Lukee Seiskassa eikä taida tulla yllätyksenä! Toivottavasti mies tekee sen mitä tässä pitää ja heittää vosun pihalle ja hommaa nyt kunnon naisen. Sellaisen kenen kanssa voi mennä nsimisiin, perustaa perheen ja tehdä lapsia! Eikö tästä varoiteltu.
Torppa pettää jartsaa
15
56
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt Jarille tukea, että pääsee eroon tosta kiertopalkinnosta!
- Anonyymi
Osa kiihottuu siitä, että vieraat härät puskee omaa daamia. Cuckold on hyvin suosittua joissain piireissä. Kannattaa tehdä isyystestit jos lspsen saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa kiihottuu siitä, että vieraat härät puskee omaa daamia. Cuckold on hyvin suosittua joissain piireissä. Kannattaa tehdä isyystestit jos lspsen saa.
Aisankannattajat pääsee jälkiliukkaille
Älkää nyt vouhkottako turhasta asiasta. Tuota tekee vähintään joka kolmas. Luultavasti puolet, kun ei ole kehdattu gallupissa tunnustaa.
- Anonyymi
Vesa on näyttänyt tietä.Aina on kivi tiellä.
Nyt Torpan kivijalka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa on näyttänyt tietä.Aina on kivi tiellä.
Nyt Torpan kivijalka.Meno on kuin jossakin torpassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meno on kuin jossakin torpassa.
Onkohan päässy laskemaan paljaalla sisään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan päässy laskemaan paljaalla sisään?
Vieläkö tuo onneton suhde jatkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö tuo onneton suhde jatkuu?
Maksettiinkohan romanttisen viikonlopun ruuat jartsan vai it-miljonäärin pussista. Hempukan pussista tuskin.
- Anonyymi
Kuvasta päätellen tulevasta rouva Latvalasta on hyvää vauhtia tulossa Tuksu II.
- Anonyymi
Kun on rahaa niin voi palkata it-miehen köyriin morsiantaan, kun itse vääntää rattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on rahaa niin voi palkata it-miehen köyriin morsiantaan, kun itse vääntää rattia.
No eipä tuo torppa ny niin häävin näkönen ole,meikäläisen 21v neito hakkaa mennen tullen.
Mut jos J-M ei muuta saa nii ei auta ku nieleskellä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tuo torppa ny niin häävin näkönen ole,meikäläisen 21v neito hakkaa mennen tullen.
Mut jos J-M ei muuta saa nii ei auta ku nieleskellä.....Ei tuollaasta töröhuuliblondia.
Toyotalla pitäis saada Sara Sieppi
Tai Marika Fingeroos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaasta töröhuuliblondia.
Toyotalla pitäis saada Sara Sieppi
Tai Marika FingeroosJari vaan köyrii Maisaa. Olis se vaan kiva viettää maisan kaa yks yö.
Mutta ei taida meikäläiseltä ikinä onnistua ellen voita lotossa 10 miljoonaa.
Kummatkin yhtä surkeita naistenmiehiä, Jartsa ja Keskinen. Omituisia otuksia valitsee kumpikin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442