Salasuhde paljastui!

Anonyymi

Maisa Torppa viettää yhteisiä öitä it-pomon kanssa – paparazzikuvat Seiskassa!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Salasuhde-paljastui-Maisa-Torppa-viettaa-yhteisia-oita-it-pomon-kanssa-paparazzikuvat
Seiskalle on tullut jo kuukausia vinkkejä kohukaunotar Maisa Torpasta, 28, ja erään tunnetun it-alan yrityksen johtajasta. Kaksikkoa on bongattu erittäin läheisistä väleistä muun muassa miehen asunnolta.

– Maisan auto on ollut miehen kämpän edessä parkissa yli yön ainakin yli kymmenen kertaa. Maisan ja miehen lemmekäs yhteiselo on naapurustossa jo julkinen salaisuus, Seiskalle kerrotaan.

– Maisa on käytännössä seurustellut jo puolisen vuotta kahden eri miehen kanssa. Jari-Matti on suhteesta täysin tietämätön, asioista perillä oleva taho kertoo Seiskalle.

34

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos sillä miehellä oli enemmän nummeroita pankkikirjassa.

    • Anonyymi

      Mikä noita julkkiksia vaivaa kun täytyy muokata naamaansa noin kamalan näköiseksi?

    • Maisan tavara vaan kehittyy, kun sitä käyttää säännöllisesti. Mutta maksu kannattaa ottaa käytöstä. Uskon, että ratinkääntelijäkin on samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Vanhat viisaat sanovat, että ei järvikään soutaessa kulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat viisaat sanovat, että ei järvikään soutaessa kulu.

        eroosio syö rantoja, et


    • Ja Ihmis-Kenikin oli piessyt homobaarissa Kalkkunan!! On se kovaa menoa!

    • Anonyymi

      maisaa ajetaan kahessa vuorossa?

      • Ehkä jopa kolmessa?


    • Anonyymi
      • Jaha. Nyt selvisi, että Jari-Matti on homo. Kulissisuhteessahan ei ole väliä vaikka vieras ukko runnasee.


    • Anonyymi

      Suomen maine jonain IT:n supervaltana on onneksi mennyt jo paljon aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Jos Maisasta riittää kahdelle miehelle, niin mikäs siinä. Eihän polyamoorisessa suhteessa ole mitään vikaa, jos se sopii kaikille osapuolille. Eihän suomessa kaikille miehille riitä ikiomaa naista. Eletään jakamisen taloutta.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Maisa Torppa on it-pomon lapsen lapsenvahtina, pienipalkkainen lähihoitaja kun on. Lisäansioita työnteolla ei liene missään kielletty tekemästä

      • Anonyymi

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?

        On oma lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?

        Ei liene yllätys, että muiden lapsia hoitavilla lähihoitajilla voi olla omia lapsia, niinkuin Maisa Torpan tapauksessa. Saati muiden ammattiryhmien edustajilla, jopa lehtitoimittajilla ja heidän lukijoillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene yllätys, että muiden lapsia hoitavilla lähihoitajilla voi olla omia lapsia, niinkuin Maisa Torpan tapauksessa. Saati muiden ammattiryhmien edustajilla, jopa lehtitoimittajilla ja heidän lukijoillaan

        Kuka sitä Maisan lasta hoitaa, kun Maisa on poissa öitä kotoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä Maisan lasta hoitaa, kun Maisa on poissa öitä kotoa?

        Onhan Maisa Torpan lapsella isäkin, lähisukua ja työssäkäyvänä mahdollisuus palkata lapsenhoitaja, naapurit, ystävät ja tutut. Ja vaikka se mies, jonka kanssa aikoo avioliittoon


    • Anonyymi

      Täh eiköhän jartsa matti ole ihan tietonen minkä kanssa "seurustelee" näitä setämiesten maksu "suhteita" on maailma täynnä rahalla saa ja hevosella pääsee.

    • Anonyymi

      Seiskasta:

      Maisa Seiskalle:

      Hän on häävieraamme!

      Maisa soitti Seiskan toimitukseen.
      - Hän on minun ja Jari-Matin hyvä ystävä. Olemme jopa kutsuneet hänet häihimme, Maisa vakuutti.
      Seiskan saamien tietojen mukaan Jari-Matti ei kuitenkaan tunne miestä lainkaan.

      • Anonyymi

        Jospa tuuraa sulhasta sitten hääyönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tuuraa sulhasta sitten hääyönä?

        Onhan Tojollakin testikuski. miksei Yaris-Matillakin stuntman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Tojollakin testikuski. miksei Yaris-Matillakin stuntman.

        Saattoi olla tojo-tallin testaaja.


    • Anonyymi

      Salarakas Seiskalle:

      Nyt en tiedä yhtään, mistä puhut!

      Seiska tavoitti Maisan salarakkaan toissa viikolla kommentoimaan läheisiä välejään kohukaunottareen. Mies väitti, ettei edes tunne Maisaa.

      Seiska: Viihdyt hyvin Maisa Torpan seurassa, minkä tyyppisestä suhteesta on kyse?
      - Nyt en tiedä yhtään mistä puhut. On vähän kiire. Kuulemiin, mies tokaisi ja löi luurin kiinni.

      • Anonyymi

        Hahaahah maisan uudessa on poliitkon aineksia nyt en tiedä yhtään mistä puhut olisii vain sanonut että mikä oli kysymys ei ollut kysymystä ja jatkanut matkaa hahaha loistavaa viidettä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Jari-Matti vaatiunut avioehdon, kyllähän noita horoja riittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi tarvitsee uusia Tuksuja.

    • Anonyymi

      Saattaa olla niinkin,että IT-mies on palkattu testikuljettajaksi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiköhän olisi parasta lopettaa tämä joutava vouhotus Maisasta ja IT-miehestä. Annetaan Maisan olla rauhassa. Maisan ja Jari-Matin suhde kestää pahantahtoisten ihmisten vyön alle suunnatut iskut. Tsemppiä Maisa ja Jari-Matti, olette upea pari - luodut toisillenne 👍


    • Anonyymi

      Maisa kehui anoppiaankin maailman parhaimmaksi/ihanimmaksi ihmiseksi

    • Anonyymi

      latva la kuuli mai san äänen puun takaa, ja parkkeerasi kylkeen oitis

      • Anonyymi

        Jari-Matti ajoi taas pöpelikköön!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe