Jos palkka yhdestä työstä ei riitä

Niin sitten pitää ottaa toinenkin. Tai kehittää omaa brändiä ja CV:tä. Näin tehdään Yhdysvalloissa eikä odoteta liittovaltiota apuun.

22

<50

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tehdään Yhdysvalloissa juu, mutta meillä Suomessa ei tarvitse sortua moiseen typeryyteen. Jopa Halla-ahokin on jo nostanut tapetille aiheen suomalaisten palkoista, joiden tulisi olla sellaisia, että niillä kykenee elättämään itsensä. Porvarin suusta kuultuna.

Omituista, että sinun pitää nostella tällaista aihetta kepu-palstalla esille, koska me kyllä tiedämme muutenkin sinun ahdasmielisen ajattelutapasi.

• Onko osaan keskustalaisista tarttunut Punamullan Kiima?

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Onko osaan keskustalaisista tarttunut Punamullan Kiima?

Tiedä siitä, mutta ei ainakaan ole yhtä vähä-älyisiä kuin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedä siitä, mutta ei ainakaan ole yhtä vähä-älyisiä kuin sinä.

Minä olin kuvitellut että YYA-ajat menivät jo. Siihen aikaan Punamulta tunkkaisuudessaan kuuluu.

• Anonyymi

Minä olin kuvitellut että YYA-ajat menivät jo. Siihen aikaan Punamulta tunkkaisuudessaan kuuluu.

Onko rikkaiden hyysääminen sitten nykyaikaa? Näkemyksesi on jo viisaamman taholta torpattu.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006240728.html

• Anonyymi

Mitä hyysäämistä se on jos annetaan pitää se minkä on ansainnut?

Sinä siis haluat muutosta, jossa hyväosaisten osallisuus yhteiskuntarakenteidemme ylläpitäjänä muiden tuloryhmien kanssa pitäisi poistaa? Ihmisen ahneus on saavuttanut sairaalloisuuden mitat siinä vaiheessa, jos ei ymmärrys enää riitä ajattelemaan yhteiskuntavastuullisesti. Ihannemaassasikin alkavat näköjään tuulet vaihtamaan suuntaansa, mutta sinähän et sitä tietenkään kykene käsittämään.

https://www.hs.fi/talous/art-2000006153180.html

Sinun pitäisi varmaan kokea joku henkilkohtainen katastrofi, jotta päässäsi tapahtuisi korjausliike.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis haluat muutosta, jossa hyväosaisten osallisuus yhteiskuntarakenteidemme ylläpitäjänä muiden tuloryhmien kanssa pitäisi poistaa? Ihmisen ahneus on saavuttanut sairaalloisuuden mitat siinä vaiheessa, jos ei ymmärrys enää riitä ajattelemaan yhteiskuntavastuullisesti. Ihannemaassasikin alkavat näköjään tuulet vaihtamaan suuntaansa, mutta sinähän et sitä tietenkään kykene käsittämään.

https://www.hs.fi/talous/art-2000006153180.html

Sinun pitäisi varmaan kokea joku henkilkohtainen katastrofi, jotta päässäsi tapahtuisi korjausliike.

Minulla on sen verran varallisuutta että katastrofit eivät kosketa.
        Mietipä uudelleen mistä ne sosiaalituet maksettaisiin jos rikkaat eivät pyrkisi vaurastumaan linkittelyn sijasta.

• Anonyymi

Mietipä uudelleen mistä ne sosiaalituet maksettaisiin jos rikkaat eivät pyrkisi vaurastumaan linkittelyn sijasta.

"Minulla on sen verran varallisuutta että katastrofit eivät kosketa."

Älä sorru ylimielisyyksiin. Tiettyjä asioita et mammonallasi korvaa vaikka paskapaperinakin seteleitä käyttäisit. Miten olisi tapaus Schumacher? Et enää itse pyyhkisi omaa persettäsi.

• Anonyymi

Mielenkiintoista.
        Ja silti olet valinnut vuokralla asumisen.
        Tokihan moni asuu vuokralla itse omistamansa yhtiön asunnossa - muttet sinä.

Montako miljonaa tarvitsee sijoitusomaisuuden olla jotta voi todeta olevansa turvassa edes henkilökohtaisilta katastrofeilta? Ja millaisella likviditeetillä omaisuuden tulee tällöin olla?
        Entä omaisuuserien hajauttaminen. miten olet sen hoitanut?

Monhan kuvittelee elävänsä turvattua elämää jopa alle miljoonan omaisuusarvolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista.
        Ja silti olet valinnut vuokralla asumisen.
        Tokihan moni asuu vuokralla itse omistamansa yhtiön asunnossa - muttet sinä.

Montako miljonaa tarvitsee sijoitusomaisuuden olla jotta voi todeta olevansa turvassa edes henkilökohtaisilta katastrofeilta? Ja millaisella likviditeetillä omaisuuden tulee tällöin olla?
        Entä omaisuuserien hajauttaminen. miten olet sen hoitanut?

Monhan kuvittelee elävänsä turvattua elämää jopa alle miljoonan omaisuusarvolla.

Vuokralla asuminen on kehittyneemmissä kulttuureissa ihan normaalia.
        Vaimo hoitelee sijoitukset yms. kun on terävämpi niissä mutta ei niistä sen enempää.

• Anonyymi

Vuokralla asuminen on kehittyneemmissä kulttuureissa ihan normaalia.
        Vaimo hoitelee sijoitukset yms. kun on terävämpi niissä mutta ei niistä sen enempää.

Varmaan on parempi niin että vaimosi hoitaa monet muutkin asiat.

• Anonyymi

Demu hei, miksi jatkat moita iänikuisia, samoja änkkääviä avauksiasi ?
      Lähes ainoa mikä avauksissasi muuttuu on sanajärjestys.

Mitä mahdat saada moisesta irti?

Vai onko kalkkeumat edenneet jo niin pitkälle ettei kepupolitiikasta löydy enää mielestäsi maininnanarvoisia aiheita?

Vaikutat eittämäti hoivakotilaiselta alati toistuvine jankkauksinesi.

• Se on noita.ei noita. Jätän enemmän kommentit koska et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

• Ei kyllä se on ylläpito joka osaa asiansa.

• Anonyymi

Ei kyllä se on ylläpito joka osaa asiansa.

Niinhän sinä uskottelet. Mites muualla säilyi?

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä uskottelet. Mites muualla säilyi?

Älä kitise.

• Anonyymi

Se on noita.ei noita. Jätän enemmän kommentit koska et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

"terävänä" pohdit oikeinkirjoitusasua ja mokaat ?
        aika räpeltäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"terävänä" pohdit oikeinkirjoitusasua ja mokaat ?
        aika räpeltäjä

Pallopaita on niin laiska kirjoittajaksi, että käyttää laitteensa kirjoitusavustajatoimintoa.

• Anonyymi

Huvittavan koomisia ja noloja nämä punapallopaitalestan avautumiset.

• Anonyymi

Mopedi on lähtenyt aikoja sitten käsistä.

• Huvittavan koomisia ja noloja lähinnä avautumisesta seuranneet kommentit joissa ei asiaan osata sanoa mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe