Miksi Jumala ei voi vastata rukouksiin.......

Anonyymi

Koska Jumala on henki eikä hengellä ole korvia eikä kuulemiseen tarvittavaa rakennetta. Joten Jumala ei voi myöskään nähdä, koska hengellä ei ole silmiä, eikä näkemiseen tarvittavaa rakennetta. Jumala ei voi myöskään koskettaa, koska Jumalalla ei ole käsiä. Jumala ei voi myöskään parantaa, koska näkymätön henki ei voi liikuttaa millään tavoin tai saada aikaan solutasolla paranemisprosessia.

Esimerkiksi reikäiseen hampaaseen tai lohjenneeseen hampaaseen ei voi kasvaa uutta luuainesta, koska hampaat eivät voi luonnollisten kasvuedellytystensä perusteella tehdä niin. Hampaat kasvavat vain tiettyinä ikäkausina ja kasvuhormonien ja muiden kasvutekijöiden vaikutuksesta. Ja hampaan kasvu on myös aika hidas prosessi.

Ihmiset voivat vaikuttaa vain hyvää mieltä ja hyvää oloa tuomalla psykosomaattisiin sairauksiin joiden perimmäinen syy on mielessä. Joten uskovan mielentila yhdistettynä uskoon ja hyvänolonkokemuksiin voi tuoda näennäishelpotusta sellaisiin vaivoihin joiden perusta on mielenrakenteissa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on väärin päin tämä ajatus. Henki ei ole olematon vaan nimenomaan oleva. Henki ei ole kyvytön vaan nimenomaan omnipotentti. Todellisuudessa Henki on se joka luo todellisuuden. Ja Henki on kaikkialla, myös sinussa itsessäsi.

      Jos uskot lihaa, materiaa, olet joko tietämätön Hengestä tai kiistät Hengen. Ja silloin juuri sinä itse olet se, joka luo mutta ei tiedä luomastaan.

      Tietämätön on altis pahalle.

      Ja paha tietenkin luo pahaa. Vain Hyvä luo hyvää.

      • Anonyymi

        Yhteishengellä voi olla melkoisia vaikutuksia. Jumala on siis kuin joukkueen maskotti.


    • Anonyymi

      > Koska Jumala on henki eikä hengellä ole korvia eikä kuulemiseen tarvittavaa rakennetta. Joten Jumala ei voi myöskään nähdä, koska hengellä ei ole silmiä, eikä näkemiseen tarvittavaa rakennetta. Jumala ei voi myöskään koskettaa, koska Jumalalla ei ole käsiä.

      Jumala voi käyttää minun käsiäni ja korviani. Mutta, et selvästi tunne ja tiedä mitä henki tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Muuten totta, mutta pieni tarkennus.
      Jos hampaan juuret jää niin ne voi vielä tehdä uuden hampaan.

    • Anonyymi

      Mitä sinä korvilla tai käsillä tai aivoillakaan teet, jos sinulta puuttuu henki?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole henkeä, koska henki on teidän valheenne.


    • Anonyymi

      Useimmin ei edes muista aiheitaan. Useimmin tulee tehtyä ihan itse. Joten aivan lyhyellä pinnalla ei voi odottaa vastausta heti. Uskonnollisilla on omat vastauksensa.

      • Anonyymi

        Rukoilet ja vastaus tulee 15v kuluttua, montako kertaa heität nopalla, jotta saat ykkösen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe