Moi! Ketä homo tubettajia kotimaisia/ ulkomaisia seuraatte? Mulla kotimaisia Janne Naakka, Valtteri Sandberg, Joona Hellman, Hermanni, Joona Vainio, Joni Hesselgren, Tuure Boelius, Arttu Wakashuko, Mikael Renwall, Denis Lippert. Ulkomaisista tulee seurattua Nick Totedaa, Anthony Cushionia, Wineholicseja, Jake Wardenia, Jayllinia ja Cardoa, James Charlesia. Huh, onhan noita, nyt kun alkoi listaa tekemään.... Kotimaisista eniten tykkään tällä hetkellä Mikael Renwallista ja ulkomaisista Wineholicseista.
Vastaukset 11
Ainakin Tuure Boelius, Mikael Renwall ja Janne Naakka
- Anonyymi
Jenkkiläinen tubettaja/ onlyfans- stara Reno Gold on uskomattoman komea, seksikäs ja mukava, ihan timanttinen tyyppi.
- Anonyymi
Odotusten mukainen!
- Anonyymi
Hjalliksella oli seksuaalisia tunteita Jammu Siltavuorta kohtaan
- Anonyymi
Sillä jolla on melko huomaamaton leuka implantti?
Äiti on terävänäköinen ja uskon hänen sanaansa siinä asiassa.😅
- Anonyymi
Cum and dumb
Sivuston tulisi tyhmentää ja kasvattaa lihaksia. Ei vain toimi. - Anonyymi
Mikael renwall on cute
- Anonyymi
Miksi pitäisi neitihomppeleiden kanavia seurata, noloa touhua.
- Anonyymi
Menisivät oikeisiin töihin, kinuavat vaan ilmaisia tuotteita mitä sitten mainostavat.
- Anonyymi
Miksi ylipäätään pitäisi seurata näitä nettipellejä. Minulla ei joutavaa aikaa tähän, mutta minähän käyn töissä ja nautin elämästä suurimmalta osin netin ulkopuolella.
- Anonyymi
Oon seurannu tota Gakkakairaa, RR-Ritaria ja SuppoTuurea. Kaasukirnu myös hyvä !! SontaMäntä heittää hyvää läpändeeriä myös !!!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67988
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45818- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132569
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20557Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30545- 49544
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33455- 40447
- 24439
- 17430