https://yle.fi/uutiset/3-10980813
Nyt nuo Suomen silmää tekevät ovat huolissaan ehkäisystänne , ensinnä niille tuli yllätyksenä että kansa vanhenee, sitten he mölysivät että syntyvyys Suomessa näyttää painuvan nollaan, nyt sitten pitäisi ehkäistä? Minä voin kertoa teille jotta kuskaan en ole kumejen kanssa värkkääntynyt, silti minulla on nimissäni vain nuo kolme kakaraa jotka edesmenneen vaimoni kanssa maailmaan nautiskelimme !
Tuo poliittisten pellejen sanomien sekoilu viittaa vakavaan jakomielitautiin !
Ja sitten elkää helevetissä lähtekö noiden ilmasto hihhulien kelkkaan, niiden jutut ovat täyttä tuubaa! Maapallolla on tullut ja mennyt jääkausia sekä lämpökausia, vaikka ainuttakaan Mersua ei ole edes valmistettu!
Suomi joka eniten meuhkaa tuosta kasvihuone ilmiöstä, päästää maapallon saasteista vajaan promillen, eli vaika me jokainen Suomalainen hyppäisimme ensiyönä kaulakiikkuun, sillä ei olisi minkäänlaista vaikutusta maapallon saasteisiin!
Tuolla huudolla ilmanpilluusta pedataan vain ja ainoastaan verojen korotuksia meille autoilijoille sekä muille polttoaineiden kuluttajilla .
Late Lapista.
SUOMEN NUORRISO HALOO !
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Late edustaa järjen ääntä tässäkin! Internet ja älykännykät tuntuvat tekevän maamme nuorisosta vedätettäviä pölvästejä.
Vaikka koko Suomi ajettaisiin alas kivikaudelle, niin mitä v-un hyötyä tästä olisi globaalisti, kun suuret paskojat Kiina, Intia, Indonesia ja Afrikka etunenässä lisäävät väestöään kuin kanit ja pilaavat luontoa kiihtyvällä tahdilla?
Maailman suurin ongelma on LIIKAVÄESTÖ kehitysmaissa, kuten Late ja monet muutkin aivojaan käyttävät täällä koettavat jankata! Liikaväestöstä seuraa sitten kaikki ilmastoonkin liittyvät KORJATTAVAT asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787