Mielestäni asia olisi kiireellinen kun radikalisoituminen lisääntyy. Olivat taas hiljattain turpahippasilla pitkin tamperetta.
Milloin saadaan persuille eheytyshoitoja?
9
<50
Vastaukset
Sinä voit eheytyä kun annat vaimosi & tyttäresi & sisaresi mamujen raiskattavaksi. Voihan olla niinkin että haluat kimppaan mukaan. Te suvakit tykkäätte kaikenlaisesta pervoilusta.
- Anonyymi
Tiedostat siis, että persut olivat turpahippasilla ja hyväksyt sen? Eikö sinun mielestäsi asialle pidä tehdä mitään? Aika edesvastuutonta.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostat siis, että persut olivat turpahippasilla ja hyväksyt sen? Eikö sinun mielestäsi asialle pidä tehdä mitään? Aika edesvastuutonta.
Jos persut tappalevat keskenään, mitä se minulle kuuluu?
- Anonyymi
PasiToivonen2 kirjoitti:
Jos persut tappalevat keskenään, mitä se minulle kuuluu?
Aika väkivaltasta touhua. Palaan kohtaan eheytyshoidot.
- Anonyymi
Parempi, että itse hakeudut hoitoon.
Koita nyt aloittaja hakeutua johonkin hoitoon, tuo sinun vammaisuutesi voi kehittyä niinkin pahaksi, jotta valkotakkiset vievät sinut raudoissa väkisin suljetulle !
Late Lapista.- Anonyymi
Kuules late meistä kahdesta sinä olet huomattavasti lähempänä hoidon tarvetta.
- Anonyymi
Mitäs Tampereella on tapahtunut?
- Anonyymi
Taisivat sitten olla kaappihomoja? Persuthan eivät homoja hyväksy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2336218
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274077- 952804
- 412217
- 332002
- 491964
- 1091820
- 211708
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464