Miten voit tykätä

Anonyymi-ap

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?

32

364

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jotkut ihmiset tarvitsevqt omaa aikaa.
      Sivusta

• Anonyymi00002
      UUSI

Se on se, mikä tekee ihmisestä runoilijankin, ihminen jää tunnepinteeseen, siihen kuuluu tommonen valtava tuska jossa halutaan kuolla ja elää samaan aikaan kykenemättä täysin kumpaankaan.

• Anonyymi00003
      UUSI

Koska sinä kielsit käymästä, huutaen ja sormea heristäen..

• Anonyymi00004
      UUSI

Kun ihmiset kohtelevat pelkästään ikävästi on parempi rakastaa etäältä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Välittämättä siitä, että se rikkoo toista ja kunhan itse saa "tarvittavansa" jostain?

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Välittämättä siitä, että se rikkoo toista ja kunhan itse saa "tarvittavansa" jostain?

Meinaat nyt, että vain toisen rikkominen ei riko toista?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Meinaat nyt, että vain toisen rikkominen ei riko toista?

En meinaa. meinaan, että miksi lähteä "leikkiin" jos ei ole aikomustakaan muuhun kuin etäältä rakastamiseen. mitä se aiheuttaa sille toiselle, etenkin jos käyttäytyy kuin olisi kyse vain itsestä eli on sokea oman toimintansa vaikutuksesta toiseen. kuin kyse olisi vain siitä, että vain itse rakastaa ja siksi kärsii ja jopa niin, että siksi tarvitsee sitä muuta seuraa ja lohdutusta, jota toinen vaikka sivusta seuraa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En meinaa. meinaan, että miksi lähteä "leikkiin" jos ei ole aikomustakaan muuhun kuin etäältä rakastamiseen. mitä se aiheuttaa sille toiselle, etenkin jos käyttäytyy kuin olisi kyse vain itsestä eli on sokea oman toimintansa vaikutuksesta toiseen. kuin kyse olisi vain siitä, että vain itse rakastaa ja siksi kärsii ja jopa niin, että siksi tarvitsee sitä muuta seuraa ja lohdutusta, jota toinen vaikka sivusta seuraa.

Niin, oikeasti etäältä rakastaminen on oikeasti aika raakaa rakkauden kohteen kannalta. Hänen pitäisi ikäänkuin panostaa etäsuhteeseen sanallisesti, mutta jokainen tietää miten pinnallista sanailu etänä on pitempänä aikana. Ihminen kuin voi saada tyydytystä vain konkreettisesta elämästä.

• Anonyymi00005
      UUSI

En halua pysyä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Hän kertoi itse ettei meidän tarvitse pitää yhteyttä. Syynä oli ettei pysty pitämään säännöllistä yhteyttä tms.
      Siitä syystä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Siitä syystä en ole ottanut yhteyttä enkä enää ota. Se on turhaa jollei hän kykene yhteyteen kanssani.Hyvää yötä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Helppoa kai etäältä on rakastaa, ei riskejä ja vaatii hyvin vähän vaivannäköä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Tai sitten vaatii 0% narsistin hyökkäyksiä.

• Anonyymi00023
        UUSI

Ei ole välttämättä helppoa. Kokeile, ennen kuin puhut. Mustasukkaisuuden tunteet, huoli hänen hyvinvoinnistaan, ikävän tunteet, halu.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei ole välttämättä helppoa. Kokeile, ennen kuin puhut. Mustasukkaisuuden tunteet, huoli hänen hyvinvoinnistaan, ikävän tunteet, halu.

Miksi luulet ettei ole kokemusta?

• Anonyymi00009
      UUSI

Menisin naisen lähelle, mutta en pidä itseäni hänen lähelleen toivottuna.

• Anonyymi00020
        UUSI

Ja nainen ajattelee sinusta samalla tavalla...

• Anonyymi00013
      UUSI

Koska minulla ei ole mitään annettavaa hänelle. Hänelle toivon jotain paljon parempaa kuin minä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Eikun sittenkin vois olla, kun asiaa tarkemmin olen tässä miettinyt. Eli kannattanee kopasta kuitenkin. Siispä lähestyn! Joskus tässä, kunhan taivankappaleet ovat suotuisissa asennoissa ja tilanne muutenkin sopiva ja... Ihan pian kuitenkin.

• Anonyymi00014
      UUSI

Pelkään satuttavani itseäni taas.

• Anonyymi00015
      UUSI

Olisitko halunnut mut lähelle?
      Jännitystä ilmassa...

• Anonyymi00016
      UUSI

Itse pysyn kaukana miehen näköpiiristä, vaikka hänestä edelleen välitän. Olisin halunnut tavata hänet, mutta hän ei vaivautunut edes vastaamaan, vaikka olemme kuitenkin tavanneet kasvotusten lukuisia kertoja.

• Anonyymi00018
      UUSI

En halua pysyä kaukana. Asiat vain ovat menneet sillä tavalla kauan, liian kauan. Tänään iltapäivällä näemme ja yllätän hänet.

• Anonyymi00019
      UUSI

Nainen. Olet lähellä mutta niin kaukana! m>n

• Anonyymi00027
        UUSI

Valovuosia?

• Anonyymi00021
      UUSI

Koska toivoni on joskus liian suurta.

• Anonyymi00022
      UUSI

Kuka haluaa pysytellä kaukana ihastuksestaan? Kaikki haluaisivat mahdollisimman lähelle, mutta ympäristö tai jännitys tai pelko torjunnasta tai ajatus tai tulkinta epätoivottuudesta voi estää.

• Anonyymi00024
        UUSI

Jos on munannut itsensä lukuisia kertoja :D ja on päivänselvää ettei toista kiinnosta, voi ihan huoletta vältellä. Varsinkin, kun ei ole ole mitään varmuutta tai pakkoa kohtaamisesta. Ja jos ei enää itsekään tunne samalla tavalla :) rohkeutta teille muille kohtaamisiin!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jos on munannut itsensä lukuisia kertoja :D ja on päivänselvää ettei toista kiinnosta, voi ihan huoletta vältellä. Varsinkin, kun ei ole ole mitään varmuutta tai pakkoa kohtaamisesta. Ja jos ei enää itsekään tunne samalla tavalla :) rohkeutta teille muille kohtaamisiin!

Eli et uskalla kohdata mokiasi, että pyytäisit käytöstäsi anteeksi?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eli et uskalla kohdata mokiasi, että pyytäisit käytöstäsi anteeksi?

Oon pyytänyt anteeksi tällä sivustolla, mutta liian vaikeaa kasvotusten. Varsinkin, kun pitäisi selittää, että minulla oli psykoosi. Kuka tuota nyt mielellään kertoo entiselle ihastukselleen.

• Anonyymi00025
      UUSI

Mitenkä se muka voisi olla edes vaikeaa

• Anonyymi00026
      UUSI

Pidän ja rakastankin, mutta et halunnut lähestyä, joten ainoa vaihtoehto oli ja on, yrittää unohtaa ja elää ilman sinua.
      Naiselta miehelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      357
      1447
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      79
      997
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      85
      908
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      728
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      692
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      578
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      30
      567
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    13. 45
      547
    14. 32
      531
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      518
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      41
      492
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80