Salasuhde paljastui!

Anonyymi

Maisa Torppa viettää yhteisiä öitä it-pomon kanssa – paparazzikuvat Seiskassa!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Salasuhde-paljastui-Maisa-Torppa-viettaa-yhteisia-oita-it-pomon-kanssa-paparazzikuvat
Seiskalle on tullut jo kuukausia vinkkejä kohukaunotar Maisa Torpasta, 28, ja erään tunnetun it-alan yrityksen johtajasta. Kaksikkoa on bongattu erittäin läheisistä väleistä muun muassa miehen asunnolta.

– Maisan auto on ollut miehen kämpän edessä parkissa yli yön ainakin yli kymmenen kertaa. Maisan ja miehen lemmekäs yhteiselo on naapurustossa jo julkinen salaisuus, Seiskalle kerrotaan.

– Maisa on käytännössä seurustellut jo puolisen vuotta kahden eri miehen kanssa. Jari-Matti on suhteesta täysin tietämätön, asioista perillä oleva taho kertoo Seiskalle.

34

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos sillä miehellä oli enemmän nummeroita pankkikirjassa.

    • Anonyymi

      Mikä noita julkkiksia vaivaa kun täytyy muokata naamaansa noin kamalan näköiseksi?

    • Maisan tavara vaan kehittyy, kun sitä käyttää säännöllisesti. Mutta maksu kannattaa ottaa käytöstä. Uskon, että ratinkääntelijäkin on samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Vanhat viisaat sanovat, että ei järvikään soutaessa kulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat viisaat sanovat, että ei järvikään soutaessa kulu.

        eroosio syö rantoja, et


    • Ja Ihmis-Kenikin oli piessyt homobaarissa Kalkkunan!! On se kovaa menoa!

    • Anonyymi

      maisaa ajetaan kahessa vuorossa?

      • Ehkä jopa kolmessa?


    • Anonyymi
      • Jaha. Nyt selvisi, että Jari-Matti on homo. Kulissisuhteessahan ei ole väliä vaikka vieras ukko runnasee.


    • Anonyymi

      Suomen maine jonain IT:n supervaltana on onneksi mennyt jo paljon aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Jos Maisasta riittää kahdelle miehelle, niin mikäs siinä. Eihän polyamoorisessa suhteessa ole mitään vikaa, jos se sopii kaikille osapuolille. Eihän suomessa kaikille miehille riitä ikiomaa naista. Eletään jakamisen taloutta.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Maisa Torppa on it-pomon lapsen lapsenvahtina, pienipalkkainen lähihoitaja kun on. Lisäansioita työnteolla ei liene missään kielletty tekemästä

      • Anonyymi

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?

        On oma lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Maisalla ole omakin lapsi?

        Ei liene yllätys, että muiden lapsia hoitavilla lähihoitajilla voi olla omia lapsia, niinkuin Maisa Torpan tapauksessa. Saati muiden ammattiryhmien edustajilla, jopa lehtitoimittajilla ja heidän lukijoillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liene yllätys, että muiden lapsia hoitavilla lähihoitajilla voi olla omia lapsia, niinkuin Maisa Torpan tapauksessa. Saati muiden ammattiryhmien edustajilla, jopa lehtitoimittajilla ja heidän lukijoillaan

        Kuka sitä Maisan lasta hoitaa, kun Maisa on poissa öitä kotoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä Maisan lasta hoitaa, kun Maisa on poissa öitä kotoa?

        Onhan Maisa Torpan lapsella isäkin, lähisukua ja työssäkäyvänä mahdollisuus palkata lapsenhoitaja, naapurit, ystävät ja tutut. Ja vaikka se mies, jonka kanssa aikoo avioliittoon


    • Anonyymi

      Täh eiköhän jartsa matti ole ihan tietonen minkä kanssa "seurustelee" näitä setämiesten maksu "suhteita" on maailma täynnä rahalla saa ja hevosella pääsee.

    • Anonyymi

      Seiskasta:

      Maisa Seiskalle:

      Hän on häävieraamme!

      Maisa soitti Seiskan toimitukseen.
      - Hän on minun ja Jari-Matin hyvä ystävä. Olemme jopa kutsuneet hänet häihimme, Maisa vakuutti.
      Seiskan saamien tietojen mukaan Jari-Matti ei kuitenkaan tunne miestä lainkaan.

      • Anonyymi

        Jospa tuuraa sulhasta sitten hääyönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tuuraa sulhasta sitten hääyönä?

        Onhan Tojollakin testikuski. miksei Yaris-Matillakin stuntman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Tojollakin testikuski. miksei Yaris-Matillakin stuntman.

        Saattoi olla tojo-tallin testaaja.


    • Anonyymi

      Salarakas Seiskalle:

      Nyt en tiedä yhtään, mistä puhut!

      Seiska tavoitti Maisan salarakkaan toissa viikolla kommentoimaan läheisiä välejään kohukaunottareen. Mies väitti, ettei edes tunne Maisaa.

      Seiska: Viihdyt hyvin Maisa Torpan seurassa, minkä tyyppisestä suhteesta on kyse?
      - Nyt en tiedä yhtään mistä puhut. On vähän kiire. Kuulemiin, mies tokaisi ja löi luurin kiinni.

      • Anonyymi

        Hahaahah maisan uudessa on poliitkon aineksia nyt en tiedä yhtään mistä puhut olisii vain sanonut että mikä oli kysymys ei ollut kysymystä ja jatkanut matkaa hahaha loistavaa viidettä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Jari-Matti vaatiunut avioehdon, kyllähän noita horoja riittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi tarvitsee uusia Tuksuja.

    • Anonyymi

      Saattaa olla niinkin,että IT-mies on palkattu testikuljettajaksi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiköhän olisi parasta lopettaa tämä joutava vouhotus Maisasta ja IT-miehestä. Annetaan Maisan olla rauhassa. Maisan ja Jari-Matin suhde kestää pahantahtoisten ihmisten vyön alle suunnatut iskut. Tsemppiä Maisa ja Jari-Matti, olette upea pari - luodut toisillenne 👍


    • Anonyymi

      Maisa kehui anoppiaankin maailman parhaimmaksi/ihanimmaksi ihmiseksi

    • Anonyymi

      latva la kuuli mai san äänen puun takaa, ja parkkeerasi kylkeen oitis

      • Anonyymi

        Jari-Matti ajoi taas pöpelikköön!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe