Kiistaton havainto luomista vastaan

Se, että jotakin olemassa ja että ekosysteemi toimii ikään kuin järkevällä tavalla samoin kuin yksittäiset solut ja eliöt, on todiste siitä, että luomista ei ole voinut tapahtua.

Se, että maapallo on elinkelpoinen planeetta on todiste siitä, että luomista ei ole tapahtunut.

Mikään ei todista luomisesta, mutta kaikki todistaa luomista vastaan!

Jos mitään ei olisi olemassa eikä missään olisi mitään järkeä tai tarkoitusta, niin se olisi todiste luomisen puolesta!

Koska jotakin on olemassa ja joillakin asioilla on tarkoituksensa (fiktiotahan se on), niin se on todiste siite, että luomista ei ole voinut tapahtua eikä luoja tai luojia voi olla edes teoriassa olemassa.

Ainoat luojat, joita me tunnemme, ovat paskan ja lumen luojat. On ihan makuasia, kumpaan joukkoon kreationistit lasketaan, mutta mitään tekemistä arkijärjen kanssa niillä ei ole!

Arkijärjen kertovat Esko Valtaoja ja Kari Enqvist satueepoksissaan. Niiden mukaan ei ole mitään muuta kuin tämä universumi, jonka alkuhetkestä aika, avaruus ja hetkeä myöhemmin myös tila saivat alkunsa "tyhjästä", mutta silti on olemassa ikuisesti tai ainakin ihan helvetin kauan kestänyttä kvanttifluktuaatiota. jota ei tapahtunut missään eikä milloinkaan, koska se ei vaadi aikaa tai paikkaa, ja sen tuloksena koko universumi ja elämä ovat syntyneet.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perjantaipullo korkattu hyvissä ajoin?

      • Anonyymi

        Hick kröhöm jmljuu torsdag på


    • Anonyymi

      Varsin kiistanalainen aloitus jälleen kerran. No, näitähän riittää.

    • Anonyymi

      Kaikki teot joista on hyötyä ovat jalostavia tekijöitä.
      Ympäristö muuttuu ja muutoksiin kuuluu sopeutua, elinkelpoisimmat jatkavat sukua.

    • Anonyymi

      Tämä on kai sanottu sinulle jo miljoona kertaa, mutta sanotaan nyt vielä. Oletetaan, että luominen olisi tapahtunut. Osaatko sitten selittää mikä sai luomisen aikaan? Luojako? No mistä se luoja tuli? Osaatko selittää sen? Luominen ja luoja vain tuo uuden kerroksen mysteeriin, lisää monimutkaisuutta. Uskovat sanovat tietenkin, että ei luoja mistään tullut, vaan on aina ollut, on kaiken alku. Miten tämä eroaa, jos ateisti, ilman nykyfysiikan tukea, sanoisi että universumi on aina ollut, on kaiken alku? Selitys jossa luoja jätetään pois on yksinkertaisempi ja elegantimpi.

      • Monet ateistit ovat nykyään sitä mieltä, että universumi on ollut olemassa kenties ikuisesti jossakin muodossa eikä ajalla ole siten alkua muuten kuin rajallisten subjektien kohdalla, joiden joukkoon universumimme monien muiden joukossa kuuluu.

        "Tiedemiesten" (ateistien) mielestä universumin syntyä on edeltänyt tyhjiöenergian väreily eli kvanttifluktuaatio, jota on tapahtunut ehkä määrättömän ajan verran ennen universumin syntyä ja se on syynä universumin olemassa ololle.

        Sen lisäksi, että kvanttimeri on poreillut kenties määrättömän ajan ennen universumin syntyä, on se tapahtunut tila-avaruuden ulkopuolella, sillä ei ole voitu määritellä paikkaa, jossa se olisi tapahtunut.

        Ateistit uskovat siis niin, että kvanttifluktuaatiota on tapahtunut kenties ikuisesti mutta ei missään ja siitä putkahtaa silloin tällöin uusia universumeja: tämä universumi ei ole kaikki, mitä on olemassa.

        Ainoa, minkä ateistit kieltävät ehdottomasti mahdottomana, on luojan tai luojien osallisuus johonkin universumin tapahtumaan.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Monet ateistit ovat nykyään sitä mieltä, että universumi on ollut olemassa kenties ikuisesti jossakin muodossa eikä ajalla ole siten alkua muuten kuin rajallisten subjektien kohdalla, joiden joukkoon universumimme monien muiden joukossa kuuluu.

        "Tiedemiesten" (ateistien) mielestä universumin syntyä on edeltänyt tyhjiöenergian väreily eli kvanttifluktuaatio, jota on tapahtunut ehkä määrättömän ajan verran ennen universumin syntyä ja se on syynä universumin olemassa ololle.

        Sen lisäksi, että kvanttimeri on poreillut kenties määrättömän ajan ennen universumin syntyä, on se tapahtunut tila-avaruuden ulkopuolella, sillä ei ole voitu määritellä paikkaa, jossa se olisi tapahtunut.

        Ateistit uskovat siis niin, että kvanttifluktuaatiota on tapahtunut kenties ikuisesti mutta ei missään ja siitä putkahtaa silloin tällöin uusia universumeja: tämä universumi ei ole kaikki, mitä on olemassa.

        Ainoa, minkä ateistit kieltävät ehdottomasti mahdottomana, on luojan tai luojien osallisuus johonkin universumin tapahtumaan.

        Fyysikkojen työnä on esittää erilaisia teorioita. He itse eivät ota niitä niin vakavasti kuin sinä. Totuus on, että emme tiedä miksi on olemassa jotain, sen sijasta että ei olisi mitään.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Monet ateistit ovat nykyään sitä mieltä, että universumi on ollut olemassa kenties ikuisesti jossakin muodossa eikä ajalla ole siten alkua muuten kuin rajallisten subjektien kohdalla, joiden joukkoon universumimme monien muiden joukossa kuuluu.

        "Tiedemiesten" (ateistien) mielestä universumin syntyä on edeltänyt tyhjiöenergian väreily eli kvanttifluktuaatio, jota on tapahtunut ehkä määrättömän ajan verran ennen universumin syntyä ja se on syynä universumin olemassa ololle.

        Sen lisäksi, että kvanttimeri on poreillut kenties määrättömän ajan ennen universumin syntyä, on se tapahtunut tila-avaruuden ulkopuolella, sillä ei ole voitu määritellä paikkaa, jossa se olisi tapahtunut.

        Ateistit uskovat siis niin, että kvanttifluktuaatiota on tapahtunut kenties ikuisesti mutta ei missään ja siitä putkahtaa silloin tällöin uusia universumeja: tämä universumi ei ole kaikki, mitä on olemassa.

        Ainoa, minkä ateistit kieltävät ehdottomasti mahdottomana, on luojan tai luojien osallisuus johonkin universumin tapahtumaan.

        "Ateistit uskovat siis niin, että kvanttifluktuaatiota on tapahtunut"

        Et osaa erottaa tiedemiehiä tavallisista ateisteista? Etkös sinä valehdellut että kaikki ateistit ovat amispojujakin... sekava kokonaisuus, sinun uskosi ateisteista.


    • Tietenkään se, että sinä et ymmärrä mitään biologiasta, ei todista minkäänlaisen luomisen puolesta.

      • Anonyymi

        En näe ekosysteemissä juurikaan järkeä - vain älyttömän henkiinjäämiskamppailun. Esimerkiksi ihmisen tarkoitus tuskin on toimia täin ja kihomatojen elinalustana. Toki jos täi ajattelisi aloittajan tavoin, niin se olisi varmasti vakuuttunut, että ihminen luotiin vain sitä varten.


    • Luomista vastaan todistaa erityisesti se, että sitä luojaa ei ole ensinkään. Uskovaisten Jumala ei ole kyennyt kirjoittamaan edes ns. Jumalan sanaakaan itse. Ei olematon kykene.

    • Myös sukankutoja luo silmukat puikolle. Tarkkuutta, kun jakaa ihmiskuntaa ryhmiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe