Aamulehdessä Pirkanmaan kuntapäättäjien esittely. Marko-pojan isoin haaste on ”kuntalaisten mielipide”. Kaikki kun eivät aina ole hänen kanssaan samaa mieltä.
Mielenkiintoista oli lukea miten heppoiset taustat ja meriitit tehtävän hoitoon on pormestarilla. Toivottavasti saadaan hyviä haastajia ja äijä vaihtoon.
Pormestari ja Kuntalaisten mielipide
1
170
Vastaukset 1
- Anonyymi
Pormestari joutui ikävä kyllä tekemään salaisen sopimuksen vihervasemmiston kanssa, että pääsi pormestariksi vaalien jälkeen. Kokoomuksen omatkin jäsenet ovat sen myöntäneet.
Siinä myytiin monta asiaa ja jouduttiin pettämään äänestäjät. Kokoomus sai pormestarin pallin ja sen jälkeen tietyissä asioissa ollaan oltu tekemättä mitään.
Jos joku tuntee itsensä petetyksi, niin tämä salainen sopimus on siihen syynä. Esimerkiksi veronkorotuksen syyt ovat siihen selvä esimerkki.
Näinkin pienessä kunnassa tällaista peliä, mitä virkamiehet itseasiassa johtavat, ja poliitikot pelkäävät virkamiehiä enemmän kuin äänestäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578