleikeilläsi ja minua tuomitsemalla kuinka vastaan. Sinä et ota sanomisistasi mitään vastuuta. Kunhan herjaat ja valehtelet muina miehinä ja olet omahyväisenä niin ylimielistä niin ylimielistä. Se sinun kuviteltu mikkihiiresi ei tee sinun mielipuolipiteestäsi mitenkään ylivertaista toisten mielipiteeseen. Lähetä ihan itsesi vaan helvettiin. Minä en sinne lapselliseen mielikuvituskohteeseen ole menossa, vaikka yrittäisit minua sinne kautta Teutateksen!!!
Ensinnäkin kenellekkään ihmiselle ei kuulu toisen tuomitseminen, vaan se kuuluu Jumalalle. Se on pelkästään sinun mielipiteesi, koska sinä et tiedä asioista mitään, eikä sinulla ole todisteita ja vaikka minulla olisi kuinka hyvät todisteet niitä en sinulle ensimmäisenä anna, koska ne todisteet tulevat sitten kun Jumala ne suo, sinulle mikäli suo.
"Sinä et ota sanomisistasi mitään vastuuta". Meillä on sitä varten puolustaja Jeesus Kristus, mikäli teemme tahattomasti jotakin virheitä ja vääryyksiä elämässä.
"Minä en sinne lapselliseen mielikuvituskohteeseen ole menossa, vaikka yrittäisit minua sinne kautta Teutateksen!!!" Kannattaa myöskin muistaa mitä kirjoittelet, koska ihmisen mieli muuttuu. Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin kenellekkään ihmiselle ei kuulu toisen tuomitseminen, vaan se kuuluu Jumalalle. Se on pelkästään sinun mielipiteesi, koska sinä et tiedä asioista mitään, eikä sinulla ole todisteita ja vaikka minulla olisi kuinka hyvät todisteet niitä en sinulle ensimmäisenä anna, koska ne todisteet tulevat sitten kun Jumala ne suo, sinulle mikäli suo.
"Sinä et ota sanomisistasi mitään vastuuta". Meillä on sitä varten puolustaja Jeesus Kristus, mikäli teemme tahattomasti jotakin virheitä ja vääryyksiä elämässä.
"Minä en sinne lapselliseen mielikuvituskohteeseen ole menossa, vaikka yrittäisit minua sinne kautta Teutateksen!!!" Kannattaa myöskin muistaa mitä kirjoittelet, koska ihmisen mieli muuttuu."Ensinnäkin kenellekkään ihmiselle ei kuulu toisen tuomitseminen"
Ei kuulukaan. Miksi sitten tuomitset? Minä en sinua tuomitse, mutta tollo kyllä olet ilman todisteen todistetta.
Teillä ei ole ketään puolustajaa. Siksi joudutte tekemään sen itse. Tosi hassua kyllä , kun ajattelee, että sentään maailmankaikkeuden luojan pitäisi olla teidän puolellanne HAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!!- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Ensinnäkin kenellekkään ihmiselle ei kuulu toisen tuomitseminen"
Ei kuulukaan. Miksi sitten tuomitset? Minä en sinua tuomitse, mutta tollo kyllä olet ilman todisteen todistetta.
Teillä ei ole ketään puolustajaa. Siksi joudutte tekemään sen itse. Tosi hassua kyllä , kun ajattelee, että sentään maailmankaikkeuden luojan pitäisi olla teidän puolellanne HAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!!Minä olen sanonut monta kertaa, että tuomitseminen kuuluu Jumalale, eikä minulle. Sinäkin väität, että ihmisellä ei ole henkeä, senkin pystyy todistamaan aivan helposti, mutta sinä et tule minulta samaan todisteen todistetta. Jumala tulee antamaan ne todisteet, mikäli hän suo ne sinulle. Jeesus Kristus on nimen omaan se puolustaja, olkoon sinun mielipiteesi tai faktasi asiasta, mikä vaan.
- Anonyymi
Koska Jumalaa ei ole.
Mutta Saatana elää vahvasti hihhuleiden korvien välissä. Luulisi sellaisen elämän olevan helvettiä.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Mutta Saatana elää vahvasti hihhuleiden korvien välissä. Luulisi sellaisen elämän olevan helvettiä.
Olet koukussa saatanaan tarjoamiin tapoihin, kuten muutkin palstan ateistit!!!!
Miten pääset siitä eroon?
Sanoudut eroon, sanomalla......jeesuksen nimessä, poistu saatana elämästäni......siihen ei ole muuta apua!!!! - Anonyymi
siino kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, mitä hihuleiden korvien välissä asustaa, kun et ole edes uskossa, moni uskovainen on elänyt elämässään jumalattomien tavoin , eli me tiedämme millaista teidän korvien väli sisältää. Eipä siellä kummoista ole katkeruutta, kateutta ja pelkoa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet koukussa saatanaan tarjoamiin tapoihin, kuten muutkin palstan ateistit!!!!
Miten pääset siitä eroon?
Sanoudut eroon, sanomalla......jeesuksen nimessä, poistu saatana elämästäni......siihen ei ole muuta apua!!!!"Sanoudut eroon, sanomalla......jeesuksen nimessä, poistu saatana elämästäni.."
OK! Sanoudun eroon, sanomalla......jeesuksen nimessä, poistu saatana elämästäsi..
No poistuiko?Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, mitä hihuleiden korvien välissä asustaa, kun et ole edes uskossa, moni uskovainen on elänyt elämässään jumalattomien tavoin , eli me tiedämme millaista teidän korvien väli sisältää. Eipä siellä kummoista ole katkeruutta, kateutta ja pelkoa.
"Mistäs sinä tiedät, mitä hihuleiden korvien välissä asustaa"
Siitä tiedän, että he väittävät tietävänsä, kuinka Saatana ajattelee. Mistä he sen tietäisivät, ellei Saatana asu heidän päässään? Minä taas en usko koko mikkihiireen, joten uskovaisten on turha tulla nimittelemään minua Saatanan juoksupojaksi. Sellaisia ovat vain pöllöpäiset, muita haukkuvat hihhulit itse.- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Mistäs sinä tiedät, mitä hihuleiden korvien välissä asustaa"
Siitä tiedän, että he väittävät tietävänsä, kuinka Saatana ajattelee. Mistä he sen tietäisivät, ellei Saatana asu heidän päässään? Minä taas en usko koko mikkihiireen, joten uskovaisten on turha tulla nimittelemään minua Saatanan juoksupojaksi. Sellaisia ovat vain pöllöpäiset, muita haukkuvat hihhulit itse.Eihän sinua olekkaan kukaan väitänyt saatanan juoksupojaksi, vaan sinä teet itsestäsi sellaisen kuin teet haukumalla uskovaisia, vaikka et tiedä siintäkään asiasta mitään, millaista elämää kukin on elänyt. Sinä tuomitset uskovaiset koko ajan, vaikka tuomitset siinä samalla itsesi, koska se tuomitseminen ei kuulu sinullekkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinua olekkaan kukaan väitänyt saatanan juoksupojaksi, vaan sinä teet itsestäsi sellaisen kuin teet haukumalla uskovaisia, vaikka et tiedä siintäkään asiasta mitään, millaista elämää kukin on elänyt. Sinä tuomitset uskovaiset koko ajan, vaikka tuomitset siinä samalla itsesi, koska se tuomitseminen ei kuulu sinullekkaan.
En minä hauku uskovaisia vaan uskovaiset minua. Etkö nyt tollo tajua helppoa suomea!!!!
Minä en tuomitse ketään, mutta uskovaiset ovat kovin tuomitsevia!!!! Tuomitseminen ei kuulu sinulle vaan kuuluko se kenellekään. Mieti sitä tollo!!!!- Anonyymi
siino kirjoitti:
En minä hauku uskovaisia vaan uskovaiset minua. Etkö nyt tollo tajua helppoa suomea!!!!
Minä en tuomitse ketään, mutta uskovaiset ovat kovin tuomitsevia!!!! Tuomitseminen ei kuulu sinulle vaan kuuluko se kenellekään. Mieti sitä tollo!!!!Valehtelet taas, no sehän ei ole mitään uutta ,mitä sitä voi ateistilta edes muuta odottaakkaan, minutkin olet tuominnut monta kertaa. Jumalalle kuuluu tuomitseminen.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet taas, no sehän ei ole mitään uutta ,mitä sitä voi ateistilta edes muuta odottaakkaan, minutkin olet tuominnut monta kertaa. Jumalalle kuuluu tuomitseminen.
En tuomitse, mutta uskovaiset ovat tuomitsevia paskiaisia.
Jumala ei olemattomana kykene tuomitsemaan ketään.
- Anonyymi
Mikäli ihminen haluaa saada siihen vastauksen, miksi Jumala ei vastaa, Raamatusta löytyy siihen selvät vastaukset.
- Anonyymi
Paremminkin, SYYT , miksi jumala ei vastaa!
Tämä palsta on saatanan hallinnassa, kommentit ovat saatanan mieleen! Anonyymi kirjoitti:
Paremminkin, SYYT , miksi jumala ei vastaa!
Tämä palsta on saatanan hallinnassa, kommentit ovat saatanan mieleen!Sinä se Saatanan vallassa olet ja tiedät mikä sen mieleen on!!!
- Anonyymi
Näistä uskovaisten kirjoituksista tulee mieleen totalitarismi. Sitähän ne harjoittavat siellä Pohjois-Koreassa. Erona on vain se, että siellä jumala on elossa, mutta täällä sitä ei ole ollutkaan muualla kuin uskovan mielessä.
- Anonyymi
Kaikkihan me tiedämme, että todellisuus on viime kädessä fysiikkaa, eikä mitään muuta. Muuan seikka minua kuitenkin mietityttää.
Ympäristöään huonommin valoa heijastavat kuviot jollakin pinnalla muodostavat mielenkiintoisen fysikaalisen ilmiön. Jos sellaisista kuvioista kokoaa saman kokoisia ryhmiä varioiden identtisten kuvioiden paikkaa ryhmän sisällä ja samalla kuitenkin ryhmien keskinäisen järjestyksen säilyttäen, syntyy vaikkapa seuraavanlaisia kuvioryhmien kombinaatioita: Däev itukskilaumet ttviu ääisphä, Dveä utikksaliumte tutiv isphäää, Edäev laumetikskuti tvuit siääpäh ja Vedä ateistimulkku vittu päähäsi. Mysteeriksi allekirjoittaneella jää, mitä sellaista on neljännen kombinaation fysikaalisissa ominaisuuksissa, että sen aiheuttama biokemiallinen reaktio aivoissa ainakin joissakuissa lukijoissa poikkeaa kolmen ensin mainitun kombinaation aiheuttamista reaktioista. Kaiken lisäksi näin kävisi todennäköisesti vieläpä "pinnan" materiaalista riippumatta; se toimisi, kumma kyllä, tietokoneen tai kännykän näytöllä, paperilla, puupinnalla, pahvilla, liitutaululla, metallilevyllä, jopa savumerkkeinä taivaalla. Toistaiseksi jotkut ääliöt tukeutuvat ilmiötä selittäessään sellaisiin hömpötyksiin kuin semantiikka, semiotiikka ja psykologia, joiden avulla yllä esitettyä esimerkkiä ja vastaavanlaisia ilmiöitä yritetään selittää - voitteko kuvitella! - viittaamatta lainkaan kyseisten kuvioiden fysikaalisiin ominaisuuksiin. - Anonyymi
> Miksi Jumala ei vastaa?
Minun kokemuksen mukaan Jumala vastaa kyllä suomenkielisiinkin kysymyksiin.- Anonyymi
Kyllä näin on.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Millä palstoilla hän vastailee? Kenties taivaskanavilla?
Miksi Jumalan pitäisi vastata sellaisille jotka häntä haukkuvat, eivätkä usko Jeesukseen Kristukseen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Jumalan pitäisi vastata sellaisille jotka häntä haukkuvat, eivätkä usko Jeesukseen Kristukseen?
Jumalahan on kuulemma niin herkkä, että ottaa herneen nenäänsä aivan pienestä. Luulisi sellaisen vastaavan heti pienimmästäkin. Taitaa kyseisen olemattomuuden olemattomuus haitata vastaamista HAAAAH HAAAAHJ HAAAAAA!!!!
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Jumalahan on kuulemma niin herkkä, että ottaa herneen nenäänsä aivan pienestä. Luulisi sellaisen vastaavan heti pienimmästäkin. Taitaa kyseisen olemattomuuden olemattomuus haitata vastaamista HAAAAH HAAAAHJ HAAAAAA!!!!
Siinon kannattaa jatkaa pilkkaamista jos tahdot Jumalan todelliseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Siinon kannattaa jatkaa pilkkaamista jos tahdot Jumalan todelliseksi.
Ahaa! Siten se siis ilmestyy. No katsotaan kuinka käy. Tähän mennessä ei näy HAAAAAH HAAAAAH HAAAAAAA!!!
- Anonyymi
jumalattomalle Jumala on olematon, eikä Jumala, jumalatonta kuuntele, se on sanassakin sanottu, että Jumala, ei jumalattomaan koske, eli saatte elää niin kauan aivan rauhassa, mutta sitten kun tulee totuuden päivä.
- Anonyymi
Miksi te sitten tulette tänne saarnaamaan, jos tiedätte että te olette ainoat jotka voitte Jumalanne kuulla? Kuvitella. Ei ole taas oikein mitään logiikkaa teidän touhuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te sitten tulette tänne saarnaamaan, jos tiedätte että te olette ainoat jotka voitte Jumalanne kuulla? Kuvitella. Ei ole taas oikein mitään logiikkaa teidän touhuissa.
Sitä varten olemme täällä, että ihmiset tekisivät parannuksen ja kävisivät uskomaan Jeesukseen Kristukseen, eikä mihinkään hölynpölyyn.
Ihmisen sydäntä ei voi KUKAAN Tutkia paitsi ihminen itse. Jumala on lisäksi jatkuvassa riidassa ihmiskuntaa vastaan. Hän ei välitä ihmisen tilannearvioista eikä kuuntele lainkaan ihmistä. Jokainen profetia, jonka Jumala kirjoittaa on lisäksi ihmismielen vastainen. Baabelin tornin Jumala tuhosi ja sekoitti ihmisen kielen niin etteivät he ymmärtäisi toisiaan ja nousisi taivaaseen tai takaisin Eedeniin asti. Kyllä on totta, että Jumala ei ymmärrä lainkaan ihmistä ja se saattaa viitata siihen, että hän on alien, joka on tullut satoja miljoonia vuosia sitten avaruudesta tähän maailmaan ja on ottanut sen haltuunsa voimakeinoja käyttäen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955