Minulla näkyy joku ihmeellinen TV lähetys. Joka reagoi puheeseeni. Lisäksi siinä näkyy esim kuvia joita on microsoftin tietokoneellani Olen työtön enkä ole tilannut mitään erikoiskanavia. Mistä on kyse. En käytä facebookkia
TV lähetys
4
158
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäksi jotkut lehdet ovat käyttäneet kuvia digitaalisissa painoksissa joita löytyy tietokoneeltani. Joten tämä on mahdollista
- Anonyymi
Oletko hyvännäköinen nainen? Mikäli olet edellämainittu olet lestojen maalituskohteena. Lestat hallitsevat suomen rakennustoimintaa ja asentelevat taloihin laitteistoja joilla sitten pystyvät reaaliaikaisesti kyttäämään ihmisiä ja heidän elämää. Lestat pilaavat suomen ovat jo pilanneet. Luovat vain omaa imperiumia tarkoituksena kopioida taviksilta heidän hyvät jutskat joita sitten käyttävät mukamas paratiisissaan. Lestat ovat luoneet ns. matrixin ja elävät harjoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hyvännäköinen nainen? Mikäli olet edellämainittu olet lestojen maalituskohteena. Lestat hallitsevat suomen rakennustoimintaa ja asentelevat taloihin laitteistoja joilla sitten pystyvät reaaliaikaisesti kyttäämään ihmisiä ja heidän elämää. Lestat pilaavat suomen ovat jo pilanneet. Luovat vain omaa imperiumia tarkoituksena kopioida taviksilta heidän hyvät jutskat joita sitten käyttävät mukamas paratiisissaan. Lestat ovat luoneet ns. matrixin ja elävät harjoissa.
Siis kirjoitusvirhe piti laittaa Lestat elävät harhoissaan
- Anonyymi
Joskus -80 luvulla lehden lääkäripalstalla joku kertoi että Telen miehet pistävät johtoja hänen jalkaaansa kun nukkuu ja antavat sähköiskuja. Ehtivät häipyä aina ennen kuin herää ja lisäksi pistorasiasta tulee kaasua. Lääkäri vastasi että pitäisi olla yhteydessä omaan lääkäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465