Mielestäni asia olisi kiireellinen kun radikalisoituminen lisääntyy. Olivat taas hiljattain turpahippasilla pitkin tamperetta.
Milloin saadaan persuille eheytyshoitoja?
9
<50
Vastaukset
Sinä voit eheytyä kun annat vaimosi & tyttäresi & sisaresi mamujen raiskattavaksi. Voihan olla niinkin että haluat kimppaan mukaan. Te suvakit tykkäätte kaikenlaisesta pervoilusta.
- Anonyymi
Tiedostat siis, että persut olivat turpahippasilla ja hyväksyt sen? Eikö sinun mielestäsi asialle pidä tehdä mitään? Aika edesvastuutonta.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostat siis, että persut olivat turpahippasilla ja hyväksyt sen? Eikö sinun mielestäsi asialle pidä tehdä mitään? Aika edesvastuutonta.
Jos persut tappalevat keskenään, mitä se minulle kuuluu?
- Anonyymi
PasiToivonen2 kirjoitti:
Jos persut tappalevat keskenään, mitä se minulle kuuluu?
Aika väkivaltasta touhua. Palaan kohtaan eheytyshoidot.
- Anonyymi
Parempi, että itse hakeudut hoitoon.
Koita nyt aloittaja hakeutua johonkin hoitoon, tuo sinun vammaisuutesi voi kehittyä niinkin pahaksi, jotta valkotakkiset vievät sinut raudoissa väkisin suljetulle !
Late Lapista.- Anonyymi
Kuules late meistä kahdesta sinä olet huomattavasti lähempänä hoidon tarvetta.
- Anonyymi
Mitäs Tampereella on tapahtunut?
- Anonyymi
Taisivat sitten olla kaappihomoja? Persuthan eivät homoja hyväksy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777