Saako tämmöisiä liikkua vapaana https://youtu.be/IuGeWuUFGUY ainakin tietää varoa.
Varkauden poliisi tsekkaa tämä
18
89
Vastaukset
- Anonyymi
Älkääkä poistaako,tämä on oikeasti tärkeä ennenkuin tuo tyyppi oikeasti tekee jotain. Näkee ettei oo kaikki kunnossa. Poliisi ja ambulanssi hakekaa tuo.
- Anonyymi
Pelottavan ja arvaamattoman oloinen tyyppi. Huh.
- Anonyymi
Miten kehtaa ,omalla naamalla ja vielä julkinen youtube video,jonka jakaminen ei ole rikos. Bytheway ilmoittakaa tää poliisille,niin tein minäkin. Tuohan saattaa tehdä mitä vaan!!
- Anonyymi
Vahvasti jotain mielenterveysongelmia tai mitä lie. Ei tervettä edes kännissä kirvestä heiluttaa missään,uhoamismielessä. Ihmettelen,ellei tähän puutu viranomaiset. En halua,että tapahtuu pahaa . Pitää ennemmin puuttua.
- Anonyymi
Savolaista uhoa. Toivottavasti ei liiku ihmisten ilmoilla. Maine mennyt...
- Anonyymi
Kyllä tuosta vähän ilkeä olo tuli. No enpä tunne kyseisiä,joten tuskinpa olen tulilinjalla niinsanotusti.
- Anonyymi
Ei, sinä Olet Demari linjalla. Hyvin pyyhkii sähkön hinta nousee, Rinteelle 2500€palkankorotus. Saman voisi antaa Rajamäelle. 2500€/joka Maakuntaärähdys. 🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, sinä Olet Demari linjalla. Hyvin pyyhkii sähkön hinta nousee, Rinteelle 2500€palkankorotus. Saman voisi antaa Rajamäelle. 2500€/joka Maakuntaärähdys. 🤬
Keneksi minua luulet. En ole käppärin ölökki. Ja kannatan persuja. Sinä et älyä kyllä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneksi minua luulet. En ole käppärin ölökki. Ja kannatan persuja. Sinä et älyä kyllä mitään.
Aivan sama ketä kannatat samaa paskaa syydöt tänne, oli lipun väri mikä tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama ketä kannatat samaa paskaa syydöt tänne, oli lipun väri mikä tahansa
Mitä se sinua liikuttaa. Yhtä lailla sinä kannat omia mielipiteitä kuin muut etkä sinä pysty millään tavalla muiden elämää sössimään. Vuodesta toiseen jaksat katkerana vässyttää. Muut elää edelleen ja tekee töitä ja hoitaa oman elämänsä. Mitä sinulle jää tuosta käteen. Tee sinäkin vain oman elämäsi eteen asioita.
- Anonyymi
Mitä tos videossa tapahtuun ku ei näytä sitä?
- Anonyymi
Poistivat sen. Mies varkautelainen heilutti kirvestä ,ja sanoi että ei epäröi käyttää sitä vittuilijoita kohtaan. Varmaan jo poliisi ottikin yhteyttä. Ei nimeltä uhkaa ketään niin ei ilmeisesti ihan täytä laitonta uhkausta? Oman nimensä sanoi kokonaan ja ihan naama peittämättä. Kännissä oli,mutta sairasta tuollainen. Melkeen 40vuotias vai liekö jo on.
- Anonyymi
Melkein 40v ja sairasta tollanen. Kättälipaanko teille suunsoittajille pitäis laittaa.. Isoimmasta herrasta lähtien soitetaan suuta kuin omistettas koko kaupunki. Rahaa kylvetään minne sattuu, kun ei ole omia. Luvataan uimahallia ja työpaikkoja ja 62000asukasta. 300miliiä velkaa. Wartalo kuralla. Kaupungin talous kuralla. Sairaalan päivystys veitenterällä. Vetovoimakeskus myöhässä ja eiku kakkua ja Kuorolaulua. Narsistimeininkiä, jolla kielletään kaikki itseään koskeva kritiikki ja itse ollaan sädekehässä ja valokiilaasa. Pääministeriä myöten halaillaan maailmaa ja Afrikkaa. 6000000ulosottovelkaista ja luullaan että 30-50€lisä auttaa "🤣Nyt halutaan Euroopan ulkopuolelta työvoimaa.. Churchill porukkineen oli valmis puolustaa maataan vaikka luudanvarsilla. Täällä myydään maata ja rakennuksia ja sähklverkkoomistus ulkomaille. Koulun juhlat ovat ulkomaalaisten ehdoilla. Varkauden 90v juhlissa räpätään ja Afrikka rummut hakkaa Paatero tyyliin. Niin kauan kuin täällä Rajamäen klaani päättää mikään ei muutu ja piste.
- Anonyymi
Millä oli mukiloitu Leppävirta lainen mies ja jätetty Taipaleeseen parkkipaikalle?
Kannattais olla huolissaan näistä hulluista!- Anonyymi
kerro kuka oli se mukiloitu, niin saattas olla helpompi tietää asiasta jotain.
- Anonyymi
Mä olen nainenvarmaan... tosi hyvännäköinen. Aivan transylta näytää ja kuvanmuokkukasen. Ei siitä sen. Kuvitella saa jokainen ittestään mitä haluaa. Livenä sen totuuden näkee. Varkaudessa riittää hulluja,osa vaarattomia onneksi.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=rXnhMbdCb2A
Tässä myös hyvä video!- Anonyymi
Skepaduba Skepaduba, kielet poikki rämähti.
Rollaattorista pyörä puhkesi.
Otimme käyttöön limusiinin.
Sekä takapaksista punaviinin
Jyystämme harmaata komppia
Voitte ottaa tästä oppia
Sen siitä saa kun hettelee
Alasti hersikassa noppia
Nuha ja yskää
Rapula päässä jyskää
Sairaalan rakennuksella
Kaivuri keltainen jyskää.
Linnut karjuvat puissa
On eilisen haju
Vaatteissa ruttuisissa nuissa
Otan pyörän, poljen alkoon
Illalla nostan lipun salkoon. Thi end.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841