Tämä nyt menossa oleva kausi on ihan huikea! Pakko katsoa joka jakso. Hommasin ruutuplussankin jotta yhtään jaksoa ei vaan jää väliin. Onko täällä muita faneja? Tai onko vastakkaisia mielipiteitä?
MasterChef Australia
4
843
Vastaukset
- Anonyymi
Peukutan !
Tänään oli dumplings haaste jakso. Rakastan dumplingseja, siis kun ne on tehty hyvin. Derek voitii ilmeisen ansaitusti. Jos osaat kokata dumplingseja niin tulen mielelläni maistamaan!
- Anonyymi
Hyvä muuten, mutta tällä kaudella näyttää ,että Larissa ja Tessa vahvimmat. Siis melkein aina; ei muuten, mutta hieman meni maku ohjelmasta,
- Anonyymi
Olen katsonut kaikki kaudet ja paras ruokaohjelma. Tuomarit ovat erittäin hyviä. Harmi, että tämä on viimeinen kausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm80778J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498