Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut. Älkää antako tämän häritä. Jatkakaa rukoilemista, jos se vielä joskus toimisikin.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Nyt kaikki rukoilemaan lasten syöpäosaston ovelle.
Jos luulet että rukouksella on mitään vaikutusta todellisuuteen.- Anonyymi
Voisikohan aloittaja tieteellisesti todistaa että "Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut".
Kiitos etukäteen todistelusta!
Miten monta rukoilijaa olet haastatellut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisikohan aloittaja tieteellisesti todistaa että "Yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut".
Kiitos etukäteen todistelusta!
Miten monta rukoilijaa olet haastatellut?Tieteellistä näyttöä rukousten toimivuudesta ei ole.
Mitä tästä voi päätellä? 🤣😂🤣😂🤣😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieteellistä näyttöä rukousten toimivuudesta ei ole.
Mitä tästä voi päätellä? 🤣😂🤣😂🤣😂Mutta kun siitä on tieteellistä näyttöä. Googletappa asia ja ihmettele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun siitä on tieteellistä näyttöä. Googletappa asia ja ihmettele.
Se olisi sensaatio jos joku pystyisi todistamaan, rukousten toimivan. Tämä olisi aivan varmasti kaikkien tiedossa. Tieteellisillä tutkimuksilla ei ole päästy tähän. Todisteita rukousten toimivuudesta ei ole. Tiedemaailma ei tunne tälläisiä todisteita.
Googlaamalla et todisteita löydä.
- Anonyymi
Älkää luovuttako. Tsempatkaa jos se sittenkin ...
- Anonyymi
Onko kaikki nyt muistaneet rukoilla. Ei kannata lopettaakaan, sillä jos se sittenkin vielä joskus toimisi.
- Anonyymi
Rukoukset toimii, jos toimii Raamatun mukaisesti. LInkki puheesta, jossa tätä asiaa käsitellään. https://www.youtube.com/watch?v=0UhuQcWYV3o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578