Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoilemaan, kun eivät enää loista henkistyytttneillä kommentoineillaan palstalla.
Kymysys ??
13
162
Vastaukset
- Anonyymi
Palaan kuin varas yöllä, hetkenä joksi sitä et luule.
Pysy valveilla, jotten tapaisi sinua nukkumasta.- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
HOHOOHOHOHOHOHOHO!
GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH
UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI
- Anonyymi
Nauratko pilkallisesti, kun aikasi täytyttyä seisot mustan aukon edessä, johon sinun on astuttava ikuisiksi ajoiksi eroon Jumalan valosta. Aukosta kuuluu hirveää kirousta ja itkua, kun kaltaisesi siellä kiroavat itseään ,ettei tarttuneet Jumalan usein ojentamaan käteen,vaan valitsivat ,jostain ihmeen syystä, vapaaehtoisesti ikuisen eron Jumalan rakkaudesta, rauhasta ja ilosta.
En nauranut. Mutta ähkin kyllä kohtalaisesti, kun olin viimeksi peräti kahden mustan aukon luona kontillani pikkuveli tanassa. Ylempi aukko tiukka ja alempi vähän vähemmän tiukka. Astuin alemman aukon. Aukosta kuului litinää ja sitten coituksen jälkeisiä ilmavaivoja. Ja edempää kuului nautinnollista voihketta. Pyri sinäkin samaan; unohda nuo jessulin satuaukot.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
En nauranut. Mutta ähkin kyllä kohtalaisesti, kun olin viimeksi peräti kahden mustan aukon luona kontillani pikkuveli tanassa. Ylempi aukko tiukka ja alempi vähän vähemmän tiukka. Astuin alemman aukon. Aukosta kuului litinää ja sitten coituksen jälkeisiä ilmavaivoja. Ja edempää kuului nautinnollista voihketta. Pyri sinäkin samaan; unohda nuo jessulin satuaukot.
ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - Anonyymi
Mnaat taas uskpnnollisten vaikutustapojen perustusten äärellä: pelottelee kauhutarinoilla mielikuvituskuvitusjutuista ja tarjoaa lääkkeeksi mielikuvituskaveria.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
En nauranut. Mutta ähkin kyllä kohtalaisesti, kun olin viimeksi peräti kahden mustan aukon luona kontillani pikkuveli tanassa. Ylempi aukko tiukka ja alempi vähän vähemmän tiukka. Astuin alemman aukon. Aukosta kuului litinää ja sitten coituksen jälkeisiä ilmavaivoja. Ja edempää kuului nautinnollista voihketta. Pyri sinäkin samaan; unohda nuo jessulin satuaukot.
PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Anonyymi
Jeesus ilmestyi minulle äsken myriaadien enkelten kanssa liekehtivissä vaunuissa ja ilmoitti suuren salaisuuden, kookoon oikea nimi on Anu Saukko.
Ne Myriaadihöyhenpallerot on Universumin pahimpia valehtelijoita. Oikea nimeni on עוזיאל, Azazel teille kuolevaisille.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Ne Myriaadihöyhenpallerot on Universumin pahimpia valehtelijoita. Oikea nimeni on עוזיאל, Azazel teille kuolevaisille.
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Anonyymi
Jessuli taivaallisessa asussaan (valkoisessa takissa) hakenut hohottelijat pois?
- Anonyymi
Sinut unohti, HOHOHOHOHO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
