Muistakaahan ajella varovaisesti missä ikinä sitten liikuttekaan (poroalueilla, rannikkoseuduilla, kaupungissa, maalla...).
Kurvinopeus-tyyppistä sporttista, mutta liikennemäärät ja keliolosuhteet huomioonottavaa ajotapaa ei kaikkien kannata lähteä omaksumaan. Sellainen vaatii kunnon auton, valppautta ajoon ja ennenkaikkea kykyä ohjastaa ajokkinsa.
Itse lähden nyt hoitelemaan asioitani ja huomenna olen puolestaan vapaapäiväläinen, eli minun osaltani nämä autoiluaiheiset keskustelut jäävät ensiviikkoon.
Pysykäähän kolhuitta.
-KN
Kaikille asiasta kiinnostuneille
9
632
Vastaukset
- Opettaja
Siis lue:
Pikku Kurvinopeus pääsee nyt koulusta, mutta huomenna on taas koko ruotsintunti aikaa trollailla suomikaksnelosessa. *prömm, mopo käyntiin* - ei saatana...
Sen lisäksi, että kurvinopeus on liikenneterroristi, hän näköjään varastaa työnantajansa aikaa. Asennevammaisuus näkyy silläkin puolella.
- nipa
go kurvinopeus go! hyviä vapaapäivä sulle ja ajelehan ittekkin iisisti. hyvä homma jos suhteutat ajot kelin ja liikenteen mukaan. sul on mun luonto sitä minen varasta! :)
- jeppe
Tämä kaveri oli kyllä päivän hauskin vitsi.
Kaverin ego, lompakko ja leluvolvo hädintuskin mahtuvat varmaan tieliikenteeseen. Helsinkiläisenä ihan hävetti lukea näitä juttuja, mutta läjäpäin ääliöitähän täällä onkin. Juuri näiden ihmisten takia peli kolisee ja kaikki pääkaupunkiseutulaiset ovat huonolla tuulella. Luulevat osaavansa ajaa "sporttisesti" tai "liikennemäärät ja keliolosuhteet huomioiden" vaikka todellisuudessa olisi parempi poistaa jantterit tieliikenteestä kokonaan.
Kolistelkaa vapaasti.
-JP - ei oikeesti
ole edes ajokorttia, saati sitten autoa.
Viimeinen ratikkakin lähtee just, siis pitää kiirehtiä. - Anonyymi
Minäkin tulin vain ilmoittamaan, että menen kohta paskalle.
- Anonyymi
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä.
- Anonyymi
Siis mitä sä tolla tarkotat? Alaksä aukoon päätä vai?
- Anonyymi
Mutta jos otat, niin et aja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322279Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749496Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297480Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806325SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825960Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344966HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084620Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014386Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872060Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k791345