Hävytöntä menoa
BB nimeksi pitää vaihtaa kuksimistalo
21
69
Vastaukset
- Anonyymi
silti katsot paikat kosteana.
- Anonyymi
En ole minuuttiakaan katsonut enkä katso, mutta uutiset tulvivat joka tuutista.
- Anonyymi
en ole ikinä kattonu mut ainaha jotain sivumennen otsikoista huomaa,
ettei järjettömyydelle näy loppua, joku rahoittaa.. - Anonyymi
Toi BB-talon koko syksyn jatkuyva viibakielto ja biletyskielto ei tee hyvää ohjelman suosiolle. Eihän niillä ole Redin tiloihin viitsitty järjestää edes poreallasta eikö saunaa eikä mitään muutakaan.
Kauppakeskus Redi luuli että heidän busineksensa saa suruta potkua tästä BB-talosta heidän nurkillansa. Silti koko ohjelmassa ei ole kuin se yksi 10 min mittainen kaupassakäynti jossain Redin liikkeessä, yöaikaan, kun kauppa on kiinni.
Ennustan että myynnit ei nouse kauppakompleksissa yhtään tällä tempulla. - Anonyymi
Ällä-vikanen Jakorasia iltalehden haastattelussa.
- Anonyymi
Nythän se vähäksi aikaa loppuu, kun se toinen osapuoli joutui pois talosta.
Kunhan jäljelle jäänyt keksii, ketä alkaa seuraavaksi jallittaa, niin hommat jatkuu.
Tai joku toinen pari aloittaa.- Anonyymi
Siellä on jo seuraava lähentyminen tapahtunut.
- Anonyymi
Asialla Hyysärin sanomat ja Sadoma Oy n friikkiShow. .
Muunsukupuolisia... arabeja - syyrialaisia , ym ym lesboja ja homoja . - Anonyymi
Nuorten ja lasten tehokkaantörkeää aivopesua.
- Anonyymi
Sehän oli se panijapoika tietääkseni ammattikoululainen, aito amisjätkä. Muija sanoi ennen BB taloa, että ei anna bimberoo ainakaan kellekään amisjätkille, muttta ei kestänyt kuin 4 vrk, niin tää amisjätkä pääsi heti kastaan kärkee.
- Anonyymi
Mielestäni tv-kanavan johto ja ohjelmantekijät pitäisi laittaa vankilaan istumaan vuosiksi.
- Anonyymi
Viellä 10 vuotta ja nähdään parhaaseen katseluaikaan ohjelma Suomen paras panija, tuomareina Henry saari ja Raakel liekki
- Anonyymi
Eijkö nussiminen enää kiinnosta?
Missä mättää lutkat? - Anonyymi
Taas uutta paneskelua http://www.veksi.com/respUutiset.jsp?otsikko=brother
- Anonyymi
Tuohon räkälään voisi joku valistunut tehdä itsemurhaiskun räjähteillä.
- Anonyymi
Jopas on kateellista ja himotonta porukkaa. Parasta vauvva talkootyötä, lisää bb taloja.
- Anonyymi
BB:n uudeksi ohjelmanimeksi, Matolaatikko.
- Anonyymi
Katsooko tuota joku?
- Anonyymi
Tuon katsojat ovat samanlaisia tirkistelijöitä kuin muinoin ulkohuussien alla kuuhistelleet kurkistelijt.
Suomessa on hukattu moraali, siveys, omatiunto ja oikeudenmukaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592