JT kokouksiin paikkakuntanne valtakunnan salille!
Jokaisen pitää saada kuultavaksi pelastavaa uskon sanomaa.
Loppu lähenee......ilmasto lämpenee!
Tervetuloa kaikki!
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta onneksi salilla on kylmä. Se johtuu siitä että siellä hypnotisoimaan.
- Anonyymi
Hyvä veli!
Kylmä olo johtuu siitä että on vilustunut ja on kuumeessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä veli!
Kylmä olo johtuu siitä että on vilustunut ja on kuumeessa!Kun paikalla on demonihenkiä, tulee myös kylmä.
Tai jos säästellään lämmityksessä.
Salilla hypnotisoidaan uskomaan amerikkalainen hömppä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun paikalla on demonihenkiä, tulee myös kylmä.
Tai jos säästellään lämmityksessä.
Salilla hypnotisoidaan uskomaan amerikkalainen hömppä.Demonit kiertää kaukaa valtakunnan salit.
Demonit ovat tehneet pesän tälle palstalle kymmeniksi vuosiksi.
Jt suosii Raamatun sanaa, koska hömppä ei johda mihinkään.
Näkehän jumalattomista ja lahkolaisista....touhussa ei ole mitään järkeä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonit kiertää kaukaa valtakunnan salit.
Näkehän jumalattomista ja lahkolaisista....touhussa ei ole mitään järkeä!Ja varsinkin jehovantodistajista.
Touhuissa ei mitään järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varsinkin jehovantodistajista.
Touhuissa ei mitään järkeä.JT touhuissa on järkeä, koska se pohjautuu tarkasti Raamattuun!
Siinä ei ole mitään järkeä olla jumalaton ja lahkolainen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT touhuissa on järkeä, koska se pohjautuu tarkasti Raamattuun!
Siinä ei ole mitään järkeä olla jumalaton ja lahkolainen!Jehovan todistajat valikoivat raamatusta vain ne kohdat jotka ovat heidän oppeihinsa sopivia. Jos ei ole, se on vain hyödyllistä luettavaa.
Näitä asioita heillä on paljon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovan todistajat valikoivat raamatusta vain ne kohdat jotka ovat heidän oppeihinsa sopivia. Jos ei ole, se on vain hyödyllistä luettavaa.
Näitä asioita heillä on paljon?Ei pidä paikkansa!
JT um-käännös lukea rinnakkain KR 1933 kanssa....molemmat ovat saman sisältöisiä!!!!
Ainoa ero on se, että JT ovat lisänneet Jumalan nimen, myös UT:iin minne se myös ehdittomasti kuuluu!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa!
JT um-käännös lukea rinnakkain KR 1933 kanssa....molemmat ovat saman sisältöisiä!!!!
Ainoa ero on se, että JT ovat lisänneet Jumalan nimen, myös UT:iin minne se myös ehdittomasti kuuluu!!!!!!!!Kylllä muuten pitää paikkaansa.
En ole koskaan saanut Jehovalta tai hänen todistajaltaan kommenttia kohtaan 5. mo 18:20-22. Miksei tämä koske Jehovia, vaikka täyttävät kohdan pilkun tarkasti.
-puhuvat jumalan nimissä
- ennustavat, että 1914 syntyneet ei kuole ennekuin juu nou..
- meni päin helvettiä tuo ennustus, joten tuli tilalle kaksi limittäuistä sukupolvea, jotka ei katoa...
- Ja sellasta rohveettaa ei sen koommin tarvii kuunnella tai kunnioittaa RAAMATUN mukaan.
On kysytty todistajana srkoon vanhimmilta ja myös tällä palstalla MONTA kertaa.
Ja TASAN yhtä monta kertaa KAIKKI on jättäneet vastaamatta.
Ja väitä sää mitä väität, mutta antaa esimerkkien puhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonit kiertää kaukaa valtakunnan salit.
Näkehän jumalattomista ja lahkolaisista....touhussa ei ole mitään järkeä!"Jt suosii Raamatun sanaa, koska hömppä ei johda mihinkään."
Lue uutisia yleltä ja mualimalta!
Sulle kysymys:
Onko se VT SEURAN HÖMPPÄ, vai RAAMATUN sana, mikä on johtanut vatstauer paipöl and kräp sosaietin kovan mittaluokan pedofiiliskandaaliin?
Hallintoelintä myöten pääsevät oikeuteen vastaajaksi.
Pedofiilikeisseihin erikoistunut, ei mikään wannabe lakimies, vaan ihan oikea juristi IRWIN ZALKIN nokkamiehenä.
Vastaa, äläkä moralisoi niitä, jotka asiallista juttua kysyy!
Eli kummasta on kyse?
- Onko VT seuran hömppä johtanut tuohon
- ONko RAAMATUN sanassa jotain, mistä nämä johtuvat
- Vai onko kyse ehkä MOLEMMISTA yhteensä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa!
Ainoa ero on se, että JT ovat lisänneet Jumalan nimen, myös UT:iin minne se myös ehdittomasti kuuluu!!!!!!!!"Ei pidä paikkansa!
JT um-käännös lukea rinnakkain KR 1933 kanssa....molemmat ovat saman sisältöisiä!!!!..."
Jh 14:14
KIT (Järjestön oma Kingdom Interlinear) esittää rivienväliosiossa:
If ever anything you should ask me in the name of me this I shall do.
Sama "selkokielellä" viereisellä palstalla onkin jo muutettu: If you ask anything in my name, I will do it.
Mikä ero?
KIT rivienvälisessä Jeesus kehottaa pyytämään itseltään, - rukoilemaan Jeesusta, itseään - ei hänen kautta, vaan häneltä itseltään. Järestö jätti tärkeän pienen "me" sanan pois joka muuttaa merkityksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylllä muuten pitää paikkaansa.
En ole koskaan saanut Jehovalta tai hänen todistajaltaan kommenttia kohtaan 5. mo 18:20-22. Miksei tämä koske Jehovia, vaikka täyttävät kohdan pilkun tarkasti.
-puhuvat jumalan nimissä
- meni päin helvettiä tuo ennustus, joten tuli tilalle kaksi limittäuistä sukupolvea, jotka ei katoa...
- Ja sellasta rohveettaa ei sen koommin tarvii kuunnella tai kunnioittaa RAAMATUN mukaan.
Ja väitä sää mitä väität, mutta antaa esimerkkien puhua.Miksei he ole vastanneet sinulle?
Koska he ovat pelkureita ja vellihousuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT touhuissa on järkeä, koska se pohjautuu tarkasti Raamattuun!
Siinä ei ole mitään järkeä olla jumalaton ja lahkolainen!"...pohjautuu tarkasti Raamattuun!..."
On harhaanjohtavaa sanoa "perustuu Raamattuun" koska tavikset eivät tiedä Uuden maailman käännöksen olemassaolosta mitään. Kun sanotaan "perustuu Raamattuun" tavis olettaa tarkoitettavan sitä normiraamattua KR 33/38 tai KR92. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylllä muuten pitää paikkaansa.
-puhuvat jumalan nimissä
Ja väitä sää mitä väität, mutta antaa esimerkkien puhua.Esim. v 1914 ennustus on laskettu Danielin kirjan ennusteen mukaan, siis lyhyesti sanottuna, Danielin pv:stä v. 1914 on kulunut 6000 vuotta, joka ei toteutunut iha silloin, mutta se aika on todella lähellä, veikkaan että 50 vuoden sisällä, koska sen pitää tapahtua 6000 sisällä!
JT ovat oileassa, vaikka eivät ole osuneet ihan pikeaan arvauksissaan
Kun se aika koittaa, se suuri järkytys ateisteille ja lahkolaisille!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jt suosii Raamatun sanaa, koska hömppä ei johda mihinkään."
Lue uutisia yleltä ja mualimalta!
Sulle kysymys:
Onko se VT SEURAN HÖMPPÄ, vai RAAMATUN sana, mikä on johtanut vatstauer paipöl and kräp sosaietin kovan mittaluokan pedofiiliskandaaliin?
Hallintoelintä myöten pääsevät oikeuteen vastaajaksi.
Pedofiilikeisseihin erikoistunut, ei mikään wannabe lakimies, vaan ihan oikea juristi IRWIN ZALKIN nokkamiehenä.
Vastaa, äläkä moralisoi niitä, jotka asiallista juttua kysyy!
Eli kummasta on kyse?
- Onko VT seuran hömppä johtanut tuohon
- ONko RAAMATUN sanassa jotain, mistä nämä johtuvat
- Vai onko kyse ehkä MOLEMMISTA yhteensä?Pedofiiliskandaali.......
Kusipäitä eksyy myös JT joukkoon!
Sille ei mahda kukaan, ennen kuin se tulee ilmi.
Ei JT kuluta aikaa toistensa kyttäämiseen, jos ei ole aihetta......sanan vieminen eteenpäin etusijalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei he ole vastanneet sinulle?
Koska he ovat pelkureita ja vellihousuja.Tuu torille......niin saat t.......n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...pohjautuu tarkasti Raamattuun!..."
On harhaanjohtavaa sanoa "perustuu Raamattuun" koska tavikset eivät tiedä Uuden maailman käännöksen olemassaolosta mitään. Kun sanotaan "perustuu Raamattuun" tavis olettaa tarkoitettavan sitä normiraamattua KR 33/38 tai KR92.UM- käännös on yhtä hyvä kuin KR 1933
UM- käännöksessä on vain erona Jumalan nimen lisäys!
Olen lukenut UM ja KR raamatut rinnakkain, OVAT SAMAN SISÄLTÖISIÄ!!!!!!
JT eivät vastusta KR käyttöä, mutta mieluummin UM- käännöstä, koska siinä on Jumalan nimi!!
Jumalan nimi myös helpottaa sitä, että ei sekoita keskenään Jumalaa ja Jumalan poikaa eri jakeissa!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei pidä paikkansa!
JT um-käännös lukea rinnakkain KR 1933 kanssa....molemmat ovat saman sisältöisiä!!!!..."
Jh 14:14
KIT (Järjestön oma Kingdom Interlinear) esittää rivienväliosiossa:
If ever anything you should ask me in the name of me this I shall do.
Sama "selkokielellä" viereisellä palstalla onkin jo muutettu: If you ask anything in my name, I will do it.
Mikä ero?
KIT rivienvälisessä Jeesus kehottaa pyytämään itseltään, - rukoilemaan Jeesusta, itseään - ei hänen kautta, vaan häneltä itseltään. Järestö jätti tärkeän pienen "me" sanan pois joka muuttaa merkityksen.Minulla on UM-käännös.
Vertasin KR ja UM kohtia Joh. 14:14 toisiinsa.
Ei mitään eroa, samanlaisia
Minulla on UM-käännös v. 1995 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on UM-käännös.
Vertasin KR ja UM kohtia Joh. 14:14 toisiinsa.
Ei mitään eroa, samanlaisia
Minulla on UM-käännös v. 1995"Ei mitään eroa, samanlaisia"
Valitettava lukihäiriö iski sinuun.
KR 33/38
Jeesus sanoi: "Jos te anotte MINULTA jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."
Keneltä anotaan?
KR 92
Jeesus sanoi: "Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte MINULTA, sen minä teen."
Keneltä pyydetään?
UM
Jeesus sanoi: "Jos pyydätte mitä tahansa minun nimessäni, niin teen sen."
Ei mainita keneltä pyydetään.
Tsekkaa The Kingdom Interlinear Transaltion of the Greek Scriptures, julkaisija on Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc., löytyy netistä. Rivienvälikäännöksessä on "minulta" mutta ns. "selkoenkusta" jätetty pois jotta Jeesukselta itseltään ei pyydettäis.
Raamatussa mainitaan joitan siihen lisäämisestä ja poisjättämisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei mitään eroa, samanlaisia"
Valitettava lukihäiriö iski sinuun.
KR 33/38
Jeesus sanoi: "Jos te anotte MINULTA jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."
Keneltä anotaan?
KR 92
Jeesus sanoi: "Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte MINULTA, sen minä teen."
Keneltä pyydetään?
UM
Jeesus sanoi: "Jos pyydätte mitä tahansa minun nimessäni, niin teen sen."
Ei mainita keneltä pyydetään.
Tsekkaa The Kingdom Interlinear Transaltion of the Greek Scriptures, julkaisija on Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc., löytyy netistä. Rivienvälikäännöksessä on "minulta" mutta ns. "selkoenkusta" jätetty pois jotta Jeesukselta itseltään ei pyydettäis.
Raamatussa mainitaan joitan siihen lisäämisestä ja poisjättämisestä.En ymmärrä nyt mitä yrität selittää??????
Joh 14:14 Sehän ilmenee kahteen kertaan tuossa jakeessa keneltä pyydetään!!!!!
- Anonyymi
Mietin joskus minkälaista elämäni olisi ollut jos vanhemmista ei olisi tullut Jehovan todistajia kun olin 4 vuotias.
Nyt kun 60 vuotiaana katson taaksepäin niin koko elämä on ollut yhtä suorittamista, tee enemmän ja enemmän tai jos et pysty enempään niin paranna ainakin laatua.
Koko ajan olen saanut neuvoja miten voisin olla parempi todistaja, kiitosta ei ole tullut.
Nyt riitti, loppuelämäni aion elää niin että voisin olla mahdollisimman onnellinen ilman jatkuvaa suorittamista ja kaiken maailman sääntöjä joka ikisiin hetkiin elämässä.- Anonyymi
Anonyymi Tänään 12:48
" Loppu lähenee......ilmasto lämpenee! "
Niin, vartiotorniuskonnossa tulee lopun merkiksi sanoa kaikkea kielteisesti mieleen vaikuttava. Mikä tuo tuskaa, se on lopun merkki. Mikä tuo pelkoa, se on lopun merkki.
Jeesuksen sanoma on erikseen, Raamatussa.
Onhan vasrtiotorniuskonnon Jeesus palannut maan päälle jo kahdesti, 1874 ja 1914, salaa kumpikin paluu, mitä nyt oli käynyt vartiotorniseurassa v. 1918 kehumassa lahkoa, uutisoi vartiotorni.
Raamatun Jeesus palaa siten, että kaikki näkevät paluun, pilven päällä. - Anonyymi
60 vuotiaana on vielä hyvä aloittaa.
Mutta älä hylkää Jehovaa ja Jeesusta.
Ei he sinulle ole mitään pahaa tehneet. - Anonyymi
Luulin ensin itse kirjoittaneeni tämän ;-D
Mutta sitten näin, että se on lähetetty tänään ja olen 70-vuotias.
Tajusin saman kuin sinä vasta 2015! Voimat vähenivät.
Opin käyttämään tietokonetta ja liukastuin tänne.
Mutta otan menneet vuodet ahkeroiden kuin opetuksena.
Mooseksen lakia sanottiin kasvattajaksi.
Olen ollut ikäni "kasvatuslaitoksessa", kuten moni muukin.
P.A. - Anonyymi
Ota kuule nyt mattopiiska käteen ja aja saatana talostasi ulos ja samalla huutaen, jeesuksen nimessä!
Neuvot ja kannustamiset saat sen takia, koska veljesi ja sisaresi haluaa saattaa sinutkin paratiisiin asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi Tänään 12:48
" Loppu lähenee......ilmasto lämpenee! "
Niin, vartiotorniuskonnossa tulee lopun merkiksi sanoa kaikkea kielteisesti mieleen vaikuttava. Mikä tuo tuskaa, se on lopun merkki. Mikä tuo pelkoa, se on lopun merkki.
Jeesuksen sanoma on erikseen, Raamatussa.
Onhan vasrtiotorniuskonnon Jeesus palannut maan päälle jo kahdesti, 1874 ja 1914, salaa kumpikin paluu, mitä nyt oli käynyt vartiotorniseurassa v. 1918 kehumassa lahkoa, uutisoi vartiotorni.
Raamatun Jeesus palaa siten, että kaikki näkevät paluun, pilven päällä.Näkevät........todellakin, uskon silmin!
Jumalattomat näkevät ja kuulevat vain ......pum, pum, pum melkettä ja pauketta ympärillään vaivanaikana.
On se kumma kun ei ole älliä hakeutua tuollaisesta tulevasta kauheuksista pois, tulemalla uskoon!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60 vuotiaana on vielä hyvä aloittaa.
Mutta älä hylkää Jehovaa ja Jeesusta.
Ei he sinulle ole mitään pahaa tehneet.Totta!
- Anonyymi
Jep. Stand up komiikasta ei saa kyllikseen.
- Anonyymi
Mikä ettei????
Oleko siihen koukussa?
Minä ainaskii tulen! Lupaan syödä kolmena päivänä ennen suurta hetkeä viisi litraa hernevelliä päivässä henkistytttätäeni itseni oikein kunnolla.
- Anonyymi
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
- Anonyymi
Sinä ainaski saat temmiä sitten aletaan keskustelemaan siitä miehisyyden palauttamisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299