BB nimeksi pitää vaihtaa kuksimistalo

Anonyymi

Hävytöntä menoa

21

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

silti katsot paikat kosteana.

• Anonyymi

En ole minuuttiakaan katsonut enkä katso, mutta uutiset tulvivat joka tuutista.

• Anonyymi

en ole ikinä kattonu mut ainaha jotain sivumennen otsikoista huomaa,
      ettei järjettömyydelle näy loppua, joku rahoittaa..

• Anonyymi

Toi BB-talon koko syksyn jatkuyva viibakielto ja biletyskielto ei tee hyvää ohjelman suosiolle. Eihän niillä ole Redin tiloihin viitsitty järjestää edes poreallasta eikö saunaa eikä mitään muutakaan.

Kauppakeskus Redi luuli että heidän busineksensa saa suruta potkua tästä BB-talosta heidän nurkillansa. Silti koko ohjelmassa ei ole kuin se yksi 10 min mittainen kaupassakäynti jossain Redin liikkeessä, yöaikaan, kun kauppa on kiinni.

Ennustan että myynnit ei nouse kauppakompleksissa yhtään tällä tempulla.

• Anonyymi

Ällä-vikanen Jakorasia iltalehden haastattelussa.

• Anonyymi

Nythän se vähäksi aikaa loppuu, kun se toinen osapuoli joutui pois talosta.
      Kunhan jäljelle jäänyt keksii, ketä alkaa seuraavaksi jallittaa, niin hommat jatkuu.
      Tai joku toinen pari aloittaa.

• Anonyymi

Siellä on jo seuraava lähentyminen tapahtunut.

• Anonyymi

Asialla Hyysärin sanomat ja Sadoma Oy n friikkiShow. .
      Muunsukupuolisia... arabeja - syyrialaisia , ym ym lesboja ja homoja .

• Anonyymi

Nuorten ja lasten tehokkaantörkeää aivopesua.

• Anonyymi

Sehän oli se panijapoika tietääkseni ammattikoululainen, aito amisjätkä. Muija sanoi ennen BB taloa, että ei anna bimberoo ainakaan kellekään amisjätkille, muttta ei kestänyt kuin 4 vrk, niin tää amisjätkä pääsi heti kastaan kärkee.

• Anonyymi

Mielestäni tv-kanavan johto ja ohjelmantekijät pitäisi laittaa vankilaan istumaan vuosiksi.

• Onko ohjelmassa jo nähty Homon Astutus?

• Anonyymi

Viellä 10 vuotta ja nähdään parhaaseen katseluaikaan ohjelma Suomen paras panija, tuomareina Henry saari ja Raakel liekki

• Ja loppukilpailuparina Kanki-Kaikkonen Katri Kulmuni! Jeeeeeeeeeee!

• Anonyymi

Eijkö nussiminen enää kiinnosta?
      Missä mättää lutkat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuohon räkälään voisi joku valistunut tehdä itsemurhaiskun räjähteillä.

• Anonyymi

Jopas on kateellista ja himotonta porukkaa. Parasta vauvva talkootyötä, lisää bb taloja.

• Anonyymi

BB:n uudeksi ohjelmanimeksi, Matolaatikko.

• Anonyymi

Katsooko tuota joku?

• Anonyymi

Tuon katsojat ovat samanlaisia tirkistelijöitä kuin muinoin ulkohuussien alla kuuhistelleet kurkistelijt.
      Suomessa on hukattu moraali, siveys, omatiunto ja oikeudenmukaisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1680
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      65
      1226
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    Aihe