Tämä nyt menossa oleva kausi on ihan huikea! Pakko katsoa joka jakso. Hommasin ruutuplussankin jotta yhtään jaksoa ei vaan jää väliin. Onko täällä muita faneja? Tai onko vastakkaisia mielipiteitä?
MasterChef Australia
4
766
Vastaukset
- Anonyymi
Peukutan !
Tänään oli dumplings haaste jakso. Rakastan dumplingseja, siis kun ne on tehty hyvin. Derek voitii ilmeisen ansaitusti. Jos osaat kokata dumplingseja niin tulen mielelläni maistamaan!
- Anonyymi
Hyvä muuten, mutta tällä kaudella näyttää ,että Larissa ja Tessa vahvimmat. Siis melkein aina; ei muuten, mutta hieman meni maku ohjelmasta,
- Anonyymi
Olen katsonut kaikki kaudet ja paras ruokaohjelma. Tuomarit ovat erittäin hyviä. Harmi, että tämä on viimeinen kausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2211351- 741326
- 631186
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521049- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847