Vaikka Jeesus on niin suuri, että koko maailmankaikkeus kaikkineen on luotu hänen kauttaan, on hän myös arkipöivän Jumala ja tulee mukaan aivan tavallisiin toimiin kun häntä pyydämme.
Ajan partani perinteisellä yksiteräisellä höylällä, ja jokainen joka on sellaista kokeillut tietää, että tämmöisellä höylällä saa erittäin helposti naamaan haavan jos tekee pienenkään virheliikun parranajossa.
Nyt tänään pyysin Jeesusta mukaan parranjoon, niin selvisin raakauksesta ilman haavoja; eli kannatti pyytää Jumala kaveriksi näinkin arkipäiväiseen asiaan!
Raamatun Jeesus vaikka hän on käsittämättömän suuri, jopa pitää siitä kun me vaivaamme häntä aivan arkipäiväisillä asioilla ja pyydämme hänen kaveriksi tuollaiseen.
Pois sellainen ajatus, että Jeesus olisi vain partasuu-ukko joka istuu Taivaassa ja ei välitä tavallisten ihmisten tavallisista askareista!
Voidaan myös sanoa, että Jeesus rakastaa tavallisia ihmisiä. No miksikä?
Koska hän loi heitä niin paljon!
JEESUS MUKAAN PARRANAJOON!
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu on vain yhden kansan legendaa ja satua. Mitään jumalia taikka jeesuksia ei ole oikeasti olemassa.
- Anonyymi
Olet toistanut tuon satoja kertoja, mutta teho näyttää vähäiseltä.
Jopa miikanaahum taitaa olla G4G.
- Anonyymi
Jopa urpo ateisti tai Herramme Jeesus pitäisi sitä ihmeenä ellei näin olis! pv pv
- Anonyymi
Jeesus ei ole Jumala.....älä tee uskoasi turhaksi tulkitsemalla raamattua väärin!!!!!
Jeesus voi laskeutua taivaasta koska tahaansa, mutta mitä sanoo vakuutusyhtiö jos nois Herra pompaa autojen päälle, itse loukkaantumatta..
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Mmxj7f3uVRE&list=PLxdH4XPU7OZnR5XV-b1QmnM7yCwAlmOUd&index=5
kun tulee maanpäälle :) - Anonyymi
??????????????
- Anonyymi
Raamatussa kirjoitetaan: Tule lapsenomaiseksi, Ateistien tulisi suhtautua vaikkapa sitten ihan materialistisesti, vaikka taivaissa Jeesus on henki.
https://www.youtube.com/watch?v=dZ7oN1LWqMY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373