Jäikö kampanja puolitiehen? Komea oli traileri ja mainoskampanja etukäteen, mutta mitä se tiedotettava asia oli? Ei meinaa löytyä mistään. Facesta ei löydy sitten yhtikäs mitään tiedotettavaa. Kunnan nettisivuilta löytyi jonkinnäköinen kunnanjohtajan koonti menneestä ja visioita tulevasta. Tämäkö se iso uutinen oli? Odotin ilotulitusta, papatti paukahti...
Mitä se Kuortane oikein tiedotti?
17
307
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtanas mitaan.suurella kohulla julistettiin.
Olisi ajatellut jotta yks panda tulee mukaan. - Anonyymi
Sama fiilis jäi itselle. Jotain olennaista jäi puuttumaan.
- Anonyymi
Lopettakaa välittömästi tämä kampanja!!! Hävettää niin p.....i! Tuokaa esille todellisia vahvuuksia, ei mitään huuhaata.
- Anonyymi
Mitä ne vahvuudet ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vahvuudet ovat?
Maakuntakeskuksen läheisyys, rauhallinen paikka, turvallinen paikka, urheiluopisto, hyvät toimivat palvelut vauvasta vaariin, keskeinen sijainti, luonto järvineen. Onhan näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maakuntakeskuksen läheisyys, rauhallinen paikka, turvallinen paikka, urheiluopisto, hyvät toimivat palvelut vauvasta vaariin, keskeinen sijainti, luonto järvineen. Onhan näitä.
No joo. Kaikki täältä on kaukana, lääkäriin ei pääse ellei lähde Alavudelle, lapset homekoulussa. Urheiluhalleja nousee kuin sieniä sateella, mutta melko rajattu käyttäjäkunta niilläkin on.
Lisään tähän vielä se, että naapurit tietävät asiasi paremmin kuin sinä itse. Jos olet muualta kotoisin, niin silloin sinua ei tulla hyväksymään porukkaan.
- Anonyymi
Äijät kävelee tiellä, sit lentää keihäs peltoon. Miksi?
- Anonyymi
Tuleeko muille kampanjan ulkoasusta panda- ja astronauttipukuineen mieleen yläasteen ilmaisutaidon kerho? Tuollahan sitä potentiaalisia muuttajia houkutellaan, pääsee harrastelijateatteriin mukaan.
- Anonyymi
Ja olisi kannattanut kunnassa tarkistaa tuo slogan Kaikki lähellä. Se kun on ollut Kurikan kaupungilla käytössä jo hyvän aikaa.
- Anonyymi
Ei kai kukaan ny oikiasti odottanu notta siältä mitään konkreettista tiadotettavaa olis tullu. Arvas heti ku tiadotettiin, että kohta tiedotetaan notta tuloo vaan piäni tuhnu
- Anonyymi
Suutari tuli ja aika naurettavaa tuo oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutari tuli ja aika naurettavaa tuo oli!
Rahaa paloi 100 000 euroa ja lopputulos oli susi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa paloi 100 000 euroa ja lopputulos oli susi!
Tuota minäkin aloin miettimään. Tuloshan oli 100t .
Rahaa se vaan oli kuntalaiset. Nyt taas säästetään lisää rahaa ja otetaan velkaa, jotta voidaan jossain vaiheessa tehdä taas joku näkymä kuvitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minäkin aloin miettimään. Tuloshan oli 100t .
Rahaa se vaan oli kuntalaiset. Nyt taas säästetään lisää rahaa ja otetaan velkaa, jotta voidaan jossain vaiheessa tehdä taas joku näkymä kuvitus.Kuortane kurnuttaa mainos (hahhahhaaa)
- Anonyymi
Okei mä ñäytän teille joskus kun talouden rakentellisesta heikkoudesta selvitään. Ku ku ei mulla oo mitään huomen tai mitään tollåsta niin ku silleen. Painanko töitä vai valvonko öitä en tiedä vielä
- Anonyymi
Nolommaksi vaan menee tuo kampanja.
- Anonyymi
Ei yhtään mitään,pitää vain olla muka esillä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569