Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
Jotkut ihmiset tarvitsevqt omaa aikaa.
Sivusta - Anonyymi00002UUSI
Se on se, mikä tekee ihmisestä runoilijankin, ihminen jää tunnepinteeseen, siihen kuuluu tommonen valtava tuska jossa halutaan kuolla ja elää samaan aikaan kykenemättä täysin kumpaankaan.
- Anonyymi00003UUSI
Koska sinä kielsit käymästä, huutaen ja sormea heristäen..
- Anonyymi00004UUSI
Kun ihmiset kohtelevat pelkästään ikävästi on parempi rakastaa etäältä.
- Anonyymi00007UUSI
Välittämättä siitä, että se rikkoo toista ja kunhan itse saa "tarvittavansa" jostain?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Välittämättä siitä, että se rikkoo toista ja kunhan itse saa "tarvittavansa" jostain?
Meinaat nyt, että vain toisen rikkominen ei riko toista?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Meinaat nyt, että vain toisen rikkominen ei riko toista?
En meinaa. meinaan, että miksi lähteä "leikkiin" jos ei ole aikomustakaan muuhun kuin etäältä rakastamiseen. mitä se aiheuttaa sille toiselle, etenkin jos käyttäytyy kuin olisi kyse vain itsestä eli on sokea oman toimintansa vaikutuksesta toiseen. kuin kyse olisi vain siitä, että vain itse rakastaa ja siksi kärsii ja jopa niin, että siksi tarvitsee sitä muuta seuraa ja lohdutusta, jota toinen vaikka sivusta seuraa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En meinaa. meinaan, että miksi lähteä "leikkiin" jos ei ole aikomustakaan muuhun kuin etäältä rakastamiseen. mitä se aiheuttaa sille toiselle, etenkin jos käyttäytyy kuin olisi kyse vain itsestä eli on sokea oman toimintansa vaikutuksesta toiseen. kuin kyse olisi vain siitä, että vain itse rakastaa ja siksi kärsii ja jopa niin, että siksi tarvitsee sitä muuta seuraa ja lohdutusta, jota toinen vaikka sivusta seuraa.
Niin, oikeasti etäältä rakastaminen on oikeasti aika raakaa rakkauden kohteen kannalta. Hänen pitäisi ikäänkuin panostaa etäsuhteeseen sanallisesti, mutta jokainen tietää miten pinnallista sanailu etänä on pitempänä aikana. Ihminen kuin voi saada tyydytystä vain konkreettisesta elämästä.
- Anonyymi00005UUSI
En halua pysyä.
- Anonyymi00006UUSI
Hän kertoi itse ettei meidän tarvitse pitää yhteyttä. Syynä oli ettei pysty pitämään säännöllistä yhteyttä tms.
Siitä syystä.- Anonyymi00010UUSI
Siitä syystä en ole ottanut yhteyttä enkä enää ota. Se on turhaa jollei hän kykene yhteyteen kanssani.Hyvää yötä.
- Anonyymi00008UUSI
Helppoa kai etäältä on rakastaa, ei riskejä ja vaatii hyvin vähän vaivannäköä.
- Anonyymi00012UUSI
Tai sitten vaatii 0% narsistin hyökkäyksiä.
- Anonyymi00023UUSI
Ei ole välttämättä helppoa. Kokeile, ennen kuin puhut. Mustasukkaisuuden tunteet, huoli hänen hyvinvoinnistaan, ikävän tunteet, halu.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole välttämättä helppoa. Kokeile, ennen kuin puhut. Mustasukkaisuuden tunteet, huoli hänen hyvinvoinnistaan, ikävän tunteet, halu.
Miksi luulet ettei ole kokemusta?
- Anonyymi00009UUSI
Menisin naisen lähelle, mutta en pidä itseäni hänen lähelleen toivottuna.
- Anonyymi00020UUSI
Ja nainen ajattelee sinusta samalla tavalla...
- Anonyymi00013UUSI
Koska minulla ei ole mitään annettavaa hänelle. Hänelle toivon jotain paljon parempaa kuin minä.
- Anonyymi00028UUSI
Eikun sittenkin vois olla, kun asiaa tarkemmin olen tässä miettinyt. Eli kannattanee kopasta kuitenkin. Siispä lähestyn! Joskus tässä, kunhan taivankappaleet ovat suotuisissa asennoissa ja tilanne muutenkin sopiva ja... Ihan pian kuitenkin.
- Anonyymi00014UUSI
Pelkään satuttavani itseäni taas.
- Anonyymi00015UUSI
Olisitko halunnut mut lähelle?
Jännitystä ilmassa... - Anonyymi00016UUSI
Itse pysyn kaukana miehen näköpiiristä, vaikka hänestä edelleen välitän. Olisin halunnut tavata hänet, mutta hän ei vaivautunut edes vastaamaan, vaikka olemme kuitenkin tavanneet kasvotusten lukuisia kertoja.
- Anonyymi00018UUSI
En halua pysyä kaukana. Asiat vain ovat menneet sillä tavalla kauan, liian kauan. Tänään iltapäivällä näemme ja yllätän hänet.
- Anonyymi00019UUSI
Nainen. Olet lähellä mutta niin kaukana! m>n
- Anonyymi00027UUSI
Valovuosia?
- Anonyymi00021UUSI
Koska toivoni on joskus liian suurta.
- Anonyymi00022UUSI
Kuka haluaa pysytellä kaukana ihastuksestaan? Kaikki haluaisivat mahdollisimman lähelle, mutta ympäristö tai jännitys tai pelko torjunnasta tai ajatus tai tulkinta epätoivottuudesta voi estää.
- Anonyymi00024UUSI
Jos on munannut itsensä lukuisia kertoja :D ja on päivänselvää ettei toista kiinnosta, voi ihan huoletta vältellä. Varsinkin, kun ei ole ole mitään varmuutta tai pakkoa kohtaamisesta. Ja jos ei enää itsekään tunne samalla tavalla :) rohkeutta teille muille kohtaamisiin!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos on munannut itsensä lukuisia kertoja :D ja on päivänselvää ettei toista kiinnosta, voi ihan huoletta vältellä. Varsinkin, kun ei ole ole mitään varmuutta tai pakkoa kohtaamisesta. Ja jos ei enää itsekään tunne samalla tavalla :) rohkeutta teille muille kohtaamisiin!
Eli et uskalla kohdata mokiasi, että pyytäisit käytöstäsi anteeksi?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eli et uskalla kohdata mokiasi, että pyytäisit käytöstäsi anteeksi?
Oon pyytänyt anteeksi tällä sivustolla, mutta liian vaikeaa kasvotusten. Varsinkin, kun pitäisi selittää, että minulla oli psykoosi. Kuka tuota nyt mielellään kertoo entiselle ihastukselleen.
- Anonyymi00025UUSI
Mitenkä se muka voisi olla edes vaikeaa
- Anonyymi00026UUSI
Pidän ja rakastankin, mutta et halunnut lähestyä, joten ainoa vaihtoehto oli ja on, yrittää unohtaa ja elää ilman sinua.
Naiselta miehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3571447Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79997Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.85908Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10578- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459